dat is bij iedereen anders he, ligt er maar net aan wat ze hebben ingesteldquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:31 schreef ReMcOrE het volgende:
fipo
als iemand het per 100 heeft ingesteld, heb ik ook de pafipoquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat is bij iedereen anders he, ligt er maar net aan wat ze hebben ingesteld [afbeelding]
Get off the fucking carquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
noem eens wat nummers dan, die je luistert
meestal die nummers die op de Sensation Black cd's staanquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
noem eens wat nummers dan, die je luistert
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:36 schreef PieterBas het volgende:
Da Bootleggers
Donkeyrollersquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
meestal die nummers die op de Sensation Black cd's staan
Zany
Donkeyrollers
Da Bootleggers
titel nummers weet ik eigenlijk niet...
godverdomme, ik vraag of ik een engels toetsenbord mag ipv dit prutserstoetsenbordquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Heerlijk hier in Berlijn schijnt de yon ook weer! mocht ook wel na dat kutregen
18 maarja..quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:39 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
eey swa alles goed man? Heb je nog jonko?
ff op Hyves kijkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
opzich wel.. alleen IQ van een visstick. nog steeds even blond.. alleen dat ze rookt en de slet uithangt staat me niet aan.. volgende keer als ik dr tegenkom, probeer ik foto te fixen
hier is het grijs en regent het nog steedsquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Jaaaa ik ga zo lekker pauze houden in het Görlitzer Parkquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
vrijquote:
heeft die doos ook nog sugababes...quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:47 schreef Bootje84 het volgende:
claudia:
http://interval0.rendered(...)90_500_500_7aDs.jpeg
met dank aan piet
Zanyquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
meestal die nummers die op de Sensation Black cd's staan
Zany
Donkeyrollers
Da Bootleggers
wie is dat danquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
heeft die doos ook nog sugababes...![]()
Gefrustreerde lambal?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
must have voor br33zah sl3tjes..quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat was een meisje waar ik ooit iets meegehad op de mavo..alleen had ik toen last van een ontwrichte kaak..quote:
okequote:Op woensdag 16 mei 2007 12:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat was een meisje waar ik ooit iets meegehad op de mavo..alleen had ik toen last van een ontwrichte kaak..
dat had denk ik je ontmaagdingskans geweest piet.. achteraf gezien.. maarja. laat mn hond er nu niet eens meer op zeiken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat was een meisje waar ik ooit iets meegehad op de mavo..alleen had ik toen last van een ontwrichte kaak..
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:51 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Gefrustreerde lambal?
Andermans foto plaatsen
Never mindquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
nee.. dat niet. Ik weet niet er toen aan de hand was... maar ik had door een vage reden een ontwrichte kaak...quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:55 schreef Houniet het volgende:
ontwrichte kaak..? heeft ze je gemept ofzo
succesquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:57 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik ga NU richting de bedrijfscoach, tot straks
succes..quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:57 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik ga NU richting de bedrijfscoach, tot straks
ja.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dat had denk ik je ontmaagdingskans geweest piet.. achteraf gezien.. maarja. laat mn hond er nu niet eens meer op zeiken.
uh, mn kip een ei op leggen*
zijn ze gek gewordenquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:07 schreef Damzkieee het volgende:
Whehe bespaar 10 euro PER JAARdoor je router uit te zetten na het internettenZijn die lui gek ofzo
de column zou hij nog eens plaatsen.. in dit topic..quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:04 schreef miss-scofield het volgende:
Waar is Sok eigenlijk? En z'n column?
ja..quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:07 schreef Damzkieee het volgende:
Whehe bespaar 10 euro PER JAARdoor je router uit te zetten na het internettenZijn die lui gek ofzo
Klap van de molen gehad!! Zoniet de hele molen op de kopquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:07 schreef Damzkieee het volgende:
Doen me ouders ook altijd (voor ze naar bed gaan). Superirritant want vaak wil ik nog internetten. Mag ik weer mn nest uit (laptop in bed is teh pwn je weet) om dat ding aan te zetten en er weer uit om m alsnog uit te zetten omdat ik anders gezeik hebquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:07 schreef Damzkieee het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:10 schreef DaFan het volgende:
[..]
Doen me ouders ook altijd (voor ze naar bed gaan). Superirritant want vaak wil ik nog internetten. Mag ik weer mn nest uit (laptop in bed is teh pwn je weet) om dat ding aan te zetten en er weer uit om m alsnog uit te zetten omdat ik anders gezeik heb
Slaat werkelijk nergens opquote:
wat een figuren idd, ken er genoegquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:10 schreef miss-scofield het volgende:
WheheKrijg net een smsje van een mede-student met de vraag waar we collge hebben.
We hebben deze week geen colleges, het is organisatieweek.
Maar zij is meer het type van 20% (nog niet eens) op school, dan de 80% die je moet!! Ze komt uit Den-Bosch en is dus dat teringend voor niks gekomen! Eigen schuld, moet je maar vaker komen!
Zou jou nooit overkomen hè?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:10 schreef miss-scofield het volgende:
WheheKrijg net een smsje van een mede-student met de vraag waar we collge hebben.
Maar zij is meer het type van 20% (nog niet eens) op school, dan de 80% die je moet!! Ze komt uit Den-Bosch en is dus dat teringend voor niks gekomen! Eigen schuld, moet je maar vaker komen!
tv van de stand by afhalen kan ik ook nog wel begrijpenquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Slaat werkelijk nergens op
Van de oplader van een telefoon kan ik het me nog wel voorstellen dat je die eruit moet halen als je hem niet gebruikt, maar een router
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:10 schreef DaFan het volgende:
[..]
Doen me ouders ook altijd (voor ze naar bed gaan). Superirritant want vaak wil ik nog internetten. Mag ik weer mn nest uit (laptop in bed is teh pwn je weet) om dat ding aan te zetten en er weer uit om m alsnog uit te zetten omdat ik anders gezeik heb
Ik ook.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
tv van de stand by afhalen kan ik ook nog wel begrijpen
Dat had mij ook kunnen overkomen!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:10 schreef miss-scofield het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:10 schreef miss-scofield het volgende:
Die van ons staat dag en nacht aan. Gekkenwerk als je dat kreng uit doetquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:13 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
[u]Dat had mij ook kunnen[/u] Is mij ook al 100x overkomen!![]()
Haha, ik volg altijd braaf de colleges! En ik woon 20 min van school vandaan, dus voor mij zou het niet zo'n drama zijn als ik er voor niks ben!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zou jou nooit overkomen hè?
Mooi gepwnd die meid!
Klopt, was echt iets voor jou geweestquote:
Good girlquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:14 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha, ik volg altijd braaf de colleges! En ik woon 20 min van school vandaan, dus voor mij zou het niet zo'n drama zijn als ik er voor niks ben!![]()
Grolsch?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:15 schreef denB het volgende:
daar ben ik weer
Was binnen 5min gefixed het maken van mn beugeltje
Nee, das niet waar! Als ik alleen op het station zou staan zou ik argwaan krijgen en eens ff bij één van jullie navraag doenquote:
vind ik ook maar irri.. moet ik me weer omhoog krabbelen om mn tv aan te zetten.. kijk, als je een schakeldoos heb ofzo, kan ik er inkomen. das wel handigquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
tv van de stand by afhalen kan ik ook nog wel begrijpen
Grolsch beugelquote:
Knallie-balie'squote:
Liever een Jannetje dan beidequote:Op woensdag 16 mei 2007 13:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Knallie-balie's!
Gisteren op de verjaardag maar verplicht Heinekes gedronken, hadden geen Grolsch in huis![]()
waar?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:18 schreef Houniet het volgende:
wat een klote weer
Dan ga je toch weer weg? zou ik wel doen! gelukkig heb ik vrienden in Nederland die dezelfde biersmaak hebben als ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Knallie-balie's!
Gisteren op de verjaardag maar verplicht Heinekes gedronken, hadden geen Grolsch in huis![]()
Hier is het droog, met beetje zon!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:18 schreef Houniet het volgende:
wat een klote weer
Je belde me godverredomme elke avond over hoelaat we op het station moesten zijn manquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:16 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nee, das niet waar! Als ik alleen op het station zou staan zou ik argwaan krijgen en eens ff bij één van jullie navraag doen![]()
Hier is het heerlijk weer, met een zonnetje wel te verstaanquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:18 schreef Houniet het volgende:
wat een klote weer
Hier ook.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:20 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hier is het droog, met beetje zon!!
Mwaaah, ook wel vermaakt met Heinekesquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dan ga je toch weer weg? zou ik wel doen! gelukkig heb ik vrienden in Nederland die dezelfde biersmaak hebben als ik![]()
Heb net nog buiten gegeten, dus zo slecht is het nog nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:18 schreef Houniet het volgende:
wat een klote weer
in krimpen aan den ijssel is het gewoon droog hoor, de zon schijnt zelfs.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:18 schreef Houniet het volgende:
wat een klote weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |