Hier zie je mij op m'n rugquote:Op maandag 14 mei 2007 17:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Maak es ff caps van Second Life dan?![]()
Ik sprak dan toch net tegen jouquote:Op maandag 14 mei 2007 17:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hier zie je mij op m'n rug
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 mei 2007 17:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hier zie je mij op m'n rug
[afbeelding]
Iedereen schreeuwde van alles over het pact van Japio, 'n hoop gezeur over Melissa en Lieke.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:36 schreef SiRojK het volgende:
Huub logt uit.. Al die zogenaamde spelinformatie daar kan Huub niks mee
Bron?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:29 schreef schatje het volgende:
Weet wifebeater Brian al dat de vlieglessen niet meer doorgaan vanwege zijn zelfmoordneigingen?
Niet iedereen, en huub zelf is going downquote:Op maandag 14 mei 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
Huub: Maakt niet uit waar je komt, het valt me op dat iedereen altijd zo negatief over hem (Brian) is.
Dat komt omdat het zo'n fijne knul is.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:40 schreef itsme het volgende:
Huub vraagt aan amanda hoe komt het toch dat iedereen overal waar je komt ze negatief over Brian praten
Dat komt omdat het een fijne knul isquote:Op maandag 14 mei 2007 17:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda: Brian heeft heel veel fans.
In levende lijve toch wel? Met een heel warme persoonlijkheid. Spontaan ook.quote:
Ben je een meisje dan? Of alleen in je second life?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik sta op de cap van blomst face to face met Amanda en Huub staat links van me
VOLquote:
quote:ik had die vliegschool een mailtje gestuurd
L.S
Ik wilde u even laten weten of eigenlijk vragen of u weet met wat voor figuur u zich inlaat met de vlieglessen die u geeft aan brian kubatz van de gouden kooi. als u dit filmpje kijkt zegt het genoeg. Iemand die zegt klaar te zijn om zelfmoord te plegen hoort mijn inziens niet in een vliegtuig thuis.
Ik hoop dat u weet wat u doet. En zich afvraagt of u er wel goed aan doet de vlieglessen voort te zetten.
Zie het filmpje op http://www.youtube.com/watch?v=DHBntfZ1Z9E
Met vriendelijke en bezorgde groetjes liz
dit was op 2 mei
en dit was hun antwoord
Beste Lizke,
Zelf had ik ook al mijn twijfels over de gouden kooi maar had het filmpje niet gezien. Uw mail heeft mij ervan overtuigd dat het beter is verder geen medewerking aan de vlieglessen te geven zodat de vlieglessen per direct bij ons beeindigd zijn.
Dank voor uw mening.
Met vriendelijke groet,
Grappigquote:Op maandag 14 mei 2007 17:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik sta op de cap van blomst face to face met Amanda en Huub staat links van me
Hij schijnt je een hand te geven en dan heel ontwapenend te spugen en slaan kijken.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
In levende lijve toch wel? Met een heel warme persoonlijkheid. Spontaan ook.
Yikes.
Niemand daar is leuk maar Brian??? Als ik kan kiezen tussen een teek en Brian dan wil ik liever een teekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |