Dat weet ze toch al?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze wil alleen maar weten of Brian boos kan worden
Dapper hoor.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:03 schreef itsme het volgende:
Ik zag jou gelijk bright_side_of _life maar je negeerde me.
Ok Het is me nog niet gelukt om er super mooi uit te zien. Ben een newbie daar op second life.
Kwam net nog iemand tegen van vol.![]()
Is het leuk om te doen, maw, zinvol om te downloaden?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:03 schreef itsme het volgende:
Ok Het is me nog niet gelukt om er super mooi uit te zien. Ben een newbie daar op second life.
Sorry, ik heb je niet herkend. Hoe heet je in Second Life ?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:03 schreef itsme het volgende:
nee joh.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:01 schreef beequeen het volgende:
Wat goor toch al die vliegen in huis. Bestel een spuitbus.
Bij mijn weten is dat ook niet zeker en gaat Jaap Nicolaas gewoon wegstemmen.. Maar zoals Japio al zegt, donderdag kijken we wel verderquote:Op maandag 14 mei 2007 18:04 schreef itsme het volgende:
Ik wist zelf niet eens dat het al zeker is dat jaap nicolaas niet gaat weg stemmen.
Heb blijkbaar niet goed opgelet.
Die paardenstal begrijp ik, maar bosjes en een vijver hebik zelf ook, maar vliegenquote:Op maandag 14 mei 2007 18:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zinloos. Twee vijvers, veel bosjes en een paardenstal in de buurt. Vergeet die spuitbus maar.
Marlene Mathy (geloof ik )quote:Op maandag 14 mei 2007 18:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sorry, ik heb je niet herkend. Hoe heet je in Second Life ?
Nou niet slim dan om dat door te gaan geven.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:06 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Bij mijn weten is dat ook niet zeker en gaat Jaap Nicolaas gewoon wegstemmen.. Maar zoals Japio al zegt, donderdag kijken we wel verder![]()
Zeker net als Dorus, met zijn muizenvalletjesquote:Op maandag 14 mei 2007 18:05 schreef itsme het volgende:
[..]
nee joh.
Gewoon schoonmaken dan gaan ze ook weg.
O eric gaat vliegen vallen maken. eikel![]()
Zinvol ? Tja, het is leuk om 'n keer te doen en beslist leuk om te zien hoe het allemaal werkt. Verder hangt het veel af wat je wilt doen op Second Life. In de toekomst verwacht ik er veel van, nu is alles nog in opkomst. Mijn belangstelling is vooral zakelijk.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is het leuk om te doen, maw, zinvol om te downloaden?
ik denk dat huub bij de komende popu-pol lager staat dan nu, of de huisvrouwtjes en bejaarden van VOL moeten fanatiek op hem hebben gestemd, huub WAS leuk, maar ook hij is over zijn hoogtepunt heen, hij is een zeur gewordenquote:Op maandag 14 mei 2007 17:40 schreef itsme het volgende:
Huub vraagt aan amanda hoe komt het toch dat iedereen overal waar je komt ze negatief over Brian praten
Ik heb me net geregistreerd op second life, ben nu software aan het downen en dan ??? kan ik poppetje maken ?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:03 schreef itsme het volgende:
Ik heb gewoon ook op Huub gestemd en weet je waarom???? Ik gun het pannenkoek niet dat Huub onder haar schatjes Brian en Natas komt te staan.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:09 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk dat huub bij de komende popu-pol lager staat dan nu, of de huisvrouwtjes en bejaarden van VOL moeten fanatiek op hem hebben gestemd, huub WAS leuk, maar ook hij is over zijn hoogtepunt heen, hij is een zeur geworden
Ja, het is vrij eenvoudig. In een paar stappen heb je een identiteit en een avatar (poppetje) en kleren.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb me net geregistreerd op second life, ben nu software aan het downen en dan ??? kan ik poppetje maken ?
Me videocard is niet goedquote:Op maandag 14 mei 2007 18:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, het is vrij eenvoudig. In een paar stappen heb je een identiteit en een avatar (poppetje) en kleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |