Amanda modus: "Vanachter de PC Hooft? De Hobbemakade?"quote:Op maandag 14 mei 2007 17:12 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Gaan we daar ook echt naartoe?
Huub: Ja, vanachter de PC.
Die Amanda![]()
Ik zit te wachten op het moment dat Amanda ruzie krijgt omdat iemand zegt dat ze ctrl alt del moet doenquote:Op maandag 14 mei 2007 17:11 schreef blomst het volgende:
Amanda komt er nu achter dat ze via de pc erheen gaat![]()
Aanvulling: Achternaam van Huub is Holmer, van Amanda is het Allen.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:15 schreef Nostalgist het volgende:
Avatars: GoudenHuub en GoudenAmanda
LOLquote:Op maandag 14 mei 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
Amanda vindt haar haar raar zitten op het scherm, veeg me op![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Hoe is het natuurlijke kapsel van Amanda eigenlijk geworden? Een wereld van verschil, zeker?![]()
was jij dat die met Huub wilde chatten.?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik ben ook ingelogd op Second Live en ga nu naar de plek toe waar ze zijn
Leukquote:Op maandag 14 mei 2007 17:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik ben ook ingelogd op Second Live en ga nu naar de plek toe waar ze zijn
quote:Op maandag 14 mei 2007 17:16 schreef Nostalgist het volgende:
Inlognamen zijn gezegd..... Iemand van de redactie in paniek.....
Sinds Brian zijn wachtwoord van www.Brianspoetry. com in beeld kwam.....kan ik me er iets bij voorstellen...quote:Op maandag 14 mei 2007 17:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Achter zijn ze ook al behoorlijk para!
waar zitten ze? ga ik ookquote:Op maandag 14 mei 2007 17:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik ben nu bij Huub en Amanda
Ik had het programma al. maar ben nu gvd een update aan het downloaden. verplichtquote:Op maandag 14 mei 2007 17:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja, ik naast die man van nowlive
Ben jij die lange?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik ben nu bij Huub en Amanda
Ze zijn er af gegooid, het was meteen al heel druk. Ze zitten in Dropzonequote:
Yepquote:Op maandag 14 mei 2007 17:25 schreef itsme het volgende:
Kunnen die poppetjes wel tegen hun praten want dan krijgen ze info
Ze mogen niet praten.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:25 schreef itsme het volgende:
Maar wel 'luisteren', lijkt me?quote:
Volgens mij wel maar ze moeten het negeren....quote:Op maandag 14 mei 2007 17:25 schreef itsme het volgende:
Ik ga je zo zoeken hopelijk. Ben nu afhankelijk van de streamsquote:Op maandag 14 mei 2007 17:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo lang. Mijn naam is herkenbaar ....... Bright !
*proest*quote:Op maandag 14 mei 2007 17:29 schreef schatje het volgende:
Weet wifebeater Brian al dat de vlieglessen niet meer doorgaan vanwege zijn zelfmoordneigingen?
Ik weet niet of die bewoordngen zijn gebruikt, maar ik denk wel dat hij het weet.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:29 schreef schatje het volgende:
Weet wifebeater Brian al dat de vlieglessen niet meer doorgaan vanwege zijn zelfmoordneigingen?
Ik zie het op het scherm op streamquote:Op maandag 14 mei 2007 17:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het staat daar bomvol met mensen van nowlive
stelletje stalkers.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het staat daar bomvol met mensen van nowlive
Kinky!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 17:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik sta nu tussen Amanda en Huub
Ja en daar maken we weer printscreens vanquote:Op maandag 14 mei 2007 17:32 schreef beequeen het volgende:
Ik lijk wel gek. Zit achter mijn PC naar een andere PC te kijken.![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 17:32 schreef beequeen het volgende:
Ik lijk wel gek. Zit achter mijn PC naar een andere PC te kijken.![]()
Maak es ff caps van Second Life dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Grappig, ik zie mezelf ook via de stream
Hier zie je mij op m'n rugquote:Op maandag 14 mei 2007 17:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Maak es ff caps van Second Life dan?![]()
Ik sprak dan toch net tegen jouquote:Op maandag 14 mei 2007 17:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hier zie je mij op m'n rug
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 mei 2007 17:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hier zie je mij op m'n rug
[afbeelding]
Iedereen schreeuwde van alles over het pact van Japio, 'n hoop gezeur over Melissa en Lieke.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:36 schreef SiRojK het volgende:
Huub logt uit.. Al die zogenaamde spelinformatie daar kan Huub niks mee
Bron?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:29 schreef schatje het volgende:
Niet iedereen, en huub zelf is going downquote:Op maandag 14 mei 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
Huub: Maakt niet uit waar je komt, het valt me op dat iedereen altijd zo negatief over hem (Brian) is.
Dat komt omdat het zo'n fijne knul is.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:40 schreef itsme het volgende:
Huub vraagt aan amanda hoe komt het toch dat iedereen overal waar je komt ze negatief over Brian praten
Dat komt omdat het een fijne knul isquote:Op maandag 14 mei 2007 17:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda: Brian heeft heel veel fans.
In levende lijve toch wel? Met een heel warme persoonlijkheid. Spontaan ook.quote:
Ben je een meisje dan? Of alleen in je second life?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik sta op de cap van blomst face to face met Amanda en Huub staat links van me
VOLquote:
quote:ik had die vliegschool een mailtje gestuurd
L.S
Ik wilde u even laten weten of eigenlijk vragen of u weet met wat voor figuur u zich inlaat met de vlieglessen die u geeft aan brian kubatz van de gouden kooi. als u dit filmpje kijkt zegt het genoeg. Iemand die zegt klaar te zijn om zelfmoord te plegen hoort mijn inziens niet in een vliegtuig thuis.
Ik hoop dat u weet wat u doet. En zich afvraagt of u er wel goed aan doet de vlieglessen voort te zetten.
Zie het filmpje op http://www.youtube.com/watch?v=DHBntfZ1Z9E
Met vriendelijke en bezorgde groetjes liz
dit was op 2 mei
en dit was hun antwoord
Beste Lizke,
Zelf had ik ook al mijn twijfels over de gouden kooi maar had het filmpje niet gezien. Uw mail heeft mij ervan overtuigd dat het beter is verder geen medewerking aan de vlieglessen te geven zodat de vlieglessen per direct bij ons beeindigd zijn.
Dank voor uw mening.
Met vriendelijke groet,
Grappigquote:Op maandag 14 mei 2007 17:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik sta op de cap van blomst face to face met Amanda en Huub staat links van me
Hij schijnt je een hand te geven en dan heel ontwapenend te spugen en slaan kijken.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
In levende lijve toch wel? Met een heel warme persoonlijkheid. Spontaan ook.
Yikes.
Niemand daar is leuk maar Brian??? Als ik kan kiezen tussen een teek en Brian dan wil ik liever een teekquote:
De natrasha van second lifequote:Op maandag 14 mei 2007 17:43 schreef Vandaag... het volgende:
Ben je een meisje dan? Of alleen in je second life?
Die heb ik gelezen ja, maar op de streams heb ik er nog niks van gehoord.quote:
Lekkersimpel zal zich weer eens niet met het programma willen bemoeienquote:
In Second Life heb ik een identiteit als man en een als vrouw. Die laatste is per vergissing ontstaan, maar ik kan het niet veranderen. Omdat ik op dat account nog geld heb staan, gooi ik het account nog niet weg.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:43 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ben je een meisje dan? Of alleen in je second life?
Oh hij was het niet geloof ik, ik zag LS staan, maar zo heet hij daar niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lekkersimpel zal zich weer eens niet met het programma willen bemoeien![]()
Ik moet het nog maar zien
Melissa was de absolute topscore, gevolgd door Lieke. En heel veel 'Bier en Tieten' geschreeuw.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Gelukkig zijn er veel weer geweest die Brian op second live ophemelden... *NOT*
Interessant!quote:Op maandag 14 mei 2007 17:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Melissa was de absolute topscore, gevolgd door Lieke. En heel veel 'Bier en Tieten' geschreeuw.
Meest opvallend was de info dat Japio Nicolaas niet gaat wegstemmen. Die kwam een paar keer in CAPS.
ahaquote:Op maandag 14 mei 2007 17:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In Second Life heb ik een identiteit als man en een als vrouw. Die laatste is per vergissing ontstaan, maar ik kan het niet veranderen. Omdat ik op dat account nog geld heb staan, gooi ik het account nog niet weg.
Ik ben blij dat je het zegt... ik ben steeds bang dat ik het in gezelschap ga neurienquote:Op maandag 14 mei 2007 17:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Bier en tieten, daar ging ik gisteravond mee slapen en nu heb ik het alweer in mijn hoofd
... dit valt nog onder de garantie...quote:Op maandag 14 mei 2007 17:56 schreef SiRojK het volgende:
'Ask Jan Des Bouvrie to restyle your house, and you will have seventy layers of paint on your wall"
Bijdehandjequote:Op maandag 14 mei 2007 17:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jan des Boef zal deze cap ook wel als kunst verkopen
[afbeelding]
en aan de overkant tegen de muur de cam die Lieke's kunstwerk opnam
[afbeelding]
Dat hoop ik tochquote:Op maandag 14 mei 2007 17:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... dit valt nog onder de garantie...
Zinloos. Twee vijvers, veel bosjes en een paardenstal in de buurt. Vergeet die spuitbus maar.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:01 schreef beequeen het volgende:
Wat goor toch al die vliegen in huis. Bestel een spuitbus.
quote:Op maandag 14 mei 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Als we daar zoenen, hebben we dan ook echt gezoend?
Het moet niet gekker worden. Misschien is ze bang voor wifebeater, omdat ze virtueel vreemd gaat.![]()
Dat weet ze toch al?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze wil alleen maar weten of Brian boos kan worden
Dapper hoor.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:03 schreef itsme het volgende:
Ik zag jou gelijk bright_side_of _life maar je negeerde me.
Ok Het is me nog niet gelukt om er super mooi uit te zien. Ben een newbie daar op second life.
Kwam net nog iemand tegen van vol.![]()
Is het leuk om te doen, maw, zinvol om te downloaden?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:03 schreef itsme het volgende:
Ok Het is me nog niet gelukt om er super mooi uit te zien. Ben een newbie daar op second life.
Sorry, ik heb je niet herkend. Hoe heet je in Second Life ?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:03 schreef itsme het volgende:
nee joh.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:01 schreef beequeen het volgende:
Wat goor toch al die vliegen in huis. Bestel een spuitbus.
Bij mijn weten is dat ook niet zeker en gaat Jaap Nicolaas gewoon wegstemmen.. Maar zoals Japio al zegt, donderdag kijken we wel verderquote:Op maandag 14 mei 2007 18:04 schreef itsme het volgende:
Ik wist zelf niet eens dat het al zeker is dat jaap nicolaas niet gaat weg stemmen.
Heb blijkbaar niet goed opgelet.
Die paardenstal begrijp ik, maar bosjes en een vijver hebik zelf ook, maar vliegenquote:Op maandag 14 mei 2007 18:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zinloos. Twee vijvers, veel bosjes en een paardenstal in de buurt. Vergeet die spuitbus maar.
Marlene Mathy (geloof ik )quote:Op maandag 14 mei 2007 18:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sorry, ik heb je niet herkend. Hoe heet je in Second Life ?
Nou niet slim dan om dat door te gaan geven.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:06 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Bij mijn weten is dat ook niet zeker en gaat Jaap Nicolaas gewoon wegstemmen.. Maar zoals Japio al zegt, donderdag kijken we wel verder![]()
Zeker net als Dorus, met zijn muizenvalletjesquote:Op maandag 14 mei 2007 18:05 schreef itsme het volgende:
[..]
nee joh.
Gewoon schoonmaken dan gaan ze ook weg.
O eric gaat vliegen vallen maken. eikel![]()
Zinvol ? Tja, het is leuk om 'n keer te doen en beslist leuk om te zien hoe het allemaal werkt. Verder hangt het veel af wat je wilt doen op Second Life. In de toekomst verwacht ik er veel van, nu is alles nog in opkomst. Mijn belangstelling is vooral zakelijk.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is het leuk om te doen, maw, zinvol om te downloaden?
ik denk dat huub bij de komende popu-pol lager staat dan nu, of de huisvrouwtjes en bejaarden van VOL moeten fanatiek op hem hebben gestemd, huub WAS leuk, maar ook hij is over zijn hoogtepunt heen, hij is een zeur gewordenquote:Op maandag 14 mei 2007 17:40 schreef itsme het volgende:
Huub vraagt aan amanda hoe komt het toch dat iedereen overal waar je komt ze negatief over Brian praten
Ik heb me net geregistreerd op second life, ben nu software aan het downen en dan ??? kan ik poppetje maken ?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:03 schreef itsme het volgende:
Ik heb gewoon ook op Huub gestemd en weet je waarom???? Ik gun het pannenkoek niet dat Huub onder haar schatjes Brian en Natas komt te staan.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:09 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk dat huub bij de komende popu-pol lager staat dan nu, of de huisvrouwtjes en bejaarden van VOL moeten fanatiek op hem hebben gestemd, huub WAS leuk, maar ook hij is over zijn hoogtepunt heen, hij is een zeur geworden
Ja, het is vrij eenvoudig. In een paar stappen heb je een identiteit en een avatar (poppetje) en kleren.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb me net geregistreerd op second life, ben nu software aan het downen en dan ??? kan ik poppetje maken ?
Me videocard is niet goedquote:Op maandag 14 mei 2007 18:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, het is vrij eenvoudig. In een paar stappen heb je een identiteit en een avatar (poppetje) en kleren.
In games is een reeds langlopend Second Life topic. Maar geen leuk sfeertje in dat forumquote:Op maandag 14 mei 2007 18:16 schreef itsme het volgende:
Zelf vind ik het niet zo simpel.
Ja in het begin kan je ook gratis kleding en goodies krijgen maar ik heb nog geen idee wat ik er verder moet doen.
Hoe maak ik mijzelf langer, andere kleding, ga ik geld verdienen en zo.
Beetje geduld hebben denk ik.
Kunnen we geen help second life topic openen? O die is er misschien in het games topic
Ga snel kijken
Er zijn ontzettend veel 2nd life topics zo te zienquote:Op maandag 14 mei 2007 18:16 schreef itsme het volgende:
Zelf vind ik het niet zo simpel.
Ja in het begin kan je ook gratis kleding en goodies krijgen maar ik heb nog geen idee wat ik er verder moet doen.
Hoe maak ik mijzelf langer, andere kleding, ga ik geld verdienen en zo.
Beetje geduld hebben denk ik.
Kunnen we geen help second life topic openen? O die is er misschien in het games topic
Ga snel kijken
Die is inderdaad wel HEEL triest zeg.......... too pruts, too be prutser, PRUTSERS !quote:Op maandag 14 mei 2007 17:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De redactie is zeker op zoek naar de spelfout .....
[afbeelding]
Sommige mensen komen niet meer bij uit narcosequote:Op maandag 14 mei 2007 18:29 schreef SiRojK het volgende:
Kostenplaatje voor proteses van Nasty: 5000.... Dat moet ze over 20 jaar weer betalen.. Het kost haar nu 15.000, das toch al een leuke prijs
Dezelfde fout die de internetredactie recentelijk ook maakte ... Toeval?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De redactie is zeker op zoek naar de spelfout .....
[afbeelding]
Van het hele programma klopt geen bal meer.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik mis Ilona, Nena, Sylvia , Bart en zelfs soms Natanael.......
Wie moet in hemelsnaam die miljoenen winnen??? Ik gun het ze allemaal niet...
Het makkelijkste is om 10 biefstukken in de pan te leggen. Iedere minuut eentje uit de pan halen ...... Vervolgens proefondervindelijk bepalen welke je de lekkerste vind .......quote:Op maandag 14 mei 2007 18:33 schreef Tissik het volgende:
Prikken of opensijden is ook niet aan te raden, tenzij je graag een lap leer op je bord hebt liggen (want het vocht loopt er dan uit).
Heb je nog meegekregen dat brian een leuk gesprek over lepels jou, je zus en je vrouw had?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:31 schreef Reza-impreza het volgende:
Amanda: Hoe weet je dat het vlees goed is? 2xEric : dan moet je er een beetje in prikken , of opensnijden ( mijn God ! het zal je vrouw maar wezen?)
Antwoord 1 = jaquote:Op maandag 14 mei 2007 18:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je nog meegekregen dat brian een leuk gesprek over lepels jou, je zus en je vrouw had?
Hij vond jullie heel leuk
Ik heb er een filmpje van, maar omdat ik me toch een beetje verbonden voel met brian, vind ik het niet terecht om het up te loaden
Was het je vrouw of je zus, die amanda tot in de WC stalkte?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:39 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Antwoord 1 = ja
Antwoord 2 = moet je dan vooral niet doen![]()
aaarg , Amanda is een jaloers typetje , de waarheid is anders , zij kwam ons checkenquote:Op maandag 14 mei 2007 18:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was het je vrouw of je zus, die amanda tot in de WC stalkte?
Amanda vond dat wijf iig niet sporen
owjee krijgen we die boeiende discussie nu hier?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:39 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Antwoord 1 = ja
Antwoord 2 = moet je dan vooral niet doen![]()
rustig moppie,het komt wel goedquote:Op maandag 14 mei 2007 18:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was het je vrouw of je zus, die amanda tot in de WC stalkte?
Amanda vond dat wijf iig niet sporen
Dan is het zeker ook niet waar dat jullie daar speciaal geboekt hadden omdat je wist dat ze daar die avond kwamen.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:43 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
aaarg , Amanda is een jaloers typetje , de waarheid is anders , zij kwam ons checken
tuukkk,amanda wil vast weten wat jullie op een plee uitspoken??quote:Op maandag 14 mei 2007 18:43 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
aaarg , Amanda is een jaloers typetje , de waarheid is anders , zij kwam ons checken
nou dat is het....!!! je geeft het antwoord zelf al.....quote:Op maandag 14 mei 2007 18:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan is het zeker ook niet waar dat jullie daar speciaal geboekt hadden omdat je wist dat ze daar die avond kwamen.
Misschien was het andersom en stalken de bewoners jullie![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 18:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan is het zeker ook niet waar dat jullie daar speciaal geboekt hadden omdat je wist dat ze daar die avond kwamen.
Misschien was het andersom en stalken de bewoners jullie![]()
kweet het,als jij dr bent,is alles toppie!quote:
Altijd leuk om een rel te volgenquote:Op maandag 14 mei 2007 18:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In games is een reeds langlopend Second Life topic. Maar geen leuk sfeertje in dat forum
hahahah zou je tenen likken ervoor....(bijna....)quote:Op maandag 14 mei 2007 18:47 schreef SiRojK het volgende:
Nasty is helemaal verbaasd dat ze zo goed behandeld is.. Gek hé, voor 15k zou ik ook aardig tegen je zijn
Kom maar langs, dat lik ik je helemaal schoon, voor 15 kquote:Op maandag 14 mei 2007 18:49 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hahahah zou je tenen likken ervoor....(bijna....)
Neequote:Op maandag 14 mei 2007 18:49 schreef cindy10 het volgende:
[..]
by the way,heb nog rondvliegende tietenfoto`s gezien,of poederneusjes?![]()
![]()
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op maandag 14 mei 2007 18:52 schreef Ricard0j het volgende:
Heeft iemand nog goede streamsite?
Degene die ik normaal gebruik is down en tien.tv is zo ruk
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op maandag 14 mei 2007 18:52 schreef Ricard0j het volgende:
Heeft iemand nog goede streamsite?
Degene die ik normaal gebruik is down en tien.tv is zo ruk
hahahah kom op nou....het werd breed uitgemeten dat jullie zouden gaan....als mensen hier dan vragen stellen,word er zeer geheimzinnig gereageerd:wij geven geen info over bewoners en gesprekken etc....(pas als sommige bewoners uit het huis zijn).quote:Op maandag 14 mei 2007 18:48 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Je hebt het gehoord van Brian, wij hebben speciaal voor hun geboekt, al is het eten daar echt een aanrader ( geen dank hoor ,Marc Smeets) .
nee helaas....de foto`s zijn verwijderd,aangezien een bepaald iemand in zn wiek geschoten is....quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 18:53 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hahahah kom op nou....het werd breed uitgemeten dat jullie zouden gaan....als mensen hier dan vragen stellen,word er zeer geheimzinnig gereageerd:wij geven geen info over bewoners en gesprekken etc....(pas als sommige bewoners uit het huis zijn).
al met al....je gaat met veel poeha ergens heen,wil geen verslag geven,en gaat wel lopen bluffen!
hahahahaha toch triest als je zo je aandacht moet krijgen.(mischien ook veel met natasia gesproken die avond?)![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 18:53 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
dankjequote:Op maandag 14 mei 2007 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2![]()
niet iedereen is goed in de keuken, amanda is heel goed in andere dingen, maar als ze echt wil kan ze ook goed koken, amanda kan alles als ze maar wiltquote:Op maandag 14 mei 2007 18:31 schreef Reza-impreza het volgende:
Amanda: Hoe weet je dat het vlees goed is? 2xEric : dan moet je er een beetje in prikken , of opensnijden ( mijn God ! het zal je vrouw maar wezen?)
Van Bluffen is naar mijn mening geen spraken , dat maak jij ervan , ik was echt wel van plan het 1 en ander uit de doeken te doen , maar de opmerkingen van een aantal mensen welke beweerde dat er drugs e.d. in het spel waren deden voor mij de deur dicht.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:53 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hahahah kom op nou....het werd breed uitgemeten dat jullie zouden gaan....als mensen hier dan vragen stellen,word er zeer geheimzinnig gereageerd:wij geven geen info over bewoners en gesprekken etc....(pas als sommige bewoners uit het huis zijn).
al met al....je gaat met veel poeha ergens heen,wil geen verslag geven,en gaat wel lopen bluffen!
hahahahaha toch triest als je zo je aandacht moet krijgen.(mischien ook veel met natasia gesproken die avond?)![]()
Kun je deze discussie elders voortzetten? En een user aanvallen op het forum is ook not done. Dank U.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:53 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Wiequote:Op maandag 14 mei 2007 18:54 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nee helaas....de foto`s zijn verwijderd,aangezien een bepaald iemand in zn wiek geschoten is....![]()
Ik kreeg nog bijna een ban omdat ik het niet zo netjes was over zijn vrouw en zusquote:Op maandag 14 mei 2007 18:54 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nee helaas....de foto`s zijn verwijderd,aangezien een bepaald iemand in zn wiek geschoten is....![]()
moet je nagaan hoeveel er kan veranderen in een paar dagen...eerst was alles ervan gerost!quote:
die speculatie`s kwamen pas,nadat jij zo geheimzinnig en boeiend deed...quote:Op maandag 14 mei 2007 18:57 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Van Bluffen is naar mijn mening geen spraken , dat maak jij ervan , ik was echt wel van plan het 1 en ander uit de doeken te doen , maar de opmerkingen van een aantal mensen welke beweerde dat er drugs e.d. in het spel waren deden voor mij de deur dicht.
aanvallen? ik geef gewoon mn visie...quote:Op maandag 14 mei 2007 18:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je deze discussie elders voortzetten? En een user aanvallen op het forum is ook not done. Dank U.
Toch was ik het er helemaal mee eens.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
knip
kweet het,was er die avond(nacht bij)quote:Op maandag 14 mei 2007 18:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kreeg nog bijna een ban omdat ik het niet zo netjes was over zijn vrouw en zus
Nu kan ik gelukkig heel 'ontopic' zeggen dat amanda op de streams zei dat dat wijf echt niet spoorde![]()
Leuke sfeer? Deze dicussie hoort hier niet thuis. Dit is de COS. Nogmaals dank.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:01 schreef cindy10 het volgende:
[..]
aanvallen? ik geef gewoon mn visie...
of draag jij nu bij aan een leuke sfeer?![]()
kan wezen...maar wie begon er over die bepaalde avond? niet ikke.....DANK U!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuke sfeer? Deze dicussie hoort hier niet thuis. Dit is de COS. Nogmaals dank.
Klachten horen in FB, dank uquote:Op maandag 14 mei 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuke sfeer? Deze dicussie hoort hier niet thuis. Dit is de COS. Nogmaals dank.
haar eigen kinderen irriteren haar al....dus tja die bergman producten zullen vast ook wat teweegbrengen....quote:Op maandag 14 mei 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
Natasja heeft een extreem gevoelige huid, dus is ze bang dat de produkten van de Bergmankliniek haar gaan irriteren.
Ik kan niet wachten.
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub leest Japio de bijwerkingen van zijn medicijnen voor. Boeren, winderigheid, overgeven ....
Nou, zegt Japio, dat heb ik allemaal al
[afbeelding]
wat had ze verwacht dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:07 schreef Soury het volgende:
AManda stond op een tor........en het kraakteZe is helemaal van de kaart
Sowiezo.. prikken in je biefstuk is een DOODZONDE!!! Daarmee kun je het helemaal verpesten!quote:Op maandag 14 mei 2007 18:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
niet iedereen is goed in de keuken, amanda is heel goed in andere dingen, maar als ze echt wil kan ze ook goed koken, amanda kan alles als ze maar wilt![]()
Vanmiddag ook al een wormpje. Volgens Eric.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
Er komen vliegen uit het toetsenbord ????
Vliegen, torren, kakkerlakken.......wat is het daar een vieze zooi zeg. Breng Yvonne terug alles HH en alles komt goed.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanmiddag ook al een wormpje. Volgens Eric.
biefstuk moet je bakken nadat hij op kamertemp is gekomen....quote:Op maandag 14 mei 2007 19:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sowiezo.. prikken in je biefstuk is een DOODZONDE!!! Daarmee kun je het helemaal verpesten!
Ik vind torren wel schattigquote:Op maandag 14 mei 2007 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vliegen, torren, kakkerlakken.......wat is het daar een vieze zooi zeg. Breng Yvonne terug alles HH en alles komt goed.
wie trekt toch die vliegen en maden aan???(heb wel een idee,maar zeg het maar niet nu)quote:Op maandag 14 mei 2007 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanmiddag ook al een wormpje. Volgens Eric.
Buiten jaquote:
Dat komt onder Amanda's laars vandaanquote:
Een wrap onder constructie ....... Het ziet er best lekker uit, wat ze daar aan het maken is.quote:
hij kan proberen die tipex met zn nagel te verwijderen....(soms werkt dat..)quote:Op maandag 14 mei 2007 19:17 schreef petraa het volgende:
Post. Huub is boos omdat ze in de brief van zijn pa hebben zitten tipexxen.
Pa heeft gister al genoeg gezegdquote:Op maandag 14 mei 2007 19:17 schreef petraa het volgende:
Post. Huub is boos omdat ze in de brief van zijn pa hebben zitten tipexxen.
Daar overheen hebben ze met zwarte stift zitten kalken zie ik.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:18 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hij kan proberen die tipex met zn nagel te verwijderen....(soms werkt dat..)![]()
Ok, dat klinkt goed.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:17 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat zijn Tortilla's a la Lieke.. Met philedelphia, pesto, champignons, uitjes...
Ben blij dat mijn hap er al in zitquote:
tjaaa dan is er geen redden meer aan,vrees ik....quote:Op maandag 14 mei 2007 19:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar overheen hebben ze met zwarte stift zitten kalken zie ik.
Er is daar 5 dagen in de week huishouding aanwezig, is toch te gek voor woorden dat die het niet schoon kunnen houden.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:15 schreef cindy10 het volgende:
[..]
wie trekt toch die vliegen en maden aan???(heb wel een idee,maar zeg het maar niet nu)![]()
Voorheen werd dat gedaan met een dikke zwarte stift. Brian ging toen alsnog lezen met strijklicht. En heeft vervolgens verschrikkelijk op z'n donder gekregen. Als 'straf' kreeg hij alleen nog maar fotokopieen.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:18 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hij kan proberen die tipex met zn nagel te verwijderen....(soms werkt dat..)![]()
Ik heb aan deze al meeeer dan genoegquote:Op maandag 14 mei 2007 19:22 schreef Betul het volgende:
En? Zitten jullie allemaal al op Second Life?
tjee ,nou lekker dan,je post word dus gewoon compleet verziekt ermee.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voorheen werd dat gedaan met een dikke zwarte stift. Brian ging toen alsnog lezen met strijklicht. En heeft vervolgens verschrikkelijk op z'n donder gekregen. Als 'straf' kreeg hij alleen nog maar fotokopieen.
Ach het mag wat kostenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voorheen hadden ze extra stoelen in het kantoor, zodat twee mensen achter een scherm konden zitten. In het 'na Bouvrie'-tijdperk kan dat ook al niet meer
[afbeelding]
Zie jij Palma wel eens schoonmaken dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:20 schreef mootie het volgende:
Er is daar 5 dagen in de week huishouding aanwezig, is toch te gek voor woorden dat die het niet schoon kunnen houden.
Nee, die staat liever een half uur ranzigheid te spuien.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zie jij Palma wel eens schoonmaken dan?
ik heb wel second live genomen,hahahaha maar snap er geen moer van!quote:
volgens mij weet palma niet eens hoe een swiffer eruit ziet,laat staan een ouderwetse vloermop!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, die staat liever een half uur ranzigheid te spuien.![]()
Nah mijn videocard is niet goed ensow echt vaag, want de nieuwste grafische spelletjes worden hier gewoon gespeeld. Ik geef het op ik kijk wel mee op de streams naar second lifequote:Op maandag 14 mei 2007 19:25 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik heb wel second live genomen,hahahaha maar snap er geen moer van!
heb een gratis versie,en sta er een beetje verloren bij daar,hahahahah
![]()
Die laatste werkt stukken beter hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 19:26 schreef cindy10 het volgende:
[..]
volgens mij weet palma niet eens hoe een swiffer eruit ziet,laat staan een ouderwetse vloermop!![]()
Of te moonenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft vanochtend staan moppen. Je moet niet vragen hoe en na 1 minuut liep ze alweer over de vloer heen, want toen was hij droog volgens haar.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:26 schreef cindy10 het volgende:
[..]
volgens mij weet palma niet eens hoe een swiffer eruit ziet,laat staan een ouderwetse vloermop!![]()
Daar wordt ze morgen op aangesproken... Dat wordt leukquote:Op maandag 14 mei 2007 19:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie gaat haar daar op aanspreken ?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:28 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Daar wordt ze morgen op aangesproken... Dat wordt leuk, als lieke slim is haakt ze er direct op in, wordt het dikke ruzie en moet palma oprotten
..
Geen verschil tussen gratis en betaald. Alleen bij gratis heb je niet meteen geld om iets (bv extra kleding) te kopen. Maar genoeg gratis kleding te vinden. Als je wel gaat betalen sta je nog steeds even verloren erbij. Gewoon een tijdje rondstruinen, dat is de oplossing.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:25 schreef cindy10 het volgende:
[..]
![]()
ligt het aan mij , of staat zij in haar stringquote:
Geweldig weet precies hoe je je voelt, ik kon er ook niets mee, hahahahhaquote:Op maandag 14 mei 2007 19:25 schreef cindy10 het volgende:
[..]
![]()
Ik las een poosje geleden iets als dat de nieuwe Big Brother zich virtueel zou gaan afspelen. Misschien dat ze daar bij de Gouden Kooi nu al een introductie aan willen geven. Maar het lijkt mij niet zo leuk om naar te kijken.quote:
Wie gaat haar waar op aan spreken?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:28 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Daar wordt ze morgen op aangesproken... Dat wordt leuk, als lieke slim is haakt ze er direct op in, wordt het dikke ruzie en moet palma oprotten
..
Ze zaten vanmiddag in Dropzone. Dat is van Talpa / Radio538quote:Op maandag 14 mei 2007 19:28 schreef Frasier het volgende:
Waar zitten die gasten in Second Life?
Ze trok haar broek naar beneden om Lieke te zieken.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:29 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
ligt het aan mij , of staat zij in haar string
Geen kleine kinderen slaan he?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:25 schreef cindy10 het volgende:
[..]
![]()
Orientation Island 8 schatquote:Op maandag 14 mei 2007 19:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze zaten vanmiddag in Dropzone. Dat is van Talpa / Radio538
Huub en Natasia waren daar over aan het klagen.. Huub gaf aan dat hij haar daar op aan zou spreken, Nasty was het daar mee eens en liep verder te klagen, alsof ze haar morgen ook zou aanspreken... Beetje Lieke om te stoken, Japio der bij en Schoonmaaksnol is zo gekquote:
FOK is nooit saaiquote:Op maandag 14 mei 2007 19:34 schreef grazygirl het volgende:
staat er nog wat op het programma vanavond dat jullie weten? of wordt het weer saaaaaaaaaiiii
als je dat wel zou weten,was je allang rijkquote:Op maandag 14 mei 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
FOK is nooit saai![]()
Geintje hoor, ik heb geen idee wat er gaat of staat te gebeuren in DGK.
Even Palma aanspreken op het feit dat het huis blijkbaar zo slecht wordt schoongemaakt dat het een fijn huis voor ongedierte is.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:34 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Huub en Natasia waren daar over aan het klagen.. Huub gaf aan dat hij haar daar op aan zou spreken, Nasty was het daar mee eens en liep verder te klagen, alsof ze haar morgen ook zou aanspreken... Beetje Lieke om te stoken, Japio der bij en Schoonmaaksnol is zo gek
Jammer en helaas. Op Orientation kom je binnen maar daar blijft je niet ....... Je hebt het niet helemaal gevolgd, denk ik. En zeker nog niet op Second Life geweest. Zie de caps van Dropzone, vanmiddag, waar ik naast Huub en Amanda sta.quote:
das wel een heel klein voorproefje.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:38 schreef PC eend het volgende:
Ik krijg om de een of andere reden het idee dat Reza mij niet helemaal gelooft![]()
Hier een klein voorproefje over het gesprek over lepels.
http://www.youtube.com/watch?v=B2xO3MD7-bo
De rest moet ik om de bekende redenen voor me houden
meer meer meerquote:Op maandag 14 mei 2007 19:38 schreef PC eend het volgende:
Ik krijg om de een of andere reden het idee dat Reza mij niet helemaal gelooft![]()
Hier een klein voorproefje over het gesprek over lepels.
http://www.youtube.com/watch?v=B2xO3MD7-bo
De rest moet ik om de bekende redenen voor me houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |