De natrasha van second lifequote:Op maandag 14 mei 2007 17:43 schreef Vandaag... het volgende:
Ben je een meisje dan? Of alleen in je second life?
Die heb ik gelezen ja, maar op de streams heb ik er nog niks van gehoord.quote:
Lekkersimpel zal zich weer eens niet met het programma willen bemoeienquote:
In Second Life heb ik een identiteit als man en een als vrouw. Die laatste is per vergissing ontstaan, maar ik kan het niet veranderen. Omdat ik op dat account nog geld heb staan, gooi ik het account nog niet weg.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:43 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ben je een meisje dan? Of alleen in je second life?
Oh hij was het niet geloof ik, ik zag LS staan, maar zo heet hij daar niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lekkersimpel zal zich weer eens niet met het programma willen bemoeien![]()
Ik moet het nog maar zien
Melissa was de absolute topscore, gevolgd door Lieke. En heel veel 'Bier en Tieten' geschreeuw.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Gelukkig zijn er veel weer geweest die Brian op second live ophemelden... *NOT*
Interessant!quote:Op maandag 14 mei 2007 17:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Melissa was de absolute topscore, gevolgd door Lieke. En heel veel 'Bier en Tieten' geschreeuw.
Meest opvallend was de info dat Japio Nicolaas niet gaat wegstemmen. Die kwam een paar keer in CAPS.
ahaquote:Op maandag 14 mei 2007 17:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In Second Life heb ik een identiteit als man en een als vrouw. Die laatste is per vergissing ontstaan, maar ik kan het niet veranderen. Omdat ik op dat account nog geld heb staan, gooi ik het account nog niet weg.
Ik ben blij dat je het zegt... ik ben steeds bang dat ik het in gezelschap ga neurienquote:Op maandag 14 mei 2007 17:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Bier en tieten, daar ging ik gisteravond mee slapen en nu heb ik het alweer in mijn hoofd
... dit valt nog onder de garantie...quote:Op maandag 14 mei 2007 17:56 schreef SiRojK het volgende:
'Ask Jan Des Bouvrie to restyle your house, and you will have seventy layers of paint on your wall"
Bijdehandjequote:Op maandag 14 mei 2007 17:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jan des Boef zal deze cap ook wel als kunst verkopen
[afbeelding]
en aan de overkant tegen de muur de cam die Lieke's kunstwerk opnam
[afbeelding]
Dat hoop ik tochquote:Op maandag 14 mei 2007 17:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... dit valt nog onder de garantie...
Zinloos. Twee vijvers, veel bosjes en een paardenstal in de buurt. Vergeet die spuitbus maar.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:01 schreef beequeen het volgende:
Wat goor toch al die vliegen in huis. Bestel een spuitbus.
quote:Op maandag 14 mei 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Als we daar zoenen, hebben we dan ook echt gezoend?
Het moet niet gekker worden. Misschien is ze bang voor wifebeater, omdat ze virtueel vreemd gaat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |