Uitgezonderd de 200% zie ik hier gewoon een normale werkdag van jou Boquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:06 schreef BoJo het volgende:
200% betaald krijgen voor internetten,msnen en muziek luisten
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:08 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Uitgezonderd de 200% zie ik hier gewoon een normale werkdag van jou Bo
waren de hamburgers te duur?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:06 schreef BoJo het volgende:
ik ook niet, moet gewoon naar m'n werk. Niet dat ik ook maar 5 minuten daadwerkelijk werk gerelateerde zaken gedaan heb![]()
200% betaald krijgen voor internetten,msnen en muziek luisten en ook nog een gratis lunch van lasange/pastas en canneloni's
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:22 schreef Sjoewe het volgende:
M'n vriendin is met m'n moeder en m'n zusje naar een chickflick aan het kijken
heb je al een poetsbui?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:22 schreef Sjoewe het volgende:
M'n vriendin is met m'n moeder en m'n zusje naar een chickflick aan het kijken
Nee. Ik zit beneden op de bank, blij te zijn dat ik mn macbook mee heb.quote:
voor 50 euro en een aansteker?quote:
Dat doen we alleen bij 156'squote:Op donderdag 17 mei 2007 16:52 schreef lipje het volgende:
[..]
voor 50 euro en een aansteker?![]()
[afbeelding]
en hun eigenaarquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dat doen we alleen bij Maserati 155's![]()
Tja het is wel netjes uitgevoerd. Ik stoor me meer aan de picknick bank eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:03 schreef Alfisti het volgende:
[..]
yep, ben alleen niet weg van het uilaatsysteem![]()
heerlijk hequote:Op donderdag 17 mei 2007 16:06 schreef BoJo het volgende:
ik ook niet, moet gewoon naar m'n werk. Niet dat ik ook maar 5 minuten daadwerkelijk werk gerelateerde zaken gedaan heb![]()
200% betaald krijgen voor internetten,msnen en muziek luisten en ook nog een gratis lunch van lasange/pastas en canneloni's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |