Ben blij dat mijn hap er al in zitquote:
tjaaa dan is er geen redden meer aan,vrees ik....quote:Op maandag 14 mei 2007 19:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar overheen hebben ze met zwarte stift zitten kalken zie ik.
Er is daar 5 dagen in de week huishouding aanwezig, is toch te gek voor woorden dat die het niet schoon kunnen houden.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:15 schreef cindy10 het volgende:
[..]
wie trekt toch die vliegen en maden aan???(heb wel een idee,maar zeg het maar niet nu)![]()
Voorheen werd dat gedaan met een dikke zwarte stift. Brian ging toen alsnog lezen met strijklicht. En heeft vervolgens verschrikkelijk op z'n donder gekregen. Als 'straf' kreeg hij alleen nog maar fotokopieen.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:18 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hij kan proberen die tipex met zn nagel te verwijderen....(soms werkt dat..)![]()
Ik heb aan deze al meeeer dan genoegquote:Op maandag 14 mei 2007 19:22 schreef Betul het volgende:
En? Zitten jullie allemaal al op Second Life?
tjee ,nou lekker dan,je post word dus gewoon compleet verziekt ermee.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voorheen werd dat gedaan met een dikke zwarte stift. Brian ging toen alsnog lezen met strijklicht. En heeft vervolgens verschrikkelijk op z'n donder gekregen. Als 'straf' kreeg hij alleen nog maar fotokopieen.
Ach het mag wat kostenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voorheen hadden ze extra stoelen in het kantoor, zodat twee mensen achter een scherm konden zitten. In het 'na Bouvrie'-tijdperk kan dat ook al niet meer
[afbeelding]
Zie jij Palma wel eens schoonmaken dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:20 schreef mootie het volgende:
Er is daar 5 dagen in de week huishouding aanwezig, is toch te gek voor woorden dat die het niet schoon kunnen houden.
Nee, die staat liever een half uur ranzigheid te spuien.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zie jij Palma wel eens schoonmaken dan?
ik heb wel second live genomen,hahahaha maar snap er geen moer van!quote:
volgens mij weet palma niet eens hoe een swiffer eruit ziet,laat staan een ouderwetse vloermop!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, die staat liever een half uur ranzigheid te spuien.![]()
Nah mijn videocard is niet goed ensow echt vaag, want de nieuwste grafische spelletjes worden hier gewoon gespeeld. Ik geef het op ik kijk wel mee op de streams naar second lifequote:Op maandag 14 mei 2007 19:25 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik heb wel second live genomen,hahahaha maar snap er geen moer van!
heb een gratis versie,en sta er een beetje verloren bij daar,hahahahah
![]()
Die laatste werkt stukken beter hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 19:26 schreef cindy10 het volgende:
[..]
volgens mij weet palma niet eens hoe een swiffer eruit ziet,laat staan een ouderwetse vloermop!![]()
Of te moonenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft vanochtend staan moppen. Je moet niet vragen hoe en na 1 minuut liep ze alweer over de vloer heen, want toen was hij droog volgens haar.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:26 schreef cindy10 het volgende:
[..]
volgens mij weet palma niet eens hoe een swiffer eruit ziet,laat staan een ouderwetse vloermop!![]()
Daar wordt ze morgen op aangesproken... Dat wordt leukquote:Op maandag 14 mei 2007 19:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie gaat haar daar op aanspreken ?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:28 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Daar wordt ze morgen op aangesproken... Dat wordt leuk, als lieke slim is haakt ze er direct op in, wordt het dikke ruzie en moet palma oprotten
..
Geen verschil tussen gratis en betaald. Alleen bij gratis heb je niet meteen geld om iets (bv extra kleding) te kopen. Maar genoeg gratis kleding te vinden. Als je wel gaat betalen sta je nog steeds even verloren erbij. Gewoon een tijdje rondstruinen, dat is de oplossing.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:25 schreef cindy10 het volgende:
[..]
![]()
ligt het aan mij , of staat zij in haar stringquote:
Geweldig weet precies hoe je je voelt, ik kon er ook niets mee, hahahahhaquote:Op maandag 14 mei 2007 19:25 schreef cindy10 het volgende:
[..]
![]()
Ik las een poosje geleden iets als dat de nieuwe Big Brother zich virtueel zou gaan afspelen. Misschien dat ze daar bij de Gouden Kooi nu al een introductie aan willen geven. Maar het lijkt mij niet zo leuk om naar te kijken.quote:
Wie gaat haar waar op aan spreken?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:28 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Daar wordt ze morgen op aangesproken... Dat wordt leuk, als lieke slim is haakt ze er direct op in, wordt het dikke ruzie en moet palma oprotten
..
Ze zaten vanmiddag in Dropzone. Dat is van Talpa / Radio538quote:Op maandag 14 mei 2007 19:28 schreef Frasier het volgende:
Waar zitten die gasten in Second Life?
Ze trok haar broek naar beneden om Lieke te zieken.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:29 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
ligt het aan mij , of staat zij in haar string
Geen kleine kinderen slaan he?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:25 schreef cindy10 het volgende:
[..]
![]()
Orientation Island 8 schatquote:Op maandag 14 mei 2007 19:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze zaten vanmiddag in Dropzone. Dat is van Talpa / Radio538
Huub en Natasia waren daar over aan het klagen.. Huub gaf aan dat hij haar daar op aan zou spreken, Nasty was het daar mee eens en liep verder te klagen, alsof ze haar morgen ook zou aanspreken... Beetje Lieke om te stoken, Japio der bij en Schoonmaaksnol is zo gekquote:
FOK is nooit saaiquote:Op maandag 14 mei 2007 19:34 schreef grazygirl het volgende:
staat er nog wat op het programma vanavond dat jullie weten? of wordt het weer saaaaaaaaaiiii
als je dat wel zou weten,was je allang rijkquote:Op maandag 14 mei 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
FOK is nooit saai![]()
Geintje hoor, ik heb geen idee wat er gaat of staat te gebeuren in DGK.
Even Palma aanspreken op het feit dat het huis blijkbaar zo slecht wordt schoongemaakt dat het een fijn huis voor ongedierte is.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:34 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Huub en Natasia waren daar over aan het klagen.. Huub gaf aan dat hij haar daar op aan zou spreken, Nasty was het daar mee eens en liep verder te klagen, alsof ze haar morgen ook zou aanspreken... Beetje Lieke om te stoken, Japio der bij en Schoonmaaksnol is zo gek
Jammer en helaas. Op Orientation kom je binnen maar daar blijft je niet ....... Je hebt het niet helemaal gevolgd, denk ik. En zeker nog niet op Second Life geweest. Zie de caps van Dropzone, vanmiddag, waar ik naast Huub en Amanda sta.quote:
das wel een heel klein voorproefje.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:38 schreef PC eend het volgende:
Ik krijg om de een of andere reden het idee dat Reza mij niet helemaal gelooft![]()
Hier een klein voorproefje over het gesprek over lepels.
http://www.youtube.com/watch?v=B2xO3MD7-bo
De rest moet ik om de bekende redenen voor me houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |