Ohja goed dat je het zegt, ik ga ook ff kijken!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:48 schreef rompompom het volgende:
Ik kijk naar The A-Team. Ik denk dat ik deze al gezien heb.
Succes. Ik kijk op VT4.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ohja goed dat je het zegt, ik ga ook ff kijken!
Die is kei lang geleden.quote:
Ohja, das waar. Goed dat je het zegt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:36 schreef Chowi het volgende:
You could have just said no, though. You didn't have to be rude.
Puntje één in het kader van een beter inzicht op Chowi's denk- en zegswijzen: Neem Engelstalige zinnen over het algemeen niet serieus, want meestal betreft het een zin uit een songtekst, film of iets anders fictiefs.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ohja, das waar. Goed dat je het zegt.
oh dus 't was gewoon een opkrikpostquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Puntje één in het kader van een beter inzicht op Chowi's denk- en zegswijzen: Neem Engelstalige zinnen over het algemeen niet serieus, want meestal betreft het een zin uit een songtekst, film of iets anders fictiefs.
Nu pas?quote:Best slecht dat ik nu al aan het bier ben, trouwens.
Nee, ik voelde een grote behoefte een deel van een songtekst te posten.quote:
Nou, vanaf wanneer ben jij al aan het bier dan?quote:[..]
Nu pas?
Behoorlijk. It's a schoolnight!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Best slecht dat ik nu al aan het bier ben, trouwens.
En als ik nou een grote behoefte voel om "POEP" te posten? Of "FiPo"?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik voelde een grote behoefte een deel van een songtekst te posten.
zie post hierbovenquote:Nou, vanaf wanneer ben jij al aan het bier dan?.
Ja, maar vakantie!quote:
Jij mag dat niet. Jij bent geen dame.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En als ik nou een grote behoefte voel om "POEP" te posten? Of "FiPo"?
.Haha, zomaar stoer doen. Durf je wel! Met je pretsmoel.quote:[..]
zie post hierboven
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:49 schreef mcDavid het volgende:
Ohja, die tieten. Dat vergeet ik iedere keer
Maar ik hang briefjes met antwoorden op het toilet!quote:
In de pot? Voor als je om tien uur aan het kotsen bent?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ik hang briefjes met antwoorden op het toilet!
Nee. In het examenregelement stond dat je wordt begeleid naar de WC. Niet erin, uiteraard! Dus, dat vind ik best een goede oplossing. En als ze het per ongeluk vinden, is het niet van mij.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
In de pot? Voor als je om tien uur aan het kotsen bent?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee. In het examenregelement stond dat je wordt begeleid naar de WC. Niet erin, uiteraard! Dus, dat vind ik best een goede oplossing. En als ze het per ongeluk vinden, is het niet van mij.
Het grappigste is dat je vervolgens hebt onthouden wat je al hebt opgeschreven en de rest niet weet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:05 schreef mcDavid het volgende:
Ik vraag me altijd af he, hoe mensen die spiekbriefjes e.d. maken van te voren weten wat er gevraagd gaat worden. Anders kun je net zo goed je hele boek meenemen.
Pedanterik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:07 schreef Chowi het volgende:
Je schrijft op een spiekbriefje wat je niet weet, doh. Is het meteen duidelijk waarom ik er nooit een heb hoeven maken.
Niets daarvan. Gewoon de waarheid.quote:
"Chowi" ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:09 schreef Chowi het volgende:
[zie MSN-naam]
"GA VERDULLEME EENS LEREN VOOR JE EXAMENS, BITCH."quote:
Niet relatief. Ik volg hierin de Van Dale.quote:
Ik heb vier jaar in een supermarkt gewerkt. Ik let áltijd op de THT-datum.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Omdat ik nou al twee keer iets gekocht heb bij de AH To Go wat over de houdbaarheidsdatum bleek te zijn, in één week. En nee, ik check niet alle houdbaarheidsdata omdat ik verwacht dat de winkel geen rotte zooi verkoopt.
Nu is dat bij dingen als koekjes of chips niet erg, maar ik kan je vertellen dat een slok 'versgeperst' sinaasappelsap wat over tijd is erg ranzig smaakt.
Dat zijn de nuttiger beroepsdeformaties iddquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb vier jaar in een supermarkt gewerkt. Ik let áltijd op de THT-datum..
Dat is dan weer een probleem wat zichzelf oplost.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben naïef genoeg om het welzijn van mijn verteringsstelsel in de handen van de supermarkten te leggen.
Goed voor je weerstand.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben naïef genoeg om het welzijn van mijn verteringsstelsel in de handen van de supermarkten te leggen.
Ook nu nog?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |