Je Avatarquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:39 schreef BoJo het volgende:
uitgevonden dat als ik direct na het starten een kabeltje los trek en daarna weer terug klik de 155 niet stottert![]()
schaapquote:
gewoon wat vaker over t cicuit jagenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
als ie niet stottert en rijd zoals vanochtend dan is ze zo terug![]()
![]()
nope, maar ik ben ook al meer dan anderhalve dag van de cola af, dat zal er ook mee te maken hebbenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:50 schreef lipje het volgende:
[..]
schaap![]()
Stiekem van t bier zitten nippen?
ah je tuinpadquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het Martenawei-Dokkummer Ee-Martenawei circuit
Caffeine + suiker cold turkey....quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nope, maar ik ben ook al meer dan anderhalve dag van de cola af, dat zal er ook mee te maken hebben
stonden de blauwe lampen uit?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:06 schreef Alexxxxx het volgende:
En toen ik ergens anders aan het rally-rijden was op ladweggetjes dacht ik ineens, 'goh das apart, ik ga hier met 100 over dit slingerwggetje en dan komt er ineens zo'n opa auto als een witte opel zafira aan mn bumper kleven'
had ik de blauwe en oranje streepjes op die zafira over het hoofd geienmaar ff braaf gaan rijden dus
dan reed je niet hard genoegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |