Kan best hoor. Ik vind haar ook bepaald geen sexy uitstraling hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. Ze doet me niet zoveel gewoon.
Same here. Edoch zou ik d'r wel doen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. Ze doet me niet zoveel gewoon.
Mannen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:45 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Same here. Edoch zou ik d'r wel doen natuurlijk.
Ik ben hier beland in een topic vol mannelijke fans van Bright Eyes, Damien Rice en andere huillies, die Yolanthe 'zozo' vindenquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:49 schreef ehqo het volgende:
Ik verwachtingsvol omhoog scrollen om te ontrafelen over wie de discussie gaat, is zíj het.
Is dat een van z'n vriendjes?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:55 schreef JDude het volgende:
Zozo is een personage uit Ovide.
Mannen met smaak dus. Hulde aan hen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben hier beland in een topic vol mannelijke fans van Bright Eyes, Damien Rice en andere huillies, die Yolanthe 'zozo' vinden. Wat een zonde, wat een zonde.
Het enige dat nog ontbreekt is de make up.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mannen met smaak dus. Hulde aan hen.
Bright Eyes? DAMIEN RICE?!quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben hier beland in een topic vol mannelijke fans van Bright Eyes, Damien Rice en andere huillies, die Yolanthe 'zozo' vinden. Wat een zonde, wat een zonde.
Je scoort wedeom puntenquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:59 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ken ze eigenlijk alleen van naam, en dat ga ik ook zo houden.
Beetje een modepopje en dat haar doet me niet zoveel. Dat figuurtje kan daarentegen wel primaquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:35 schreef Misstique het volgende:
Ze heeft gewoon een killer figuurtje en tof haar.
Ik nomineer het als TTT. Wát een pareltje!quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:49 schreef SiemeN het volgende:
Ben jij 1 aap,2 kijkje in toekomst of 3 hele NL nar de klote
"Dat neukt niet anders."quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:00 schreef Litpho het volgende:
Beetje een modepopje en dat haar doet me niet zoveel. Dat figuurtje kan daarentegen wel prima.
Hm, ik geloof dat ik dat toch maar beter niet kan kopen nee.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het enige dat nog ontbreekt is de make up.
Och, als ze tegen iemand van hier begint aan te rijden denk ik dat geen van ons alleen 'nee' zou zeggen.quote:
Als het alleen maar daar voor is, heb ik inderdaad minder zwaarwegende bezwaren.quote:
Ik heb al eerder bekend dat ik best even aan haar borsten wil zitten. Enzo.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:02 schreef SiemeN het volgende:
Och, als ze tegen iemand van hier begint aan te rijden denk ik dat geen van ons alleen 'nee' zou zeggen.
Prinicipes zijn voor mietjes.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het alleen maar daar voor is, heb ik inderdaad minder zwaarwegende bezwaren.
Rekbare principes zijn voor realistenquote:
In de juristerij geven de termen "in principe" en "in beginsel" dan ook altijd enige ruimte voor afwijking van de hoofdregel.quote:
Ze is een mooie dame, dat zeker. Ze loopt alleen zo te koop met zichzelf, en dat windt mij geenszins op. Overigens vind ik het wel erg simpel als iemand tegen me aan begint te rijden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:02 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Och, als ze tegen iemand van hier begint aan te rijden denk ik dat geen van ons alleen 'nee' zou zeggen.
Gebeurt het vaak?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:08 schreef ehqo het volgende:
Overigens vind ik het wel erg simpel als iemand tegen me aan begint te rijden.
Rekt het niet, dan scheurt het wel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Rekbare principes zijn voor realisten.
Da's meer iets voor Stof.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Rekt het niet, dan scheurt het wel.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:08 schreef ehqo het volgende:
Overigens vind ik het wel erg simpel als iemand tegen me aan begint te rijden.
Zullen we het wijzigen naar "Overigens zou het wel erg simpel zijn als vrouwen vaker tegen me aan begonnen te rijden"?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:12 schreef ehqo het volgende:
Okee okee, dat was hypothetisch.
En bedankt hè!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:01 schreef Mokster het volgende:
Voor diepgaande gesprekken verwijs ik haar graag door naar Jan.
Je dist me.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Zullen we het wijzigen naar "Overigens zou het wel erg simpel zijn als vrouwen vaker tegen me aan begonnen te rijden"?
Gód. Wat hou ik toch van jou L.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Zullen we het wijzigen naar "Overigens zou het wel erg simpel zijn als vrouwen vaker tegen me aan begonnen te rijden"?
Ik houd van al mijn fans, alhoewel van sommige meer dan andere.quote:
goed topic. voor klb danquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:19 schreef rompompom het volgende:
sukkels die hun zelfvertrouwen op internet vonden,
,
!
Iets anders dan "O" schiet me niet te binnen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:44 schreef mcDavid het volgende:
Me vorige sig begon toch te vervelen.
Wel een zéér belangrijk scheikundig element voor al het leven op aarde.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Iets anders dan "O" schiet me niet te binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |