je neemt er wel de tijd voor hequote:Op woensdag 16 mei 2007 13:45 schreef miss-scofield het volgende:
komt
Hij staat er opquote:
* Houniet aanraakt op schouderquote:
Weet je wat een werk!quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:48 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
ik aanraak
hij aanraakt
wij aanraken
Tofff, dank jequote:
zoeen lijkt Maikuuuuul welquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:46 schreef Leinonlein het volgende:
oh man he, die 700 euro is echt te erg! da hang je toch elke dag minstens 3 uur aan de telefoon of hoe krijg je zo een bedrag bij elkaar? ik zou goed balen haha. brrr
wij raken aan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:48 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
ik aanraak
hij aanraakt
wij aanraken
je snapt hem niet denk ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:48 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
ik aanraak
hij aanraakt
wij aanraken
Ik wel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:52 schreef Houniet het volgende:
nemen jullie trouwens op als er geheim word gebeld? werd net gebeld, laat hem lekker gaan [afbeelding]
je bedoelt een onbekende nummer... Ja, ik word niet vaak gebeldquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:52 schreef Houniet het volgende:
nemen jullie trouwens op als er geheim word gebeld? werd net gebeld, laat hem lekker gaan [afbeelding]
nee, deed ik wel, maar nu niet meer. dan bellen ze maar terug of sturen ze een sms.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:52 schreef Houniet het volgende:
Ja, ik neem meestal wel op. Ben contactpersoon geweest, nu niet meer, maar veel mensen bellen me daarvoor nog steeds.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:52 schreef Houniet het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:53 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
nee, deed ik wel, maar nu niet meer. dan bellen ze maar terug of sturen ze een sms.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
je bedoelt een onbekende nummer... Ja, ik word niet vaak gebeld
eh, biertje?quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Jongens, ik kap ermee voor vandaag! ik sluit mn pc af, loop naar de baas toe, zeg dat ik weg ga, pak mn tas en ga een lekkre bratwürst halen! Fijn weekend allemaal!en Leinonlein... Succes vrijdag!
Aju! Fijn weekendquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Jongens, ik kap ermee voor vandaag! ik sluit mn pc af, loop naar de baas toe, zeg dat ik weg ga, pak mn tas en ga een lekkre bratwürst halen! Fijn weekend allemaal!en Leinonlein... Succes vrijdag!
Neem altijd op.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:52 schreef Houniet het volgende:
Ik neem op aangezien ons thuisnummer geheim is. En mijn baas wel een geheim beltquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:52 schreef Houniet het volgende:
Bij moet doet alles hetquote:
Toch welquote:
ik zag je foto's gister nogquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:55 schreef Casual-T het volgende:
Een heel topic gemist..![]()
Da's voor 't eerst onder stage..
Niet dat ik heb zitten werken.. ik heb elders op 't forum zitten neuzen..![]()
Kuttig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:55 schreef Houniet het volgende:
morgen vrij, dan weer aan de bak tm zaterdag 1700h
Jaaaa, sorry. Ziek + typo's =quote:
Bedankt he, en oppassen he, jij bent al mehr duits dan menig orginele duitser hier met je schnitzel en bratwurst haha.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Auf Wienerschnitzelquote:
2 uur en 12 min..quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:57 schreef Goover het volgende:
2 uur en 32 min..
Ambtenahren haben ze dort nicht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:58 schreef Goover het volgende:
[..]
Werken ze bij jou tot 18:00 ? Wat een nep duitsers
Er zijn heus wel meer spammertsquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben er weer, nu terug van pauze. En jullie gaan wel rap zo zonder dat ik er bij ben
Hhaha, erg he? Maar ik begin pas om 10:00, collega´s van mij gaan eigenlijk noooit voor 18:00 weg, soms hoor ik verhalen van "ja, ik was gisteren nog tot 23:00 in buro", das toch raar!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:58 schreef Goover het volgende:
[..]
Werken ze bij jou tot 18:00 ? Wat een nep duitsers
ja jullie vormen elke dag de top 10 zowatquote:
dat blijkt. de rest van de week doe ik het rustig aanquote:
lekker lekker...bij een gemeente sluiten ze de poorten gewoon op vrijdagquote:
Says who?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja jullie vormen elke dag de top 10 zowat
Jij bent geen haar beterquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja jullie vormen elke dag de top 10 zowat
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat blijkt. de rest van de week doe ik het rustig aanhier op FOK! Anders stijgt mijn gemiddelde te hard
ik heb er maar 35 per dag hoor en Houniet heeft het verborgen, dus die zal wel richtitn gde 40 gaanquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:09 schreef Damzkieee het volgende:
Luctor et Spamergo heeft het hoogste gemiddelde fo sho hier.
Of Houniet.
Doe maar kort, want van die lange lappen tekst wordt ik inmiddels appelgaarquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:10 schreef ReMcOrE het volgende:
was ik weer
iemand nog interesse voor mijn gesprek met de bedrijfscoach??
niet echt, maar vertel toch maarquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:10 schreef ReMcOrE het volgende:
was ik weer
En dan het aantal posts verbergenquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:11 schreef Houniet het volgende:
ik ontken alles mensen, ik ben geen spammert![]()
Jaaaaa vertel!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:10 schreef ReMcOrE het volgende:
was ik weer
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:11 schreef Houniet het volgende:
ik ontken beken alles mensen, ik ben g een spammert![]()
Ja, en mag ik dan het verhaaltje uitblazen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:10 schreef ReMcOrE het volgende:
was ik weer
Nee het reageren op topics in overmate is een hobby zeker?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:11 schreef Houniet het volgende:
ik ontken alles mensen, ik ben geen spammert![]()
Ja lekkerquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:06 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
lekker lekker...bij een gemeente sluiten ze de poorten gewoon op vrijdag![]()
iemand ook nog een bakkie ambtenarenkoffie?![]()
mijn posts zijn inhoudelijk van zeer goede kwaliteit. soms zitten er wel wat tiepfauten tussen, maar dat geeft niets uit. daarmee ben ik nog geen spammert.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:12 schreef denB het volgende:
[..]
Nee het reageren op topics in overmate is een hobby zeker?
JAquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:10 schreef ReMcOrE het volgende:
was ik weer
Kloptquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
mijn posts zijn inhoudelijk van zeer goede kwaliteit. soms zitten er wel wat tiepfauten tussen, maar dat geeft niets uit. daarmee ben ik nog geen spammert. [afbeelding]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Doe maar kort, want van die lange lappen tekst wordt ik inmiddels appelgaar
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet echt, maar vertel toch maar
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:11 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jaaaaa vertel!
(ik heb dat ook binnenkort -help-)
nou, hier kom hij dan... ze (coach en directeur) waren tevreden over onze voortgang tot nu toe, de huidige situatie die we beschreven hebben, gaan ze gebruiken als naslagwerk. maar we hadden nog wel flink wat werk voor de boeg, ze hebben ook aangegeven waar ze graag wilden dat we onze aandacht op gingen vestigen, zodat we daar de komende weken mee bezig kunnen. ze hoopten dat we op dezelfde voet verder gingen, ze hadden het gevoel dat er dan een voor hun zeer interessant rapport uitkwamquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:12 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Ja, en mag ik dan het verhaaltje uitblazen?
![]()
Goed bezig tochquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:16 schreef ReMcOrE het volgende:
nou, hier kom hij dan... ze (coach en directeur) waren tevreden over onze voortgang tot nu toe, de huidige situatie die we beschreven hebben, gaan ze gebruiken als naslagwerk. maar we hadden nog wel flink wat werk voor de boeg, ze hebben ook aangegeven waar ze graag wilden dat we onze aandacht op gingen vestigen, zodat we daar de komende weken mee bezig kunnen. ze hoopten dat we op dezelfde voet verder gingen, ze hadden het gevoel dat er dan een voor hun zeer interessant rapport uitkwamdus wel redelijk positief gesprek
@ Sehnsucht: jij blaast helemaal niks uit
mijn wekker (lees: mijn vader) is zelf morgen ook vrij, dus die zal mij niet wekken zo 's morgens vroegquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:18 schreef Casual-T het volgende:
Vergeet niet de wekker uit te zetten voor morgen!
[afbeelding]
[KOFFIE SC #187] met Vitamine K en Cquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:16 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
van ambtenaren word je eerder slaperig dan wakker hoor...
maar toch:
[afbeelding]
astú.
die mep ik elke ochtend uit, dus als ik hem vanavond niet aanzet, dan heb ik geen probleemquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:18 schreef Casual-T het volgende:
[afbeelding]
ja hoor, dat wel, maar nog wel veel werk te doen, veel onderzoek enzo, dus moeten er wel ff flink aan trekken...quote:
K doe dat kreng altijd als die af gaat uit. Spring ik gelijk uit bedquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:18 schreef Casual-T het volgende:
[afbeelding]
Wij zijn ook goed op weg, enquete bijna helemaal verwerkt en uitgewerkt!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die mep ik elke ochtend uit, dus als ik hem vanavond niet aanzet, dan heb ik geen probleem
[..]
ja hoor, dat wel, maar nog wel veel werk te doen, veel onderzoek enzo, dus moeten er wel ff flink aan trekken...
ik heb er vandaag heel weinig gehad, dus zit ook alweer zonderquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:21 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb de knollen opf.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
mijn posts zijn inhoudelijk van zeer goede kwaliteit. soms zitten er wel wat tiepfauten tussen, maar dat geeft niets uit. daarmee ben ik nog geen spammert. [afbeelding]
GEKKENWERKquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb er vandaag heel weinig gehad, dus zit ook alweer zonder
maar we hebben vandaag ook echt bijna weer 4 topics volgepost
Je moet wat, als je een lost data van een pc aan het halen bent, wat al een 2uur duurt nuquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb er vandaag heel weinig gehad, dus zit ook alweer zonder
maar we hebben vandaag ook echt bijna weer 4 topics volgepost
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:16 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Sehnsucht: jij blaast helemaal niks uit
ik, van 1000h tm 2100hquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:25 schreef Leinonlein het volgende:
Ja ik sta verbaast hoe snel dat gaat hier hahaha
Is er ook maar 1 iemand buiten mij die vrijdag werken moet?
ikke.. maar niet op stagequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:25 schreef Leinonlein het volgende:
Ja ik sta verbaast hoe snel dat gaat hier hahaha
Is er ook maar 1 iemand buiten mij die vrijdag werken moet?
goed bezig manquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij mag straks mijn laatste werkdag van deze week uitblazen![]()
en jij de mijnequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij mag straks mijn laatste werkdag van deze week uitblazen![]()
Dat is vast een heeeele leuke baan, of niet dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:26 schreef Goover het volgende:
[..]
ikke.. maar niet op stageen pas vanaf een uurtje of 14 (wel 2,5 reizen er heen
)
Ik zet geen wekkertje morgen! Morgenmiddag ff wat pilsen ofzo denk ik!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:23 schreef DaFan het volgende:
Ik denk dat ik de wekker gewoon laat staan, zie wel of ik dan opsta. Denk niet dat ik langer dan een uur dan normaal blijf liggen. Beetje in het ritme blijven, ga toch niet uit dit weekend.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:33 schreef Roycoooooo het volgende:
Ik heb er geen kracht meer voor
[afbeelding]
Straks met gierende banden naar huis![]()
"koffie, extra bitter..."quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[afbeelding]
proest Theo Lucius proestquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[afbeelding]
Gister weer kapot lachen, wat een topprogrammaquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:34 schreef DaFan het volgende:
[..]
Die Houniet ook met die malle emoticons.
Geweldigquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:34 schreef Houniet het volgende:
[..]heb seizoen 1 aan me moeder gegeven voor moetie dag
juni is ze jarig, krijgt ze seizoen 2
pleemoneyquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:30 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
draai jij ook een omzet van ¤1.000.000 ?
Gisteren gemist, zat. avond om 7 uur ff herhaling kijkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:35 schreef DaFan het volgende:
[..]
Gister weer kapot lachen, wat een topprogramma
Check.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:37 schreef Cuckoo het volgende:
Hmm, het gaat niet zo hard meer! Lijkt wel of iedereen last heeft van een vrijdagmiddagdip op woensdag![]()
Mooi he, soms ook keihardquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
"koffie, extra bitter..."
"koffie voor die graftak"![]()
ben ik vanavond nog bezigquote:
Raise 4XBBquote:
het is hier ook echte vrijdagmiddagrust ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:37 schreef Cuckoo het volgende:
Hmm, het gaat niet zo hard meer! Lijkt wel of iedereen last heeft van een vrijdagmiddagdip op woensdag![]()
we moeten dus een foto maken waarbij we een voetbalsjaal omhebben en een vergiet op ons hoofd??quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:39 schreef Houniet het volgende:
trouwens mijn VBL vrienden, waarom staan jullie niet in Jouw voetbalsjaal en vergiet - fototopic # 2
quote:
gewoon kijken, hilarischquote:
Ik zal binnenkort effe een foto makenquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:39 schreef Houniet het volgende:
trouwens mijn VBL vrienden, waarom staan jullie niet in Jouw voetbalsjaal en vergiet - fototopic # 2
Heb geen vergiet...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:39 schreef Houniet het volgende:
had ik ook niet, maar een dom ding opgedaanquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort effe een foto maken
had mijn post al veranderd, maar zal vanmiddag even kijken of ik een foto kan makenquote:
Ga vanmiddag wel even wat zoeken voor jequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
had ik ook niet, maar een dom ding opgedaan
Ik kon je niet vinden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
had ik ook niet, maar een dom ding opgedaan
ik heb ze allemaal een keer op, ook die milka en roloquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:44 schreef denB het volgende:
ben ik weer met een mcflurry M&M
Wat een sukkels zijn dat zegquote:
quote:
gaan we lekker jumpuhhhhhquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat een sukkels zijn dat zeg
zag ze van de week op TMF
quote:
bestaan die echt? dacht dat het een garpje van Ruud de Wild wasquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jouw voetbalsjaal en vergiet - fototopic # 2
hehequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
bestaan die echt? dacht dat het een garpje van Ruud de Wild was
en nee, ik kijk niet elke dag tmf dus kan het niet weten [afbeelding]
Oh ik dacht ookd at dat een garp wasquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
bestaan die echt? dacht dat het een garpje van Ruud de Wild was
en nee, ik kijk niet elke dag tmf dus kan het niet weten [afbeelding]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op Partyflock staat dat het Ruthless & Vorwerk zijn, terwijl het bij de live-act gewoon 1 of andere klapdeurjosti is
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:48 schreef Cuckoo het volgende:
Houniet, hier kan je echt helemaal los gaan met je smiley-fetish!![]()
De allerleukste smilie allertijden
ik weetquote:
smiley fetish ook echtquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:48 schreef Cuckoo het volgende:
Houniet, hier kan je echt helemaal los gaan met je smiley-fetish!![]()
De allerleukste smilie allertijden
Cuckoo, pik je dit?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:52 schreef Damzkieee het volgende:
Cuckoo scoort net zoveel punten als vrouwen
Ruthless & Vorwerk produceren samen met een 3 persoon (zeg maar de MC) de Jeckyll & Hide platen... de MC is alleen degene die draait onder de naam Jeckyll & Hide, die de live-act doet zeg maar!! Ruthless & Vorwerk zijn dus alleen maar voor het produceren, de naamsbekendheid en de commerciequote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:53 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ghehe.
Tis dat ik iets tegen ONZ heb anders zou ik stupidpompons.gif erin zetten
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:52 schreef Damzkieee het volgende:
Cuckoo Deansensitized scoort net zoveel punten als vrouwen
Best wel. Krijg het idee dat hij er alleen maar voor de sier hangt...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel lullig voor je dat je zo weinig punten scoort
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:55 schreef Houniet het volgende:
ik heb ooit een keer een meisje gezoent, die daagde me uit op de dansvloer. het ging toen om de punten (ja ik was 16) ik kwam op 1-0 trouwens, later op die avond werd het 1-1, afin..
ik heb der me nummer, msn of wat dan ook niet gegeven.. wat blijkt nou, werd ik die morgen wakker.. sms:![]()
"hey schatje, ik mis je, wanneer zie ik je weer? hvj xxxx"
echt te ernstig, wat bleek nou, zat ze in het volleybal team van me zusjeme zusje aan tafel over hoe ik der geplayed had enzo
na moetie kwaad, zusje kwaad, me broertje kwam niet meer bij van het lachen.
![]()
volgend weekend later kats negeren die chick [afbeelding]
quote:
hahaquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:57 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Best wel. Krijg het idee dat hij er alleen maar voor de sier hangt...![]()
[lienelien-mode] lienelien-mode! [/lienelien-mode]quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:57 schreef Casual-T het volgende:
[..]
![]()
[lienelien-mode]Gezoend![/lieneline-mode]
hangt hij er wel sierlijk bij dan??quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:57 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Best wel. Krijg het idee dat hij er alleen maar voor de sier hangt...![]()
N00b dat doe ik in een dagquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:59 schreef Sehnsucht het volgende:
ik heb de afgelopen 2 dagen al meer dan 100 posts achtergelaten![]()
gefeliciteerd ReMquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:01 schreef ReMcOrE het volgende:6200e post voor mij
gemiddeld 33 per dag
Rotnamen allemaal..quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[lienelien-mode] lienelien-mode! [/lienelien-mode]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:58 schreef DaFan het volgende:
Wel goed verhaal Houniet.
gemiddeld 2 per dagquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:01 schreef ReMcOrE het volgende:6200e post voor mij
gemiddeld 33 per dag
Ik zie ze nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:01 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Rotnamen allemaal..
Lienelieneleolinedancelenonlein!
Zoek de 3 users..![]()
ik zie er maar 2 en heb ook nog een e overquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:01 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Rotnamen allemaal..
Lienelien e leolinedance lenonlein!
Zoek de 3 users..![]()
www.getalife.comquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:01 schreef ReMcOrE het volgende:6200e post voor mij
gemiddeld 33 per dag
Game, set & match.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:03 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
je hebt er zelf anders ook 22 per dag hoor![]()
je hebt ook nog een leinolein of zoquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zie er maar 2 en heb ook nog een e over
spammerquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:59 schreef Sehnsucht het volgende:
ik heb de afgelopen 2 dagen al meer dan 100 posts achtergelaten![]()
m2quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik leef op dit moment al
en stage doe ik niet, ben aan het afstuderen
22 per dagquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:03 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
je hebt er zelf anders ook 22 per dag hoor![]()
die bedoelt hij ook, maar is niet goed gespeld, daarom is hij doorgestreeptquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je hebt ook nog een leinolein of zo
SOOOOOOOOOOOOOOOOOORRY hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:01 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Rotnamen allemaal..
Lienelieneleolinedanceleinonlein!
Zoek de 3 users..![]()
Nu wel, zeiksnor..quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die bedoelt hij ook, maar is niet goed gespeld, daarom is hij doorgestreept
dat dacht ik alquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die bedoelt hij ook, maar is niet goed gespeld, daarom is hij doorgestreept
nu heb ik na lienelien nog steeds een 'e' overquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:01 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Rotnamen allemaal..
Lienelien e leolinedance leinonlein!
Zoek de 3 users..![]()
Mee eens, ik snap niet dat mensen zulke namen kunnen verzinnenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:07 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, maar hoe kom je d'r in godsnaam op..![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:07 schreef francis997 het volgende:
zo, mijn 1e reflectie is klaar en geprint. Wilde mijn praktijopleider vragen om t te lezen..maar aangezien het totaal 145 paginas met bewijsmateriaal is, zij hij..."ik geloof het wel" ik vindt het prima zo.![]()
Nunog ff 20 minuten werk voor mijn stagebedrijf verrichten..en dan naar huis..weekend![]()
ik snap hemquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:08 schreef Leinonlein het volgende:
Echt weten? Lein is de afkorting van mijn naam (Marjolein) en iemand zei eens "hey, ben je onLEIN?" en dat vond ik grappig en daar is mijn nickname uit voort gevloeid (gebrek aan beter I know..)
pretspulquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:08 schreef denB het volgende:
[..]
Mee eens, ik snap niet dat mensen zulke namen kunnen verzinnen
Of het komt door een te hoog alcohol percentage
Hoe kom je er weer vanaf, das nog veel lastiger!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:07 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, maar hoe kom je d'r in godsnaam op..![]()
zoveel mogelijk typen, zo dik mogelijk verslag, des te kleiner de kans dat het echt doorgelezen wordtquote:
LeinOnlein oftwel marjolein on linequote:Op woensdag 16 mei 2007 15:08 schreef Leinonlein het volgende:
Echt weten? Lein is de afkorting van mijn naam (Marjolein) en iemand zei eens "hey, ben je onLEIN?" en dat vond ik grappig en daar is mijn nickname uit voort gevloeid (gebrek aan beter I know..)
Ah, zo erg is het toch niet?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoe kom je er weer vanaf, das nog veel lastiger!![]()
Slimmerikquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
LeinOnlein oftwel marjolein on line11````~~~`111!!!!
!!!! ROFLCOPTER !!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
smartquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gaat het hier nog ergens over of kan ik beter naar school gaan
weet ik veel, vond hem wel leukquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gaat het hier nog ergens over of kan ik beter naar school gaan
ik neem aan dat dat betekent dat ik beter naar school kan gaan?quote:
wist je hem??quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:15 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Rolling On The Floor Laughing My Ass Off Pissing In My Pants
![]()
subtiele hintquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik neem aan dat dat betekent dat ik beter naar school kan gaan?
Ernstig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:15 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
![]()
M.T.P.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:18 schreef Freshthinking het volgende:
kappen met die afkortingen
D.H.N.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:18 schreef Freshthinking het volgende:
kappen met die afkortingen
hahahaquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:15 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
![]()
quote:
hij zei: kappen met die afkortingen...quote:
okeej, dan is het goedquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:22 schreef Casual-T het volgende:
@ remco.. die zonder die 'e' werd 'ie te makkelijk..![]()
![]()
quote:
Mastruberen Tijdens Poepenquote:
Goedquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Prachtig Lichaam Ontzettende RotKop
Potentieel Interessant Neuk Object
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
[..]
Mastruberen Masturberen Tijdens Poepen
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
[..]
Mastruberen Tijdens Poepen
[afbeelding]
vanavond uit eten, morgen tas inpakken en dan naar Ljubljanaquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:25 schreef DaFan het volgende:
Nog 1.5 uur
Daarna ff lekker eten BANKHANGUH²
Voor stage naar Slovenië.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:29 schreef Leinonlein het volgende:
Dus mensen, wat zijn de plannen voor morgen vrije dag?
nog niks, zal morgen wel even kijken wie wat gaat doenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:29 schreef Leinonlein het volgende:
ja.. mag dat niet dan..quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kom je alleen ff langs voor de LaPo?? [afbeelding]
Lol dat vliegveld is zoooo....quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:29 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
vanavond uit eten, morgen tas inpakken en dan naar Ljubljana
Uitslapenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:29 schreef Leinonlein het volgende:
uitslapen, naar de races in De Hoeve, dan de tent in, thuis ff omkleden en eten en dan weer naar de tent tot vrijdagochtend vroegquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:29 schreef Leinonlein het volgende:
Ik vlieg ook met Adria Airways, zegt al genoegquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:30 schreef DaFan het volgende:
[..]
Lol dat vliegveld is zoooo....
Klein
Ben er een keer geweest om een vriend van me naar NL te laten vliegen (toen we uit Kroatië kwamen) omdat ie eerder naar huis wou (vader overleden). Maar het stelt niet echt veel voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |