Ja, die nieuwe foto's van Lois en River zijn echt jakkie! Dat kan ik nog beter.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:23 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Lois en River hebben nieuwe foto's. Ik kan ze hier niet posten, moeten jullie maar even kijken op www.ullamodels.com en dan bij Women > New faces.
Ik vind ze maar een beetje eng eigenlijk.![]()
En ik zag trouwens ook dat Anna-Marie overgestapt is naar Ulla.
Het ligt ook wel aan de visagie, bah die lippenstiftquote:Op zondag 1 juli 2007 23:39 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, die nieuwe foto's van Lois en River zijn echt jakkie! Dat kan ik nog beter.
* Toeps moet Ulla maar eens een mailtje sturen en haar fotografiediensten gaan aanbieden, whaha!
Volgens mij doet Max geen fuck voor ze. Ik zie al die meiden testen bij fotografen waar ik ook mee werk, TFP dus, kortom, gratis en voor niks. Vroeger regelde zo'n bureau nog wel eens testshoots, nu moeten ze het allemaal zelf doen.quote:Op maandag 2 juli 2007 07:36 schreef female81 het volgende:
Wel opvallend dat Anna-Maria nu ook bij Ulla zit, net als de twee hierboven. En Marcia (van het vorige seizoen) is ook al gestopt bij Max. Het zal wel niet leuk zijn, daar.
Ik snap niet wat ze bij HNTM in haar zagen. Haar andere foto's vind ik ook helemaal niks.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:59 schreef female81 het volgende:
Op de Max Models-site staat trouwens deze foto van Stefanie (van HNTM seizoen 1). Echt té erg.
[afbeelding]
Dat haar staat haar gewoon veel beter.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:50 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Alleen deze vond ik nog wel mooi opzich.
Zo, 't was gezellig bij de carnaval?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:59 schreef female81 het volgende:
Op de Max Models-site staat trouwens deze foto van Stefanie (van HNTM seizoen 1). Echt té erg.
[afbeelding]
Zij lijkt net op een dragqueen na een avondje stappenquote:Op maandag 2 juli 2007 10:59 schreef female81 het volgende:
[afbeelding]
Mja, die jaren 80 Ronnie Hertz poses zijn we na een tijdje ook wel eens op uitgekeken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:23 schreef tessie het volgende:
Ik vind die foto's van sanne niet echt mooi. Waarom moeten modellen vaak zo super oncharmant staan, zoals bijvoorbeeld op haar middelste foto? Dat is toch niet mooi...
Ik vind het ook helemaal niks. Als dat zogenaamd "editorial" moet wezenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:23 schreef tessie het volgende:
Ik vind die foto's van sanne niet echt mooi. Waarom moeten modellen vaak zo super oncharmant staan, zoals bijvoorbeeld op haar middelste foto? Dat is toch niet mooi...
Getver, krijgt zij tegenwoordig nog wel te eten?quote:Op maandag 2 juli 2007 07:36 schreef female81 het volgende:
[afbeelding]
(Walgelijke foto's inderdaad.)
Wel opvallend dat Anna-Maria nu ook bij Ulla zit, net als de twee hierboven. En Marcia (van het vorige seizoen) is ook al gestopt bij Max. Het zal wel niet leuk zijn, daar.
Tanimara werkt nu in een cafequote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:22 schreef female81 het volgende:
En volgens mij heeft minstens de helft van de deelneemsters amper werk, dat is het ergste. Iemand als Tanimara is niets meer dan opvulling van de Max Models-database.
Nouja dit is wat op de site van max staat, in de link die eerder al gegeven is. Lijkt me dat ze van deze reeks zijn, want die Nicola heb ik al eens gezien bij Ulla en daar staat ze nu niet meer bij.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Hoe weet je dat dit ze zijn?? Die Nicola vind ik wel wat modellerigs hebben, maar er zitten ook een paar goedkope havo-sletjes bij weer
Nee, ik vind haar toch echt niet mooi.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 06:52 schreef female81 het volgende:
http://www.thefashionspot.com/forums/3323058-post129.html
Nieuwe foto's van Sanne.
quote:Christa bekritiseert Next Topmodel
Uitgegeven: 17 juli 2007 15:45
AMSTERDAM - De sfeer bij het programma Holland's Next Topmodel was om te snijden. Dat vertelt Christa Verboom in het tijdschrift Celebrity. De 20-jarige blondine moest het eind mei in de finale van het tweede seizoen van de show afleggen tegen Kim Feenstra.
ANP
Volgens Christa leek de sfeer op televisie beter dan die in werkelijkheid was. "In het begin was het wel gezellig, maar later werd het echt ieder voor zich en veranderde de sfeer. Onder de meiden was er veel afgunst. Wat mij opviel is dat sommige meiden een heel ander persoon werden zodra de camera's draaiden."
Christa probeerde zoveel mogelijk zichzelf te blijven, zegt ze. "Ik snap best dat het in je voordeel kan werken, omdat de kijkers thuis zo het idee krijgen dat je heel actief bent. Maar dat geforceerde is niets voor mij. Als ik toevallig een boek aan het lezen was en ze begonnen te filmen, bleef ik gewoon mijn boek lezen."
Werk
Hoewel ze niet won, heeft het programma Christa heel wat opgeleverd. "Ik heb nu veel meer werk dan voor de wedstrijd", vertelt de Apeldoornse, die sinds kort staat ingeschreven bij het gerenommeerde modellenbureau Max Models.
"Ik ben als mens ook veel sterker geworden. Kan beter tegen kritiek en weet hoe ik ermee om moet gaan."
quote:Holland's Next Topmodel blijkt dievegge
Gepost door Rob (R@b) - Bron: RTV Noord
Gepubliceerd: woensdag 18 juli 2007 @ 11:07
De 21-jarige Kim Feenstra, de Groningse schone die in mei winnares werd van het RTL-programma Holland's Next Topmodel, blijkt een ordinaire tasjesdief. De rechter in Groningen heeft haar gisteren veroordeeld tot 80 uur werkstraf wegens het stelen van een tas.
Begin 2006 roofde Feenstra de tas van een man. In Zuidhorn pinde ze met een zo verkregen pinpas 500 euro. Later probeerde ze het nog een keer in de stad Groningen, maar dit mislukte.
Feenstra is momentaal werkzaam als model. Ze won namelijk een lucratief contract bij modellenbureau Max Models.
Kim Feenstra; tasjesdief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |