Alles aan deze foto roept "Vriendin". Dat blad, dan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:09 schreef SEMTEX het volgende:
Djiezus, deze van Gioia is wel erg suf.
[afbeelding]
Of Wehkamp. Daar moest ik zelf het eerst aan denken. Eindeloos nep-glimlachen tot je er kramp van in je kaken krijgt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:12 schreef Toeps het volgende:
[..]
Alles aan deze foto roept "Vriendin". Dat blad, dan.
Ik zat meer aan de Tina te denken, ze lijkt wel 16 op de foto... De kleren zijn echt zo vreselijk stom en het haar zit niet.... Alles is fout aan deze foto.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:16 schreef female81 het volgende:
[..]
Of Wehkamp. Daar moest ik zelf het eerst aan denken. Eindeloos nep-glimlachen tot je er kramp van in je kaken krijgt.
(Maar goed, voor de covers van de wekelijkse vrouwenbladen gaat dat inderdaad ook op.)
En Bengu? Heupmaat 100? Normaliter zetten ze zo'n meisje dan bij de specials, maar de deelneemsters aan de show worden zonder pardon in de groep fashion-modellen geflikkerd.
En nee, er is helemaal niets mis met heupmaat 100, maar als model is het lastig. Mochten de maten die bij de modellen staan kloppen: Bij graatmagere Christa lijken ze me vele centimeters te ruim geschat.
Hip willen zijn met een burgertruttig eindresultaat.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zat meer aan de Tina te denken, ze lijkt wel 16 op de foto... De kleren zijn echt zo vreselijk stom en het haar zit niet.... Alles is fout aan deze foto.
Dit is ook niet veel beterquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:09 schreef SEMTEX het volgende:
Djiezus, deze van Gioia is wel erg suf.
[afbeelding]
Oh my! Het lijkt Boy George wel...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:29 schreef tamaRaaa het volgende:
nog meer van seizoen 1:
stefanie:
http://www.maxmodels.nl/f_portfolio.aspx?category=fashionwomen&pageno=1&id=91491&rowno=48
Dat komt niet eens in de buurt van Bond girlquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:08 schreef Ticootje het volgende:
[afbeelding]
Hier heeft ze wel iets weg van Femke Jansen, als bond girl.
Bah, die anna marie. Wat een kutkop had die.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:29 schreef tamaRaaa het volgende:
nog meer van seizoen 1:
sylvia:
http://www.maxmodels.nl/f_portfolio.aspx?category=fashionwomen&pageno=1&id=93072&rowno=51
stefanie:
http://www.maxmodels.nl/f_portfolio.aspx?category=fashionwomen&pageno=1&id=91491&rowno=48
ovo:
http://www.maxmodels.nl/f_portfolio.aspx?category=fashionwomen&pageno=1&id=92795&rowno=40
daisy:
http://www.maxmodels.nl/f_portfolio.aspx?category=fashionwomen&pageno=1&id=93071&rowno=9
anna-marie:
http://www.maxmodels.nl/f_portfolio.aspx?category=fashionwomen&pageno=1&id=92218&rowno=1
Nee joh, hartstikke leuk koppie en uitermate geschikt voor editorials. Zo te zien heeft ze lekker gescoord in Aziëquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:02 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Bah, die anna marie. Wat een kutkop had die.
Yummy van gwen stefani kwam erin voor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:37 schreef tyberium het volgende:
Misschien ben ik wel een beetje gaar ofzo, maar ik vond sommige muziekstukken die er gebruikt werden op die catwalk best wel tof. (vooral die trancey/lounge achtige nummers).
Weet iemand toevallig welke nummers dit zijn (artisten/titels)?
Marcia is TFP aan het shooten met NPMalina. Time for Pics, aka gratis. NPMalina is wel een heeeeele toffe fotografe (ook eens mee gewerkt). Ze hebben pas weer een nieuwe shoot gedaan: hieroquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:36 schreef Marty het volgende:
Ik zie trouwens dat het met Marcia ook best wel goed gaat.
Ze heeft heel wat foto's in haar portfolio staan: Marcia
Mooie foto's, al vond ik haar met lang haar nog mooierquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:53 schreef Toeps het volgende:
[..]
Marcia is TFP aan het shooten met NPMalina. Time for Pics, aka gratis. NPMalina is wel een heeeeele toffe fotografe (ook eens mee gewerkt). Ze hebben pas weer een nieuwe shoot gedaan: hiero
Over wie heb je het nu?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:07 schreef Frappelsien het volgende:
Ik zag haar onlangs op tv, herkende haar niet maar liet het programma waarin ze te gast was even opstaan. Dit puur omdat ik verbaasd was vanwege haar scheve mond, lelijk gebit en lelijke ogen![]()
Renate is iets ouder maar ziet er om de een of andere reden een stuk frisser uit.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:30 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vind overigens dat Yfke steeds meer op Natasja Froger begint te lijken
Ik gok vruchtensap in de ochtend en sla in de middag. "Lekker" veel sporten...quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:26 schreef female81 het volgende:
[..]
Renate is iets ouder maar ziet er om de een of andere reden een stuk frisser uit.
Misschien eet zij per dag wat meer dan een appel, een beetje groente en nog een stukje vis. Of wat was Yfke's standaard eetschema ook alweer?
Dat laatste herinner ik me nog wel, van wat ze zei. Ze fitnesst 5 x in de week.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik gok vruchtensap in de ochtend en sla in de middag. "Lekker" veel sporten...
Dat is het ja, die ingevallen ogen, ze leek op iemand maar ik wist niet helemaal wie..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:30 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vind overigens dat Yfke steeds meer op Natasja Froger begint te lijken
Leuk koppie juist! Oké, soms lijkt ze een beetje op een goudvis, maar dit is toch wel een erg mooie foto.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:02 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Bah, die anna marie. Wat een kutkop had die.
En mooi is ze ook niet. Maar goed, als je dun ben, ben je kennelijk als snel goed genoeg.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:49 schreef Ticootje het volgende:
Yfke is gewoon ongezond dun, had zij nu ook commentaar op de tweeling???
Hier word over de muziek uit de finale gepraat en er zijn al een paar titels voorbij gekomen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:15 schreef robster16 het volgende:
Wie weet de titel van dat 2de nummer gedurende de catwalk, waar Kim de andere twee een high five geeft. Er wordt steeds "hey hey hey" in gezongen....
Thanx, ik had t met hulp van collega's al gevonden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:19 schreef Marty het volgende:
[..]
Hier word over de muziek uit de finale gepraat en er zijn al een paar titels voorbij gekomen.
Ik weet niet of het nummer dat jij zoekt er bij staat.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:49 schreef Ticootje het volgende:
Dat komt omdat je er ook niets aan mist....
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:42 schreef tamaRaaa het volgende:
maandag begint antm cycle 7 weer!![]()
ik heb ook jensen gemist met kim. Maar kijk ik wel een keer op internet terug![]()
misschien geverfd?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:22 schreef Starlie het volgende:
Er staat op de site van Modelmasters dat Kim blond haar heeft... volgens mij heeft ze toch echt bruin haar....
Op een paar foto's van voor HNTM had ze inderdaad blond haar.quote:
jaa ik weet ook al wie er wintquote:
Idd!quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:58 schreef MissBliss het volgende:
Whehe, Yfke lijkt idd wel op Natasha Froger
Bodil liep alsof ze erg pissig was.... vond haar gezicht ook niet mooi... die lijnen om haar lippen zeg maar die je ook op de foto ziet die waren opeens zo duidelijk had ik nog nooit eerder gezien bij haar... maar dat komt misschien omdat ze afgevallen is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:42 schreef shiNinG_staR het volgende:Kim. Terechte winnares. Sabrina deed het oke, Christa leek superbang de hele tijd. Enne Bodil, wat liep zij de catwalk lelijk zeg
.
Same here. Die arrogante houding.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:06 schreef Scandalous het volgende:
Woowooooowoo!Ik gun het haar van harte
En ik heb genoten van Sabrina met haar 5 punten
![]()
Juist dus daarom moest Bodil ook afvallen van de jury, en Kim niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:44 schreef wizarddragon het volgende:
Bodil is misschien niet dikker dan Kim, maar visueel door haar lichaamsstructuur ziet ze er wel dikker uit dan Kim. Maar goed ik ben ook geen 'Bodil-fan'. Na een tijdje was ik haar al zat, dus m'n mening is al gekleurd. Ik ga weer verder met vergelijken na m'n Yfke lijkt op Natasja Froger observatie. Op die 2 fotos heeft ze gelijkenissen met Froukje de Both en op de catwalkfoto lijkt ze door de wanggroeven op Trijntje Oosterhuis
Volgens mij is Sabrina wel wat afgevallen na de reguliere afleveringen. Vond haar een stuk dunner.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:28 schreef tamaRaaa het volgende:
een paar foto's van finale:
[afbeelding]
Echt zo'n strebertje, gaat tot het uiterste om te winnen. "Nog een paar kilo afvallen, dan maak ik meer kans". Toch niet gelukt, dat winnen. Ze wás trouwens al superdun.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:42 schreef Mikani het volgende:
[..]
Volgens mij is Sabrina wel wat afgevallen na de reguliere afleveringen. Vond haar een stuk dunner.
Als je op hun profiel op maxmodels kijkt zie je dat de maten van Kim toch echt iets groter zijn dan die van Bodil.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:05 schreef lausiswaus het volgende:
Waarop basseer je dan dat Kim dikker is? Wel heel nieuwsgierig naar!
Volgens mij klopt er helemaal niks van die maten. Ze zijn even lang, Bodil heeft tieten en Kim niet, en dan zou Kim d'r bovenwijdte groter zijn??quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:09 schreef LaDi het volgende:
[..]
Als je op hun profiel op maxmodels kijkt zie je dat de maten van Kim toch echt iets groter zijn dan die van Bodil.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:05 schreef lausiswaus het volgende:
Waarop basseer je dan dat Kim dikker is? Wel heel nieuwsgierig naar!
Van dit jaar?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:59 schreef poohy het volgende:
Oh las zojuist nog in een Nieuwe Revu van feb. een interview met Rosalie. Ze kende een aantal topmodellen (en kon ook namen noemen) maar van Yfke had ze nog nooit gehoord, laat staan gezien![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:09 schreef LaDi het volgende:
[..]
Als je op hun profiel op maxmodels kijkt zie je dat de maten van Kim toch echt iets groter zijn dan die van Bodil.
Ze sprak over de periode vóór dat ze met de serie mee ging doen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:39 schreef alors het volgende:
[..]
Van dit jaar?
Dat lijkt me erg sterk want de vorige serie werkten ze ook al samen...
vind sanne daar echt geen top modelquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:45 schreef female81 het volgende:
Ik heb even een screenshotje gemaakt van het laatste stukje. Kim en Sanne samen, nog niet eerder gezien.
[afbeelding]
Kwam ze niet ook nog op een koffer?quote:Tot die tijd hoeft de Groningse niet stil te zitten. Aan de verkiezing tot Holland's Next Topmodel is een contract ter waarde van vijftigduizend euro verbonden, bij Max Models. Ook zal ze te zien zijn in een reclamecampagne van cosmeticamerk L'Oréal
Nee op een kuffer!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:29 schreef AlizarinCrimson het volgende:
[..]
Kwam ze niet ook nog op een koffer?
Dit klopt niet, in de tijd dat ik modellenwerk deed waren mijn maten 92-60-90. Je gaat mij niet vertellen dat mijn middel smaller was dan haar middel. Ze is krankzinnig dun!quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:52 schreef female81 het volgende:
84-66-95, jaja. Alleen dat eerste cijfertje zou nog kunnen kloppen.
[afbeelding]
In aansluiting op mijn vorige post; ik ben dus ooit afgewezen bij Max omdat mijn borsten te groot waren. Ik had een zielige B cupquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:05 schreef Marloes het volgende:
Ik las laatst in een krantenartikel dat één van de ''bazen'' van Max Models maat 38 echt te mollig vond, dus als kim 36/38 heeft zal ze wel af moeten vallen
Die 92 heupen bij Bodil (van 1m84) geloof ik ook absoluut niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Dit klopt niet, in de tijd dat ik modellenwerk deed waren mijn maten 92-60-90. Je gaat mij niet vertellen dat mijn middel smaller was dan haar middel. Ze is krankzinnig dun!
Bovendien zou ze dan ook bredere heupen hebben. Hell no!!
Dit klopt echt voor geen meter.
Ja, belachelijk als je het mij vraagt, maar goed, mij wordt niks gevraagdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:53 schreef SHE het volgende:
[..]
In aansluiting op mijn vorige post; ik ben dus ooit afgewezen bij Max omdat mijn borsten te groot waren. Ik had een zielige B cup![]()
Max houd idd van superskinny.
Kimquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:45 schreef female81 het volgende:
Ik heb even een screenshotje gemaakt van het laatste stukje. Kim en Sanne samen, nog niet eerder gezien.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:26 schreef SHE het volgende:
Mark my words; binnen 5 jaar zijn we terug naar de Marilyn periode.
Nou toen die ene vent het over een koffer shoot of koffer reportage ofzo had, dacht ik serieus dat ie bedoelde dat ze met koffers moesten poseren. Ik dacht nog oh ja, zeker voor zo'n vakantie thema ofzo.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:29 schreef AlizarinCrimson het volgende:
[..]
Kwam ze niet ook nog op een koffer?
Mooie lieve Sabrinaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:03 schreef ouderejongere het volgende:
De mooie lieve Sabrina heeft al niet gewonnen, jullie hebben nu toch je zin? Ga dan niet natrappen!
Die recensie is ook niet echtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:34 schreef Toeps het volgende:
http://www.bbrussen.nl/wp-content/uploads/2007/05/dreig.jpg
Als dit waar is...![]()
De vader van Sabrina, op de site van Bert Brussen, naar aanleiding van een recensie:
http://www.bbrussen.nl/20(...)odel-8/#comment-6406
Te sneu![]()
Nou, die was behoorlijk makkelijk te vinden: http://saabje1.hyves.nl/quote:Op zondag 20 mei 2007 14:32 schreef tessie het volgende:
heeft iemand de url van sabrina dr hyves? ben wel benieuwd...
Wat raar. Ik las laatst nog dat ze in haar woonplaats in een restaurant werkt, en dat is níet Rotterdam...quote:Op zondag 20 mei 2007 17:50 schreef Syytön het volgende:
Ik zag vandaag Sandra bij de Jack & Jones in Rotterdam. Ze werkt daar blijkbaar. Ik dacht haar te herkennen, en toen hoorde ik een collega van haar "he Sandra" zeggen, toen wist ik het zeker.
Ze is trouwens een stuk knapper om te zien in het echt, dan op tv. Ze zag er alleen niet echt lang en model-achtig uit.
Dat was een nummer Enigma, van het album a posteriori, weet alleen ff niet welkequote:Op zondag 20 mei 2007 09:33 schreef stefimke het volgende:
Weet iemand welk muziekje gedraaid werd in de finale tijdens de show met de zwarte "capen" waaronder de witte jurken met witte pruiken zaten?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:34 schreef Toeps het volgende:
http://www.bbrussen.nl/wp-content/uploads/2007/05/dreig.jpg
Als dit waar is...![]()
De vader van Sabrina, op de site van Bert Brussen, naar aanleiding van een recensie:
http://www.bbrussen.nl/20(...)odel-8/#comment-6406
Te sneu![]()
Vrouwen van 1m75 tot 1m85 ongeveer, gewicht zo tussen de 50 en de 60 kilo. Denk ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:52 schreef roburt het volgende:
weet iemand hoe groot (en liefst ook hoe zwaar) catwalk modellen zijn.
mannen en vrouwen graag
Dat valt wel mee johquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:53 schreef SHE het volgende:
[..]
In aansluiting op mijn vorige post; ik ben dus ooit afgewezen bij Max omdat mijn borsten te groot waren. Ik had een zielige B cup![]()
Max houd idd van superskinny.
Het was haar toch echt. Misschien dat het iets te maken heeft met het feit dat Jack en Jones ook onderdeel van Vero Moda is? Dat ze een contract krijgen bij Vero Moda.... als werknemer wel te verstaan.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:59 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Wat raar. Ik las laatst nog dat ze in haar woonplaats in een restaurant werkt, en dat is níet Rotterdam...
Thanks dat heeft geholpen.. na wat zoekwerk blijkt het de track "Dreaming of Andromeda" te zijn van dat album inderdaad!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:14 schreef Lyssa het volgende:
Dat was een nummer Enigma, van het album a posteriori, weet alleen ff niet welke
exclusief? waarvoor? ze heeft iets van 3 shows gelopen, commercial gedaan en misschien een paar foto shootquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:18 schreef female81 het volgende:
Er wordt gezegd dat Sanne 'exclusief wordt gehouden', en daarom weinig te zien is, maar volgens mij is er gewoon haast niemand die haar voor de lens wil hebben.
Qua hoofd vind ik Sanne trouwens mooier dan Sylvia, meer classy. Alleen vind ik Sylvia's lijf weer een stuk mooier.
Iedereen kreeg een contract.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Denk dat je dalijk ook veel van Bodill kunt verwachten
Zij krijgt als nummer 4 toch een modellen contrac en dat wil toch wat zeggen.
Alsof ze finale niet moest meedoen...
Dat wil helemaal geen hol zeggen, want alle meiden die meededen komen onder contract bij Max. Het is zelfs verplicht.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Denk dat je dalijk ook veel van Bodill kunt verwachten
Zij krijgt als nummer 4 toch een modellen contrac en dat wil toch wat zeggen.
Alsof ze finale niet moest meedoen...
Raar, want volgens het contract zouden ze daar 250.000¤ boete voor moeten betalen. Maar misschien wilde Max ze toch niet hebben. Óf ze waren even vergeten dat je met minderjarigen geen contracten kan sluiten.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:07 schreef female81 het volgende:
Lois en River zijn inmiddels overgestapt van Max Models naar Ulla Models, las ik ergens. Dat blijkt na het checken van beide modellenbureau-sites inderdaad zo te zijn. Opmerkelijk.
Mooie foto's hoor, ze moeten dr echt leren lopen, want dan ziet ze er zo lomp uit, zonde.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:17 schreef Toeps het volgende:
http://www.maxmodels.nl/f_portfolio.aspx?category=fashion_allwomen&pageno=1&id=98079&rowno=51Maan heeft Ruud Voerman's pics up! Goedzo!
Ach, zo vaak hoeven modellen nou ook weer niet te lopen, en het verdient voor geen meter... Maan moet lekker shooten.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:21 schreef alors het volgende:
[..]
Mooie foto's hoor, ze moeten dr echt leren lopen, want dan ziet ze er zo lomp uit, zonde.
In de paar afleveringen dat ze erin zat verhief ze zich echt boven de anderen, voelde zich veel volwassener etcquote:Op zondag 27 mei 2007 19:36 schreef Malahide het volgende:
Ze ziet er fantastisch uit op die foto's van Ruud Voerman. Bovendien is het ook nog eens een leuke meid dus: go Maan!
Dus? Als jij je voor de lol inschrijft, en je komt met zulke BrEeZaHs in huis, zou jij dan niet precies hetzelfde denken?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:38 schreef Ace1 het volgende:
[..]
In de paar afleveringen dat ze erin zat verhief ze zich echt boven de anderen, voelde zich veel volwassener etcEn toen ze eruit werd gegooid kwam ze aan met: "ja het begon allemaal met een grapje eigenlijk"
![]()
ja lijk mij ookquote:Op maandag 28 mei 2007 00:36 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vind eigenlijk dat donker haar Maan beter staat dan dat rooie
of Ulla had er graag 500.000 euries voor over.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:15 schreef Toeps het volgende:
[..]
Raar, want volgens het contract zouden ze daar 250.000¤ boete voor moeten betalen. Maar misschien wilde Max ze toch niet hebben. Óf ze waren even vergeten dat je met minderjarigen geen contracten kan sluiten.
Staat dat wel goed om...?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:39 schreef Mike het volgende:
FTR > SHO
Nee.quote:
Ook zonder make-up vind ik Sanne veel mooier dan Kim.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:29 schreef female81 het volgende:
(Waarom staat dit opeens in FTR i.p.v. SHO, waar alle voorgaande delen altijd stonden???)
Maar goed, dit hieronder is Kim's L'Oreal-advertentie. Hij valt me tegen, ze kijkt zo 'leeg'. Sanne had vlak na haar winst ook zo'n soort advertentie (maar dan voor Maybelline), en die vond ik tien keer mooier. Ik heb ze even beiden onder elkaar gezet.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die fotosessie in HNTM bleek trouwens verschrikkelijk gejat te zijn van een oude Revlon-advertentie. Ik zag die advertentie laatst ergens op 'The Fashion Spot' en hij leek er verschrikkelijk veel op. Spiegeltje, manier van fotograferen, alles.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:03 schreef Toeps het volgende:
Oh, die loreal ad, die is zo te zien geschoten door die zelfde fotograaf als die in de show. Toen vond ik het ook al kudtfoto's. Met die spiegel er onder.
Jensen gekeken net? Nee, dat was Kim niet, was gewoon een ander model.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Kim is gevallen op de catwalk?
Die is inderdaad het mooistquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:30 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sabrina @ NPMalina
(Ze kan ook níet-sloom kijken!![]()
)
Eenschquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:06 schreef Xennia het volgende:
Die groene foto vind ik de enige mooie, maar ik moet zeggen dat ik haar daar ook niet op herkend zou hebben. Op die foto's daarboven heeft ze steeds dezelfde mimiek en er spreekt geen emotie uit
Ja, die nieuwe foto's van Lois en River zijn echt jakkie! Dat kan ik nog beter.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:23 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Lois en River hebben nieuwe foto's. Ik kan ze hier niet posten, moeten jullie maar even kijken op www.ullamodels.com en dan bij Women > New faces.
Ik vind ze maar een beetje eng eigenlijk.![]()
En ik zag trouwens ook dat Anna-Marie overgestapt is naar Ulla.
Het ligt ook wel aan de visagie, bah die lippenstiftquote:Op zondag 1 juli 2007 23:39 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, die nieuwe foto's van Lois en River zijn echt jakkie! Dat kan ik nog beter.
* Toeps moet Ulla maar eens een mailtje sturen en haar fotografiediensten gaan aanbieden, whaha!
Volgens mij doet Max geen fuck voor ze. Ik zie al die meiden testen bij fotografen waar ik ook mee werk, TFP dus, kortom, gratis en voor niks. Vroeger regelde zo'n bureau nog wel eens testshoots, nu moeten ze het allemaal zelf doen.quote:Op maandag 2 juli 2007 07:36 schreef female81 het volgende:
Wel opvallend dat Anna-Maria nu ook bij Ulla zit, net als de twee hierboven. En Marcia (van het vorige seizoen) is ook al gestopt bij Max. Het zal wel niet leuk zijn, daar.
Ik snap niet wat ze bij HNTM in haar zagen. Haar andere foto's vind ik ook helemaal niks.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:59 schreef female81 het volgende:
Op de Max Models-site staat trouwens deze foto van Stefanie (van HNTM seizoen 1). Echt té erg.
[afbeelding]
Dat haar staat haar gewoon veel beter.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:50 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Alleen deze vond ik nog wel mooi opzich.
Zo, 't was gezellig bij de carnaval?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:59 schreef female81 het volgende:
Op de Max Models-site staat trouwens deze foto van Stefanie (van HNTM seizoen 1). Echt té erg.
[afbeelding]
Zij lijkt net op een dragqueen na een avondje stappenquote:Op maandag 2 juli 2007 10:59 schreef female81 het volgende:
[afbeelding]
Mja, die jaren 80 Ronnie Hertz poses zijn we na een tijdje ook wel eens op uitgekeken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:23 schreef tessie het volgende:
Ik vind die foto's van sanne niet echt mooi. Waarom moeten modellen vaak zo super oncharmant staan, zoals bijvoorbeeld op haar middelste foto? Dat is toch niet mooi...
Ik vind het ook helemaal niks. Als dat zogenaamd "editorial" moet wezenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:23 schreef tessie het volgende:
Ik vind die foto's van sanne niet echt mooi. Waarom moeten modellen vaak zo super oncharmant staan, zoals bijvoorbeeld op haar middelste foto? Dat is toch niet mooi...
Getver, krijgt zij tegenwoordig nog wel te eten?quote:Op maandag 2 juli 2007 07:36 schreef female81 het volgende:
[afbeelding]
(Walgelijke foto's inderdaad.)
Wel opvallend dat Anna-Maria nu ook bij Ulla zit, net als de twee hierboven. En Marcia (van het vorige seizoen) is ook al gestopt bij Max. Het zal wel niet leuk zijn, daar.
Tanimara werkt nu in een cafequote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:22 schreef female81 het volgende:
En volgens mij heeft minstens de helft van de deelneemsters amper werk, dat is het ergste. Iemand als Tanimara is niets meer dan opvulling van de Max Models-database.
Nouja dit is wat op de site van max staat, in de link die eerder al gegeven is. Lijkt me dat ze van deze reeks zijn, want die Nicola heb ik al eens gezien bij Ulla en daar staat ze nu niet meer bij.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Hoe weet je dat dit ze zijn?? Die Nicola vind ik wel wat modellerigs hebben, maar er zitten ook een paar goedkope havo-sletjes bij weer
Nee, ik vind haar toch echt niet mooi.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 06:52 schreef female81 het volgende:
http://www.thefashionspot.com/forums/3323058-post129.html
Nieuwe foto's van Sanne.
quote:Christa bekritiseert Next Topmodel
Uitgegeven: 17 juli 2007 15:45
AMSTERDAM - De sfeer bij het programma Holland's Next Topmodel was om te snijden. Dat vertelt Christa Verboom in het tijdschrift Celebrity. De 20-jarige blondine moest het eind mei in de finale van het tweede seizoen van de show afleggen tegen Kim Feenstra.
ANP
Volgens Christa leek de sfeer op televisie beter dan die in werkelijkheid was. "In het begin was het wel gezellig, maar later werd het echt ieder voor zich en veranderde de sfeer. Onder de meiden was er veel afgunst. Wat mij opviel is dat sommige meiden een heel ander persoon werden zodra de camera's draaiden."
Christa probeerde zoveel mogelijk zichzelf te blijven, zegt ze. "Ik snap best dat het in je voordeel kan werken, omdat de kijkers thuis zo het idee krijgen dat je heel actief bent. Maar dat geforceerde is niets voor mij. Als ik toevallig een boek aan het lezen was en ze begonnen te filmen, bleef ik gewoon mijn boek lezen."
Werk
Hoewel ze niet won, heeft het programma Christa heel wat opgeleverd. "Ik heb nu veel meer werk dan voor de wedstrijd", vertelt de Apeldoornse, die sinds kort staat ingeschreven bij het gerenommeerde modellenbureau Max Models.
"Ik ben als mens ook veel sterker geworden. Kan beter tegen kritiek en weet hoe ik ermee om moet gaan."
quote:Holland's Next Topmodel blijkt dievegge
Gepost door Rob (R@b) - Bron: RTV Noord
Gepubliceerd: woensdag 18 juli 2007 @ 11:07
De 21-jarige Kim Feenstra, de Groningse schone die in mei winnares werd van het RTL-programma Holland's Next Topmodel, blijkt een ordinaire tasjesdief. De rechter in Groningen heeft haar gisteren veroordeeld tot 80 uur werkstraf wegens het stelen van een tas.
Begin 2006 roofde Feenstra de tas van een man. In Zuidhorn pinde ze met een zo verkregen pinpas 500 euro. Later probeerde ze het nog een keer in de stad Groningen, maar dit mislukte.
Feenstra is momentaal werkzaam als model. Ze won namelijk een lucratief contract bij modellenbureau Max Models.
Kim Feenstra; tasjesdief
Oh. Nou, dan is die kaaklijn gewoon lelijkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:06 schreef Toeps het volgende:
De fotografe kennende is er niks geshopt, behalve de kleuren.
Het valt mij niet echt op of zo.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:07 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Oh. Nou, dan is die kaaklijn gewoon lelijkOf ligt dat aan mij?
Als je 'm aanklikt is de kaak minder raarquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:07 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Oh. Nou, dan is die kaaklijn gewoon lelijkOf ligt dat aan mij?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:23 schreef vicarinatutu het volgende:
en wat die nieuwe modellen betreft, vind alleen dat meisje leuk die één van jullie bij ulla models gezien hadEen paar van die foto's hadden ze wel kunnen photoshoppen btw, één van die eerste modellen heeft allemaal cellulitis bij d'r oksels..
Plaatjes moeten er gewoon mooi uit zien, ik koop geen tijdschrift om tegen andermans putten, puisten en kwabben aan te kijken. (Dat doe ik op het strand al genoeg.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
![]()
Beetje Photoshoppen om het beeld van schoonheid compleet te misvormen bedoel je. Ga dit maar eens kijken: http://nl.youtube.com/watch?v=knEIM16NuPg
Zoiets heet realisme... Bovendien doen makeup+schoonheiddspecialiste wonderen. Iedereen heeft imperfecties, kan je toch niks aan doen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:36 schreef Toeps het volgende:
[..]
Plaatjes moeten er gewoon mooi uit zien, ik koop geen tijdschrift om tegen andermans putten, puisten en kwabben aan te kijken. (Dat doe ik op het strand al genoeg.)
Ik zie ze alle drie liever nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:08 schreef conleche het volgende:
Ben ik nou de enige die Daphne verschrikkelijk vind? Die hangt van oneliners aan elkaar. Dan heeft ze weer wat lolligs bedacht, één of andere woordspeling of zo, en die kom je dan vervolgens in ieder interview tegen. Renate Verbaan had ik véél liever gezien.
Nee hoor, vooral haar stem irriteert me mateloos.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:08 schreef conleche het volgende:
Ben ik nou de enige die Daphne verschrikkelijk vind?
Waarom realisme willen? Fotografie is kunst, editorials zijn kunst. Realisme is slechts één stroming daarvan, die je overigens ook best vaak ziet, laatst nog een hele serie op polaroids gezien bijvoorbeeld. Maar te prachtige droomplaatjes mogen wat bij betreft ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:55 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zoiets heet realisme... Bovendien doen makeup+schoonheiddspecialiste wonderen. Iedereen heeft imperfecties, kan je toch niks aan doen?
Ik bedoel dat het gewoon nep is als je de imperfecte huid, heupen en babyvet van een model weg gaat zitten soepen. Daarbij zit er een aardig groot verschil tussen fotomanipulatie en retoucheren, en retoucheren verdraait gewoon de werkelijkheid en worden mensen alleen maar onzekerder van zichzelf terwijl niemand perfect is, ook modellen niet. Ik vind het gewoon nep en het verdraait ons beeld van natuurlijke schoonheid.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:48 schreef Toeps het volgende:
[..]
Waarom realisme willen? Fotografie is kunst, editorials zijn kunst. Realisme is slechts één stroming daarvan, die je overigens ook best vaak ziet, laatst nog een hele serie op polaroids gezien bijvoorbeeld. Maar te prachtige droomplaatjes mogen wat bij betreft ook.
Je moet jezelf er ook niet mee vergelijken. Een shoot duurt een hele dag. Het begint met een úúr make-up, een úúr haar, dan tijdens de shoot staat een styliste elk vouwtje goed te leggen, het licht staat ideaal, en van de 200 foto's wordt er één gekozen. Dan heb je de photoshop nog niet eens aangeraakt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:44 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het gewoon nep is als je de imperfecte huid, heupen en babyvet van een model weg gaat zitten soepen. Daarbij zit er een aardig groot verschil tussen fotomanipulatie en retoucheren, en retoucheren verdraait gewoon de werkelijkheid en worden mensen alleen maar onzekerder van zichzelf terwijl niemand perfect is, ook modellen niet. Ik vind het gewoon nep en het verdraait ons beeld van natuurlijke schoonheid.
Dat zal allemaal best, maar wat is je punt?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Je moet jezelf er ook niet mee vergelijken. Een shoot duurt een hele dag. Het begint met een úúr make-up, een úúr haar, dan tijdens de shoot staat een styliste elk vouwtje goed te leggen, het licht staat ideaal, en van de 200 foto's wordt er één gekozen. Dan heb je de photoshop nog niet eens aangeraakt.
Fashion is ook helemaal niet bedoeld om realistisch te zijn. Als je realisme wil zien, moet je de Yes of de Viva lezen, waar ze een paar mensen van straat fotograferen met hun persoonlijke stijl.
Nou, met die plaatjes natuurlijk, anders zou je niet vinden dat je perceptie van schoonheid zo aangetast wordt. Míjn perceptie van schoonheid baseer ik op wat ik op straat zie, niet met wat ik in de bladen zie. Ik heb zelf dan ook twee looks, de gewone look op straat (zie FoBo foto met bril) of de modellenlook, gestyled, opgemaakt, uitgelicht, en al dan niet nog extra mooi gemaakt met photoshop. (De rest van mijn FoBo.) Je moet geen appels met peren gaan vergelijken natuurlijk. Daarbij leggen vrouwen het echt compleet zichzelf op, de meeste mannen die ik ken vinden de modellen op de billboards wel mooi, maar kiezen als vriendin gewoon een leuk meisje, die ze mooi genoeg vinden zoals ze is. Dikke kont? Zij zeurt er misschien over, hij ziet het nieteens.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:58 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best, maar wat is je punt?En waar vergelijk ik mezelf ermee?
Ik vind je modellenlook echt 10x niks. Met je straatlook zou ik wel een beschuitje willen eten.quote:
Ik vergelijk mezelf juist helemáál niet met die foto's. Ik zeg gewoon dat die gesoepte foto's ons beeld van echte schoonheid verneukt om dat die foto's laten zien dat perfectie wèl bestaat, that's it. Sommige mensen worden daardoor beïnvloed helaas, anderen niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou, met die plaatjes natuurlijk, anders zou je niet vinden dat je perceptie van schoonheid zo aangetast wordt. Míjn perceptie van schoonheid baseer ik op wat ik op straat zie, niet met wat ik in de bladen zie. Ik heb zelf dan ook twee looks, de gewone look op straat (zie FoBo foto met bril) of de modellenlook, gestyled, opgemaakt, uitgelicht, en al dan niet nog extra mooi gemaakt met photoshop. (De rest van mijn FoBo.) Je moet geen appels met peren gaan vergelijken natuurlijk. Daarbij leggen vrouwen het echt compleet zichzelf op, de meeste mannen die ik ken vinden de modellen op de billboards wel mooi, maar kiezen als vriendin gewoon een leuk meisje, die ze mooi genoeg vinden zoals ze is. Dikke kont? Zij zeurt er misschien over, hij ziet het nieteens.
Ik herinner me qua presenteren vooral haar verschijning in Big Brother 1. Ze stond daar met van die staarogen die er zowat uit leken te vallen. Heel wezenloos. Niet prettig om naar te kijken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:08 schreef conleche het volgende:
Ben ik nou de enige die Daphne verschrikkelijk vind?
Toffe actie, jammer dat ze niet wilde reageren.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:58 schreef Adelante het volgende:
Kim in shownieuws... t-shirts op de catwalk met "Holland's Most Wanted" en "Kim Pas Kim" en tevens een pinpas tussen een heel klein bikinibroekje...
WTF?!quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:10 schreef marco_spn het volgende:
'HNTM - #7 - Waar Kim kiest voor porno!'
Dat had ze al gedaan zo te zien...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |