exclusief? waarvoor? ze heeft iets van 3 shows gelopen, commercial gedaan en misschien een paar foto shootquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:18 schreef female81 het volgende:
Er wordt gezegd dat Sanne 'exclusief wordt gehouden', en daarom weinig te zien is, maar volgens mij is er gewoon haast niemand die haar voor de lens wil hebben.
Qua hoofd vind ik Sanne trouwens mooier dan Sylvia, meer classy. Alleen vind ik Sylvia's lijf weer een stuk mooier.
Iedereen kreeg een contract.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Denk dat je dalijk ook veel van Bodill kunt verwachten
Zij krijgt als nummer 4 toch een modellen contrac en dat wil toch wat zeggen.
Alsof ze finale niet moest meedoen...
Dat wil helemaal geen hol zeggen, want alle meiden die meededen komen onder contract bij Max. Het is zelfs verplicht.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Denk dat je dalijk ook veel van Bodill kunt verwachten
Zij krijgt als nummer 4 toch een modellen contrac en dat wil toch wat zeggen.
Alsof ze finale niet moest meedoen...
Raar, want volgens het contract zouden ze daar 250.000¤ boete voor moeten betalen. Maar misschien wilde Max ze toch niet hebben. Óf ze waren even vergeten dat je met minderjarigen geen contracten kan sluiten.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:07 schreef female81 het volgende:
Lois en River zijn inmiddels overgestapt van Max Models naar Ulla Models, las ik ergens. Dat blijkt na het checken van beide modellenbureau-sites inderdaad zo te zijn. Opmerkelijk.
Mooie foto's hoor, ze moeten dr echt leren lopen, want dan ziet ze er zo lomp uit, zonde.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:17 schreef Toeps het volgende:
http://www.maxmodels.nl/f_portfolio.aspx?category=fashion_allwomen&pageno=1&id=98079&rowno=51Maan heeft Ruud Voerman's pics up! Goedzo!
Ach, zo vaak hoeven modellen nou ook weer niet te lopen, en het verdient voor geen meter... Maan moet lekker shooten.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:21 schreef alors het volgende:
[..]
Mooie foto's hoor, ze moeten dr echt leren lopen, want dan ziet ze er zo lomp uit, zonde.
In de paar afleveringen dat ze erin zat verhief ze zich echt boven de anderen, voelde zich veel volwassener etcquote:Op zondag 27 mei 2007 19:36 schreef Malahide het volgende:
Ze ziet er fantastisch uit op die foto's van Ruud Voerman. Bovendien is het ook nog eens een leuke meid dus: go Maan!
Dus? Als jij je voor de lol inschrijft, en je komt met zulke BrEeZaHs in huis, zou jij dan niet precies hetzelfde denken?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:38 schreef Ace1 het volgende:
[..]
In de paar afleveringen dat ze erin zat verhief ze zich echt boven de anderen, voelde zich veel volwassener etcEn toen ze eruit werd gegooid kwam ze aan met: "ja het begon allemaal met een grapje eigenlijk"
![]()
ja lijk mij ookquote:Op maandag 28 mei 2007 00:36 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vind eigenlijk dat donker haar Maan beter staat dan dat rooie
of Ulla had er graag 500.000 euries voor over.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:15 schreef Toeps het volgende:
[..]
Raar, want volgens het contract zouden ze daar 250.000¤ boete voor moeten betalen. Maar misschien wilde Max ze toch niet hebben. Óf ze waren even vergeten dat je met minderjarigen geen contracten kan sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |