Húúúúúú.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:51 schreef Jekoos het volgende:
Iemand die Mika ook goed vind?
laat me even nadenken...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:51 schreef Jekoos het volgende:
Iemand die Mika ook goed vind?
Linking Park is vrijdag uitgekomen....quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die heb ik ook, alleen dan die van linkin park niet.
Maar dat is mijn muziek ook niet.
Heb je de rest van rammstein ook?
Die laatste cd van hun is trouwens echt
Deze is nog wel ok...
[mierenneukmodus]quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
Linking Park is vrijdag uitgekomen......dit is pas de tweede van rammstein die ik echt "werkelijk" heb, de rest had ik op mijn pc...
![]()
ja hequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:53 schreef Kuukske het volgende:
Duurde lang voor je je dat bedacht Eer.
Kuukske , mag dan nog nederlander zijn maar ik had voor NL een 6 ...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je mag je zinnen gerust onder elkaar zetten hoor.
Hackerquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
thuis achter de pcmijn pa is niet al te slim , hij let niet op of de pc goed genoeg afsluit
![]()
1 programma weigerde en ik keek naar de pc hij staat nog aan joepie!!!!![]()
kan ik internetten![]()
en daardoor kan ik hier aanwezig zijn.
Illegaal achter mijn vader's pcben ik een illegale in mijn eigen huis
![]()
JuonJacket jarig *O*quote:
Gewoon goed bezig!quote:
Dat heeft niets met Nederlanderschap te maken. Dat heeft alles te maken met het prettig maken van het lezen van posts.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:55 schreef cablegunmaster het volgende:
Kuukske , mag dan nog nederlander zijn maar ik had voor NL een 6 ...![]()
nee, had geen wachtwoorden nodigquote:
quote:
Wat een ouderwetsche naam!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee, had geen wachtwoorden nodigdan had ik mijn cdtje tevoorschijn gepakt
ff bios instellen dat hij moet starten van de cd en voila , alle windows xp wachtwoorden![]()
HELAAS heb ik een nog slimmere nerd in mijn huis genaamd mijn BROER![]()
en hij pleurd er een wachtwoord op het voorscherm op voor het bios aankomt.
en dan kan ik niks meer...![]()
Hoezo mag je dan niet achter de pc?!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
thuis achter de pcmijn pa is niet al te slim , hij let niet op of de pc goed genoeg afsluit
![]()
1 programma weigerde en ik keek naar de pc hij staat nog aan joepie!!!!![]()
kan ik internetten![]()
en daardoor kan ik hier aanwezig zijn.
Illegaal achter mijn vader's pcben ik een illegale in mijn eigen huis
![]()
dat is toch die fag uit engeland die laatst zo'n hitje had met een meisjesnaam als titel ofzo?quote:
Ja. Bah. Bagger.quote:
Lees vorige posts en je snapt mequote:Op woensdag 16 mei 2007 15:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hoezo mag je dan niet achter de pc?!
En internet is niet afgesloten, anders zat je hier nu niet te posten.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb ik ook....![]()
![]()
![]()
!!!!!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat is toch die fag uit engeland die laatst zo'n hitje had met een meisjesnaam als titel ofzo?
echte "feel good" muziek...quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Bah.....
Geef mij maar Stratovarius
of Delain![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb ik ook....![]()
![]()
![]()
!!!!!
[afbeelding]
ER zit een jumper op het moederbord, CMOS clearen kun je daarmee, ws 1 tot 3 pins, 1 en 2 is standaard, pc uit, die 2 en 3 shorten en dan weer terugzetten, pc aan en wachtwoord is weg.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ff bios instellen dat hij moet starten van de cd en voila , alle windows xp wachtwoorden![]()
Grace kelly...quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat is toch die fag uit engeland die laatst zo'n hitje had met een meisjesnaam als titel ofzo?
tis een beetje een verzameling....quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:03 schreef Jekoos het volgende:
[..]
![]()
![]()
cool!
alleen waarom koop je al die albums? het heeft wel iets, overal het orginele album van hebben, maar het kost zoveel geld, en je kan het tegenwoordig allemaal zo makkelijk downloaden![]()
hmja oke, wel coolquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis een beetje een verzameling.......ik spaar ze dus...
![]()
Hahaha... probleem is dat het niet op een labtop kan en daarnaast waarom heb ik dat niet eerder geprobeerd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
ER zit een jumper op het moederbord, CMOS clearen kun je daarmee, ws 1 tot 3 pins, 1 en 2 is standaard, pc uit, die 2 en 3 shorten en dan weer terugzetten, pc aan en wachtwoord is weg.
Wat is het merk en type moederbord, er is een stap voor stap handleiding voor.
....vind u op het moederbord een batterijtje. Zo'n plat ding als een bol dik muntstuk. U haalt het batterijtje eruit, of als u de weg goed weet op het moederbord/gebruiks aanwijzing, kunt u de juist jumper even verplaatsen. Na enige seconden plaatst u de batterij of jumper weer op de originele plek. Daarmee heeft u de bios gereset, en kunt u de computer opstarten. Alle instellingen staan nu in de default stand....quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik heb ze laatst geteld en geordend. Heb er iets meer dan 600, bijna 700 als je de soundtracks van films ook meerekent. Heelaas heb ik er maar een stuk of 40 origineelquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
denk dat iets van 500 cd's heb...![]()
![]()
ik denk dat ik maar een stuk of 10 heb die niet origineel zijn....quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb ze laatst geteld en geordend. Heb er iets meer dan 600, bijna 700 als je de soundtracks van films ook meerekent. Heelaas heb ik er maar een stuk of 40 origineel.
Merk en type laptop?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hahaha... probleem is dat het niet op een labtop kan en daarnaast waarom heb ik dat niet eerder geprobeerd.
moet ik weer een nieuwe wachtwoord crack cd branden.ach ja
![]()
![]()
ik ken het systeem van moederborden leeg wissen![]()
Ah, maarja, ik koop geen cd's , dat kan ik niet betalen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik denk dat ik maar een stuk of 10 heb die niet origineel zijn....![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |