Maak dan iets tofs.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:54 schreef Stofje het volgende:
Ik vind de OP van BeF echt zwaar kut.
We hadden 'm het vorige deel ook al, maar toen begonnen de vrouwmenschen te zeiken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:58 schreef Q. het volgende:
Welk een toffe TT.
En liet jij je, man als je bent, meeslepen door die vrouwmenschen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:59 schreef SiemeN het volgende:
We hadden 'm het vorige deel ook al, maar toen begonnen de vrouwmenschen te zeiken.
Was dat opzettelijk?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:02 schreef JDude het volgende:
Mijn post sluit zó goed aan op dat plaatje.
Ik kan het niet mooier zeggen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:02 schreef Stofje het volgende:
Briljant.
Bakkes.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:06 schreef Chowi het volgende:
Je moet wel de [ cimg ]-tags gebruiken, Stofke!
Zeg!quote:
Jij kan em veranderen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:09 schreef SiemeN het volgende:
Welk een klote TT nu.
Jij hebt 'm er in gezet, hm? HM?quote:
Kate?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:13 schreef Chowi het volgende:
Ik heb geen zin om naar een dame te luisteren die met een veel te hoog stemmetje herhaaldelijk "flying a kyte" zingt, whatsoever.
Ik zou niet durven.quote:
"Kite" bedoelde ik, excuus. Het is van Joanna Newsom.quote:
Die 'quote:
Ik zag je plaatje daarna pas. Het was toeval, hihi.quote:
Ik dacht aan Kate Bush, vandaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Kite" bedoelde ik, excuus. Het is van Joanna Newsom.
Het scheelt dan ook weinig, m.i.quote:
Pics! Pics!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:19 schreef Stofje het volgende:
Ik zag net een bijzonder aantrekkelijke jongeman in de spiegel.
Gaat alles wel goed met je?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:17 schreef JDude het volgende:
Ik zei 'hihi'. Shoot me.
Ja hoor, verder wel. Ik weet ook niet wat me zojuist overkwam. Het zal niet weer gebeurenquote:
Je veux un tosti aussi.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:24 schreef SiemeN het volgende:
Deze dag vráágt om een tosti bij de lunch.
Ochêrm! Dus jij zo klikken?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:27 schreef SiemeN het volgende:
Ik denk elke keer dat er 'Misstique' in je signature staat in plaats van 'Musique', J.
Ik denk steeds dat in jouw signature staat "OMG, OMG, OMG! CHOWI IK HOU VAN JE!". Welk een deceptie dat steeds is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:27 schreef SiemeN het volgende:
Ik denk elke keer dat er 'Misstique' in je signature staat in plaats van 'Musique', J.
En elke keer kom ik bedrogen uit.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Ochêrm! Dus jij zo klikken? [afbeelding]
Kate is wél tof!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, die is niet tof. Joanna Newsom wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |