Van Bluffen is naar mijn mening geen spraken , dat maak jij ervan , ik was echt wel van plan het 1 en ander uit de doeken te doen , maar de opmerkingen van een aantal mensen welke beweerde dat er drugs e.d. in het spel waren deden voor mij de deur dicht.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:53 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hahahah kom op nou....het werd breed uitgemeten dat jullie zouden gaan....als mensen hier dan vragen stellen,word er zeer geheimzinnig gereageerd:wij geven geen info over bewoners en gesprekken etc....(pas als sommige bewoners uit het huis zijn).
al met al....je gaat met veel poeha ergens heen,wil geen verslag geven,en gaat wel lopen bluffen!
hahahahaha toch triest als je zo je aandacht moet krijgen.(mischien ook veel met natasia gesproken die avond?)![]()
Kun je deze discussie elders voortzetten? En een user aanvallen op het forum is ook not done. Dank U.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:53 schreef cindy10 het volgende:
[..]
al met al....je gaat met veel poeha ergens heen,wil geen verslag geven,en gaat wel lopen bluffen!
hahahahaha toch triest als je zo je aandacht moet krijgen.(mischien ook veel met natasia gesproken die avond?)![]()
Wiequote:Op maandag 14 mei 2007 18:54 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nee helaas....de foto`s zijn verwijderd,aangezien een bepaald iemand in zn wiek geschoten is....![]()
Ik kreeg nog bijna een ban omdat ik het niet zo netjes was over zijn vrouw en zusquote:Op maandag 14 mei 2007 18:54 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nee helaas....de foto`s zijn verwijderd,aangezien een bepaald iemand in zn wiek geschoten is....![]()
moet je nagaan hoeveel er kan veranderen in een paar dagen...eerst was alles ervan gerost!quote:
die speculatie`s kwamen pas,nadat jij zo geheimzinnig en boeiend deed...quote:Op maandag 14 mei 2007 18:57 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Van Bluffen is naar mijn mening geen spraken , dat maak jij ervan , ik was echt wel van plan het 1 en ander uit de doeken te doen , maar de opmerkingen van een aantal mensen welke beweerde dat er drugs e.d. in het spel waren deden voor mij de deur dicht.
aanvallen? ik geef gewoon mn visie...quote:Op maandag 14 mei 2007 18:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je deze discussie elders voortzetten? En een user aanvallen op het forum is ook not done. Dank U.
Toch was ik het er helemaal mee eens.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
knip
kweet het,was er die avond(nacht bij)quote:Op maandag 14 mei 2007 18:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kreeg nog bijna een ban omdat ik het niet zo netjes was over zijn vrouw en zus
Nu kan ik gelukkig heel 'ontopic' zeggen dat amanda op de streams zei dat dat wijf echt niet spoorde![]()
Leuke sfeer? Deze dicussie hoort hier niet thuis. Dit is de COS. Nogmaals dank.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:01 schreef cindy10 het volgende:
[..]
aanvallen? ik geef gewoon mn visie...
of draag jij nu bij aan een leuke sfeer?![]()
kan wezen...maar wie begon er over die bepaalde avond? niet ikke.....DANK U!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuke sfeer? Deze dicussie hoort hier niet thuis. Dit is de COS. Nogmaals dank.
Klachten horen in FB, dank uquote:Op maandag 14 mei 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuke sfeer? Deze dicussie hoort hier niet thuis. Dit is de COS. Nogmaals dank.
haar eigen kinderen irriteren haar al....dus tja die bergman producten zullen vast ook wat teweegbrengen....quote:Op maandag 14 mei 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
Natasja heeft een extreem gevoelige huid, dus is ze bang dat de produkten van de Bergmankliniek haar gaan irriteren.
Ik kan niet wachten.
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub leest Japio de bijwerkingen van zijn medicijnen voor. Boeren, winderigheid, overgeven ....
Nou, zegt Japio, dat heb ik allemaal al
[afbeelding]
wat had ze verwacht dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:07 schreef Soury het volgende:
AManda stond op een tor........en het kraakteZe is helemaal van de kaart
Sowiezo.. prikken in je biefstuk is een DOODZONDE!!! Daarmee kun je het helemaal verpesten!quote:Op maandag 14 mei 2007 18:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
niet iedereen is goed in de keuken, amanda is heel goed in andere dingen, maar als ze echt wil kan ze ook goed koken, amanda kan alles als ze maar wilt![]()
Vanmiddag ook al een wormpje. Volgens Eric.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
Er komen vliegen uit het toetsenbord ????
Vliegen, torren, kakkerlakken.......wat is het daar een vieze zooi zeg. Breng Yvonne terug alles HH en alles komt goed.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanmiddag ook al een wormpje. Volgens Eric.
biefstuk moet je bakken nadat hij op kamertemp is gekomen....quote:Op maandag 14 mei 2007 19:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sowiezo.. prikken in je biefstuk is een DOODZONDE!!! Daarmee kun je het helemaal verpesten!
Ik vind torren wel schattigquote:Op maandag 14 mei 2007 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vliegen, torren, kakkerlakken.......wat is het daar een vieze zooi zeg. Breng Yvonne terug alles HH en alles komt goed.
wie trekt toch die vliegen en maden aan???(heb wel een idee,maar zeg het maar niet nu)quote:Op maandag 14 mei 2007 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanmiddag ook al een wormpje. Volgens Eric.
Buiten jaquote:
Dat komt onder Amanda's laars vandaanquote:
Een wrap onder constructie ....... Het ziet er best lekker uit, wat ze daar aan het maken is.quote:
hij kan proberen die tipex met zn nagel te verwijderen....(soms werkt dat..)quote:Op maandag 14 mei 2007 19:17 schreef petraa het volgende:
Post. Huub is boos omdat ze in de brief van zijn pa hebben zitten tipexxen.
Pa heeft gister al genoeg gezegdquote:Op maandag 14 mei 2007 19:17 schreef petraa het volgende:
Post. Huub is boos omdat ze in de brief van zijn pa hebben zitten tipexxen.
Daar overheen hebben ze met zwarte stift zitten kalken zie ik.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:18 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hij kan proberen die tipex met zn nagel te verwijderen....(soms werkt dat..)![]()
Ok, dat klinkt goed.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:17 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat zijn Tortilla's a la Lieke.. Met philedelphia, pesto, champignons, uitjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |