quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
En op mijn buikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:16 schreef ijsmeis het volgende:
Zijn url staat toch in den rechterbovenhoek.
Nu wel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sta ik nu bekend als het douchende koffie inschenkende meisje?.
Rammel weg = Alfa liefde terug?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:21 schreef BoJo het volgende:
hoi
Rammel was dan ook bedoeld om alle technische kwaaltjes van dat stuk Italiaanse techniek samen te vatten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:34 schreef BoJo het volgende:
FYI, rammel is het probleem niet. Daar kan ik mee rijden/leven.
Vanmorgen wederom geen problemen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:34 schreef BoJo het volgende:
FYI, rammel is het probleem niet. Daar kan ik mee rijden/leven.
bij het starten viel gelijk toeren om laag, gas gegeven, was weer aan het tegen pruttelen. Daarna bij rijden viel het wel mee. Lijkt erger als het vochtiger is buiten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vanmorgen wederom geen problemen?![]()
'morgen trouwens
wat scheelt er aan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
't Gaat niet goed met een van mijn katten.
Sterktequote:Op woensdag 16 mei 2007 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
't Gaat niet goed met een van mijn katten.
Mwag, in t echt zijn ze kleiner dan ze op de foto's lijkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:11 schreef OA het volgende:
Ik vind dit altijd wel puike wagentjes!![]()
[afbeelding]
Toch wel even schrikken als je op de fiets zit en ie naast je komt staan bij het stoplicht...quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mwag, in t echt zijn ze kleiner dan ze op de foto's lijken
Ja, want dan ben je aan het hallucineren.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:19 schreef OA het volgende:
[..]
Toch wel even schrikken als je op de fiets zit en ie naast je komt staan bij het stoplicht...![]()
Ja, oké...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, want dan ben je aan het hallucineren.
Wat wil jeook, met waterleidingbedrijf PWNquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:33 schreef BoJo het volgende:
E. coli bacterie in drinkwater aangetroffen
fijn![]()
ja we zijn gePWNT hierquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat wil jeook, met waterleidingbedrijf PWN
je komt vanavond even gezellig een glaasje water speciaal bij me drinken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:34 schreef ijsmeis het volgende:
Leuk hè. De randstad.
Ik ga vanavond uitquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
je komt vanavond even gezellig een glaasje water speciaal bij me drinken?![]()
Schijt haar dan meteen in de bek.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
je komt vanavond even gezellig een glaasje water speciaal bij me drinken?![]()
contactjes/draadjes van de lambdasensor/lmm/lhm niet slecht?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
bij het starten viel gelijk toeren om laag, gas gegeven, was weer aan het tegen pruttelen. Daarna bij rijden viel het wel mee. Lijkt erger als het vochtiger is buiten.
Al die linkse hippies zouden ns van de wiet/ paddo's af moeten blijvenquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, want dan ben je aan het hallucineren.
wellicht had ze al los gehaald en uitgeblazen, en heb ze ingetaped met duct tape voor de zekerheid.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:57 schreef Neluhz het volgende:
[..]
contactjes/draadjes van de lambdasensor/lmm/lhm niet slecht?
Wat is een Alfa zonder duct-tape?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
wellicht had ze al los gehaald en uitgeblazen, en heb ze ingetaped met duct tape voor de zekerheid.
Oud ijzer. En da's meer waard dan een Alfa tegenwoordig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat is een Alfa zonder duct-tape?
Er ligt anders een puik pruttelpotje in het vooronder.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:27 schreef Richboy het volgende:
[..]
Oud ijzer. En da's meer waard dan een Alfa tegenwoordig.
pas het eerste stukje wat ik er bij deze auto opgetaped hebquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat is een Alfa zonder duct-tape?
Af en toe heeft die kerel best geniale uitsprakenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:35 schreef BrauN het volgende:
Ik probeer je niet te beledigen, ik probeer je alleen aan je botte verstand te porren dat je niet zo slim bent.
Dat meen je niet?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
pas het eerste stukje wat ik er bij deze auto opgetaped heb![]()
Tilburgersquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Af en toe heeft die kerel best geniale uitspraken
dan is het wel een hele goeie kloonquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat meen je niet?
Ik denk dat ik dan toch eerlijk tegen je moet zijn.... Het kan geen echte Alfa zijn Bo, dat kan gewoon niet.
18 ct de kilo ofzo, alfa van 1200 kilo brengt dan aardig wat opquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:27 schreef Richboy het volgende:
[..]
Oud ijzer. En da's meer waard dan een Alfa tegenwoordig.
Dat noemen ze achterstallig onderhoud.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
pas het eerste stukje wat ik er bij deze auto opgetaped heb![]()
Komt door de lichtinval.quote:
Jo, homeboyquote:
quote:
He, het is waar!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je wil hoop ik niet dat ik hier serieus op inga?
ik ben toch wel blij dat dit niet de waarheid is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Door die lichtinval lijk je overigens wel precies op mijn neefje. Das wel eng.
Inderdaad!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:49 schreef Sjoewe het volgende:
Dat is verdraaide jammer, we moet rap weer eens gaan pilsen.
Prima johquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:49 schreef Richboy het volgende:
[..]
He, het is waar!
BrauN is bij vlagen geniaal, Xtreem ook, en over mijzelf nog maar niet te spreken!
Opvragen bij de auteur?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad!
Dat artikel is trouwens nergens te vinden, EUR niet, TU Delft niet, TU/e niet, RUG niet, gare bende
Die misplaatste arrogantie bij Eindhovenaren....quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Prima joh.
Toen m'n broertje dikke vertraging opliep bij z'n studie zei zo'n studieadviseur dat hij ook naar Tilburg kon gaan, daar was het allemaal stukken makkelijker
Hij studeert aan de Erasmus Universiteitquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:00 schreef Richboy het volgende:
[..]
Die misplaatste arrogantie bij Eindhovenaren....
Ah, dat maakt het verhaal al andersquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij studeert aan de Erasmus Universiteit.
Maar een Technische Universiteit is natuurlijk per definitie beter dan welke andere Universiteitquote:
Ik heb geen flauw idee. Ik vond het alleen wel een mooie opmerking van de beste man.quote:Rotterdam is op sommige disciplines sterker, en op andere (beduidend) zwakker. Voor Finance kun je nog beter in Amsterdam zijn dan in Rotterdam bijvoorbeeld.
Zie boven.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar een Technische Universiteit is natuurlijk per definitie beter dan welke andere Universiteit.
[..]
Blaten terwijl je geen idee hebt hoe het zit. Hoe typisch.quote:Ik heb geen flauw idee. Ik vond het alleen wel een mooie opmerking van de beste man.
Je kijkt niet graag naar PI's of wel?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:18 schreef Richboy het volgende:
[..]
Zie boven.
[..]
Blaten terwijl je geen idee hebt hoe het zit. Hoe typisch.
Ik geloof dat dit de eerste keer is dat het met jou eens ben.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:21 schreef ijsmeis het volgende:
Een PI nodig hebben om iets duidelijk te maken.
Inderdaad. Daar gaat m'n reputatie van spellingsnaziquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:33 schreef ijsmeis het volgende:
Hij is zelfs zo geschrokken dat ie gewoon woorden achterwege laat in zijn zinnen.
Twee kapiteins op één schip kan ook niet natuurlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:35 schreef Richboy het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar gaat m'n reputatie van spellingsnazi.
Weet je nu ongeveer al welke kant je op wil?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:36 schreef Fugie het volgende:
Zo weer terug in middelburg
Volgende week weer rotterdam, almere, utrecht en den haag bezoeken
Sjoewe en ik. Ging tot nu toe prima.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Twee kapiteins op één schip kan ook niet natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |