het is hier ook echte vrijdagmiddagrust ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:37 schreef Cuckoo het volgende:
Hmm, het gaat niet zo hard meer! Lijkt wel of iedereen last heeft van een vrijdagmiddagdip op woensdag![]()
we moeten dus een foto maken waarbij we een voetbalsjaal omhebben en een vergiet op ons hoofd??quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:39 schreef Houniet het volgende:
trouwens mijn VBL vrienden, waarom staan jullie niet in Jouw voetbalsjaal en vergiet - fototopic # 2
quote:
gewoon kijken, hilarischquote:
Ik zal binnenkort effe een foto makenquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:39 schreef Houniet het volgende:
trouwens mijn VBL vrienden, waarom staan jullie niet in Jouw voetbalsjaal en vergiet - fototopic # 2
Heb geen vergiet...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:39 schreef Houniet het volgende:
had ik ook niet, maar een dom ding opgedaanquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort effe een foto maken
had mijn post al veranderd, maar zal vanmiddag even kijken of ik een foto kan makenquote:
Ga vanmiddag wel even wat zoeken voor jequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
had ik ook niet, maar een dom ding opgedaan
Ik kon je niet vinden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
had ik ook niet, maar een dom ding opgedaan
ik heb ze allemaal een keer op, ook die milka en roloquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:44 schreef denB het volgende:
ben ik weer met een mcflurry M&M
Wat een sukkels zijn dat zegquote:
quote:
gaan we lekker jumpuhhhhhquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat een sukkels zijn dat zeg
zag ze van de week op TMF
quote:
bestaan die echt? dacht dat het een garpje van Ruud de Wild wasquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jouw voetbalsjaal en vergiet - fototopic # 2
hehequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
bestaan die echt? dacht dat het een garpje van Ruud de Wild was
en nee, ik kijk niet elke dag tmf dus kan het niet weten [afbeelding]
Oh ik dacht ookd at dat een garp wasquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
bestaan die echt? dacht dat het een garpje van Ruud de Wild was
en nee, ik kijk niet elke dag tmf dus kan het niet weten [afbeelding]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op Partyflock staat dat het Ruthless & Vorwerk zijn, terwijl het bij de live-act gewoon 1 of andere klapdeurjosti is
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:48 schreef Cuckoo het volgende:
Houniet, hier kan je echt helemaal los gaan met je smiley-fetish!![]()
De allerleukste smilie allertijden
ik weetquote:
smiley fetish ook echtquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:48 schreef Cuckoo het volgende:
Houniet, hier kan je echt helemaal los gaan met je smiley-fetish!![]()
De allerleukste smilie allertijden
Cuckoo, pik je dit?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:52 schreef Damzkieee het volgende:
Cuckoo scoort net zoveel punten als vrouwen
Ruthless & Vorwerk produceren samen met een 3 persoon (zeg maar de MC) de Jeckyll & Hide platen... de MC is alleen degene die draait onder de naam Jeckyll & Hide, die de live-act doet zeg maar!! Ruthless & Vorwerk zijn dus alleen maar voor het produceren, de naamsbekendheid en de commerciequote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:53 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ghehe.
Tis dat ik iets tegen ONZ heb anders zou ik stupidpompons.gif erin zetten
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:52 schreef Damzkieee het volgende:
Cuckoo Deansensitized scoort net zoveel punten als vrouwen
Best wel. Krijg het idee dat hij er alleen maar voor de sier hangt...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel lullig voor je dat je zo weinig punten scoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |