quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
En op mijn buikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:16 schreef ijsmeis het volgende:
Zijn url staat toch in den rechterbovenhoek.
Nu wel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sta ik nu bekend als het douchende koffie inschenkende meisje?.
Rammel weg = Alfa liefde terug?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:21 schreef BoJo het volgende:
hoi
Rammel was dan ook bedoeld om alle technische kwaaltjes van dat stuk Italiaanse techniek samen te vatten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:34 schreef BoJo het volgende:
FYI, rammel is het probleem niet. Daar kan ik mee rijden/leven.
Vanmorgen wederom geen problemen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:34 schreef BoJo het volgende:
FYI, rammel is het probleem niet. Daar kan ik mee rijden/leven.
bij het starten viel gelijk toeren om laag, gas gegeven, was weer aan het tegen pruttelen. Daarna bij rijden viel het wel mee. Lijkt erger als het vochtiger is buiten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vanmorgen wederom geen problemen?![]()
'morgen trouwens
wat scheelt er aan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
't Gaat niet goed met een van mijn katten.
Sterktequote:Op woensdag 16 mei 2007 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
't Gaat niet goed met een van mijn katten.
Mwag, in t echt zijn ze kleiner dan ze op de foto's lijkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:11 schreef OA het volgende:
Ik vind dit altijd wel puike wagentjes!![]()
[afbeelding]
Toch wel even schrikken als je op de fiets zit en ie naast je komt staan bij het stoplicht...quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mwag, in t echt zijn ze kleiner dan ze op de foto's lijken
Ja, want dan ben je aan het hallucineren.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:19 schreef OA het volgende:
[..]
Toch wel even schrikken als je op de fiets zit en ie naast je komt staan bij het stoplicht...![]()
Ja, oké...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, want dan ben je aan het hallucineren.
Wat wil jeook, met waterleidingbedrijf PWNquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:33 schreef BoJo het volgende:
E. coli bacterie in drinkwater aangetroffen
fijn![]()
ja we zijn gePWNT hierquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat wil jeook, met waterleidingbedrijf PWN
je komt vanavond even gezellig een glaasje water speciaal bij me drinken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:34 schreef ijsmeis het volgende:
Leuk hè. De randstad.
Ik ga vanavond uitquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
je komt vanavond even gezellig een glaasje water speciaal bij me drinken?![]()
Schijt haar dan meteen in de bek.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
je komt vanavond even gezellig een glaasje water speciaal bij me drinken?![]()
contactjes/draadjes van de lambdasensor/lmm/lhm niet slecht?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
bij het starten viel gelijk toeren om laag, gas gegeven, was weer aan het tegen pruttelen. Daarna bij rijden viel het wel mee. Lijkt erger als het vochtiger is buiten.
Al die linkse hippies zouden ns van de wiet/ paddo's af moeten blijvenquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, want dan ben je aan het hallucineren.
wellicht had ze al los gehaald en uitgeblazen, en heb ze ingetaped met duct tape voor de zekerheid.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:57 schreef Neluhz het volgende:
[..]
contactjes/draadjes van de lambdasensor/lmm/lhm niet slecht?
Wat is een Alfa zonder duct-tape?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
wellicht had ze al los gehaald en uitgeblazen, en heb ze ingetaped met duct tape voor de zekerheid.
Oud ijzer. En da's meer waard dan een Alfa tegenwoordig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat is een Alfa zonder duct-tape?
Er ligt anders een puik pruttelpotje in het vooronder.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:27 schreef Richboy het volgende:
[..]
Oud ijzer. En da's meer waard dan een Alfa tegenwoordig.
pas het eerste stukje wat ik er bij deze auto opgetaped hebquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat is een Alfa zonder duct-tape?
Af en toe heeft die kerel best geniale uitsprakenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:35 schreef BrauN het volgende:
Ik probeer je niet te beledigen, ik probeer je alleen aan je botte verstand te porren dat je niet zo slim bent.
Dat meen je niet?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
pas het eerste stukje wat ik er bij deze auto opgetaped heb![]()
Tilburgersquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Af en toe heeft die kerel best geniale uitspraken
dan is het wel een hele goeie kloonquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat meen je niet?
Ik denk dat ik dan toch eerlijk tegen je moet zijn.... Het kan geen echte Alfa zijn Bo, dat kan gewoon niet.
18 ct de kilo ofzo, alfa van 1200 kilo brengt dan aardig wat opquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:27 schreef Richboy het volgende:
[..]
Oud ijzer. En da's meer waard dan een Alfa tegenwoordig.
Dat noemen ze achterstallig onderhoud.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
pas het eerste stukje wat ik er bij deze auto opgetaped heb![]()
Komt door de lichtinval.quote:
Jo, homeboyquote:
quote:
He, het is waar!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je wil hoop ik niet dat ik hier serieus op inga?
ik ben toch wel blij dat dit niet de waarheid is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Door die lichtinval lijk je overigens wel precies op mijn neefje. Das wel eng.
Inderdaad!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:49 schreef Sjoewe het volgende:
Dat is verdraaide jammer, we moet rap weer eens gaan pilsen.
Prima johquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:49 schreef Richboy het volgende:
[..]
He, het is waar!
BrauN is bij vlagen geniaal, Xtreem ook, en over mijzelf nog maar niet te spreken!
Opvragen bij de auteur?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad!
Dat artikel is trouwens nergens te vinden, EUR niet, TU Delft niet, TU/e niet, RUG niet, gare bende
Die misplaatste arrogantie bij Eindhovenaren....quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Prima joh.
Toen m'n broertje dikke vertraging opliep bij z'n studie zei zo'n studieadviseur dat hij ook naar Tilburg kon gaan, daar was het allemaal stukken makkelijker
Hij studeert aan de Erasmus Universiteitquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:00 schreef Richboy het volgende:
[..]
Die misplaatste arrogantie bij Eindhovenaren....
Ah, dat maakt het verhaal al andersquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij studeert aan de Erasmus Universiteit.
Maar een Technische Universiteit is natuurlijk per definitie beter dan welke andere Universiteitquote:
Ik heb geen flauw idee. Ik vond het alleen wel een mooie opmerking van de beste man.quote:Rotterdam is op sommige disciplines sterker, en op andere (beduidend) zwakker. Voor Finance kun je nog beter in Amsterdam zijn dan in Rotterdam bijvoorbeeld.
Zie boven.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar een Technische Universiteit is natuurlijk per definitie beter dan welke andere Universiteit.
[..]
Blaten terwijl je geen idee hebt hoe het zit. Hoe typisch.quote:Ik heb geen flauw idee. Ik vond het alleen wel een mooie opmerking van de beste man.
Je kijkt niet graag naar PI's of wel?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:18 schreef Richboy het volgende:
[..]
Zie boven.
[..]
Blaten terwijl je geen idee hebt hoe het zit. Hoe typisch.
Ik geloof dat dit de eerste keer is dat het met jou eens ben.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:21 schreef ijsmeis het volgende:
Een PI nodig hebben om iets duidelijk te maken.
Inderdaad. Daar gaat m'n reputatie van spellingsnaziquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:33 schreef ijsmeis het volgende:
Hij is zelfs zo geschrokken dat ie gewoon woorden achterwege laat in zijn zinnen.
Twee kapiteins op één schip kan ook niet natuurlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:35 schreef Richboy het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar gaat m'n reputatie van spellingsnazi.
Weet je nu ongeveer al welke kant je op wil?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:36 schreef Fugie het volgende:
Zo weer terug in middelburg
Volgende week weer rotterdam, almere, utrecht en den haag bezoeken
Sjoewe en ik. Ging tot nu toe prima.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Twee kapiteins op één schip kan ook niet natuurlijk.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:37 schreef Richboy het volgende:
[..]
Sjoewe en ik. Ging tot nu toe prima.
Ben vooral bij relatief kleine bedrijven (50-100 man) geweest tot nu toe, ik heb 1 groot bedrijf gehad en dat was echt 20000x nietsquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet je nu ongeveer al welke kant je op wil?
De PI natuurlijk!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:44 schreef Richboy het volgende:
[..]
En nu moet ik raden welke van de drie je bedoelt?
Ik zou het meer gooien op: "Hahahaha; Nee; Sjongejonge"quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:44 schreef Richboy het volgende:
[..]
En nu moet ik raden welke van de drie je bedoelt?
Ah. Ok. Dat maakt het geheel wat duidelijker.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zou het meer gooien op: "Hahahaha; Nee; Sjongejonge"
Dat zijn inderdaad flinke bedrijven ja. Je moet inderdaad kijken of die manier werken je bij grote bedrijven aanspreekt, en wat je als doorgroeimogelijkheden wil...quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ben vooral bij relatief kleine bedrijven (50-100 man) geweest tot nu toe, ik heb 1 groot bedrijf gehad en dat was echt 20000x niets![]()
Maar volgende week ga ik naar sogeti en capgemini, logicacmg en getronicspinkroccade komen de week daarna, dat zijn de echt grote wat betreft ict. Daarnaast heb ik wat vervolggesprekken dus dan heb ik wat meer concrete informatie over wat ze me aan willen bieden. Denk dat ik dan wel een besluit kan en ga nemen.
Exact, lastige is dat ze allemaal wel iets te bieden hebbenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad flinke bedrijven ja. Je moet inderdaad kijken of die manier werken je bij grote bedrijven aanspreekt, en wat je als doorgroeimogelijkheden wil...
Ach, je kunt ook zo weer overstappen als het je uiteindelijk niet zint.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
Exact, lastige is dat ze allemaal wel iets te bieden hebben![]()
Na U.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:57 schreef Dangel het volgende:
Sterf.
Met een gezwel aan m'n kontgat?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:57 schreef Dangel het volgende:
Sterf.
Mag je zelf kiezen, zolang het maar lang duurt en enorm pijnlijk is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met een gezwel aan m'n kontgat?
Dan denk ik dat ik toch voor de bankschroef ga.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:02 schreef Dangel het volgende:
[..]
Mag je zelf kiezen, zolang het maar lang duurt en enorm pijnlijk is.
En waarom voel jij je aangesproken?quote:
Mooi zo, begin maar met je duim. Ik draai m wel aan. Je ballen komen later wl aan de beurtquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik toch voor de bankschroef ga.
Kom jij even naar Eindhoven dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:03 schreef Dangel het volgende:
[..]
Mooi zo, begin maar met je duim. Ik draai m wel aan. Je ballen komen later wl aan de beurt
Omdat het een algemene doodsverwensing was?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:03 schreef Dangel het volgende:
[..]
En waarom voel jij je aangesproken?Jij bent nog te min voor een doodsverwensing!
Oh. Ik wist niet dat je vuilnisman als beroep uitvoerde.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had ik met de vuilnisemmer gerammeld?
Gezellig toch?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:08 schreef Sjoewe het volgende:
Is het weer even laf rellen hier.
Ga mee naar FB dan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:11 schreef Sjoewe het volgende:
Ach ja. Alex met z'n kutkloon en Eismijs met d'r kuthumor, lachen, joh
Dat wilde ik ook net zeggen, daar is het iets beter, maar nog steeds matig.quote:
Nu Technorukker weg is, zal het daar ook wel spoedig doodbloedenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net zeggen, daar is het iets beter, maar nog steeds matig.
Al kan Sjoewe wel een paar prachtige epistels uitpoepen daar natuurlijk.
Ik maakte geeneens grapjesquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:11 schreef Sjoewe het volgende:
Ach ja. Alex met z'n kutkloon en Eismijs met d'r kuthumor, lachen, joh
Anticonceptiequote:
Zeer waarschijnlijk wel ja. Tot er weer een volgende josti zich komt meldenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:15 schreef Richboy het volgende:
[..]
Nu Technorukker weg is, zal het daar ook wel spoedig doodbloeden
Ja als ik op een gegeven moment verzuurde excrew benquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:13 schreef hermandeperman het volgende:
Al kan Sjoewe wel een paar prachtige epistels uitpoepen daar natuurlijk.
Lek 'ns wat en dat is geregeld.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja als ik op een gegeven moment verzuurde excrew ben
Er valt niks te lekken.quote:
Daar ben je niet dom genoeg voorquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja als ik op een gegeven moment verzuurde excrew ben
Gaat het nog steeds over SaraRaats d'r pogingen tot zelfdoding?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Er valt niks te lekken.Er gebeurd echt helemaal niks achter de schermen.
![]()
huh, wat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gaat het nog steeds over SaraRaats d'r pogingen tot zelfdoding?
Vertel mij dan 'ns hoeveel notes ik hebquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
![]()
Verdomme. Ik speculeer toch ook maarquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
huh, wat.dat heb ik even compleet gemist.
2quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:21 schreef Richboy het volgende:
[..]
Vertel mij dan 'ns hoeveel notes ik heb
Rustig sinds jij er bij bent jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
lekker boeiend hoeveel notes je hebt![]()
Tenzij ze plots verdwijnen
Doe eens!quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
lekker boeiend hoeveel notes je hebt![]()
Tenzij ze plots verdwijnen
minder dan jou iigquote:
Het zijn er ongeveer 7.quote:
oooh dat valt reuze mee johquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Achja, dat Anne d'r PMS op mijn notes botviert kan ik ook niet helpen natuurlijk.
Ik weet het. En 1 van jou waarin je "boehoet" over het vervuilen van FBquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
oooh dat valt reuze mee johiets vam 20% van je notes komt bij ijsmeis vandaan
![]()
je hebt mail overigensquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:27 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ah, jij bent er. Tijd voor mij om te gaan
Hey. Die heb ik ook.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik weet het. En 1 van jou waarin je "boehoet" over het vervuilen van FB
snel maar eens aanvullen want 1 note van mij kan natuurlijk niet hequote:Op woensdag 16 mei 2007 17:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik weet het. En 1 van jou waarin je "boehoet" over het vervuilen van FB
Je gaat je goddelijke gang maar.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
snel maar eens aanvullen want 1 note van mij kan natuurlijk niet he![]()
Dat bedoelde Richboy net ook met "kom naar FB dan". Dat topic is echt geniaalquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:34 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe wat heb ik allemaal veroorzaakt met het kicken van een topic naar KLB
Idee, WO-subforum, voor de intelligente bovenlaag.
Idee, [WO] Subforum, voor de intelligente bovenlaag #2
daarom mailde je zeker terug hequote:
dacht ik plaats eens een positieve notequote:Op woensdag 16 mei 2007 17:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je gaat je goddelijke gang maar.
Echt, dat hele gedoe met die notes is zo overrated
Liefquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dacht ik plaats eens een positieve note![]()
Ik heb zin deze quote in betreffend topic te postenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:36 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb dat kenker WO'ers topic naar de KLB getrapt omdat ik geen zin had om het te modden
Had inderdaad een hoop gezeik gescheeld.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waren alle modjes maar zo lief als TF
Alexxxx heeft nog een kratjequote:Op woensdag 16 mei 2007 15:49 schreef Sjoewe het volgende:
Dat is verdraaide jammer, we moet rap weer eens gaan pilsen.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
wellicht had ze al los gehaald en uitgeblazen, en heb ze ingetaped met duct tape voor de zekerheid.
...quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Top of Flop: Hey Jumpen
Bedankt nawijn voor het einde van het jumpgenre in te luiden
nu nog een blèrpijp en spinners onder die taxiquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
gelukkigquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:10 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn kat heeft 'alleen maar' de griep! *pfjew*
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:10 schreef ijsmeis het volgende:
Goed nieuwsquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:10 schreef ijsmeis het volgende:
* Alfisti zet lipje op de kattenbakquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:09 schreef lipje het volgende:
Miauw?
*prrrrrrrquote:
En ik maar denken dat hij reeds het absolute dieptepunt bereikt hadquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedkoop?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:10 schreef Paladijn het volgende:
Ik vroeg me al af waarom ie zo goedkoop was - zie foto's onder
Dat zijn mijn beide MXen jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:13 schreef Alfisti het volgende:
Britsh Racing Green............ Frysk Burning Black........... creatieve namen bedenken die japanners
Klopt, maar in het zoekscherm zie je dat dus niet door de 1e foto. Aan onderdelen is ie waarschijnlijk nog wel wat meer dan 1k waard though.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Goedkoop?Zo'n hok met zoveel schade is toch nog geen 1000 euro waard?
![]()
Lijkt op gevalletje geen gordel, of gewoon iets tegen de voorruit geknaltquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Klopt, maar in het zoekscherm zie je dat dus niet door de 1e foto. Aan onderdelen is ie waarschijnlijk nog wel wat meer dan 1k waard though.
Commentaar erbij ook"De auto heeft voorschade, maar hij rijdt en de motor klinkt super."
Ik mis alleen de "Nu met extra grote ster in voorruit"
ik gok ook_gek-style een fietsertje jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lijkt op gevalletje geen gordel, of gewoon iets tegen de voorruit geknalt![]()
Jammer dat dat type MX5 niet wat meer vermogen heeft voor het echte driftwerk...quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ik gok ook_gek-style een fietsertje ja
Dat valt heel erg mee, ben zelf ook best wel onder de indruk van de power in't 1.6 blokje. Je moet'm alleen wel hoog in de toeren willen rijden - veel mensen zijn daar wat huiverig voorquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jammer dat dat type MX5 niet wat meer vermogen heeft voor het echte driftwerk...
Dat lukt met dat vermogen denk net op nat wegdek?
Zelfde als Elise dus...quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee, ben zelf ook best wel onder de indruk van de power in't 1.6 blokje. Je moet'm alleen wel hoog in de toeren willen rijden - veel mensen zijn daar wat huiverig voor
Is natuurlijk ook een beetje het verschil tussen een bochtenauto en een snelwegauto. Met mijn oude MX-5 was ik alleen snel op bochtige weggetjes en snel weg bij het stoplicht... op een rechte weg delf je tegen zo'n beetje alles > 150 pk het onderspitquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zelfde als Elise dus...
Zou dolgraag zo'n Elise willen hebben maar na de 100km/h hebben die het ook wel gehad.
Toen ik met me volvo achter die 2 Elises aan knalde naar Spa was die volvo veel sneller in de tussensprints.
Blijft een nadeel van relatief kleine motoren.
waar zijn de laarzenquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:22 schreef ijsmeis het volgende:
En als ik 'm zo laat zien is ie vast heul cool eh![]()
?
[afbeelding]
quote:
Al beter jaquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:22 schreef ijsmeis het volgende:
?
[afbeelding]
LOLquote:Op donderdag 17 mei 2007 09:57 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoe, ik ga een hockeytoernooitje spelen
Mit bier jah!
Später
Gaaf!quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:22 schreef ijsmeis het volgende:
?
[afbeelding]
WTF, Ketellapper heeft internet!quote:
En er staat een mobiel nummer bij.... Ik kan me niet voorstellen dat Reitze Ketellapper een mobiel heeft....quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:46 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij heeft ie nog steeds geen internet: "In opdracht van verkopen wij:"
Koffiepotquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb planten van mn moeder gekregen, maar geen gieter!
bestel er een bij een dubieuze webshopquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:18 schreef Hugster het volgende:
Iemand nog een laserprinter over?
eh?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bestel er een bij een dubieuze webshop
geen N?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:33 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti zit nu ook aan de Espresso![]()
De Otto ofzo tochquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bestel er een bij een dubieuze webshop
niet zeuren of alfa kopenquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:45 schreef Fugie het volgende:
Pff heb afgelopen drie dagen 700 km gereden en nog zonder problemen ook![]()
Toch degelijke auto's die opels
hoeveel bijna omgelukken heb je gehad?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:45 schreef Fugie het volgende:
Der is nog wel íets goeds aan een Opel heurquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:45 schreef Fugie het volgende:
0quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:16 schreef lipje het volgende:
[..]
hoeveel bijna omgelukken heb je gehad?
Je Avatarquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:39 schreef BoJo het volgende:
uitgevonden dat als ik direct na het starten een kabeltje los trek en daarna weer terug klik de 155 niet stottert![]()
schaapquote:
gewoon wat vaker over t cicuit jagenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
als ie niet stottert en rijd zoals vanochtend dan is ze zo terug![]()
![]()
nope, maar ik ben ook al meer dan anderhalve dag van de cola af, dat zal er ook mee te maken hebbenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:50 schreef lipje het volgende:
[..]
schaap![]()
Stiekem van t bier zitten nippen?
ah je tuinpadquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het Martenawei-Dokkummer Ee-Martenawei circuit
Caffeine + suiker cold turkey....quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nope, maar ik ben ook al meer dan anderhalve dag van de cola af, dat zal er ook mee te maken hebben
stonden de blauwe lampen uit?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:06 schreef Alexxxxx het volgende:
En toen ik ergens anders aan het rally-rijden was op ladweggetjes dacht ik ineens, 'goh das apart, ik ga hier met 100 over dit slingerwggetje en dan komt er ineens zo'n opa auto als een witte opel zafira aan mn bumper kleven'
had ik de blauwe en oranje streepjes op die zafira over het hoofd geienmaar ff braaf gaan rijden dus
dan reed je niet hard genoegquote:
Uitgezonderd de 200% zie ik hier gewoon een normale werkdag van jou Boquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:06 schreef BoJo het volgende:
200% betaald krijgen voor internetten,msnen en muziek luisten
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:08 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Uitgezonderd de 200% zie ik hier gewoon een normale werkdag van jou Bo
waren de hamburgers te duur?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:06 schreef BoJo het volgende:
ik ook niet, moet gewoon naar m'n werk. Niet dat ik ook maar 5 minuten daadwerkelijk werk gerelateerde zaken gedaan heb![]()
200% betaald krijgen voor internetten,msnen en muziek luisten en ook nog een gratis lunch van lasange/pastas en canneloni's
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:22 schreef Sjoewe het volgende:
M'n vriendin is met m'n moeder en m'n zusje naar een chickflick aan het kijken
heb je al een poetsbui?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:22 schreef Sjoewe het volgende:
M'n vriendin is met m'n moeder en m'n zusje naar een chickflick aan het kijken
Nee. Ik zit beneden op de bank, blij te zijn dat ik mn macbook mee heb.quote:
voor 50 euro en een aansteker?quote:
Dat doen we alleen bij 156'squote:Op donderdag 17 mei 2007 16:52 schreef lipje het volgende:
[..]
voor 50 euro en een aansteker?![]()
[afbeelding]
en hun eigenaarquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dat doen we alleen bij Maserati 155's![]()
Tja het is wel netjes uitgevoerd. Ik stoor me meer aan de picknick bank eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:03 schreef Alfisti het volgende:
[..]
yep, ben alleen niet weg van het uilaatsysteem![]()
heerlijk hequote:Op donderdag 17 mei 2007 16:06 schreef BoJo het volgende:
ik ook niet, moet gewoon naar m'n werk. Niet dat ik ook maar 5 minuten daadwerkelijk werk gerelateerde zaken gedaan heb![]()
200% betaald krijgen voor internetten,msnen en muziek luisten en ook nog een gratis lunch van lasange/pastas en canneloni's
lolquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja het is wel netjes uitgevoerd. Ik stoor me meer aan de picknick bank eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |