Goed bezig tochquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:16 schreef ReMcOrE het volgende:
nou, hier kom hij dan... ze (coach en directeur) waren tevreden over onze voortgang tot nu toe, de huidige situatie die we beschreven hebben, gaan ze gebruiken als naslagwerk. maar we hadden nog wel flink wat werk voor de boeg, ze hebben ook aangegeven waar ze graag wilden dat we onze aandacht op gingen vestigen, zodat we daar de komende weken mee bezig kunnen. ze hoopten dat we op dezelfde voet verder gingen, ze hadden het gevoel dat er dan een voor hun zeer interessant rapport uitkwamdus wel redelijk positief gesprek
@ Sehnsucht: jij blaast helemaal niks uit
mijn wekker (lees: mijn vader) is zelf morgen ook vrij, dus die zal mij niet wekken zo 's morgens vroegquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:18 schreef Casual-T het volgende:
Vergeet niet de wekker uit te zetten voor morgen!
[afbeelding]
[KOFFIE SC #187] met Vitamine K en Cquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:16 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
van ambtenaren word je eerder slaperig dan wakker hoor...
maar toch:
[afbeelding]
astú.
die mep ik elke ochtend uit, dus als ik hem vanavond niet aanzet, dan heb ik geen probleemquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:18 schreef Casual-T het volgende:
[afbeelding]
ja hoor, dat wel, maar nog wel veel werk te doen, veel onderzoek enzo, dus moeten er wel ff flink aan trekken...quote:
K doe dat kreng altijd als die af gaat uit. Spring ik gelijk uit bedquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:18 schreef Casual-T het volgende:
[afbeelding]
Wij zijn ook goed op weg, enquete bijna helemaal verwerkt en uitgewerkt!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die mep ik elke ochtend uit, dus als ik hem vanavond niet aanzet, dan heb ik geen probleem
[..]
ja hoor, dat wel, maar nog wel veel werk te doen, veel onderzoek enzo, dus moeten er wel ff flink aan trekken...
ik heb er vandaag heel weinig gehad, dus zit ook alweer zonderquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:21 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb de knollen opf.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
mijn posts zijn inhoudelijk van zeer goede kwaliteit. soms zitten er wel wat tiepfauten tussen, maar dat geeft niets uit. daarmee ben ik nog geen spammert. [afbeelding]
GEKKENWERKquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb er vandaag heel weinig gehad, dus zit ook alweer zonder
maar we hebben vandaag ook echt bijna weer 4 topics volgepost
Je moet wat, als je een lost data van een pc aan het halen bent, wat al een 2uur duurt nuquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb er vandaag heel weinig gehad, dus zit ook alweer zonder
maar we hebben vandaag ook echt bijna weer 4 topics volgepost
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:16 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Sehnsucht: jij blaast helemaal niks uit
ik, van 1000h tm 2100hquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:25 schreef Leinonlein het volgende:
Ja ik sta verbaast hoe snel dat gaat hier hahaha
Is er ook maar 1 iemand buiten mij die vrijdag werken moet?
ikke.. maar niet op stagequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:25 schreef Leinonlein het volgende:
Ja ik sta verbaast hoe snel dat gaat hier hahaha
Is er ook maar 1 iemand buiten mij die vrijdag werken moet?
goed bezig manquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij mag straks mijn laatste werkdag van deze week uitblazen![]()
en jij de mijnequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij mag straks mijn laatste werkdag van deze week uitblazen![]()
Dat is vast een heeeele leuke baan, of niet dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:26 schreef Goover het volgende:
[..]
ikke.. maar niet op stageen pas vanaf een uurtje of 14 (wel 2,5 reizen er heen
)
Ik zet geen wekkertje morgen! Morgenmiddag ff wat pilsen ofzo denk ik!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:23 schreef DaFan het volgende:
Ik denk dat ik de wekker gewoon laat staan, zie wel of ik dan opsta. Denk niet dat ik langer dan een uur dan normaal blijf liggen. Beetje in het ritme blijven, ga toch niet uit dit weekend.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:33 schreef Roycoooooo het volgende:
Ik heb er geen kracht meer voor
[afbeelding]
Straks met gierende banden naar huis![]()
"koffie, extra bitter..."quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[afbeelding]
proest Theo Lucius proestquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[afbeelding]
Gister weer kapot lachen, wat een topprogrammaquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:34 schreef DaFan het volgende:
[..]
Die Houniet ook met die malle emoticons.
Geweldigquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:34 schreef Houniet het volgende:
[..]heb seizoen 1 aan me moeder gegeven voor moetie dag
juni is ze jarig, krijgt ze seizoen 2
pleemoneyquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:30 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
draai jij ook een omzet van ¤1.000.000 ?
Gisteren gemist, zat. avond om 7 uur ff herhaling kijkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:35 schreef DaFan het volgende:
[..]
Gister weer kapot lachen, wat een topprogramma
Check.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:37 schreef Cuckoo het volgende:
Hmm, het gaat niet zo hard meer! Lijkt wel of iedereen last heeft van een vrijdagmiddagdip op woensdag![]()
Mooi he, soms ook keihardquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
"koffie, extra bitter..."
"koffie voor die graftak"![]()
ben ik vanavond nog bezigquote:
Raise 4XBBquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |