Wellicht.. das aan mij om te ontdekken...quote:Papier schreef:
Fraude?
quote:
Die denken ook: ah, die is er niet, we donderstralen alles in dit bakje, zodat wij er geen omkijken meer naar hebbenquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:05 schreef Kuukske het volgende:
M'n collega's hebben m'n bakje op werk al flink volgemikt met meuk trouwens. Zag ik gisteren toen ik arriveerde voor die waardeloze vergadering.
goeie zaak, dan hoef ik nu niet meer te lerenquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je hebt er toch al voor geleerd? Ik gebruikte altijd het excuus dat ik de dag voor het examen niet meer ging leren. Anders ging ik stressen
.
Hoi Muckquote:
kløte weer, hè?quote:
klinkt bekendquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die denken ook: ah, die is er niet, we donderstralen alles in dit bakje, zodat wij er geen omkijken meer naar hebben
hoooooooi eer-ikquote:Hoi Muck![]()
Dat zeiden ze vroeger ook van heroïnequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:22 schreef Jekoos het volgende:
Koffie drinken is gezond!
hee kuukiquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:20 schreef Kuukske het volgende:
Hee Muck.
jammer dat het zo smerig isquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:22 schreef Kuukske het volgende:
Groene thee drinken is gezonder.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:19 schreef Muck het volgende:
[..]
klinkt bekend
[..]
hoooooooi eer-ik![]()
ik heb je gemaild![]()
Welnee. Met een vleugje citroen of vanille.quote:
eugh, vanillequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Welnee. Met een vleugje citroen of vanille.
hoe kan het bedrag nou naar beneden gaan? meestal gaat het toch alleen maar omhoog?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:26 schreef eer-ik het volgende:
hmm, kamer, 16 vierkante meter, 235 euro de maand, incl., bedrag gaat nog naar beneden
Klinkt interessant...
ja, maar omdat de kamer nu leeg staat, zijn de maandlasten hoger.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:29 schreef Muck het volgende:
[..]
hoe kan het bedrag nou naar beneden gaan? meestal gaat het toch alleen maar omhoog?
de bosvruchten variant vind ik heel lekkerquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:29 schreef eer-ik het volgende:
zeg, ik ben een volledige theen00b he..
Nou vind ik hier thuis van die lipton piramide dingen...
de lipton piramide dingen vinden van niet..
Zijn die een beetje te zuipen?
[afbeelding]
Zit in zo'n soort doosje, maar dan zonder marokko erop, met een andere tekst.
't ruikt heel zoet
Ik vind van niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:29 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
't ruikt heel zoet
ah op zo'n manierquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar omdat de kamer nu leeg staat, zijn de maandlasten hoger.
die liggen nu op 47 euro, en 11 euro per persoon voor resp. vaste lasten en internet...
dat gedeeld door 3, en straks door 4..
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:31 schreef Jekoos het volgende:
Thee is homo-water
Hmm, ik weet niet welke smaak dit is...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:31 schreef Muck het volgende:
[..]
de bosvruchten variant vind ik heel lekker
maar hoe het met de andere smaakjes zit weet ik niet.....
maar met lipton zit je meestal wel goed
Ah, okquote:
1. Neem zo'n thee-dingquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:29 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
't ruikt heel zoet
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
1. Neem zo'n thee-ding
2. Flikker het in heet water
3. wacht tot het water een stuk donkerder is
4. Blaas op het water tot het niet meer bloedheet is
5. Proef
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:31 schreef Jekoos het volgende:
Thee is homo-water
CGM, jij hierquote:
CableGunMaster!!!quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
1. Neem zo'n thee-ding
2. Flikker het in heet water
3. wacht tot het water een stuk donkerder is
4. Blaas op het water tot het niet meer bloedheet is
5. Proef
Fijne ouders heb jij enzo...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:35 schreef cablegunmaster het volgende:
ok ik dacht ik kom ook maar eens langs in dit topic na weetr ik veel hoeveel topics problemen thuis
ouders zeiken internet afgesloten en ik moet sneaky pc's afjatten om echt te kunnen internetten (dus als mijn pa de pc eens aanlaat.) voel me echt een crimineel ...
hand eraf?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik schaafde net iets te enthousiast de kaas van het blok af..
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:35 schreef cablegunmaster het volgende:
ok ik dacht ik kom ook maar eens langs in dit topic na weetr ik veel hoeveel topics problemen thuis
ouders zeiken internet afgesloten en ik moet sneaky pc's afjatten om echt te kunnen internetten (dus als mijn pa de pc eens aanlaat.) voel me echt een crimineel ...
En nu heb je je pols meegschaafd...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:36 schreef Kuukske het volgende:
stella artoisquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:37 schreef Muck het volgende:
Cause you're my fella, my guy
Hand me your stella and fly
By the time I'm out the door
You tear me down like roger moore
ach ik zou zeggen als je zoveel om me geeftquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wtf!
CGM!
Ik dacht dat je niet meer leefde ofzo...
MUCK!
Lees dit even...
M'n duim is een beetje rood.quote:
dat er nog mensen zijn die niet continu internet hebben zeg...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach ik zou zeggen als je zoveel om me geeftStuur een pm als jeje eenzaam voelt en niet zonder mij meer kan leven
![]()
ik zou een handtekening actie moeten houden om mij aan het ethernet te binden.
En/of meer internet te krijgendan zouden jullie ook niet denken dat er iets ergs met mij overkomt.
Neuh.. maar dat heb ik zelf nl een keer gedaan....quote:
Ik ben geen Emo.quote:
hendigquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wtf!
CGM!
Ik dacht dat je niet meer leefde ofzo...
MUCK!
Lees dit even...
Dank. Dank.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:41 schreef eer-ik het volgende:
bitse wondjes zijn dat, die vind ik echt het irritantst....
kusje erop
bij het kaasschaven je pols meegeschaafd?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:40 schreef OA het volgende:
[..]
Neuh.. maar dat heb ik zelf nl een keer gedaan....![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:36 schreef Kuukske het volgende:
kom op het kan niet erger dan mijn kaas incident , ik schaafte mijn topje van mijn duim eraf ...bloedde even maar verband erom heen en klaar maar het was geen pretje.quote:
hehequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:42 schreef Kuukske het volgende:
Ohw joepie. M'n buren zijn weer thuis.
heb ik ook weleens gehad hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bij het kaasschaven je pols meegeschaafd?
Hoe krijg je dat voor elkander dan....
Nou het is als volgt:quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bij het kaasschaven je pols meegeschaafd?
Hoe krijg je dat voor elkander dan....
M'n broer heeft ooit eens de top van zijn duim er af gezaagd. Ultiem smerigquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:42 schreef cablegunmaster het volgende:
kom op het kan niet erger dan mijn kaas incident , ik schaafte mijn topje van mijn duim eraf ...bloedde even maar verband erom heen en klaar maar het was geen pretje.
nou ja afwassen is een RAMP voor mij , sinds ik mijn linker pink in een glas die een barst had met een spons moest schoonmaken. je raad het al glas ging stuk door de druk van de spons en mijn hele pink zat open.
alcohol erop 70 % ontsmetting bloedbad in de keuken en een groot verband omheen.
iemand afwassen ?![]()
het is een beetje onduidelijkquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
he, hoe gaat dat nou met die KSC PM dan?
Ik snap het niet helemaal...
Mailt die automatisch naar iedereen>?
want ik krijg nu steeds mailtjes...
Ik dacht dat die zou PM-en naar iedereen...
mijn verhaal : gezakt op havo 5quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat er nog mensen zijn die niet continu internet hebben zeg...
Wat zitten je ouders te peppen dan...
Sebas is ermee bezig geweest....quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
he, hoe gaat dat nou met die KSC PM dan?
Ik snap het niet helemaal...
Mailt die automatisch naar iedereen>?
want ik krijg nu steeds mailtjes...
Ik dacht dat die zou PM-en naar iedereen...
hey KBG....long time no see.....quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mijn verhaal : gezakt op havo 5
daarna jaar der op weer geprobeerd in november afgehaakt tot nu heb nu soms werk
en volgend jaar havo 5 deelcertificaten
ouders : geen werk betekent geen computer tijd ( internet dus )
geen klusjes in huis betekent geen internet
en dus zit ik al een tijdje zonder internet
eerst deed ik wel klusjes maar tot mijn vader zei je doet niet genoeg , en toen werd ik er zat van ik doe meer dan genoeg![]()
![]()
das mijn verhaal . waarom ik hier noooit meer kom![]()
hebben jullie me gemist![]()
![]()
mijn opa miste 2 vingers ook door een zaag -_-quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
M'n broer heeft ooit eens de top van zijn duim er af gezaagd. Ultiem smerig.
Zo zwaaide ik 's nachts toen ik dronken was een keer onbedoeld met m'n arm, en daarmee kwam ik tegen een koperen lamp aan met m'n pols, midden in de kroegquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:44 schreef OA het volgende:
[..]
Nou het is als volgt:
Er was nog maar een klein stukje kaas, alleen de achterkant zeg maar...
Dus ik neem die kaas in m'n hand en begin te schaven, maar dat lukte niet zo best, dus zette ik wat meer kracht...
Gevolg: ik schiet uit en heb zowat een slagaderlijke bloeding...![]()
Oh, en het doet pijn...![]()
Ik vind die plaat van LP toch niet zo tof.quote:
mmmm...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mijn verhaal : gezakt op havo 5
daarna jaar der op weer geprobeerd in november afgehaakt tot nu heb nu soms werk
en volgend jaar havo 5 deelcertificaten
ouders : geen werk betekent geen computer tijd ( internet dus )
geen klusjes in huis betekent geen internet
en dus zit ik al een tijdje zonder internet
eerst deed ik wel klusjes maar tot mijn vader zei je doet niet genoeg , en toen werd ik er zat van ik doe meer dan genoeg![]()
![]()
das mijn verhaal . waarom ik hier noooit meer kom![]()
hebben jullie me gemist![]()
![]()
ohio!!!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey KBG....long time no see.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fris!!!quote:
die heb ik ook, alleen dan die van linkin park niet.quote:
Ook altijd handig!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zo zwaaide ik 's nachts toen ik dronken was een keer onbedoeld met m'n arm, en daarmee kwam ik tegen een koperen lamp aan met m'n pols, midden in de kroeg
0.5 cm naast m'n slagader ook
was eerst doodgeslagen, en toen het begon te bloeden, ging het ook echt hard
Heel de keuken van die kroeg onder het bloed, naar het ziekenhuis gereden met iemand van het personeel, toen werd het daar gehecht
Heb m'n moeder nog nooit zo raar zien kijken toen ik 's ochtends beneden kwam...
En een aansteker erbij...quote:
thuis achter de pcquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:47 schreef OA het volgende:
[..]
mmmm...![]()
Begrijpelijk enerzijds... school, werk enzulks is wel belangrijk!![]()
Anderzijds toch wel erg kinderachtig...![]()
Waar ben je nu dan?
Sneaky achter de pc thuis, die toevallig nog aanstaat en ouders zijn weg? Of ergens bij iemand anders?
Je mag je zinnen gerust onder elkaar zetten hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:50 schreef cablegunmaster het volgende:
thuis achter de pcmijn pa is niet al te slim , hij let niet op of de pc goed genoeg afsluit
![]()
1 programma weigerde en ik keek naar de pc hij staat nog aan joepie!!!!![]()
kan ik internetten![]()
en daardoor kan ik hier aanwezig zijn.
Illegaal achter mijn vader's pcben ik een illegale in mijn eigen huis
![]()
ze hebben het wel uberlelijk gehecht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:49 schreef OA het volgende:
[..]
Ook altijd handig!![]()
Kan me voorstellen dat je moeder vreemd keek...![]()
Húúúúúú.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:51 schreef Jekoos het volgende:
Iemand die Mika ook goed vind?
laat me even nadenken...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:51 schreef Jekoos het volgende:
Iemand die Mika ook goed vind?
Linking Park is vrijdag uitgekomen....quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die heb ik ook, alleen dan die van linkin park niet.
Maar dat is mijn muziek ook niet.
Heb je de rest van rammstein ook?
Die laatste cd van hun is trouwens echt
Deze is nog wel ok...
[mierenneukmodus]quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
Linking Park is vrijdag uitgekomen......dit is pas de tweede van rammstein die ik echt "werkelijk" heb, de rest had ik op mijn pc...
![]()
ja hequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:53 schreef Kuukske het volgende:
Duurde lang voor je je dat bedacht Eer.
Kuukske , mag dan nog nederlander zijn maar ik had voor NL een 6 ...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je mag je zinnen gerust onder elkaar zetten hoor.
Hackerquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
thuis achter de pcmijn pa is niet al te slim , hij let niet op of de pc goed genoeg afsluit
![]()
kan ik internetten![]()
![]()
JuonJacket jarig *O*quote:
Gewoon goed bezig!quote:
Dat heeft niets met Nederlanderschap te maken. Dat heeft alles te maken met het prettig maken van het lezen van posts.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:55 schreef cablegunmaster het volgende:
Kuukske , mag dan nog nederlander zijn maar ik had voor NL een 6 ...![]()
nee, had geen wachtwoorden nodigquote:
quote:
Wat een ouderwetsche naam!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee, had geen wachtwoorden nodigdan had ik mijn cdtje tevoorschijn gepakt
ff bios instellen dat hij moet starten van de cd en voila , alle windows xp wachtwoorden![]()
HELAAS heb ik een nog slimmere nerd in mijn huis genaamd mijn BROER![]()
en hij pleurd er een wachtwoord op het voorscherm op voor het bios aankomt.
en dan kan ik niks meer...![]()
Hoezo mag je dan niet achter de pc?!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
kan ik internetten![]()
![]()
dat is toch die fag uit engeland die laatst zo'n hitje had met een meisjesnaam als titel ofzo?quote:
Ja. Bah. Bagger.quote:
Lees vorige posts en je snapt mequote:Op woensdag 16 mei 2007 15:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hoezo mag je dan niet achter de pc?!
En internet is niet afgesloten, anders zat je hier nu niet te posten.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb ik ook....![]()
![]()
![]()
!!!!!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat is toch die fag uit engeland die laatst zo'n hitje had met een meisjesnaam als titel ofzo?
echte "feel good" muziek...quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Bah.....
Geef mij maar Stratovarius
of Delain![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb ik ook....![]()
![]()
![]()
!!!!!
[afbeelding]
ER zit een jumper op het moederbord, CMOS clearen kun je daarmee, ws 1 tot 3 pins, 1 en 2 is standaard, pc uit, die 2 en 3 shorten en dan weer terugzetten, pc aan en wachtwoord is weg.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ff bios instellen dat hij moet starten van de cd en voila , alle windows xp wachtwoorden![]()
Grace kelly...quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat is toch die fag uit engeland die laatst zo'n hitje had met een meisjesnaam als titel ofzo?
tis een beetje een verzameling....quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:03 schreef Jekoos het volgende:
[..]
![]()
![]()
cool!
alleen waarom koop je al die albums? het heeft wel iets, overal het orginele album van hebben, maar het kost zoveel geld, en je kan het tegenwoordig allemaal zo makkelijk downloaden![]()
hmja oke, wel coolquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis een beetje een verzameling.......ik spaar ze dus...
![]()
Hahaha... probleem is dat het niet op een labtop kan en daarnaast waarom heb ik dat niet eerder geprobeerd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
ER zit een jumper op het moederbord, CMOS clearen kun je daarmee, ws 1 tot 3 pins, 1 en 2 is standaard, pc uit, die 2 en 3 shorten en dan weer terugzetten, pc aan en wachtwoord is weg.
Wat is het merk en type moederbord, er is een stap voor stap handleiding voor.
....vind u op het moederbord een batterijtje. Zo'n plat ding als een bol dik muntstuk. U haalt het batterijtje eruit, of als u de weg goed weet op het moederbord/gebruiks aanwijzing, kunt u de juist jumper even verplaatsen. Na enige seconden plaatst u de batterij of jumper weer op de originele plek. Daarmee heeft u de bios gereset, en kunt u de computer opstarten. Alle instellingen staan nu in de default stand....quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik heb ze laatst geteld en geordend. Heb er iets meer dan 600, bijna 700 als je de soundtracks van films ook meerekent. Heelaas heb ik er maar een stuk of 40 origineelquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
denk dat iets van 500 cd's heb...![]()
![]()
ik denk dat ik maar een stuk of 10 heb die niet origineel zijn....quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb ze laatst geteld en geordend. Heb er iets meer dan 600, bijna 700 als je de soundtracks van films ook meerekent. Heelaas heb ik er maar een stuk of 40 origineel.
Merk en type laptop?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hahaha... probleem is dat het niet op een labtop kan en daarnaast waarom heb ik dat niet eerder geprobeerd.
moet ik weer een nieuwe wachtwoord crack cd branden.ach ja
![]()
![]()
ik ken het systeem van moederborden leeg wissen![]()
Ah, maarja, ik koop geen cd's , dat kan ik niet betalen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik denk dat ik maar een stuk of 10 heb die niet origineel zijn....![]()
![]()
ik ga ze niet tellen ben nog maar 18 en heb er iets van 200 - 300 maar... aan cdsquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb ze laatst geteld en geordend. Heb er iets meer dan 600, bijna 700 als je de soundtracks van films ook meerekent. Heelaas heb ik er maar een stuk of 40 origineel.
heb ik ookquote:
ik ben met een laptopcrash alles kwijtgeraakt, en ben sindsdien weer wat cd's aan het halen,quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Games en Dvd's niet meegerekend, DVD"s koop ik ook zelden origineel. Alleen games die ik echt speel koop ik origineel, een stuk of 6 in de laatste 2 jaarquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ga ze niet tellen ben nog maar 18 en heb er iets van 200 - 300 maar... aan cds196 albums weet ik veel hoeveel games iets in de 50 - 100, en 50 dvds aan anime
![]()
muziek is de rest
ik moet toegeven dat bijna al mijn geld eraan gaat...quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ah, maarja, ik koop geen cd's , dat kan ik niet betalen.
Ik niet, bah.quote:
Ik had al mijn CD's (+500) op pjoeter staan. Maar na wat crashesquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ben met een laptopcrash alles kwijtgeraakt, en ben sindsdien weer wat cd's aan het halen,
heb nu 12.06 gig, en 2031 nummers.
niet echt veel artiesten nog, maar ik heb steeds de complete discografie
Ik verdien best goed, maar al m'n geld gaat op aan m'n hypotheek, verzekering voor het hele gezin, inboedel, aansprakelijkheid, gezondheid, auto, etc. Maar ook wegenbelasting, ontheffingen, internet/televisie/telefoon, boodschappen, benzine, gas&licht en al het andere dat ik vergeten ben ;').quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik moet toegeven dat bijna al mijn geld eraan gaat...![]()
Je bent al een heel eidn op weg dus!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had al mijn CD's (+500) op pjoeter staan. Maar na wat crashesalles weg.
Ik ben ondertussen weer begonnen alles opnieuw te rippen. Ik heb er al 4 gedaan
![]()
ik alleen als ik het goeie muziek vindquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:09 schreef Kuukske het volgende:
Ik koop gewoon origineel.
Ik ben nu aan het wachten totdat ik voldoende geld over heb om een 250 gig hd te kopen ofzo, die gewoon USB aansluitbaar is zonder voeding, dan knal ik daar al m'n mp3's op.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had al mijn CD's (+500) op pjoeter staan. Maar na wat crashesalles weg.
Ik ben ondertussen weer begonnen alles opnieuw te rippen. Ik heb er al 4 gedaan
![]()
dan zou ik geen muziek kunnen luisterenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:09 schreef Kuukske het volgende:
Ik koop gewoon origineel.
Goh, het gebeurt toch wel dagelijks. Eigenlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:12 schreef cablegunmaster het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
eerste keer dat ik dit zie
Ik heb een maandje geleden 2 500Gb externe schijven gekocht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het wachten totdat ik voldoende geld over heb om een 250 gig hd te kopen ofzo, die gewoon USB aansluitbaar is zonder voeding, dan knal ik daar al m'n mp3's op.
Lang leve de CD wisselaar.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:13 schreef eer-ik het volgende:
dan zou ik geen muziek kunnen luisteren
En daarnaast, dan zit ik steeds cd's te wisselen in m'n laptop.
die fungeert namelijk ook als radio
Shaven, not furredquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:14 schreef Houniet het volgende:
niet te veel suiker, klein beetje!
shaken, not stirred![]()
Ik nietquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:11 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik verdien best goed, maar al m'n geld gaat op aan m'n hypotheek, verzekering voor het hele gezin, inboedel, aansprakelijkheid, gezondheid, auto, etc. Maar ook wegenbelasting, ontheffingen, internet/televisie/telefoon, boodschappen, benzine, gas&licht en al het andere dat ik vergeten ben ;').
Vaste lasten is meer dan 900 euro in de maand iig.
dan download je aardig watquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:14 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb een maandje geleden 2 500Gb externe schijven gekocht.
Zijn nu beide vol. en de 300Gb download partitie van m'n interne schijf ook bijna
Films effe branden, dat zal wel schelen
HELP!!! zoveel inhoud ? kan ik tenminste al mijn games op kwijt zonder weer opnieuw te hoeven installen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:14 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb een maandje geleden 2 500Gb externe schijven gekocht.
Zijn nu beide vol. en de 300Gb download partitie van m'n interne schijf ook bijna
Films effe branden, dat zal wel schelen
valt mee gewoon een tv serie downloaden en het kost je al weer 40 gigb .quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan download je aardig wat
Ik hou me daar niet zo mee bezig, als ik een artiest hoor waarvan ik denk: mja, best leuk, effe kijken of de rest wat is, dan download ik al z'n cd's
en als ik iets niet kan vinden, ben ik ook niet te beroerd om ervoor te betalen @ itunes music store hoor
windows media player doet dat meestal wel zolang je ff het albumpje selecteerdquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft iemand een volautomatisch "ik rip je cd, geef Mp3 de juiste naam en zet hem meteen in de juiste map" programmaatje? Of moet ik daarvoor naar DIG?
Ik heb er zoeen die er 5 kan wisselen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:17 schreef cablegunmaster het volgende:
* aanbid Kuukske voor het idee* bestaan ze ook voor 100 cds?
ik heb wel een programma die radiozenders ript en automatisch de juiste naam geeft (artiest + nummer) maar dat is ten eerste voor de mac en ten tweede zet ie het niet automatisch in de goeie map...quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft iemand een volautomatisch "ik rip je cd, geef Mp3 de juiste naam en zet hem meteen in de juiste map" programmaatje? Of moet ik daarvoor naar DIG?
ik zal s kieken dan. Maar ik vind de media player eigenlijk veel te eigenwijs. Ik bepaal graag alles zelf. En alleen al een bestandje zoeken met de player is praktisch onmogelijk. (ik gebruik Winampquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
windows media player doet dat meestal wel zolang je ff het albumpje selecteerd![]()
map valt te selecterenalbum word dan ook hernaamd.
Ctrl F intikke?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ik zal s kieken dan. Maar ik vind de media player eigenlijk veel te eigenwijs. Ik bepaal graag alles zelf. En alleen al een bestandje zoeken met de player is praktisch onmogelijk. (ik gebruik Winamp)
Winamp heeft zijn fouten maar is iets sneller dan windows media player, enige wat windows mediaplayer beter maakt is die database functie bij het rippen. en het rippen zelfquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:22 schreef Kuukske het volgende:
Winamp ftw.
VLC ruled kan er alles mee afkijken...quote:
Ik ben geen fan van ID-tags.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Winamp heeft zijn fouten maar is iets sneller dan windows media player, enige wat windows mediaplayer beter maakt is die database functie bij het rippen. en het rippen zelf
voor de rest ben ik een winamp user![]()
quote:
Veel te veel. Albums, Series, Films, Games, Applicaties, noem maar op..quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan download je aardig wat
Ik hou me daar niet zo mee bezig, als ik een artiest hoor waarvan ik denk: mja, best leuk, effe kijken of de rest wat is, dan download ik al z'n cd's
en als ik iets niet kan vinden, ben ik ook niet te beroerd om ervoor te betalen @ itunes music store hoor
Programma's worden steeds groter, kwaliteit films en series wordt steeds beter en daarom grotere bestanden....quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
HELP!!! zoveel inhoud ? kan ik tenminste al mijn games op kwijt zonder weer opnieuw te hoeven installen.
mijn 80 gigb is te weinig...ik leefde daarvoor op de 20 gigb.
die ik moest afstaan aan mijn zusje kut kreng was het![]()
liep vast op de meest leuke momenten. spel uitgespeeld ( error blablabla)
offtopic:
kan iemand mij helpen aan het doneer mij een biertje fonds?![]()
alle donaties worden van harte aangenomen
intresse pm mij![]()
Ok. Bij deze. Jouw schuld.quote:
nou-hou-hou hou hou !!!!!!quote:
hahaha snel ff editenquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hahaha snel ff editenik zag het wel
![]()
nah ik noem het klieren
en ik wil er goed in worden
![]()
moet ik PI noteren ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:34 schreef Kuukske het volgende:
Note the PI.
3.14159265quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:34 schreef cablegunmaster het volgende:
moet ik PI noteren ?
3,14 met een miljoen random cijfers erachter in de eeuwigheid of zoiets
film gezien?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:37 schreef cablegunmaster het volgende:
3,14159 26535 89793 23846 26433 83279 50288 41971 69399 37510
58209 74944 59230 78164 06286 20899 86280 34825 34211 70679
82148 08651 32823 06647 09384 46095 50582 23172 53594 08128
48111 74502 84102 70193 85211 05559 64462 29489 54930 38196
44288 10975 66593 34461 28475 64823 37867 83165 27120 19091
45648 56692 34603 48610 45432 66482 13393 60726 02491 41273
72458 70066 06315 58817 48815 20920 96282 92540 91715 36436
78925 90360 01133 05305 48820 46652 13841 46951 94151 16094
33057 27036 57595 91953 09218 61173 81932 61179 31051 18548
07446 23799 62749 56735 18857 52724 89122 79381 83011 94912
98336 73362 44065 66430 86021 39494 63952 24737 19070 21798
60943 70277 05392 17176 29317 67523 84674 81846 76694 05132
00056 81271 45263 56082 77857 71342 75778 96091 73637 17872
14684 40901 22495 34301 46549 58537 10507 92279 68925 89235
42019 95611 21290 21960 86403 44181 59813 62977 47713 09960
51870 72113 49999 99837 29780 49951 05973 17328 16096 31859
50244 59455 34690 83026 42522 30825 33446 85035 26193 11881
71010 00313 78387 52886 58753 32083 81420 61717 76691 47303
59825 34904 28755 46873 11595 62863 88235 37875 93751 95778
18577 80532 17122 68066 13001 92787 66111 95909 21642 01989
benadering van pi in 1000 decimalenBron : wikipedia
btw als je goed kijkt staat hier iets inquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:37 schreef cablegunmaster het volgende:
3,14159 26535 89793 23846 26433 83279 50288 41971 69399 37510
58209 74944 59230 78164 06286 20899 86280 34825 34211 70679
82148 08651 32823 06647 09384 46095 50582 23172 53594 08128
48111 74502 84102 70193 85211 05559 64462 29489 54930 38196
44288 10975 66593 34461 28475 64823 37867 83165 27120 19091
45648 56692 34603 48610 45432 66482 13393 60726 02491 41273
72458 70066 06315 58817 48815 20920 96282 92540 91715 36436
78925 90360 01133 05305 48820 46652 13841 46951 94151 16094
33057 27036 57595 91953 09218 61173 81932 61179 31051 18548
07446 23799 62749 56735 18857 52724 89122 79381 83011 94912
98336 73362 44065 66430 86021 39494 63952 24737 19070 21798
60943 70277 05392 17176 29317 67523 84674 81846 76694 05132
00056 81271 45263 56082 77857 71342 75778 96091 73637 17872
14684 40901 22495 34301 46549 58537 10507 92279 68925 89235
42019 95611 21290 21960 86403 44181 59813 62977 47713 09960
51870 72113 49999 99837 29780 49951 05973 17328 16096 31859
50244 59455 34690 83026 42522 30825 33446 85035 26193 11881
71010 00313 78387 52886 58753 32083 81420 61717 76691 47303
59825 34904 28755 46873 11595 62863 88235 37875 93751 95778
18577 80532 17122 68066 13001 92787 66111 95909 21642 01989
benadering van pi in 1000 decimalenBron : wikipedia
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
btw als je goed kijkt staat hier iets in
[..]
het zoveelste vervolg op de film: oceans 11quote:
[..]
PI.quote:
omg toen ik dat las had ik dat nummer van joss stone aan staan, die ook tell me 'bout it heetquote:
waar moet ik dat zien dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat vind ik dan wel weer een aardig nummer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:40 schreef Jekoos het volgende:
[..]
omg toen ik dat las had ik dat nummer van joss stone aan staan, die ook tell me 'bout it heet![]()
Ben net een album aan het downloaden...quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:40 schreef Kuukske het volgende:
Joss Stone. Getsiederrie.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee CIJFERS!!!!argh.... dat was te makkelijk
![]()
Druk nu maar op "Annuleer download" dan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:42 schreef OA het volgende:
Ben net een album aan het downloaden...![]()
Niets van gehoord, dus als het binnen is dan ga ik ff luisteren...
Is het niets dan gaat het meteen weer weg!![]()
ik zat 3 weken zonder internet..... net gevangenis straf... maar nu download ik mijn 3 naruto afleveringenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
jaquote:
Gaat niet vanaf hier...quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Druk nu maar op "Annuleer download" dan.
ik heb andere kwaliteitenquote:
Welke precies?quote:
Ik wil dat weten.quote:
download jij op je werkquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
koffie zetten staat op mijn erelijstquote:
wees niet bangquote:
Toffe specialiteit.quote:
* Houniet Koffie regelt voor iedereenquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:50 schreef OA het volgende:
Windh![]()
s
Micrs
ft
Grupwise
![]()
Alles loopt tegelijk vast...![]()
Behalve FF (Fx)![]()
Ah, okquote:
dat is belangrijk hequote:
Dank u!!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
* Houniet Koffie regelt voor iedereen
ik ookquote:
Die combo werkt vaak in het multi-vastloopstadium niet meer...quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:52 schreef cablegunmaster het volgende:
OA , das kut voor je
sterkte ctrl alt del??
Ik moet om 6 beginnen, tot 9quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ooken moet tot 2130 vanavond
dat word hem niet
werkloos? en je leeftijd?quote:
18 - groningerquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:54 schreef vdvorst het volgende:
[..]
werkloos? en je leeftijd?
want ik werk ook pas 1.5 jaar (ofja, daarvoor tig jaar kranten)
quote:
ja die is leuk hequote:Op woensdag 16 mei 2007 15:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat vind ik dan wel weer een aardig nummer.
Ik studeer, ofwel, ff bijverdienen in de supermarktquote:
ontslaanquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:54 schreef Kuukske het volgende:
Had ik al verteld dat de secretaresse bij ons gisteren was vergeten koffie en thee te bestellen. We hadden notabene 3,5 uur vergadering. WAARDELOOS.
Mja en ze werkt notulen uit in Comic Sans. Ook zoietsquote:
Dankquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:59 schreef Kuukske het volgende:
Vakkenvuller lijkt me een nobel vak.
Wees blij dat ze geen windings gebruikt...quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja en ze werkt notulen uit in Comic Sans. Ook zoiets.
www.randstad.nlquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
18 - groningeren heb werk nodig tot nieuwe schooljaar
Jij ging toch solliciteren ofzo...quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
www.randstad.nl
www.luba.nl
www.dactylo.nl
....
ga zo maar door
Op jouw leeftijd kun je makkelijk werk vinden, helemaal wel voor een paar maandjes.
Dat het werk is wat je kut vind moet je niet over zeiken, werken zal je
Ik haat mn werk ook, maar toch doe ik het .
Ben ondertussen wel weer aan het zoeken naar wat anders...
echt?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja en ze werkt notulen uit in Comic Sans. Ook zoiets.
gemeentehuisquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:03 schreef OA het volgende:
[..]
Jij ging toch solliciteren ofzo...![]()
Vandaag dat pak, overhemd, gekamde haren en getrimde baardje....![]()
Dus: wanneer, waar, etc??![]()
Dat is wel heel cru.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:04 schreef eer-ik het volgende:
echt?
nee joh...
doodmaken dan maar.
ontslaan voldoet niet
Jep. Eens.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:05 schreef Jekoos het volgende:
weetje wat trouwens vet lekker is? spekulaas in de koffie dopen![]()
![]()
Zelfde soort baantje als ik heb dus, maar dan als ambtenaar!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gemeentehuis
Krijg over anderhalve week te horen of ik de baen krijg
't is dat administratieve werk waarbij ik 8 uur per dag kan fokken. betaald.
Niet te lang, anders moet je alles van de bodem schrapen...quote:
indd, dat is viesquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:06 schreef OA het volgende:
[..]
Niet te lang, anders moet je alles van de bodem schrapen...![]()
Ligt aan de situatie, locatie, beschikbare tijd, etc.....quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:06 schreef Jekoos het volgende:
drinken jullie voornamelijk senseo of zelfgezette-koffie?
Senseo!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:06 schreef Jekoos het volgende:
oke.. thuis drink ik meestal senseo, en op school dronk ik altijd zelfgezette koffie.. dat maakte onze pwner concierge altijdquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:07 schreef OA het volgende:
[..]
Ligt aan de situatie, locatie, beschikbare tijd, etc.....![]()
Thuis: senseo
Werk: zelf gezet
thuis Senseo, op werk 1 echte koffie, en op werk 2 weer Senseoquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:06 schreef Jekoos het volgende:
Ja, dat ze dom is is niet haar schuld. En dat ze het secretaressevak niet begrijpt ook niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:11 schreef eer-ik het volgende:
vind je?
soms ook Cup a Soupquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:11 schreef Kuukske het volgende:
Op m'n werk drink ik alleen thee.
Maar dat ze comic sans gebruikt wel en dat ze geen koffie en thee regelt ook...quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, dat ze dom is is niet haar schuld. En dat ze het secretaressevak niet begrijpt ook niet.
Wheheh.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:13 schreef OA het volgende:
Maar dat ze comic sans gebruikt wel en dat ze geen koffie en thee regelt ook...![]()
dussss...... handen eraf, kan ze thuis gaan zitten, niemand meer tot last zijn en niets fout doen...![]()
Maaaaaaaaaaaaaam!!!!!! ze willen me hard laten werken!!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
www.randstad.nl
www.luba.nl
www.dactylo.nl
....
ga zo maar door
Op jouw leeftijd kun je makkelijk werk vinden, helemaal wel voor een paar maandjes.
Dat het werk is wat je kut vind moet je niet over zeiken, werken zal je
Ik haat mn werk ook, maar toch doe ik het .
Ben ondertussen wel weer aan het zoeken naar wat anders...
Die zit er bij ons ook op ja. Maar ook dat is niet te zuipen uit die automaatquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:13 schreef Jekoos het volgende:
bij ons, hebben ze ook een knopje voor chocolademelk, die ook goed te drinken wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |