Maar wel 'luisteren', lijkt me?quote:
Volgens mij wel maar ze moeten het negeren....quote:Op maandag 14 mei 2007 17:25 schreef itsme het volgende:
Kunnen die poppetjes wel tegen hun praten want dan krijgen ze info
Ik ga je zo zoeken hopelijk. Ben nu afhankelijk van de streamsquote:Op maandag 14 mei 2007 17:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo lang. Mijn naam is herkenbaar ....... Bright !
*proest*quote:Op maandag 14 mei 2007 17:29 schreef schatje het volgende:
Weet wifebeater Brian al dat de vlieglessen niet meer doorgaan vanwege zijn zelfmoordneigingen?
Ik weet niet of die bewoordngen zijn gebruikt, maar ik denk wel dat hij het weet.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:29 schreef schatje het volgende:
Weet wifebeater Brian al dat de vlieglessen niet meer doorgaan vanwege zijn zelfmoordneigingen?
Ik zie het op het scherm op streamquote:Op maandag 14 mei 2007 17:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het staat daar bomvol met mensen van nowlive
stelletje stalkers.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het staat daar bomvol met mensen van nowlive
Kinky!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 17:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik sta nu tussen Amanda en Huub
Ja en daar maken we weer printscreens vanquote:Op maandag 14 mei 2007 17:32 schreef beequeen het volgende:
Ik lijk wel gek. Zit achter mijn PC naar een andere PC te kijken.![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 17:32 schreef beequeen het volgende:
Ik lijk wel gek. Zit achter mijn PC naar een andere PC te kijken.![]()
Maak es ff caps van Second Life dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Grappig, ik zie mezelf ook via de stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |