Maak dan iets tofs.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:54 schreef Stofje het volgende:
Ik vind de OP van BeF echt zwaar kut.
We hadden 'm het vorige deel ook al, maar toen begonnen de vrouwmenschen te zeiken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:58 schreef Q. het volgende:
Welk een toffe TT.
En liet jij je, man als je bent, meeslepen door die vrouwmenschen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:59 schreef SiemeN het volgende:
We hadden 'm het vorige deel ook al, maar toen begonnen de vrouwmenschen te zeiken.
Was dat opzettelijk?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:02 schreef JDude het volgende:
Mijn post sluit zó goed aan op dat plaatje.
Ik kan het niet mooier zeggen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:02 schreef Stofje het volgende:
Briljant.
Bakkes.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:06 schreef Chowi het volgende:
Je moet wel de [ cimg ]-tags gebruiken, Stofke!
Zeg!quote:
Jij kan em veranderen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:09 schreef SiemeN het volgende:
Welk een klote TT nu.
Jij hebt 'm er in gezet, hm? HM?quote:
Kate?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:13 schreef Chowi het volgende:
Ik heb geen zin om naar een dame te luisteren die met een veel te hoog stemmetje herhaaldelijk "flying a kyte" zingt, whatsoever.
Ik zou niet durven.quote:
"Kite" bedoelde ik, excuus. Het is van Joanna Newsom.quote:
Die 'quote:
Ik zag je plaatje daarna pas. Het was toeval, hihi.quote:
Ik dacht aan Kate Bush, vandaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Kite" bedoelde ik, excuus. Het is van Joanna Newsom.
Het scheelt dan ook weinig, m.i.quote:
Pics! Pics!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:19 schreef Stofje het volgende:
Ik zag net een bijzonder aantrekkelijke jongeman in de spiegel.
Gaat alles wel goed met je?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:17 schreef JDude het volgende:
Ik zei 'hihi'. Shoot me.
Ja hoor, verder wel. Ik weet ook niet wat me zojuist overkwam. Het zal niet weer gebeurenquote:
Je veux un tosti aussi.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:24 schreef SiemeN het volgende:
Deze dag vrįįgt om een tosti bij de lunch.
Ochźrm! Dus jij zo klikken?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:27 schreef SiemeN het volgende:
Ik denk elke keer dat er 'Misstique' in je signature staat in plaats van 'Musique', J.
Ik denk steeds dat in jouw signature staat "OMG, OMG, OMG! CHOWI IK HOU VAN JE!". Welk een deceptie dat steeds is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:27 schreef SiemeN het volgende:
Ik denk elke keer dat er 'Misstique' in je signature staat in plaats van 'Musique', J.
En elke keer kom ik bedrogen uit.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Ochźrm! Dus jij zo klikken? [afbeelding]
Kate is wél tof!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, die is niet tof. Joanna Newsom wel..
Waar is dat van!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:32 schreef Stofje het volgende:
Ik voel me soms in groepsverband, tóch eenzaam en verlaten.
Okay. Ik laat je in die waan.quote:
Ik ook van jou.quote:
Is er hier nog wat te zuipen, juffrouw Jannie?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:33 schreef Mokster het volgende:
Het eerste wat bij me opkwam was: "Langs de randjes Edgar...".
Noem je mķj nou juffrouw Jannie???quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:36 schreef JDude het volgende:
Is er hier nog wat te zuipen, juffrouw Jannie?
Dark blue, dark blue. Have you ever been alone in a crowded room?.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:32 schreef Stofje het volgende:
Ik voel me soms in groepsverband, tóch eenzaam en verlaten.
Ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:41 schreef Mokster het volgende:
Noem je mķj nou juffrouw Jannie???
Na alles wat we hebben meegemaakt samen???
Bah!!
Het was zweefvliegen, Stofje. ZWEEFVLIEGEN!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:36 schreef Stofje het volgende:
Ik heb gestuntvliegtuigd!
When will that day come?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:26 schreef Chowi het volgende:
Someday you will be loved, Misstique.
Voor de meeste mensen is dat de dag waarop je sterft.quote:
Waarom niet?quote:
Wat zijn de kwalificaties van een lulhannes eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Omdat ik geen lulhannes ben, bijvoorbeeld?
lul·han·nes (de ~ (m.))quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:31 schreef Stofje het volgende:
Ik heb geen idee, maar het klinkt niet aardig.
Naarling klinkt als een wezentje uit een Harry Potter boek.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
lul·han·nes (de ~ (m.))
1 [inf.] stomme vent, sukkel => naarling
Toch vind ik "naarling" minder leuk klinken dan lulhannes.
quote:
Well, hello there.quote:
Whahahahaha.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:43 schreef JDude het volgende:
O RLY-Anus.
Goed topic, wel.quote:
Ohja goed dat je het zegt, ik ga ook ff kijken!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:48 schreef rompompom het volgende:
Ik kijk naar The A-Team. Ik denk dat ik deze al gezien heb.
Succes. Ik kijk op VT4.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ohja goed dat je het zegt, ik ga ook ff kijken!
Die is kei lang geleden.quote:
Ohja, das waar. Goed dat je het zegt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:36 schreef Chowi het volgende:
You could have just said no, though. You didn't have to be rude.
Puntje één in het kader van een beter inzicht op Chowi's denk- en zegswijzen: Neem Engelstalige zinnen over het algemeen niet serieus, want meestal betreft het een zin uit een songtekst, film of iets anders fictiefs.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ohja, das waar. Goed dat je het zegt.
oh dus 't was gewoon een opkrikpostquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Puntje één in het kader van een beter inzicht op Chowi's denk- en zegswijzen: Neem Engelstalige zinnen over het algemeen niet serieus, want meestal betreft het een zin uit een songtekst, film of iets anders fictiefs.
Nu pas?quote:Best slecht dat ik nu al aan het bier ben, trouwens.
Nee, ik voelde een grote behoefte een deel van een songtekst te posten.quote:
Nou, vanaf wanneer ben jij al aan het bier dan?quote:[..]
Nu pas?
Behoorlijk. It's a schoolnight!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Best slecht dat ik nu al aan het bier ben, trouwens.
En als ik nou een grote behoefte voel om "POEP" te posten? Of "FiPo"?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik voelde een grote behoefte een deel van een songtekst te posten.
zie post hierbovenquote:Nou, vanaf wanneer ben jij al aan het bier dan?.
Ja, maar vakantie!quote:
Jij mag dat niet. Jij bent geen dame.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En als ik nou een grote behoefte voel om "POEP" te posten? Of "FiPo"?
Haha, zomaar stoer doen. Durf je wel! Met je pretsmoel.quote:[..]
zie post hierboven
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:49 schreef mcDavid het volgende:
Ohja, die tieten. Dat vergeet ik iedere keer
Maar ik hang briefjes met antwoorden op het toilet!quote:
In de pot? Voor als je om tien uur aan het kotsen bent?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ik hang briefjes met antwoorden op het toilet!
Nee. In het examenregelement stond dat je wordt begeleid naar de WC. Niet erin, uiteraard! Dus, dat vind ik best een goede oplossing. En als ze het per ongeluk vinden, is het niet van mij.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
In de pot? Voor als je om tien uur aan het kotsen bent?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee. In het examenregelement stond dat je wordt begeleid naar de WC. Niet erin, uiteraard! Dus, dat vind ik best een goede oplossing. En als ze het per ongeluk vinden, is het niet van mij.
Het grappigste is dat je vervolgens hebt onthouden wat je al hebt opgeschreven en de rest niet weet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:05 schreef mcDavid het volgende:
Ik vraag me altijd af he, hoe mensen die spiekbriefjes e.d. maken van te voren weten wat er gevraagd gaat worden. Anders kun je net zo goed je hele boek meenemen.
Pedanterik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:07 schreef Chowi het volgende:
Je schrijft op een spiekbriefje wat je niet weet, doh. Is het meteen duidelijk waarom ik er nooit een heb hoeven maken.
Niets daarvan. Gewoon de waarheid.quote:
"Chowi" ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:09 schreef Chowi het volgende:
[zie MSN-naam]
"GA VERDULLEME EENS LEREN VOOR JE EXAMENS, BITCH."quote:
Niet relatief. Ik volg hierin de Van Dale.quote:
Ik heb vier jaar in een supermarkt gewerkt. Ik let įltijd op de THT-datum.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Omdat ik nou al twee keer iets gekocht heb bij de AH To Go wat over de houdbaarheidsdatum bleek te zijn, in één week. En nee, ik check niet alle houdbaarheidsdata omdat ik verwacht dat de winkel geen rotte zooi verkoopt.
Nu is dat bij dingen als koekjes of chips niet erg, maar ik kan je vertellen dat een slok 'versgeperst' sinaasappelsap wat over tijd is erg ranzig smaakt.
Dat zijn de nuttiger beroepsdeformaties iddquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb vier jaar in een supermarkt gewerkt. Ik let įltijd op de THT-datum..
Dat is dan weer een probleem wat zichzelf oplost.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben naļef genoeg om het welzijn van mijn verteringsstelsel in de handen van de supermarkten te leggen.
Goed voor je weerstand.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben naļef genoeg om het welzijn van mijn verteringsstelsel in de handen van de supermarkten te leggen.
Ook nu nog?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Neuh. Ik heb de fles sinaasappel-aardbei-sap die dus overtijd was op m'n fles laten staan en na een tijdje durfde ik er niet meer naar te kijken, zo broeierig was het.quote:
Mooie balanceeract wel. Stond de fles waar de fles op stond ook nog op het aanrecht?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb de fles sinaasappel-aardbei-sap die dus overtijd was op m'n fles laten staan en na een tijdje durfde ik er niet meer naar te kijken, zo broeierig was het.
Ik zat net aan een met kraanwater gevuld flesje te lurken, toen ik ineens op het nieuws zag dat mijn drinkwater mogelijk besmet is. Ik durf nu helemaal niets meer te eten of te drinken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Neuh. Ik heb de fles sinaasappel-aardbei-sap die dus overtijd was op m'n fles laten staan en na een tijdje durfde ik er niet meer naar te kijken, zo broeierig was het.
Whehe. Bureau. Niet fles.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mooie balanceeract wel. Stond de fles waar de fles op stond ook nog op het aanrecht?.
Je doet het geweldig wat mij betreft.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Crap. Ik heb me in POL gewaagd.
A&Pquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zijn de nuttiger beroepsdeformaties idd.
jarenlang bijgehobbied in een koelcel/DC voor oa. A&P supermarkten, dan leer je het ook
Daar heb ik ook nog gewerkt!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
A&P. Wat een geweldige tijd heb ik daar gehad.
.
Het is godschreeuwend duur, "men" is eigenlijk gek dat "men" er wat koopt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:32 schreef Stofje het volgende:
Ik werk bij de Kiosk. De Albert Heyn To Go hoort bij ons.
Het geeft altijd wel een bevredigend gevoel, als je eerst bij de halve-liter flesjes cola van ¤1,60 kijkt, maar dan toch een anderhalve liter fles van ¤1,50 neemt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is godschreeuwend duur, "men" is eigenlijk gek dat "men" er wat koopt.
En dan zślke artiesten. Voor dat geld.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:41 schreef Stofje het volgende:
Tja, zowel de Kiosk als de AH TG zijn luxe-winkels. Als ik met de trein moet en ik weet dat k tijdens die reis wil snoepen, koop ik het vantevoren. Je hoeft er niet te kopen, maar blijkbaar is er wel (heel veel) behoefte aan. Spa a 1,95 is het best verkopende product ongeveer, tja...
Over een maand hebben we een bedrijfsfeest, landelijk. Alle collega's van Burger King, AH TG, Kiosk, Smullers, C'est du Pain, Swirls etc etc gaan naar dat feest. Ze hebben twee dagen, je mag al medewerker dus kiezen welke dag je neemt. Optredende artiesten: Marco Borsato, Jantje Smit, Lange Frans/ Baas B, Di-Rect en een vrouwelijke DJ (ik denk 100% Isis). Alle twee de avonden grats eten en gratis drinken. Elke avond komen er zo'n 4000-6000 mensen. Hoe duur zou dat zijn?? 3 ton? 4 ton? Bizar...
Ik heb geweigerd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:45 schreef Mokster het volgende:
O ja. Ik ga naar de Toppers.
Dus ik moet mijn mond houden.
Whehehehe.
Néé, Moks, ga niet! Het is een val! Ze zuigen je mee in al hun wansmaak.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:45 schreef Mokster het volgende:
O ja. Ik ga naar de Toppers.
Dus ik moet mijn mond houden.
Whehehehe.
Zo af en toe een avondje wansmaak kan heel verfrissend zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:53 schreef Chowi het volgende:
Néé, Moks, ga niet! Het is een val! Ze zuigen je mee in al hun wansmaak..
Mwa, ik koop er meestal zo'n glazen fles versgeperste sap en een chocolade croissant, die zijn niet héél veel duurder dan in de gewone AH. Maar ja, het is idd wel idioot.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:41 schreef Stofje het volgende:
Tja, zowel de Kiosk als de AH TG zijn luxe-winkels. Als ik met de trein moet en ik weet dat k tijdens die reis wil snoepen, koop ik het vantevoren. Je hoeft er niet te kopen, maar blijkbaar is er wel (heel veel) behoefte aan. Spa a 1,95 is het best verkopende product ongeveer, tja...
Over een maand hebben we een bedrijfsfeest, landelijk. Alle collega's van Burger King, AH TG, Kiosk, Smullers, C'est du Pain, Swirls etc etc gaan naar dat feest. Ze hebben twee dagen, je mag al medewerker dus kiezen welke dag je neemt. Optredende artiesten: Marco Borsato, Jantje Smit, Lange Frans/ Baas B, Di-Rect en een vrouwelijke DJ (ik denk 100% Isis). Alle twee de avonden grats eten en gratis drinken. Elke avond komen er zo'n 4000-6000 mensen. Hoe duur zou dat zijn?? 3 ton? 4 ton? Bizar...
Dat is het ene scenario, het andere scenario is dat je zo agressief wordt van de "heb je even voor mij's" en de "als de morgen is gekomen's", dat je de mensen die je anders zo extra zou gaan waarderen, spontaan uitmoordt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zo af en toe een avondje wansmaak kan heel verfrissend zijn.
Je gaat andere muziekjes en de mensen die daarbij horen éxtra waarderen.
Now you're scaring me...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:59 schreef Chowi het volgende:
Dat is het ene scenario, het andere scenario is dat je zo agressief wordt van de "heb je even voor mij's" en de "als de morgen is gekomen's", dat je de mensen die je anders zo extra zou gaan waarderen, spontaan uitmoordt.
Ik koop eerst een cd van Jantje Smit, vervolgens ga ik met mijn harde piemel tegen het achterwerk van Jolanthe aanrijen. Want gratis drinken = Jolanthe. En als Jan dan zingt dat ie 'vanmorgen gekomen is', dan kom ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is het ene scenario, het andere scenario is dat je zo agressief wordt van de "heb je even voor mij's" en de "als de morgen is gekomen's", dat je de mensen die je anders zo extra zou gaan waarderen, spontaan uitmoordt.
Ik hoop dat de paparazzi dan wel een kliekje schiet terwijl jij schiet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik koop eerst een cd van Jantje Smit, vervolgens ga ik met mijn harde piemel tegen het achterwerk van Jolanthe aanrijen. Want gratis drinken = Jolanthe. En als Jan dan zingt dat ie 'vanmorgen gekomen is', dan kom ik ook.
Die foto hang ik op boven m'n bedquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoop dat de paparazzi dan wel een kliekje schiet terwijl jij schiet.
Haar zou ik het niet hebben van een mannelijk geslachtsdeel kunnen vergeven.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:21 schreef cerror het volgende:
Jolanthe, bij haar zou ik ook wel het beschuitje overslaan en d'r een rijstwafel aansmeren.
Vul zelf de synoniemen, metaforen en dat soort meuk in.
Kinkeeeyyy...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Haar zou ik het niet hebben van een mannelijk geslachtsdeel kunnen vergeven.
Zonder problemen.
* cerror meekwijlt.quote:
Het gedeelte daarboven hadden ze weg mogen laten van mij.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:42 schreef Mokster het volgende:
Mag ik ook?
Vanwege dat perfect gevormde stukje borst?
I think he just did.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:09 schreef Stofje het volgende:
Onmogelijk! Dit kan je onmogelijk als 'bah' typeren, Q.
Ik kan 'm nu een 'homo' noemen, maar ik kan me niet voorstellen dat homo's niet gaan twijfelen over hun geaardheid als ze Yolanthe zien.quote:
Ik had het over mijn koude koffie.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:09 schreef Stofje het volgende:
Onmogelijk! Dit kan je onmogelijk als 'bah' typeren, Q.
Ze hadden em wel ff netjes kunnen leggen voor die foto idd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:18 schreef Chowi het volgende:
Haar onderbroek zit tussen haar spléét.
Ik vind haar ook niet zo geweldig als jij, maar ik zou 'r m'n bed niet uittrappen. Niet mijn type ofzo?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik kan 'm nu een 'homo' noemen, maar ik kan me niet voorstellen dat homo's niet gaan twijfelen over hun geaardheid als ze Yolanthe zien.
GEIL!quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:18 schreef Chowi het volgende:
Haar onderbroek zit tussen haar spléét.
Je 'type'?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet zo geweldig als jij, maar ik zou 'r m'n bed niet uittrappen. Niet mijn type ofzo?.
Kan best hoor. Ik vind haar ook bepaald geen sexy uitstraling hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. Ze doet me niet zoveel gewoon.
Same here. Edoch zou ik d'r wel doen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. Ze doet me niet zoveel gewoon.
Mannen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:45 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Same here. Edoch zou ik d'r wel doen natuurlijk.
Ik ben hier beland in een topic vol mannelijke fans van Bright Eyes, Damien Rice en andere huillies, die Yolanthe 'zozo' vindenquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:49 schreef ehqo het volgende:
Ik verwachtingsvol omhoog scrollen om te ontrafelen over wie de discussie gaat, is zķj het.
Is dat een van z'n vriendjes?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:55 schreef JDude het volgende:
Zozo is een personage uit Ovide.
Mannen met smaak dus. Hulde aan hen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben hier beland in een topic vol mannelijke fans van Bright Eyes, Damien Rice en andere huillies, die Yolanthe 'zozo' vinden. Wat een zonde, wat een zonde.
Het enige dat nog ontbreekt is de make up.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mannen met smaak dus. Hulde aan hen.
Bright Eyes? DAMIEN RICE?!quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben hier beland in een topic vol mannelijke fans van Bright Eyes, Damien Rice en andere huillies, die Yolanthe 'zozo' vinden. Wat een zonde, wat een zonde.
Je scoort wedeom puntenquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:59 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ken ze eigenlijk alleen van naam, en dat ga ik ook zo houden.
Beetje een modepopje en dat haar doet me niet zoveel. Dat figuurtje kan daarentegen wel primaquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:35 schreef Misstique het volgende:
Ze heeft gewoon een killer figuurtje en tof haar.
Ik nomineer het als TTT. Wįt een pareltje!quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:49 schreef SiemeN het volgende:
Ben jij 1 aap,2 kijkje in toekomst of 3 hele NL nar de klote
"Dat neukt niet anders."quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:00 schreef Litpho het volgende:
Beetje een modepopje en dat haar doet me niet zoveel. Dat figuurtje kan daarentegen wel prima.
Hm, ik geloof dat ik dat toch maar beter niet kan kopen nee.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het enige dat nog ontbreekt is de make up.
Och, als ze tegen iemand van hier begint aan te rijden denk ik dat geen van ons alleen 'nee' zou zeggen.quote:
Als het alleen maar daar voor is, heb ik inderdaad minder zwaarwegende bezwaren.quote:
Ik heb al eerder bekend dat ik best even aan haar borsten wil zitten. Enzo.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:02 schreef SiemeN het volgende:
Och, als ze tegen iemand van hier begint aan te rijden denk ik dat geen van ons alleen 'nee' zou zeggen.
Prinicipes zijn voor mietjes.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het alleen maar daar voor is, heb ik inderdaad minder zwaarwegende bezwaren.
Rekbare principes zijn voor realistenquote:
In de juristerij geven de termen "in principe" en "in beginsel" dan ook altijd enige ruimte voor afwijking van de hoofdregel.quote:
Ze is een mooie dame, dat zeker. Ze loopt alleen zo te koop met zichzelf, en dat windt mij geenszins op. Overigens vind ik het wel erg simpel als iemand tegen me aan begint te rijden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:02 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Och, als ze tegen iemand van hier begint aan te rijden denk ik dat geen van ons alleen 'nee' zou zeggen.
Gebeurt het vaak?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:08 schreef ehqo het volgende:
Overigens vind ik het wel erg simpel als iemand tegen me aan begint te rijden.
Rekt het niet, dan scheurt het wel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Rekbare principes zijn voor realisten.
Da's meer iets voor Stof.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Rekt het niet, dan scheurt het wel.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:08 schreef ehqo het volgende:
Overigens vind ik het wel erg simpel als iemand tegen me aan begint te rijden.
Zullen we het wijzigen naar "Overigens zou het wel erg simpel zijn als vrouwen vaker tegen me aan begonnen te rijden"?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:12 schreef ehqo het volgende:
Okee okee, dat was hypothetisch.
En bedankt hč!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:01 schreef Mokster het volgende:
Voor diepgaande gesprekken verwijs ik haar graag door naar Jan.
Je dist me.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Zullen we het wijzigen naar "Overigens zou het wel erg simpel zijn als vrouwen vaker tegen me aan begonnen te rijden"?
Gód. Wat hou ik toch van jou L.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Zullen we het wijzigen naar "Overigens zou het wel erg simpel zijn als vrouwen vaker tegen me aan begonnen te rijden"?
Ik houd van al mijn fans, alhoewel van sommige meer dan andere.quote:
goed topic. voor klb danquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:19 schreef rompompom het volgende:
sukkels die hun zelfvertrouwen op internet vonden,
,
!
Iets anders dan "O" schiet me niet te binnen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:44 schreef mcDavid het volgende:
Me vorige sig begon toch te vervelen.
Wel een zéér belangrijk scheikundig element voor al het leven op aarde.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Iets anders dan "O" schiet me niet te binnen.
Waar?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:40 schreef Chowi het volgende:
Hodfrdomme. Nóg niet aangenomen.
Op de Wallen.quote:
Ik zei dat ik geen seks wou hebben met een opblaaskrokodil, als een klant daarom vraagt.quote:
Tsja, dan vraag je er wel een beetje om natuurlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zei dat ik geen seks wou hebben met een opblaaskrokodil, als een klant daarom vraagt.
Die waren met jouw mazzel vermoedelijk toch over datum geweest.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:15 schreef clumsy_clown het volgende:
UND KEINE EIER!
So true, so true. En salmonella is nou niet echt van wat je zegt 'dolletjes!'.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die waren met jouw mazzel vermoedelijk toch over datum geweest.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
So true, so true. En salmonella is nou echt van wat je zegt 'hondsdolletjes!'.
Principes, schmincipes. Die slik je maar in voor je droombaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:14 schreef Chowi het volgende:
Ja maar. Zelfs ķk heb principes! Ik vind seks met een opblaaskrokodil de hoogste vorm van vernedering.
Schuimbekkende knuffelturkjes zijn nou niet direct mijn idee van 'dat wil ik nou als beeld voor me hebben als ik opsta in de ochtend'.quote:
Beroepsdeformatiequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:20 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb zin om hier iedereen neer te maaien.
"Hier" als in, BeF?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:20 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb zin om hier iedereen neer te maaien.
Nee joh, gekkie. De werkplek.quote:
Jij moest werken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:22 schreef Stofje het volgende:
Heb je zin om mķj neer te maaien, SiemeN? En Chowi? En rpp? En Litpho? Waarom? Wat doen wij nou weer verkeerd in jouw ogen?
Ik denk niet dat ik hier na vanmiddag ooit nog zal posten. Hm.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:24 schreef Stofje het volgende:
Je liet me schrikken, SiemeN. De volgende keer maai ik jóś neer.
Je noemde mij als eerste!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:22 schreef Stofje het volgende:
Heb je zin om mķj neer te maaien, SiemeN? En Chowi? En rpp? En Litpho? Waarom? Wat doen wij nou weer verkeerd in jouw ogen?
Wat klopt er niet aan volgens jou?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:26 schreef JDude het volgende:
Een trema na een medeklinker, Stofje?
Oh, ik dacht dat het "geļrriteerd" betrof. Hihi. Wat ben ik toch weer lekker impulsief.quote:
Het waren je eigen woorden, snotaap.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mijn bus vertrekt om veertienuurvierėnveertig en bemoei je er niet mee, knul.
Dat klopt, maar ik bepaal zélf wel wanneer ik ga werken, krullenbol.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het waren je eigen woorden, snotaap..
Ga je collega's eens oraal bevredigen, SiemeN.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:29 schreef SiemeN het volgende:
Ga werken of zo, Stof.
't Ging over "veertienuurvierėnveertig".quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:29 schreef Stofje het volgende:
Maar wat is er fout aan 'zó geļrriteerd', dan?
Potjandorie, ze hebben gelijk. Wat een grove fout. Mijn welgemeende excuses.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:31 schreef JDude het volgende:
Vierėnveertig, Stof. Die dus. Wat Chowi zegt. En rpp. De wijzen, al dan niet uit het oosten.
Dan is het goed, Stofje. Uiteraard. Ga je werken op het station? Ik kom straks aan op spoor zes. Misschien kan ik even zwaaien.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:32 schreef Stofje het volgende:
Potjandorie, ze hebben gelijk. Wat een grove fout. Mijn welgemeende excuses.
Ik ben het met je eens, op dat "mdsanbvxc" na, dan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:33 schreef Q. het volgende:
Ajklsad jklj34lkjsf jkls9088324 jsalkdf jsa jkewrkl oreioin mdsanbvxc jkldajh. Toch?
Kut. Dat was juist de gehele essentie van mijn betoog.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, op dat "mdsanbvxc" na, dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |