Echt zo'n strebertje, gaat tot het uiterste om te winnen. "Nog een paar kilo afvallen, dan maak ik meer kans". Toch niet gelukt, dat winnen. Ze wás trouwens al superdun.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:42 schreef Mikani het volgende:
[..]
Volgens mij is Sabrina wel wat afgevallen na de reguliere afleveringen. Vond haar een stuk dunner.
Als je op hun profiel op maxmodels kijkt zie je dat de maten van Kim toch echt iets groter zijn dan die van Bodil.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:05 schreef lausiswaus het volgende:
Waarop basseer je dan dat Kim dikker is? Wel heel nieuwsgierig naar!
Volgens mij klopt er helemaal niks van die maten. Ze zijn even lang, Bodil heeft tieten en Kim niet, en dan zou Kim d'r bovenwijdte groter zijn??quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:09 schreef LaDi het volgende:
[..]
Als je op hun profiel op maxmodels kijkt zie je dat de maten van Kim toch echt iets groter zijn dan die van Bodil.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:05 schreef lausiswaus het volgende:
Waarop basseer je dan dat Kim dikker is? Wel heel nieuwsgierig naar!
Van dit jaar?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:59 schreef poohy het volgende:
Oh las zojuist nog in een Nieuwe Revu van feb. een interview met Rosalie. Ze kende een aantal topmodellen (en kon ook namen noemen) maar van Yfke had ze nog nooit gehoord, laat staan gezien![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:09 schreef LaDi het volgende:
[..]
Als je op hun profiel op maxmodels kijkt zie je dat de maten van Kim toch echt iets groter zijn dan die van Bodil.
Ze sprak over de periode vóór dat ze met de serie mee ging doen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:39 schreef alors het volgende:
[..]
Van dit jaar?
Dat lijkt me erg sterk want de vorige serie werkten ze ook al samen...
vind sanne daar echt geen top modelquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:45 schreef female81 het volgende:
Ik heb even een screenshotje gemaakt van het laatste stukje. Kim en Sanne samen, nog niet eerder gezien.
[afbeelding]
Kwam ze niet ook nog op een koffer?quote:Tot die tijd hoeft de Groningse niet stil te zitten. Aan de verkiezing tot Holland's Next Topmodel is een contract ter waarde van vijftigduizend euro verbonden, bij Max Models. Ook zal ze te zien zijn in een reclamecampagne van cosmeticamerk L'Oréal
Nee op een kuffer!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:29 schreef AlizarinCrimson het volgende:
[..]
Kwam ze niet ook nog op een koffer?
Dit klopt niet, in de tijd dat ik modellenwerk deed waren mijn maten 92-60-90. Je gaat mij niet vertellen dat mijn middel smaller was dan haar middel. Ze is krankzinnig dun!quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:52 schreef female81 het volgende:
84-66-95, jaja. Alleen dat eerste cijfertje zou nog kunnen kloppen.
[afbeelding]
In aansluiting op mijn vorige post; ik ben dus ooit afgewezen bij Max omdat mijn borsten te groot waren. Ik had een zielige B cupquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:05 schreef Marloes het volgende:
Ik las laatst in een krantenartikel dat één van de ''bazen'' van Max Models maat 38 echt te mollig vond, dus als kim 36/38 heeft zal ze wel af moeten vallen
Die 92 heupen bij Bodil (van 1m84) geloof ik ook absoluut niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Dit klopt niet, in de tijd dat ik modellenwerk deed waren mijn maten 92-60-90. Je gaat mij niet vertellen dat mijn middel smaller was dan haar middel. Ze is krankzinnig dun!
Bovendien zou ze dan ook bredere heupen hebben. Hell no!!
Dit klopt echt voor geen meter.
Ja, belachelijk als je het mij vraagt, maar goed, mij wordt niks gevraagdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:53 schreef SHE het volgende:
[..]
In aansluiting op mijn vorige post; ik ben dus ooit afgewezen bij Max omdat mijn borsten te groot waren. Ik had een zielige B cup![]()
Max houd idd van superskinny.
Kimquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:45 schreef female81 het volgende:
Ik heb even een screenshotje gemaakt van het laatste stukje. Kim en Sanne samen, nog niet eerder gezien.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:26 schreef SHE het volgende:
Mark my words; binnen 5 jaar zijn we terug naar de Marilyn periode.
Nou toen die ene vent het over een koffer shoot of koffer reportage ofzo had, dacht ik serieus dat ie bedoelde dat ze met koffers moesten poseren. Ik dacht nog oh ja, zeker voor zo'n vakantie thema ofzo.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:29 schreef AlizarinCrimson het volgende:
[..]
Kwam ze niet ook nog op een koffer?
Mooie lieve Sabrinaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:03 schreef ouderejongere het volgende:
De mooie lieve Sabrina heeft al niet gewonnen, jullie hebben nu toch je zin? Ga dan niet natrappen!
Die recensie is ook niet echtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:34 schreef Toeps het volgende:
http://www.bbrussen.nl/wp-content/uploads/2007/05/dreig.jpg
Als dit waar is...![]()
De vader van Sabrina, op de site van Bert Brussen, naar aanleiding van een recensie:
http://www.bbrussen.nl/20(...)odel-8/#comment-6406
Te sneu![]()
Nou, die was behoorlijk makkelijk te vinden: http://saabje1.hyves.nl/quote:Op zondag 20 mei 2007 14:32 schreef tessie het volgende:
heeft iemand de url van sabrina dr hyves? ben wel benieuwd...
Wat raar. Ik las laatst nog dat ze in haar woonplaats in een restaurant werkt, en dat is níet Rotterdam...quote:Op zondag 20 mei 2007 17:50 schreef Syytön het volgende:
Ik zag vandaag Sandra bij de Jack & Jones in Rotterdam. Ze werkt daar blijkbaar. Ik dacht haar te herkennen, en toen hoorde ik een collega van haar "he Sandra" zeggen, toen wist ik het zeker.
Ze is trouwens een stuk knapper om te zien in het echt, dan op tv. Ze zag er alleen niet echt lang en model-achtig uit.
Dat was een nummer Enigma, van het album a posteriori, weet alleen ff niet welkequote:Op zondag 20 mei 2007 09:33 schreef stefimke het volgende:
Weet iemand welk muziekje gedraaid werd in de finale tijdens de show met de zwarte "capen" waaronder de witte jurken met witte pruiken zaten?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:34 schreef Toeps het volgende:
http://www.bbrussen.nl/wp-content/uploads/2007/05/dreig.jpg
Als dit waar is...![]()
De vader van Sabrina, op de site van Bert Brussen, naar aanleiding van een recensie:
http://www.bbrussen.nl/20(...)odel-8/#comment-6406
Te sneu![]()
Vrouwen van 1m75 tot 1m85 ongeveer, gewicht zo tussen de 50 en de 60 kilo. Denk ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:52 schreef roburt het volgende:
weet iemand hoe groot (en liefst ook hoe zwaar) catwalk modellen zijn.
mannen en vrouwen graag
Dat valt wel mee johquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:53 schreef SHE het volgende:
[..]
In aansluiting op mijn vorige post; ik ben dus ooit afgewezen bij Max omdat mijn borsten te groot waren. Ik had een zielige B cup![]()
Max houd idd van superskinny.
Het was haar toch echt. Misschien dat het iets te maken heeft met het feit dat Jack en Jones ook onderdeel van Vero Moda is? Dat ze een contract krijgen bij Vero Moda.... als werknemer wel te verstaan.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:59 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Wat raar. Ik las laatst nog dat ze in haar woonplaats in een restaurant werkt, en dat is níet Rotterdam...
Thanks dat heeft geholpen.. na wat zoekwerk blijkt het de track "Dreaming of Andromeda" te zijn van dat album inderdaad!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:14 schreef Lyssa het volgende:
Dat was een nummer Enigma, van het album a posteriori, weet alleen ff niet welke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |