Text-only en hopen dat het niet opvalt dat het geen site van hun is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Nog 58 minuten. Hoe kom je op FOK?
Ja, da's waar ook. Ik heb je te lang niet gezien, dat blijkt maar weer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:03 schreef clumsy_clown het volgende:
En Pèpè, ik ben blanker dan hij is.
Is-ie aangenomen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry, ik lees net in FC dat dat een hip troetelnaampje is.
En posts van dago waarin hij 'Supers!' zegt. Wat way more disturbing is.
Neem een pot B&J voor me mee wil je? Thanks dollquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:05 schreef rompompom het volgende:
Ik ga chips halen bij de avondwinkel. Waarom? Omdat ik daar zín in heb. Dus probeer me maar niet met een schuldgevoel op te zadelen; dat gaat jullie toch niet lukken!!
Sneakyquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:04 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Text-only en hopen dat het niet opvalt dat het geen site van hun is.
Kom je 'm ophalen? 't Is niet zover!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neem een pot B&J voor me mee wil je? Thanks doll.
Waar zit je?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kom je 'm ophalen? 't Is niet zover!
Waar?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:02 schreef clumsy_clown het volgende:
En posts van dago waarin hij 'Supers!' zegt. Wat way more disturbing is.
quote:Martijn zegt:
ow wacht
ga ff 2 sec uit het gesprek
dan voeg ik je opnieuw toe
ik wil het gesprek anders beginnen
Moks. heeft het gesprek verlaten.
Martijn zegt:
WHAHAHAHA DIK GEPWND
die voegen we mooi niet meer toe
Die posts drui-pen werkelijk van het sarcasme.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/823833/1/100#35488285 en verder.
Dasnieliev!quote:
Dat weet ik, maar tóch. Dat soort dingen hoort Dago niet te tikkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die posts drui-pen werkelijk van het sarcasme..
Das niet dichtbijquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Antwerpen! En de buurt waarin ik zit, tsja, hoe zal ik het zeggen? Eh.. Je valt niet op!
Sorry, ik heb wat meer details nodig om daar een goed gefundeerd antwoord op te kunnen geven.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar tóch. Dat soort dingen hoort Dago niet te tikken.
Trouwens, geef 's advies. Stel dat je chantabel materiaal van Dago zou vinden. Wat zou je doen, als goede vriendin zijnde?
ga je aar de onz meet ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sorry, ik heb wat meer details nodig om daar een goed gefundeerd antwoord op te kunnen geven..
Ik zou ze willen geven, maar ik ben lief.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sorry, ik heb wat meer details nodig om daar een goed gefundeerd antwoord op te kunnen geven..
Je kent me al redelijk goed, zie ik.quote:
privé toegangquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die posts drui-pen werkelijk van het sarcasme..
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:26 schreef Donnie.Darko het volgende:
Wat voor post beeb?
Onder een kloon?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:19 schreef the900 het volgende:
gei0l
heb je al een kindje ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je kent me al redelijk goed, zie ik.
Het is net de politie. Als je ze nodig hebt, dan zijn ze er niet!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:33 schreef Q. het volgende:
Kut blauwen.
Okay, I take that back, je kent me totáál niet.quote:
Straks staat er alleen maar []quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
En goftedomme, waarom staat het aantal niet meer in de TéTé? Het minimalisme is doorgeslagen.
jij bent zo'n moederfiguurquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Okay, I take that back, je kent me totáál niet..
Ik heb die jongen echt nog nooit op iets anders dan seksueel gefrustreerde posts kunnen betrappen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:36 schreef Geqxon het volgende:
Als Peter zijn krachten gaat combineren wordt het pas echt leuk. Doorzichtig zijn, en dan ook nog eens transparant (D.L.), een perfecte combinatie om bij de hockeyclub de dames kleedzaal in te schieten.
Niet echt. Of beter gezegd: echt niet.quote:
Dat of Macs afzeikenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb die jongen echt nog nooit op iets anders dan seksueel gefrustreerde posts kunnen betrappen.
Het motto van mij is: kinderenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet echt. Of beter gezegd: echt niet.
Jij liever dan ik. Ik heb niets met die ettertjesquote:
Echt wel !quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet echt. Of beter gezegd: echt niet.
Nope, ask anyone.quote:
Hehe, van Hilversum naar Doetinchem om de wederhelft op te halen in de meivakantie is ook leuk, moet je eens doen. Rot duitsersquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:58 schreef Misstique het volgende:
Ik ga Dago ophalen van zn werk. Uurtje rijden maar. Zo ben ik.
Ik wil qua lievigheid, ik heb 5 uur heen en weer gereisd om Chinees langs te brengen. Want zo ben ik. Chinees.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:58 schreef Misstique het volgende:
Ik ga Dago ophalen van zn werk. Uurtje rijden maar. Zo ben ik.
Blurquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:05 schreef Chowi het volgende:
Bluh.
Toch vond ik ze wel leuk.quote:
Destijds.quote:
Yep. Volgens mij doen ze niet veel meer. Op het Gorillaz project na, maar dat is ook afgelopen, dacht ik.quote:
?. Dat heb ik gemist?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yep. Volgens mij doen ze niet veel meer. Op het Gorillaz project na, maar dat is ook afgelopen, dacht ik.
quote:
quote:Nadat ze tien jaar onophoudelijk met Blur bezig geweest waren, vonden de leden van de groep het tijd voor een adempauze, en voor een tijdje hielden ze zich vooral bezig met hun diverse zijprojecten, zoals andere groepen, platenlabels en acteerwerk. Het meest opzienbarend in deze reeks is Damon Albarn die als zanger bij tekenfilmband Gorillaz bijklust.
Oh, dát nummer. Die kende ik uiteraard wel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=qpDer9wdUEw
Ik heb al hun videos denk ikwel. Maar dat heb ik van meer bands. Rothobbyquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:26 schreef Chowi het volgende:
Ik vind Feel Good Inc. nog steeds geweldig.
GOED DAT JE DAT FF KOMT VERTELLEN HIER MANquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoi, ik zag SiemeN met bier.
Stoer, alleen moest ik vroeg weer weg omdat Snop weer naar Moastricht moest.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:07 schreef Chowi het volgende:
D_A. Hai. Hoe was 't?
Weet ik,quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
GOED DAT JE DAT FF KOMT VERTELLEN HIER MAN
Ze bleef niet eens slapen? Heb je nog toffe actiefoto's kunnen regelen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Stoer, alleen moest ik vroeg weer weg omdat Snop weer naar Moastricht moest.
Uiteraard, ik zal ze later op de avond eens uppen. Nah ze kon wel blijven slapen maar ja morgen moet je betalen voor OV en ze moest werken etc. Over 2 weekjes blijft ze welquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze bleef niet eens slapen? Heb je nog toffe actiefoto's kunnen regelen?
Is dat toevallig die woensdag van de orgie?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Uiteraard, ik zal ze later op de avond eens uppen. Nah ze kon wel blijven slapen maar ja morgen moet je betalen voor OV en ze moest werken etc. Over 2 weekjes blijft ze wel
Hij heeft cht bij iedereen zitten spammen met z'n denkbeeldige orgiequote:Op donderdag 17 mei 2007 00:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is dat toevallig die woensdag van de orgie?
Neen, toevallig niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is dat toevallig die woensdag van de orgie?
Dôh.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hij heeft cht bij iedereen zitten spammen met z'n denkbeeldige orgie![]()
Heus waar? Ik keek ook verschrokken op toen D_A ineens vanuit zichzélf een gesprek met mij begon.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hij heeft cht bij iedereen zitten spammen met z'n denkbeeldige orgie![]()
Ik kan dan niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen, toevallig niet.
Die is aankomende woensdag al. Je voelde je geroepen?
Het plezier is geheel aan mijn zijde.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heus waar? Ik keek ook verschrokken op toen D_A ineens vanuit zichzélf een gesprek met mij begon. [afbeelding].
[..]
Ik kan dan niet.
Waar reageer je nou exact op? Ik begrijp je niemeer.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het plezier is geheel aan mijn zijde.
ik ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heus waar? Ik keek ook verschrokken op toen D_A ineens vanuit zichzélf een gesprek met mij begon. [
Nu al niet meer, zucht. Zo laat is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waar reageer je nou exact op? Ik begrijp je niemeer.
Zeg, ik spreek jou wel vaker aan..quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg, ik spreek jou wel vaker aan..
Toch.?
Nah, eigenlijk ook niet nee.
Steek die tong maar ergens anders inquote:
Céé.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:20 schreef cerror het volgende:
Ja nou. Neen. Tja. Hee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |