quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:13 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
[u]Dat had mij ook kunnen[/u] Is mij ook al 100x overkomen!![]()
Haha, ik volg altijd braaf de colleges! En ik woon 20 min van school vandaan, dus voor mij zou het niet zo'n drama zijn als ik er voor niks ben!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zou jou nooit overkomen hè?
Mooi gepwnd die meid!
Klopt, was echt iets voor jou geweestquote:
Good girlquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:14 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha, ik volg altijd braaf de colleges! En ik woon 20 min van school vandaan, dus voor mij zou het niet zo'n drama zijn als ik er voor niks ben!![]()
Grolsch?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:15 schreef denB het volgende:
daar ben ik weer
Was binnen 5min gefixed het maken van mn beugeltje
Nee, das niet waar! Als ik alleen op het station zou staan zou ik argwaan krijgen en eens ff bij één van jullie navraag doenquote:
vind ik ook maar irri.. moet ik me weer omhoog krabbelen om mn tv aan te zetten.. kijk, als je een schakeldoos heb ofzo, kan ik er inkomen. das wel handigquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
tv van de stand by afhalen kan ik ook nog wel begrijpen
Grolsch beugelquote:
Knallie-balie'squote:
Liever een Jannetje dan beidequote:Op woensdag 16 mei 2007 13:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Knallie-balie's!
Gisteren op de verjaardag maar verplicht Heinekes gedronken, hadden geen Grolsch in huis![]()
waar?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:18 schreef Houniet het volgende:
wat een klote weer
Dan ga je toch weer weg? zou ik wel doen! gelukkig heb ik vrienden in Nederland die dezelfde biersmaak hebben als ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Knallie-balie's!
Gisteren op de verjaardag maar verplicht Heinekes gedronken, hadden geen Grolsch in huis![]()
Hier is het droog, met beetje zon!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:18 schreef Houniet het volgende:
wat een klote weer
Je belde me godverredomme elke avond over hoelaat we op het station moesten zijn manquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:16 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nee, das niet waar! Als ik alleen op het station zou staan zou ik argwaan krijgen en eens ff bij één van jullie navraag doen![]()
Hier is het heerlijk weer, met een zonnetje wel te verstaanquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:18 schreef Houniet het volgende:
wat een klote weer
Hier ook.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:20 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hier is het droog, met beetje zon!!
Mwaaah, ook wel vermaakt met Heinekesquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dan ga je toch weer weg? zou ik wel doen! gelukkig heb ik vrienden in Nederland die dezelfde biersmaak hebben als ik![]()
Heb net nog buiten gegeten, dus zo slecht is het nog nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:18 schreef Houniet het volgende:
wat een klote weer
in krimpen aan den ijssel is het gewoon droog hoor, de zon schijnt zelfs.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:18 schreef Houniet het volgende:
wat een klote weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |