Dat wilde ik ook net zeggen, daar is het iets beter, maar nog steeds matig.quote:
Nu Technorukker weg is, zal het daar ook wel spoedig doodbloedenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net zeggen, daar is het iets beter, maar nog steeds matig.
Al kan Sjoewe wel een paar prachtige epistels uitpoepen daar natuurlijk.
Ik maakte geeneens grapjesquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:11 schreef Sjoewe het volgende:
Ach ja. Alex met z'n kutkloon en Eismijs met d'r kuthumor, lachen, joh
Anticonceptiequote:
Zeer waarschijnlijk wel ja. Tot er weer een volgende josti zich komt meldenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:15 schreef Richboy het volgende:
[..]
Nu Technorukker weg is, zal het daar ook wel spoedig doodbloeden
Ja als ik op een gegeven moment verzuurde excrew benquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:13 schreef hermandeperman het volgende:
Al kan Sjoewe wel een paar prachtige epistels uitpoepen daar natuurlijk.
Lek 'ns wat en dat is geregeld.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja als ik op een gegeven moment verzuurde excrew ben
Er valt niks te lekken.quote:
Daar ben je niet dom genoeg voorquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja als ik op een gegeven moment verzuurde excrew ben
Gaat het nog steeds over SaraRaats d'r pogingen tot zelfdoding?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Er valt niks te lekken.Er gebeurd echt helemaal niks achter de schermen.
![]()
huh, wat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gaat het nog steeds over SaraRaats d'r pogingen tot zelfdoding?
Vertel mij dan 'ns hoeveel notes ik hebquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
![]()
Verdomme. Ik speculeer toch ook maarquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
huh, wat.dat heb ik even compleet gemist.
2quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:21 schreef Richboy het volgende:
[..]
Vertel mij dan 'ns hoeveel notes ik heb
Rustig sinds jij er bij bent jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
lekker boeiend hoeveel notes je hebt![]()
Tenzij ze plots verdwijnen
Doe eens!quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
lekker boeiend hoeveel notes je hebt![]()
Tenzij ze plots verdwijnen
minder dan jou iigquote:
Het zijn er ongeveer 7.quote:
oooh dat valt reuze mee johquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Achja, dat Anne d'r PMS op mijn notes botviert kan ik ook niet helpen natuurlijk.
Ik weet het. En 1 van jou waarin je "boehoet" over het vervuilen van FBquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
oooh dat valt reuze mee johiets vam 20% van je notes komt bij ijsmeis vandaan
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |