abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49469076
Kim is juist dom die fragmenten van haar en dat commentaar vaak

Bij 3fm hadden ze leuke fragmenten
Ze trekt vaak scheve gezichten
pi_49469184
Kim forser dan Bodil?? heb je een bril nodig? Kim past mooi op de catwalk, als zou iets slanker beter zijn. Bodil op de catwalk is net een koe.
en tanimara
pi_49469294
ZOals je in andere topics kon lezen is Bodil niet dikker dan Kim

Dit vonden meer users

Kim mocht de mooiste jurk dragen en kreeg het type sms volk achter zich
Terwijl de jury op Yfke en Rosalie ( die beste vriendjes was met Kim ) voor Christa kozen.

Al denk ik dat die zogenaamde stem van Yfke van rosalie kwam.
Als je goed terug kijkt dan zie je rosalie haar envelop in het midden duwen als 3de

Yfke moet natuurlijk achter de winnares staan
Of een andere theorie is dat het sms gebeuren al bekend was bij de jury
pi_49469644
Waarop basseer je dan dat Kim dikker is? Wel heel nieuwsgierig naar!
pi_49470469
Bodil is misschien niet dikker dan Kim, maar visueel door haar lichaamsstructuur ziet ze er wel dikker uit dan Kim. Maar goed ik ben ook geen 'Bodil-fan'. Na een tijdje was ik haar al zat, dus m'n mening is al gekleurd . Ik ga weer verder met vergelijken na m'n Yfke lijkt op Natasja Froger observatie. Op die 2 fotos heeft ze gelijkenissen met Froukje de Both en op de catwalkfoto lijkt ze door de wanggroeven op Trijntje Oosterhuis
pi_49471831
een paar foto's van finale:

en nog een krantenbericht:
Lovelii_Bitch
pi_49472271
Leuke foto's! Kim werd langzamerhand ook steeds meer mijn favoriet en ik ben blij dat ze gewonnen heeft
pi_49476785
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 03:44 schreef wizarddragon het volgende:
Bodil is misschien niet dikker dan Kim, maar visueel door haar lichaamsstructuur ziet ze er wel dikker uit dan Kim. Maar goed ik ben ook geen 'Bodil-fan'. Na een tijdje was ik haar al zat, dus m'n mening is al gekleurd . Ik ga weer verder met vergelijken na m'n Yfke lijkt op Natasja Froger observatie. Op die 2 fotos heeft ze gelijkenissen met Froukje de Both en op de catwalkfoto lijkt ze door de wanggroeven op Trijntje Oosterhuis
Juist dus daarom moest Bodil ook afvallen van de jury, en Kim niet.
Behalve Bodils brede schouders heeft ze namelijk ook dikke armen, dikke benen en weinig structuur in d'r gezicht door te mollig etc.
Achja doesn't matter, maar als ik d'r op de catwalk zie zie ik gewoon géén model, kwa figuur.
pi_49482423
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 10:28 schreef tamaRaaa het volgende:
een paar foto's van finale:
[afbeelding]
Volgens mij is Sabrina wel wat afgevallen na de reguliere afleveringen. Vond haar een stuk dunner.
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_49482699
Gelukkig is Kim niet te dun, ze heeft ook maatje 36 38....mooie meid!
  donderdag 17 mei 2007 @ 17:00:09 #101
123170 alors
zlata1234
pi_49482922
Topmodel Kim is trots op sexy imago

Kim Feenstra, die maandag werd verkozen tot Holland's Next Topmodel, is trots op haar sexy imago. "Seks verkoopt, dus laat mij maar lekker sexy zijn", zegt de jonge schone. Door de jury van de talentenjacht werd zij meermaals aangesproken over haar uitstraling, die te sexy zou zijn. "Ik had liever gewild dat ze me kritiek hadden gegeven waar ik iets mee kan."

Topmodel Adriana Lima, die bekend staat om haar sensuele verschijning, is dan ook het grote voorbeeld van de 21-jarige Feenstra. Ook zij wil graag de catwalk op voor het chique lingeriemerk Victoria's Secret, waarvan Lima een van de vaste modellen is. "Daar zie ik mezelf absoluut in terug", zegt Feenstra. "Want de modellen die daarvoor werken zijn één en al seks. Ik hoop echt dat het ooit zover komt."

Tot die tijd hoeft de Groningse niet stil te zitten. Aan de verkiezing tot Holland's Next Topmodel is een contract ter waarde van vijftigduizend euro verbonden, bij Max Models. Ook zal ze te zien zijn in een reclamecampagne van cosmeticamerk L'Oréal.

Over het hoe en waarom van haar schoonheid is Feenstra weinig poëtisch. "Mijn ultieme beauty-tip is veel alcohol drinken, veel roken en vaak naar de McDonald's", zegt ze lachend. "Maar natuurlijk helpt het om veel water te drinken en altijd 's avonds je gezicht schoon te maken, ook al kom je na het stappen brak thuis."

Haar dunne figuurtje kwam haar niet aanwaaien. De goedlachse brunette werd tijdens de realityshow aangesproken op haar gewicht. "Nadat ik in Parijs was geweest voor een modeshow, in de derde aflevering, kreeg ik te horen dat ik moest afvallen", vertelt ze. "Dat heb ik toen ook gedaan." Feenstra laat zich echter niet verleiden tot het nastreven van een uitgemergeld lichaam. "Ik vind wel dat je kunt afvallen, maar het moet niet zo zijn dat je van de 60 naar de 45 kilo gaat. Dat is niet gezond en ik vind het ook niet mooi."

Fit blijft Kim door veel te bewegen, 'al is het maar dansen of fietsen'. "Je hoeft echt niet dagelijks te zweten in de sportschool", redeneert ze. "Ik vind wel dat je kan eten wat je wil, alleen moet het gezond zijn en zo veel mogelijk vers en gevarieerd. Tenminste, dat zegt Sonja Bakker, dus dan zal het wel zo zijn. Gewoon lekker eten en doen waar je zin in hebt. Zorgen dat je lekker in je vel zit, dan straal je dat ook uit."

© [Copyright 2007, Novum]
know'm sayin?
word? word.
pi_49483043
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:42 schreef Mikani het volgende:

[..]

Volgens mij is Sabrina wel wat afgevallen na de reguliere afleveringen. Vond haar een stuk dunner.
Echt zo'n strebertje, gaat tot het uiterste om te winnen. "Nog een paar kilo afvallen, dan maak ik meer kans". Toch niet gelukt, dat winnen. Ze wás trouwens al superdun.

Ik hoop dat Max Models Kim's figuur laat zijn zoals het nu is (ze is precies goed zo), maar ik denk van niet. De vorige Modelmasters-winnaressen - de wedstrijd werd voordat 'ie op tv kwam ook al georganiseerd - waren stuk voor stuk broodmager.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2007 17:09:36 ]
pi_49486833
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 02:05 schreef lausiswaus het volgende:
Als je op hun profiel op maxmodels kijkt zie je dat de maten van Kim toch echt iets groter zijn dan die van Bodil.
  donderdag 17 mei 2007 @ 19:17:30 #104
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49487081
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 19:09 schreef LaDi het volgende:

[..]

Als je op hun profiel op maxmodels kijkt zie je dat de maten van Kim toch echt iets groter zijn dan die van Bodil.
Volgens mij klopt er helemaal niks van die maten. Ze zijn even lang, Bodil heeft tieten en Kim niet, en dan zou Kim d'r bovenwijdte groter zijn??
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
  donderdag 17 mei 2007 @ 19:27:57 #105
123170 alors
zlata1234
pi_49487456
Van die van Christa klopte toch ook niets?
know'm sayin?
word? word.
pi_49488307
84-66-95, jaja. Alleen dat eerste cijfertje zou nog kunnen kloppen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2007 19:53:00 ]
  donderdag 17 mei 2007 @ 20:59:25 #107
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_49490836
Ik heb me echt mateloos geergerd aan de laatste aflevering, vond het allemaal behoorlijk amateuristisch.

In eens was de jury zo ontzettend positief over iedereen, terwijl in alle andere afleveringen iedereen tot op het bot werd afgektaakt. Snapte sowieso de toegevoegde waarde er niet van. Ook omdat de jury in 'beraad' ging terwijl ieder jurylid zijn eigen keuze kon maken. En alsof hun favoriet nog kon veranderen tijdens deze show

Dan klinkt het excuus dat Yfke niet kom presenteren maar moest jureren helemaal ongeloofwaardig Ik vond Renate trouwens top!

Oh las zojuist nog in een Nieuwe Revu van feb. een interview met Rosalie. Ze kende een aantal topmodellen (en kon ook namen noemen) maar van Yfke had ze nog nooit gehoord, laat staan gezien
pi_49497170
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 02:05 schreef lausiswaus het volgende:
  vrijdag 18 mei 2007 @ 13:05:13 #109
57434 Marloes
Digital Love
pi_49508338
Ik las laatst in een krantenartikel dat één van de ''bazen'' van Max Models maat 38 echt te mollig vond, dus als kim 36/38 heeft zal ze wel af moeten vallen
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_49515383
Vond Kim vanzelf leuker worden.. Ook haar" advies" vind ik goed. ze zegt tenminste niet dat je af moet vallen maar dat je gewoon moet genieten.. en ze heeft wel gelijk, als je lekker in je vel zit straal je dat ook uit
  vrijdag 18 mei 2007 @ 18:39:31 #111
123170 alors
zlata1234
pi_49518061
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 20:59 schreef poohy het volgende:
Oh las zojuist nog in een Nieuwe Revu van feb. een interview met Rosalie. Ze kende een aantal topmodellen (en kon ook namen noemen) maar van Yfke had ze nog nooit gehoord, laat staan gezien
Van dit jaar?

Dat lijkt me erg sterk want de vorige serie werkten ze ook al samen...
know'm sayin?
word? word.
pi_49531106
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 19:09 schreef LaDi het volgende:

[..]

dat zijn maar 3 maten, dat wil niks zeggen over hoe dik je bent! Armen, benen etc worden niet opgemeten.
Mijn maten zijn een stuk minder dan die van crista, terwijl ik echt lang niet zo mager ben. Ben je breed gebouwd dan zijn je maten al snel veel al ben je mager. Ben je smal gebouwd dan kun je best vet zijn terwijl de cm's dat niet zeggen.

Bovenwijdte wordt niet alleen bepaald door de grootte van borsten, maar juist door de breedte van je borstkas.
pi_49535067
hier heb je ook nog een stukje van de finale:

www.elle.nl/tv
Lovelii_Bitch
pi_49535323
Ik heb even een screenshotje gemaakt van het laatste stukje. Kim en Sanne samen, nog niet eerder gezien.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2007 10:45:47 ]
  zaterdag 19 mei 2007 @ 11:08:14 #115
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_49535751
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 18:39 schreef alors het volgende:

[..]

Van dit jaar?

Dat lijkt me erg sterk want de vorige serie werkten ze ook al samen...
Ze sprak over de periode vóór dat ze met de serie mee ging doen.
pi_49537986
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 10:45 schreef female81 het volgende:
Ik heb even een screenshotje gemaakt van het laatste stukje. Kim en Sanne samen, nog niet eerder gezien.

[afbeelding]
vind sanne daar echt geen top model
pi_49545319
quote:
Tot die tijd hoeft de Groningse niet stil te zitten. Aan de verkiezing tot Holland's Next Topmodel is een contract ter waarde van vijftigduizend euro verbonden, bij Max Models. Ook zal ze te zien zijn in een reclamecampagne van cosmeticamerk L'Oréal
Kwam ze niet ook nog op een koffer?
pi_49545621
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 17:29 schreef AlizarinCrimson het volgende:

[..]

Kwam ze niet ook nog op een koffer?
Nee op een kuffer!
  zaterdag 19 mei 2007 @ 17:49:00 #119
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_49545969
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 19:52 schreef female81 het volgende:
84-66-95, jaja. Alleen dat eerste cijfertje zou nog kunnen kloppen.

[afbeelding]
Dit klopt niet, in de tijd dat ik modellenwerk deed waren mijn maten 92-60-90. Je gaat mij niet vertellen dat mijn middel smaller was dan haar middel. Ze is krankzinnig dun!
Bovendien zou ze dan ook bredere heupen hebben. Hell no!!
Dit klopt echt voor geen meter.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 17:53:21 #120
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_49546105
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 13:05 schreef Marloes het volgende:
Ik las laatst in een krantenartikel dat één van de ''bazen'' van Max Models maat 38 echt te mollig vond, dus als kim 36/38 heeft zal ze wel af moeten vallen
In aansluiting op mijn vorige post; ik ben dus ooit afgewezen bij Max omdat mijn borsten te groot waren. Ik had een zielige B cup
Max houd idd van superskinny.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')