Johnny Dep dood maken of je vriendin met een schaar in dr ogen prikken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:59 schreef Bootje84 het volgende:
weet iemand btw hoe je je vriendin zover kan krijgen dat ze niet meer van haar stoel glijd als ze johnny depp ziet?
dat is genaaaidquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik meestal ook 18 of 19,
Maar Cuckoo werd laatst ongeveer 35 geschat, terwijl hij nog maar 22 is
sorry dat ik erop inspring, maar ik ben ook op zoek naar een laptop. ik heb deze gevonden in mijn prijsklasse:quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat wil je er allemaal mee doen?? of alleen beetje internetten en tekstverwerken enzo??
Deze TT hebben we ook pas 5x gehad deze weekquote:
Ik ga het weekend naar mn oma toe, neem een slof sigaretten mee, en ik ben weer de favoriete kleinzoon en kan ik 2 maand wegblijvenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:59 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wat een coole oma! Mijn oma zegt steevast, "heb je een nieuwe telefoon" terwijl ik dat ding al 2 jaar heb. Oma´s zijn lief. Wij doen aan ouderwetse post!
Haar Epic movie laten zien...quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:01 schreef DaFan het volgende:
[..]
Johnny Dep dood maken of je vriendin met een schaar in dr ogen prikken.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:01 schreef DaFan het volgende:
[..]
je kunt kijken naar een Intel Celeron, dat zitten vaak in de goedkopere laptops, omdat je er niet echt veel zware taken mee van plan bent... maar als je een goedkopere laptop wilt, moet je wel bedenken dat je niet veel HD-ruimte hebt en ook niet echt een geweldige processor of RAM-geheugen!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:58 schreef Stienn het volgende:
[..]
Films kijken..verder wil ik hem wel gebruiken voor mee naar school e.d.
games hoeven niet die speel ik toch nooit!
een jonge lerares op de middelbare school, niks mis meequote:Op woensdag 16 mei 2007 12:00 schreef miss-scofield het volgende:
Ik ben trouwens 20. Zo zie ik er ook wel uit, word nooit verkeerd geschat.
Alleen door mijn leerlingen: zij denken vaak dat ik al in de 30 ben. Maar dat komt meer door het feit dat 'docenten oud horen te zijn!'
mooi dingquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:01 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
sorry dat ik erop inspring, maar ik ben ook op zoek naar een laptop. ik heb deze gevonden in mijn prijsklasse:
http://www.4launch.nl/shop/producteninfo.php?productid=027150
hij is bij 4launch veel goedkoper als bij andere winkels (bijv, Alternate).
is die geschikt voor beetje internetten, filmpie kijken en af en toe ff snel wat photoshoppen?
voor gamen heb ik een vaste pc.
Hahaquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik meestal ook 18 of 19,
Maar Cuckoo werd laatst ongeveer 35 geschat, terwijl hij nog maar 22 is
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:01 schreef DaFan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:04 schreef ReMcOrE het volgende:
een jonge lerares op de middelbare school, niks mis mee![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Deze TT hebben we ook pas 5x gehad deze week
Ach maakt niet uit, bel het RIAGG en je ben er zo weer overheen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:05 schreef miss-scofield het volgende:
[..]![]()
Ik wilde helemaal geen last post hebben
Moet je niet posten als we in de buurt zijn van een LaPoquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:05 schreef miss-scofield het volgende:
[..]![]()
jawel Miss, je deed het erom!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:05 schreef miss-scofield het volgende:
[..]![]()
vind ik wel redelijk drastisch..quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:01 schreef DaFan het volgende:
[..]
Niet.. (je kan natuurlijk wel zelf onder de stoel gaan liggen)quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:59 schreef Bootje84 het volgende:
weet iemand btw hoe je je vriendin zover kan krijgen dat ze niet meer van haar stoel glijd als ze johnny depp ziet?
"Het RIAGG, met de stagiaire..."quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit, bel het RIAGG en je ben er zo weer overheen.
quote:
ok, ik zei het verkeerd. ze glijd van míj afquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:07 schreef Goover het volgende:
[..]
Niet.. (je kan natuurlijk wel zelf onder de stoel gaan liggen)
alle films van depp huren die hij ooit gemaakt heeft.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:59 schreef Bootje84 het volgende:
Haha, zal ik doen!quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit, bel het RIAGG en je ben er zo weer overheen.
Daar let ik niet opquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:06 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Moet je niet posten als we in de buurt zijn van een LaPo
Hahaha!quote:
Claudia... is het nog steeds een lekker wijf.. net als toenquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ok, ik zei het verkeerd. ze glijd van míj af
ennuh piet, had nog berichtje in vorig topic voor je.
kwam gisteren claudia in dr golf 2 cabrio uit jaar 1 na christus tegen, en daisy op de fiets![]()
![]()
Hounietquote:
post jij eens even de in jouw ogen meest lijpe smiley!!!quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
post jij eens even de in jouw ogen meest lijpe smiley!!!
die kan je lekker gebruiken als er kuttoppiks geopent wordenquote:
tubgirl.gifquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:13 schreef DaFan het volgende:
Stupidpompons.gif is het tofst.
ieder zijn smaak hequote:Op woensdag 16 mei 2007 12:14 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
zoek geen Tubgirl op, op internet, krijg je spijt van
optie B komt sowieso wel.. maar het is echt zo van.. TOM TOM!! JOHNNY.. OOOW *zwoel kijkend*quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
alle films van depp huren die hij ooit gemaakt heeft.
a. laat ze die lekker binnen een weekend kijken, dan is ze het gauw spuugzat.
b. als ze er botergeil van geworden is, wat ik zo'n 34% inschat, pak der aan
c. mochten beide opties niet helpen, bel je dr phill maar
ho isquote:
dat is echt ernstig, is ze 16 ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
optie B komt sowieso wel.. maar het is echt zo van.. TOM TOM!! JOHNNY.. OOOW *zwoel kijkend*
iddquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
die kan je lekker gebruiken als er kuttoppiks geopent worden
opzich wel.. alleen IQ van een visstick. nog steeds even blond.. alleen dat ze rookt en de slet uithangt staat me niet aan.. volgende keer als ik dr tegenkom, probeer ik foto te fixenquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Claudia... is het nog steeds een lekker wijf.. net als toen![]()
en daisy.. de psycho chick![]()
wat een reactie van jou in dat breezer topikquote:
www.Tubgirl.com ... <<< niet kijken als je het niet wilt...quote:
pas op.. die link mag niet meer op Fok! (toch?)quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:18 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
www.Tubgirl.com ... <<< niet kijken als je het niet wilt...
quote:
Hihihiquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:07 schreef Goover het volgende:
[..]
Niet.. (je kan natuurlijk wel zelf onder de stoel gaan liggen)
Kloptquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:19 schreef Goover het volgende:
[..]
pas op.. die link mag niet meer op Fok! (toch?)
ik ken hem hoor, zit hier al wat langer dan de gemiddelde fokkerquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:18 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Daarom zet ik er ook bij "niet kijken als je niet wilt"quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:19 schreef Goover het volgende:
[..]
pas op.. die link mag niet meer op Fok! (toch?)
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
optie B komt sowieso wel.. maar het is echt zo van.. TOM TOM!! JOHNNY.. OOOW *zwoel kijkend*
ik ook, tot 2130 vanavond. vrijdag en zaterdag ook gewoon aan de bakquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:19 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hihihi![]()
Ik ben jaloers op iedereen die al bijna weekend heef![]()
wel lullig als ze een naam van een andere roept..quote:
je mag niet eens die link plaatsenquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:19 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Daarom zet ik er ook bij "niet kijken als je niet wilt"
Report!quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
je mag niet eens die link plaatsen [afbeelding]
Ik zou 'm weghalen als ik jou was. Je kunt gebanned worden!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:18 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
directe link naar tubgirl.jpg http://www.consumptionjunction.com/downloadsnew/cj_52447.jpg << je bent gewaarschuwd
eenschquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:20 schreef DaFan het volgende:
Ik vind Leinonlein wel een goeie aanwinst voor dit topic (en niet omdat ze een extra gat heeft, pervs)
Duitserquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:21 schreef ETA het volgende:
en prettige dag nog verder iedereen, ik ga naar huis
jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:22 schreef Houniet het volgende:
Leinonleinklinkt als
heb ik wat gemist zeker
Was al gezegdquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:22 schreef Houniet het volgende:
Leinonleinklinkt als
heb ik wat gemist zeker
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:21 schreef ETA het volgende:
en prettige dag nog verder iedereen, ik ga naar huis
daar heb je het alquote:
iedere stagiair(e) is een aanwinst voor dit topicquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:20 schreef DaFan het volgende:
Ik vind Leinonlein wel een goeie aanwinst voor dit topic (en niet omdat ze een extra gat heeft, pervs)
Blowquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:24 schreef Goover het volgende:
Johnny Depp is ook wel een goed acteur gewoon.
In Donnie Brasco http://www.imdb.com/title/tt0119008/ en Once Upon a Time in Mexico http://www.imdb.com/title/tt0285823/ vind ik hem echt geweldig! Er is nog een film waar hij drugs smokkelaar in speeld, die is ook goed. Weet alleen de naam ff niet.
Is dat niet Purequote:Op woensdag 16 mei 2007 12:25 schreef DaFan het volgende:
Goed nummer van Zany ook trouwens
Discoshit!
ik luister af en toe ook wel eens naar Hardstylequote:
noem eens wat nummers dan, die je luistertquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik luister af en toe ook wel eens naar Hardstyle![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik luister af en toe ook wel eens naar Hardstyle![]()
dat is bij iedereen anders he, ligt er maar net aan wat ze hebben ingesteldquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:31 schreef ReMcOrE het volgende:
fipo
als iemand het per 100 heeft ingesteld, heb ik ook de pafipoquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat is bij iedereen anders he, ligt er maar net aan wat ze hebben ingesteld [afbeelding]
Get off the fucking carquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
noem eens wat nummers dan, die je luistert
meestal die nummers die op de Sensation Black cd's staanquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
noem eens wat nummers dan, die je luistert
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:36 schreef PieterBas het volgende:
Da Bootleggers
Donkeyrollersquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
meestal die nummers die op de Sensation Black cd's staan
Zany
Donkeyrollers
Da Bootleggers
titel nummers weet ik eigenlijk niet...
godverdomme, ik vraag of ik een engels toetsenbord mag ipv dit prutserstoetsenbordquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Heerlijk hier in Berlijn schijnt de yon ook weer! mocht ook wel na dat kutregen
18 maarja..quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:39 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
eey swa alles goed man? Heb je nog jonko?
ff op Hyves kijkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
opzich wel.. alleen IQ van een visstick. nog steeds even blond.. alleen dat ze rookt en de slet uithangt staat me niet aan.. volgende keer als ik dr tegenkom, probeer ik foto te fixen
hier is het grijs en regent het nog steedsquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Jaaaa ik ga zo lekker pauze houden in het Görlitzer Parkquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
vrijquote:
heeft die doos ook nog sugababes...quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:47 schreef Bootje84 het volgende:
claudia:
http://interval0.rendered(...)90_500_500_7aDs.jpeg
met dank aan piet
Zanyquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
meestal die nummers die op de Sensation Black cd's staan
Zany
Donkeyrollers
Da Bootleggers
wie is dat danquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
heeft die doos ook nog sugababes...![]()
Gefrustreerde lambal?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
must have voor br33zah sl3tjes..quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat was een meisje waar ik ooit iets meegehad op de mavo..alleen had ik toen last van een ontwrichte kaak..quote:
okequote:Op woensdag 16 mei 2007 12:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat was een meisje waar ik ooit iets meegehad op de mavo..alleen had ik toen last van een ontwrichte kaak..
dat had denk ik je ontmaagdingskans geweest piet.. achteraf gezien.. maarja. laat mn hond er nu niet eens meer op zeiken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat was een meisje waar ik ooit iets meegehad op de mavo..alleen had ik toen last van een ontwrichte kaak..
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:51 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Gefrustreerde lambal?
Andermans foto plaatsen
Never mindquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
nee.. dat niet. Ik weet niet er toen aan de hand was... maar ik had door een vage reden een ontwrichte kaak...quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:55 schreef Houniet het volgende:
ontwrichte kaak..? heeft ze je gemept ofzo
succesquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:57 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik ga NU richting de bedrijfscoach, tot straks
succes..quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:57 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik ga NU richting de bedrijfscoach, tot straks
ja.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dat had denk ik je ontmaagdingskans geweest piet.. achteraf gezien.. maarja. laat mn hond er nu niet eens meer op zeiken.
uh, mn kip een ei op leggen*
zijn ze gek gewordenquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:07 schreef Damzkieee het volgende:
Whehe bespaar 10 euro PER JAARdoor je router uit te zetten na het internettenZijn die lui gek ofzo
de column zou hij nog eens plaatsen.. in dit topic..quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:04 schreef miss-scofield het volgende:
Waar is Sok eigenlijk? En z'n column?
ja..quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:07 schreef Damzkieee het volgende:
Whehe bespaar 10 euro PER JAARdoor je router uit te zetten na het internettenZijn die lui gek ofzo
Klap van de molen gehad!! Zoniet de hele molen op de kopquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:07 schreef Damzkieee het volgende:
Doen me ouders ook altijd (voor ze naar bed gaan). Superirritant want vaak wil ik nog internetten. Mag ik weer mn nest uit (laptop in bed is teh pwn je weet) om dat ding aan te zetten en er weer uit om m alsnog uit te zetten omdat ik anders gezeik hebquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:07 schreef Damzkieee het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:10 schreef DaFan het volgende:
[..]
Doen me ouders ook altijd (voor ze naar bed gaan). Superirritant want vaak wil ik nog internetten. Mag ik weer mn nest uit (laptop in bed is teh pwn je weet) om dat ding aan te zetten en er weer uit om m alsnog uit te zetten omdat ik anders gezeik heb
Slaat werkelijk nergens opquote:
wat een figuren idd, ken er genoegquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:10 schreef miss-scofield het volgende:
WheheKrijg net een smsje van een mede-student met de vraag waar we collge hebben.
We hebben deze week geen colleges, het is organisatieweek.
Maar zij is meer het type van 20% (nog niet eens) op school, dan de 80% die je moet!! Ze komt uit Den-Bosch en is dus dat teringend voor niks gekomen! Eigen schuld, moet je maar vaker komen!
Zou jou nooit overkomen hè?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:10 schreef miss-scofield het volgende:
WheheKrijg net een smsje van een mede-student met de vraag waar we collge hebben.
Maar zij is meer het type van 20% (nog niet eens) op school, dan de 80% die je moet!! Ze komt uit Den-Bosch en is dus dat teringend voor niks gekomen! Eigen schuld, moet je maar vaker komen!
tv van de stand by afhalen kan ik ook nog wel begrijpenquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Slaat werkelijk nergens op
Van de oplader van een telefoon kan ik het me nog wel voorstellen dat je die eruit moet halen als je hem niet gebruikt, maar een router
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:10 schreef DaFan het volgende:
[..]
Doen me ouders ook altijd (voor ze naar bed gaan). Superirritant want vaak wil ik nog internetten. Mag ik weer mn nest uit (laptop in bed is teh pwn je weet) om dat ding aan te zetten en er weer uit om m alsnog uit te zetten omdat ik anders gezeik heb
Ik ook.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
tv van de stand by afhalen kan ik ook nog wel begrijpen
Dat had mij ook kunnen overkomen!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:10 schreef miss-scofield het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:10 schreef miss-scofield het volgende:
Die van ons staat dag en nacht aan. Gekkenwerk als je dat kreng uit doetquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:13 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
[u]Dat had mij ook kunnen[/u] Is mij ook al 100x overkomen!![]()
Haha, ik volg altijd braaf de colleges! En ik woon 20 min van school vandaan, dus voor mij zou het niet zo'n drama zijn als ik er voor niks ben!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zou jou nooit overkomen hè?
Mooi gepwnd die meid!
Klopt, was echt iets voor jou geweestquote:
Good girlquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:14 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha, ik volg altijd braaf de colleges! En ik woon 20 min van school vandaan, dus voor mij zou het niet zo'n drama zijn als ik er voor niks ben!![]()
Grolsch?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:15 schreef denB het volgende:
daar ben ik weer
Was binnen 5min gefixed het maken van mn beugeltje
Nee, das niet waar! Als ik alleen op het station zou staan zou ik argwaan krijgen en eens ff bij één van jullie navraag doenquote:
vind ik ook maar irri.. moet ik me weer omhoog krabbelen om mn tv aan te zetten.. kijk, als je een schakeldoos heb ofzo, kan ik er inkomen. das wel handigquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
tv van de stand by afhalen kan ik ook nog wel begrijpen
Grolsch beugelquote:
Knallie-balie'squote:
Liever een Jannetje dan beidequote:Op woensdag 16 mei 2007 13:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Knallie-balie's!
Gisteren op de verjaardag maar verplicht Heinekes gedronken, hadden geen Grolsch in huis![]()
waar?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:18 schreef Houniet het volgende:
wat een klote weer
Dan ga je toch weer weg? zou ik wel doen! gelukkig heb ik vrienden in Nederland die dezelfde biersmaak hebben als ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Knallie-balie's!
Gisteren op de verjaardag maar verplicht Heinekes gedronken, hadden geen Grolsch in huis![]()
Hier is het droog, met beetje zon!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:18 schreef Houniet het volgende:
wat een klote weer
Je belde me godverredomme elke avond over hoelaat we op het station moesten zijn manquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:16 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nee, das niet waar! Als ik alleen op het station zou staan zou ik argwaan krijgen en eens ff bij één van jullie navraag doen![]()
Hier is het heerlijk weer, met een zonnetje wel te verstaanquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:18 schreef Houniet het volgende:
wat een klote weer
Hier ook.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:20 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hier is het droog, met beetje zon!!
Mwaaah, ook wel vermaakt met Heinekesquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dan ga je toch weer weg? zou ik wel doen! gelukkig heb ik vrienden in Nederland die dezelfde biersmaak hebben als ik![]()
Heb net nog buiten gegeten, dus zo slecht is het nog nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:18 schreef Houniet het volgende:
wat een klote weer
in krimpen aan den ijssel is het gewoon droog hoor, de zon schijnt zelfs.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:18 schreef Houniet het volgende:
wat een klote weer
quote:
Den Haag is het ook al aardig donkerquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:22 schreef Houniet het volgende:
iedereen zon wtf, Gelderland, wat een teringbende hier [afbeelding]
Gisteren was volgens mij nog snellerquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
kijk net mn actieve topics langs, valt mn oog erop dat nummer 153 binnen de anderhalf uur vol zat
finale knvb beker, topic binnen 4 minuten vol. heb ik toen ergens gelezen echt ergquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
kijk net mn actieve topics langs, valt mn oog erop dat nummer 153 binnen de anderhalf uur vol zat
jullie gingen hard...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik heb net nog buiten gegeten bij de mac, weinig last van gehad... Waar in DH zit je dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Den Haag is het ook al aardig donker
dat was een grapje hoop ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:23 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Whehe, daar kwam een ex van mij vandaan
jezus...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
finale knvb beker, topic binnen 4 minuten vol. heb ik toen ergens gelezen echt erg
Ik niet... ik had een kater!quote:
Maak jij nog gebruik van dat ICQ?? Hadden wij vroeger (zo'n 5 jaar terug) ook, maar nooit veel gebruik van gemaakt!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Den Haag is het ook al aardig donker
Ontknoping competitie dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
finale knvb beker, topic binnen 4 minuten vol. heb ik toen ergens gelezen echt erg
nee, serieus. haar ouders woonden daar, ze zat zelf op kamers in Nijmegen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat was een grapje hoop ik [afbeelding]
We gaan als een tietquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gisteren was volgens mij nog sneller
3 minquote:
Ik heb nog wel ICQ, maar te lui om aan te zettenquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:25 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Maak jij nog gebruik van dat ICQ?? Hadden wij vroeger (zo'n 5 jaar terug) ook, maar nooit veel gebruik van gemaakt!
Ik heb het af en toe nog aan staan... voor de nostalgie.. "oh oh" maar ik gebruik nu voornamelijk MSN WLMquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:25 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Maak jij nog gebruik van dat ICQ?? Hadden wij vroeger (zo'n 5 jaar terug) ook, maar nooit veel gebruik van gemaakt!
Geilquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:25 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
nee, serieus. haar ouders woonden daar, ze zat zelf op kamers in Nijmegen.
Doucheburg ftpwn, met die grote brug jeweeight!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:25 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
ja ging ook hard, daar zat ik tussen. bij die finale niet, toen was ik in de Kuipquote:
Niet even een laptop meegenomen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja ging ook hard, daar zat ik tussen. bij die finale niet, toen was ik in de Kuip
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:25 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Doe maar niet in FB zeggen, dan gaat t topic dichtquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:26 schreef Sehnsucht het volgende:
waarom worden die slowchats niet tot een maximum van 1500 posts opgerekt of zo![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Doucheburg ftpwn, met die grote brug jeweeight!
De middelste``111~~~`11111één2~~1111`1`~!~!`11quote:
fixedquote:
3rd nipple ftw!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
De middelste``111~~~`11111één2~~1111`1`~!~!`11![]()
ben niet verslaafd aan fokquote:
Echtquote:
Chandlerquote:
wat ernstigquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Echt
Dichtbij Dremptftwen Angerpwn
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
De middelste``111~~~`11111één2~~1111`1`~!~!`11![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Doe maar niet in FB zeggen, dan gaat t topic dicht
Weet je wat die SC topics aan ruimte kosten
niet daarquote:
Als ze dr shirtje aanhoudtquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:31 schreef denB het volgende:
[..]
Hahaha, en dan nog steeds een lekker wijf
Altijd mooi meegenomenquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:32 schreef Houniet het volgende:
het is droog [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Kwam wel wat andere foto's tegen maar die horen meer in KPD thuisquote:
misschien kunnen we een modje vragen het topic even te verplaatsen? ;-)quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:34 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Kwam wel wat andere foto's tegen maar die horen meer in KPD thuis![]()
Jeugd van Tegenwoordigquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:34 schreef miss-scofield het volgende:
Shenkiiieeeeeeee (8) (= is muzieknoot)
Wat een idioot liedje!De clip vooral eigenlijk
koetjesreepenquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:34 schreef miss-scofield het volgende:
Shenkiiieeeeeeee (8) (= is muzieknoot)
Wat een idioot liedje!De clip vooral eigenlijk
Daar kijk je vanavond zeker effe inquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:34 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Kwam wel wat andere foto's tegen maar die horen meer in KPD thuis![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daar kijk je vanavond zeker effe in
Met harrie de gespierde matroos erbij zeker
Plaag die jongens eens niet zo man!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ook niet, dan word ik straks zon pervers mannetjequote:Op woensdag 16 mei 2007 13:36 schreef Houniet het volgende:
kpddaar heb ik me niet eens voor aangemeld
Zijn we allang met elkaarquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:37 schreef denB het volgende:
[..]
Ik ook niet, dan word ik straks zon pervers mannetje
Inderdaad!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Plaag die jongens eens niet zo man!![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
damn. teveel bellen met het buitenland..quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:39 schreef miss-scofield het volgende:
Jezus, een vriendin van mij heeft een telefoonrekening van 700 euro!!!!!
Oh my f*cking god!! Hoe krijg je dat voor elkaar?!?!
Ik heb rond de 35 euro in de maand, dat vind ik al veel en zonde van m'n geld!!
WTF! Sexlijnen bellen zekerquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:39 schreef miss-scofield het volgende:
LOL, das wel overdreven. Maar mijn zusje heeft ook zo iets, echt te kansloos gewoonquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:39 schreef miss-scofield het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:39 schreef miss-scofield het volgende:
Gelukkig dat je t zelf zietquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:40 schreef Houniet het volgende:
wat post ik een lelijk wijf trouwens
700 euroquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:39 schreef miss-scofield het volgende:
Komen nieuwe tarieven hè. Maximaal 49cent per minuut vanaf eind volgend jaar d8ik.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
damn. teveel geld met het buitenland..
Ik iets van 35/45/50! Iets in die geestquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
700 euro
0900-WANDA dus
heb gemiddeld 35 per maand![]()
ik haal nog geen eens 20.....quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
700 euro
0900-WANDA dus
heb gemiddeld 35 per maand![]()
Klopt, dat las ik ook. Hoog tijd, want dit is echt aso.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Komen nieuwe tarieven hè. Maximaal 49cent per minuut vanaf eind volgend jaar d8ik.
typootje....quote:
Troo, maar er is in ieder geval een einde aan die wildgroei van tarieven gekomen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:42 schreef Freshthinking het volgende:
Trouwens, met max 49 cent verdienen ze er nog steeds genoeg aan
Wil net zeggen, van mij mag het 20cent zijn! take it or leave it zeg ik dan maarquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:42 schreef Freshthinking het volgende:
Het verwerken van 1 smsje kost 0,005 eurocentquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:42 schreef Freshthinking het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |