Ik zie niets.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik beloof geen topics erover te openen maar ik mag toch wel naar hartelust kankeren in de topics die er al bestaan?
Wat goddeloos dat je hemelvaartdag "weekend" noemt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:38 schreef Q. het volgende:
Gegroet. Weekend. Vertier.
Daar is helemaal niks mis mee.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:49 schreef Chowi het volgende:
Hoi, Tique. Ik weet niet wat het is, maar ik zit vandaag in een extreme fase van muziek-adoratie. Help me?
In deze vorm wel. Ik moet steeds méér.quote:
Luister even naar een jumpstylenummer, dan is dat zo over.quote:
huuu ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:21 schreef Donnie.Darko het volgende:
Hoi dribbel
Was het commentaar van de jury nog streng geweest?
Je bent geweldig.quote:
Me too.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:36 schreef Mokster het volgende:
Ik denk dat ik PI's écht zou missen.
Je bent vast sarcastisch, maar dat kan ik niet zien omdat er geen PI bij staatquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:36 schreef Mokster het volgende:
moksquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:36 schreef Mokster het volgende:
hoezo huu?quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:41 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
hoezo huu?
jeweets, Jules, Arnhem, ik moest de bus halen?
pffrt ik was vergeten wie je wasquote:En dan was er Too loud for granny, een absoluut hilarische band. Deze nog jonge jongens hebben nummers geschreven zoals Pissing against the wind en Wanker. Het geheel werd ook nog eens met een hoop plezier gebracht, absoluut uitstekend vermaak! Helaas kwam deze band toch nog net iets te kort om de overwinning eruit te slepen. Too loud for granny bedankt!
Op het station, nouja van de achterkantquote:
Dat was ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Op het station, nouja van de achterkantmaar ik ga niet achter iedere krullebol aanrennen om te kijken of jij het daadwerkelijk bent
Ik was ff druk met andere dingen.quote:
je bent er 1 vergetenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik was ff druk met andere dingen..
Net deed je het ook nog voor mijquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:16 schreef Misstique het volgende:
Ik doe het alleen voor Donnie!
Dat was een uitzondering.quote:
Klopt, het is ondoenlijk! Ik ben dan ook blij met de auto-PI functies van hedendaagse Firefox extensies.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:16 schreef Chowi het volgende:
Het valt me nog zwaar om geen PI's te gebruiken. Hoe kan ik nou mijn emoties uiten? Met smileys ofzo?
Smileys zijn zó,
,
.
Vergeet de autopi niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:20 schreef rompompom het volgende:
Pfrt. Dan doe ik het zelf wel..
[..]
Klopt, het is ondoenlijk! Ik ben dan ook blij met de auto-PI functies van hedendaagse Firefox extensies..
Die staat op deze. Het is niet dat-ie aan de hand van m'n tekst de passende PI kiest. Dát zou pas tof zijn!quote:
Oh, dat kan Whoops vast wel maken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die staat op deze. Het is niet dat-ie aan de hand van m'n tekst de passende PI kiest. Dát zou pas tof zijn!
Whoops' extensie werd gejat en vervolgens uitgebuit door een ander die er allemaal rare frummels heeft ingebouwd ook.quote:
Hij zit op z'n werk, waar hij niet mag internetten.quote:
Maar niemand kan tippen aan die van Whoops!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whoops' extensie werd gejat en vervolgens uitgebuit door een ander die er allemaal rare frummels heeft ingebouwd ook..
Hij speelt met z'n (professionele) leven dus? Litsing on the edge!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij zit op z'n werk, waar hij niet mag internetten.
Ergens verbaast het me niet dat hij daar iets op gevonden heeft though.
Dat vind ik ook. Nadat ik een tijdje 'die andere' heb gebruikt, ben ik weer terug op het oude nest.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar niemand kan tippen aan die van Whoops!
Dan heb ik jou lekker ook in Delft gezienquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Dúde!
Ja! Je had moeten roepen of zwaaien of bellen of iets in de fik steken ofzo!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan heb ik jou lekker ook in Delft gezien
oquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja! Je had moeten roepen of zwaaien of bellen of iets in de fik steken ofzo!
Jullie stalken me gewoonquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
We zijn er morgen misschien weer [afbeelding].
Pff, ik heb pas 1 keer op je balkon gestaan om foto's te maken terwijl je douchet en hup, ik krijg het label van een stalkerquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jullie stalken me gewoon
maar morgen ben ik in schiedam
komt omdat je een neger bentquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pff, ik heb pas 1 keer op je balkon gestaan om foto's te maken terwijl je douchet en hup, ik krijg het label van een stalker.
DISKRIEMIENAZIE!
Ik werd al bijna bang dat we overeenkomsten haddenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou niet van een moslima verwachten dat ze bier voor me in huis haalt, nee..
Het blijft beperkt tot [die ene dag].quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik werd al bijna bang dat we overeenkomsten hadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |