Bron: http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_461896.html?wt.bron=homeHVDNquote:Een 15-jarig meisje uit Borgerhout heeft zich vorig jaar geprostitueerd via de datingsites van TMF en VT4, zodat haar 19-jarige vriend zich allerlei luxeproducten en een wagen kon aanschaffen. Het openbaar ministerie vorderdt achttien maanden cel voor de jongeman. Een tweede beklaagde, die het meisje hielp bij haar prostitutiewerk, riskeert een jaar cel.
Stelen
Abdelhalim M. leerde het meisje begin 2006 kennen via een chatsessie. Ze werd smoorverliefd op hem. "De beklaagde, die perfect aan het profiel van de 'loverboy' beantwoordt, begon haar om geld te vragen, zodat hij allerlei luxeproducten kon kopen. Het meisje stal van haar ouders en grootouders. Toen Abdelhalim een wagen wilde, begon ze zich te prostitueren", stelde procureur Eva Herreman.
Zes klanten per dag
De tweede beklaagde, de 26-jarige Said E.H., stelde het appartement van zijn zus in Merksem ter beschikking voor haar rendez-voustjes. De klanten ronselde hij via de datingsites van TMF en VT4. "Het meisje ontving zes klanten per dag, die ze 150 euro per uur moest aanrekenen. Said ontving daarvan 30 procent; de rest belandde in de zakken van Abdelhalim. In totaal heeft ze hen ongeveer 2.700 euro overhandigd", zei de procureur.
Chantage
Toen het meisje de betalingen aan Said stopte, trok hij naar haar moeder om haar te vertellen waarmee haar dochter zich bezighield. Op 30 augustus 2006 stapten moeder en dochter naar de jeugdbrigade. Het meisje blijft er evenwel bij dat ze zich uit eigen beweging prostitueerde en door niemand gedwongen werd.
Druk
Volgens het openbaar ministerie zetten de beklaagden haar echter onder zware morele druk. Als ze niet met geld over de brug bleef komen, zou Abdelhalim hun relatie verbreken.
Slechts vijftien
Beide beklaagden worden vervolgd voor pooierij en aanranding van de eerbaarheid van een minderjarige. Ze geven toe dat ze seks met haar hadden, maar zouden toen nog niet geweten hebben dat ze slechts vijftien jaar was. Het vonnis wordt op 11 juni uitgesproken. (belga/hln)
Daar stopte ik met lezen.quote:Abdelhalim M.
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:38 schreef Pony-Lover het volgende:
Ach kom op, domme mokkels verdienen het gewoon.
Dus jij bent er ook zo een?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:38 schreef Pony-Lover het volgende:
Nee dat ben ik niet, ik geef alleen aan dat je mensen nou eenmaal niet tegen hun eigen achterlijkheid kan beschermen.quote:
Ik wist voordat ik begon met lezen al dat het een marokkaan zou zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar stopte ik met lezen.
Vuile kutmarokkaan
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:41 schreef ScienceFriction het volgende:
Overigens... nu kan het meisje die loverboy laten prostitueren in de cel met Big Bubba
Kinderen die denken dat ze alles weten = puberquote:Op maandag 14 mei 2007 15:38 schreef Pony-Lover het volgende:
Whehehequote:Op maandag 14 mei 2007 15:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wist voordat ik begon met lezen al dat het een marokkaan zou zijn.
Met 15-jarige?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:43 schreef kLowJow het volgende:
Is prostitutie eigenlijk legaal in België?
Eensch.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:38 schreef Pony-Lover het volgende:
Nee, gewoon prostitutie an sich. Ik vind het vreemd dat je nooit leest dat die meisjes ergens voor aangeklaagd worden. Je zou toch op z'n minst een belastingaanslag verwachten en boete wegens zwartwerken.quote:
Ach die vond het zelf vast ook reuze spannend hoor.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:44 schreef ruud_fr het volgende:
maar ik snap die meisjes ook niet hoor, er wordt toch veel voor gewaarschuwd
nou, eigenlijk wel ...quote:Op maandag 14 mei 2007 15:39 schreef Gunner het volgende:
Abdelhalim M. Klinkt als een voorbibsberber?
Beter dan die Abdelhalim M. bedoel je?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:40 schreef rival het volgende:
hoop dat ik mijn dochter een stuk beter opvoed dan dat
Ja maar daar lopen ze ook voor op gadgetsquote:Op maandag 14 mei 2007 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
In Japan schijnt het veel voor te komen dat meisjes zich prostitueren om zelf allerlei gadgets te kunnen kopen.
Zou ze er breezers voor hebben gekregen?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
In Japan schijnt het veel voor te komen dat meisjes zich prostitueren om zelf allerlei gadgets te kunnen kopen.
Dus uiteindelijk gaan de dames dat hier ook doen voor gadgets?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:47 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja maar daar lopen ze ook voor op gadgets
Cynische posters tegen de muur (met 3 kostssmileys) en voorbibsberbers 20 jaar (met slechts ééntje) ???quote:Op maandag 14 mei 2007 17:11 schreef American_Nightmare het volgende:
Die gasten die als reactie op dit soort artikelen afgeven op of de schuld geven aan die meisjes mogen ze van mij ook tegen de muur zetten![]()
![]()
Deze meisjes hebben vaak een lichte verstandelijke beperking (dus zijn in feite gehandicapt, al zie je dat niet aan ze) en zijn dus heel makkelijk beinvloedbaar. De jonge leeftijd speelt daarbij ook nog een heel grote rol. Ik kots echt op mensen die zo kortzichtig zijn dat ze daarbij verder niet na denken en meteen maar concluderen dat het 'domme mutsen' zijn en dat het 'eigen schuld dikke bult' is. Wie is er dan dom vraag ik me af...
Die kutmarokkanen mogen ze overigens 20 jaar geven wat mij betreft
quote:Op maandag 14 mei 2007 17:11 schreef American_Nightmare het volgende:
Die gasten die als reactie op dit soort artikelen afgeven op of de schuld geven aan die meisjes mogen ze van mij ook tegen de muur zetten![]()
![]()
Deze meisjes hebben vaak een lichte verstandelijke beperking (dus zijn in feite gehandicapt, al zie je dat niet aan ze) en zijn dus heel makkelijk beinvloedbaar. De jonge leeftijd speelt daarbij ook nog een heel grote rol. Ik kots echt op mensen die zo kortzichtig zijn dat ze daarbij verder niet na denken en meteen maar concluderen dat het 'domme mutsen' zijn en dat het 'eigen schuld dikke bult' is. Wie is er dan dom vraag ik me af...
Dat tegen de muur zetten was een metafoor, die 20 jaar meen ik bloedserieus.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Cynische posters tegen de muur (met 3 kostssmileys) en voorbibsberbers 20 jaar (met slechts ééntje) ???
Is dat niet wat krom?
daarentegen wordt seks ook verheerlijkt en kun je beter een prostituee zijn op je 15e dan nooit geneukt op je 18equote:Op maandag 14 mei 2007 15:44 schreef ruud_fr het volgende:
uit eigen ervaring?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:16 schreef Herald het volgende:
[..]
daarentegen wordt seks ook verheerlijkt en kun je beter een prostituee zijn op je 15e dan nooit geneukt op je 18e
Er zondermeer vanuit gaan dat het een gehandycapt naiëf onschuldig dom wicht betreft is daarentegen zeer logisch. Meisjes die om wat voor reden dan ook op 15-jarige leeftijd gewoon graag de hoer uithangen bestaan namelijk niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:11 schreef American_Nightmare het volgende:
![]()
Pooier zijn, of wel "pimpen" wordt ook nogal verheerlijkt. Daarbij zijn zulke 19-jarige jongens vaak nog erg naief, makkelijk beïnvloedbaar en erg gevoelig voor sociale druk. Vaak zijn ze geestelijk ook niet helemaal in orde, al zie je dat niet altijd aan ze af. Je kunt ze eigenlijk best gehandycapt noemen. Ik kots op mensen die zulke jongens zomaar tegen de muur willen zetten of in de cel willen gooien.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:16 schreef Herald het volgende:
[..]
daarentegen wordt seks ook verheerlijkt en kun je beter een prostituee zijn op je 15e dan nooit geneukt op je 18e
Zet mij dan maar tegen de muurquote:Op maandag 14 mei 2007 17:11 schreef American_Nightmare het volgende:
![]()
En dit zinnetje moet ook meer dan voldoende zijn:quote:Op maandag 14 mei 2007 15:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wist voordat ik begon met lezen al dat het een marokkaan zou zijn.
quote:"De beklaagde, die perfect aan het profiel van de 'loverboy' beantwoordt
een kachter marrokaanquote:Op maandag 14 mei 2007 19:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Het is toch godverdomme totale waanzin...............
Wederom een k88-marrokaan.
En dan vind men het vreemd dat mensen marrokanen structureel gaan zien als criminelen.
Nou ik niet nee. Wat bezielt die marrokanen toch om steeds maar weer negatief het nieuws te halen?
Geilen ze er soms op?
Btw erg domme meid ook dat ze meegaat in dit gedoe, ze heeft het er zelf naar gemaakt.
Rake klap en wijze les. vertrouw nooit een marrokaan!!!! Kutvolk.
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:09 schreef ErwinRommel het volgende:
En dan vind men het vreemd dat mensen marrokanen structureel gaan zien als criminelen.
Nou ik niet nee. Wat bezielt die marrokanen toch om steeds maar weer negatief het nieuws te halen?
Geilen ze er soms op?
Btw erg domme meid ook dat ze meegaat in dit gedoe, ze heeft het er zelf naar gemaakt.
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Je weet wel waar ik op doel
Ok, ik zal het maar gewoon zeggen: een Kutmarrokaan.
Of ze zijn heel open-minded.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap niet dat er vrouwen waar ook ter wereld zijn die vrijwillig hun lichaam voor de lage lusten der overspelige zielen verkopen. Dat betekent toch standaard dat je psychisch niet 100% bent?²
nogal bijdehand voor iemand die zijn land in de steek heeft gelaten.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Geilen ze er soms op?
Het zal inderdaad ook bij haar vrij hard aankomen dat haar vriendje wordt opgesloten, maar wat heeft dit alles met vertrouwen te maken?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Op zich toch helemaal geen probleem? Het is simpelweg een kwestie van vraag en aanbod en als die meisjes zich aanbieden in ruil voor geld, so what?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat in gaat zien? Dat het een allochtoon was?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:17 schreef Elwood1802 het volgende:
En weer was het een allochtoon.
Tijd dat links fok dat ook eens in gaat zien.
Dat allochtonen het as van het kwaad zijn en dat allochtonen veel vaker de wet over treden natuurlijk!!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:54 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat in gaat zien? Dat het een allochtoon was?
Eerder open-legged.quote:
quote:Het meisje blijft er evenwel bij dat ze zich uit eigen beweging prostitueerde en door niemand gedwongen werd.
Ook niet als het beïnvloedbare onzekere kinderen zijn die uitgebuit worden door pooiers?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:13 schreef Evil_Jur het volgende:
Tsja, medelijden met dergelijke domme mensen kan ik maar moeilijk opbrengen...
Mwoa, dat verzacht de omstandigheden misschien een beetje, maar een 15 jarige beschikt gewoonlijk over voldoende verstand om in te zien dat dit fout is. Als ze zelf beweert dat ze het vrijwillig doet is het dus niet meer dan een domme snol die krijgt wat ze wil.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:14 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ook niet als het beïnvloedbare onzekere kinderen zijn die uitgebuit worden door pooiers?
Nee. Dan begrijp jij niet hoe de mens in elkaar zit en hoezeer met name pubermeisjes beïnvloed kunnen worden zodat ze eigenlijk niet eens meer weten waar zijzelf ophouden en waar de ander begint. Je oordeelt veel te hard, en ook nog eens richting de verkeerde persoon..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:18 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Mwoa, dat verzacht de omstandigheden misschien een beetje, maar een 15 jarige beschikt gewoonlijk over voldoende verstand om in te zien dat dit fout is. Als ze zelf beweert dat ze het vrijwillig doet is het dus niet meer dan een domme snol die krijgt wat ze wil.
Stimmt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:00 schreef Fides het volgende:
[..]
Dat allochtonen het as van het kwaad zijn en dat allochtonen veel vaker de wet over treden natuurlijk!!!!
Nou van mij mogen ze best afgeschoten worden hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 17:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Pooier zijn, of wel "pimpen" wordt ook nogal verheerlijkt. Daarbij zijn zulke 19-jarige jongens vaak nog erg naief, makkelijk beïnvloedbaar en erg gevoelig voor sociale druk. Vaak zijn ze geestelijk ook niet helemaal in orde, al zie je dat niet altijd aan ze af. Je kunt ze eigenlijk best gehandycapt noemen. Ik kots op mensen die zulke jongens zomaar tegen de muur willen zetten of in de cel willen gooien.!
Mannen zijn er ook niet vies van anders had ze geen 18 klanten gehadquote:Op maandag 14 mei 2007 16:06 schreef lionsguy18 het volgende:
Oh het gaat om een jong hoertje.
Dat willen die meiden toch?
Slotje.
Hopelijk krijg je snel een dodelijke ziektequote:Op maandag 14 mei 2007 19:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zet mij dan maar tegen de muur![]()
Die jongens verdienen natuurlijk ook een harde straf, maar dat meisje is aan de andere kant wel gewoon een 'domme muts' die het aan haarzelf te danken heeft![]()
En als ze begeleiding hebben, gebeurt zoiets niet denk jequote:Op maandag 14 mei 2007 19:08 schreef rival het volgende:
zet mij dan ook maar tegen de muur!
en als de meisjes verstandilijk beperkt zijn dan behoren ze begeleiding te krijgen..
mijn zus zou dit dus never nooit niet overkomen he!!!!!! oke, die gasten mogen ze van mij opsluiten maar die meisjes zijn wel erg naief
Dat is nou precies wat ik bedoel. Domme mensen die andere mensen van domheid betichtenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:26 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nee. Dan begrijp jij niet hoe de mens in elkaar zit en hoezeer met name pubermeisjes beïnvloed kunnen worden zodat ze eigenlijk niet eens meer weten waar zijzelf ophouden en waar de ander begint. Je oordeelt veel te hard, en ook nog eens richting de verkeerde persoon..
Dat is synoniem aan "psychisch niet in orde".quote:
In combinatie met je avatar een prachtige reactie.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Geilen ze er soms op?
Hij is inderdaad een beetje dom. Weet je wat? Laten we ook alle slachtoffers van kindermisbruik, aanranding, verkrachting en moord als "dom" afdoen, dan is dat probleem ook opgelost! Het is immers hun eigen schuldquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In combinatie met je avatar een prachtige reactie.
We weten totaal niets van de achtergrond van het meisje, en we weten dus ook totaal niets over mogelijke dwang of druk. Als de enige druk echt was dat slechts de relatie zou worden verbroken, dan moet ze of heel erg goed gebrainwashed zijn, of wanhopig zijn, of inderdaad gewoon dom.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hij is inderdaad een beetje dom. Weet je wat? Laten we ook alle slachtoffers van kindermisbruik, aanranding, verkrachting en moord als "dom" afdoen, dan is dat probleem ook opgelost! Het is immers hun eigen schuld
Zijn die ook 15? Nee.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:57 schreef Heerlijkheid het volgende:
Heel leuk die selectieve verontwaardiging, maar hoeveel van de normale prostituees zullen niet op identieke wijze 'gedwongen' worden?
Dat is allemaal mogelijk. Meisjes van die leeftijd zijn nu eenmaal heel makkelijk beinvloedbaar. En zelfs al is dat laatste het geval, zoals ik gezegd heb is 'domheid' zelden iemand aan te rekenen. Ga je een beroofde invalide ook de schuld van de roof geven omdat ie nu eenmaal niet kan lopen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
We weten totaal niets van de achtergrond van het meisje, en we weten dus ook totaal niets over mogelijke dwang of druk. Als de enige druk echt was dat slechts de relatie zou worden verbroken, dan moet ze of heel erg goed gebrainwashed zijn, of wanhopig zijn, of inderdaad gewoon dom.
Wat een slecht voorbeeld. Domheid is vaak weldegelijk iemand aan te rekenen, het is een soort van naiviteit omtrent bepaalde zaken. Een bepaalde manier om aandacht te krijgen bijvoorbeeld. Je gaat mij niet wijsmaken dat een willekeurige 15 jarige niet weet dat hij of zij niet mag stelen van zijn/haar ouders, of dat prostitutie nou niet echt de manier is. Sterker nog, ze blijft er zelf ook bij dat ze niet gedwongen is. Misschien vond ze al het gesex zelf ook wel fijn, weten wij veel. Zolang hier niet duidelijk is of het om gedwongen prostitutie gaat, heb ik zoiets van, moet ze allemaal zelf weten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:03 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat is allemaal mogelijk. Meisjes van die leeftijd zijn nu eenmaal heel makkelijk beinvloedbaar. En zelfs al is dat laatste het geval, zoals ik gezegd heb is 'domheid' zelden iemand aan te rekenen. Ga je een beroofde invalide ook de schuld van de roof geven omdat ie nu eenmaal niet kan lopen?
Dat zijn allemaal eerder aanwijzingen van iemand die niet helemaal normaal begaafd is, dan van iemand die in- en inslecht is (stelen van ouders, zichzelf prostitueren) hoewel dat voor veel mensen wel de makkelijkste conclusie is. Vanuit deze conclusie redeneert men namelijk door dat het juist DAAROM hen nooit zal overkomen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een slecht voorbeeld. Domheid is vaak weldegelijk iemand aan te rekenen, het is een soort van naiviteit omtrent bepaalde zaken. Een bepaalde manier om aandacht te krijgen bijvoorbeeld. Je gaat mij niet wijsmaken dat een willekeurige 15 jarige niet weet dat hij of zij niet mag stelen van zijn/haar ouders, of dat prostitutie nou niet echt de manier is. Sterker nog, ze blijft er zelf ook bij dat ze niet gedwongen is. Misschien vond ze al het gesex zelf ook wel fijn, weten wij veel. Zolang hier niet duidelijk is of het om gedwongen prostitutie gaat, heb ik zoiets van, moet ze allemaal zelf weten.
Wat een domheid komt er uit jouw reactie naar voren. Denk je het echt dat zo'n meisje van 15 het leuk vind om per dag 10 willekeurige kerels over zich heel te krijgen. Bij al dit soort treurige verhalen gaat het om kinderen uit gebroken gezinnen die worden misbruikt door hobbypooiers. Vader is er vandoor en moeder moet hard werken om nog een beetje geld te hebben en dan is zo'n meisje snel weggekaapt. 15 jaar (even voor de zekerheid vet gedrukt).quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een slecht voorbeeld. Domheid is vaak weldegelijk iemand aan te rekenen, het is een soort van naiviteit omtrent bepaalde zaken. Een bepaalde manier om aandacht te krijgen bijvoorbeeld. Je gaat mij niet wijsmaken dat een willekeurige 15 jarige niet weet dat hij of zij niet mag stelen van zijn/haar ouders, of dat prostitutie nou niet echt de manier is. Sterker nog, ze blijft er zelf ook bij dat ze niet gedwongen is. Misschien vond ze al het gesex zelf ook wel fijn, weten wij veel. Zolang hier niet duidelijk is of het om gedwongen prostitutie gaat, heb ik zoiets van, moet ze allemaal zelf weten.
Ik denk dat je dan nog een heel normaal gezin als voorbeeld neemt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:17 schreef buachaille het volgende:
[..]
Wat een domheid komt er uit jouw reactie naar voren. Denk je het echt dat zo'n meisje van 15 het leuk vind om per dag 10 willekeurige kerels over zich heel te krijgen. Bij al dit soort treurige verhalen gaat het om kinderen uit gebroken gezinnen die worden misbruikt door hobbypooiers. Vader is er vandoor en moeder moet hard werken om nog een beetje geld te hebben en dan is zo'n meisje snel weggekaapt. 15 jaar (even voor de zekerheid vet gedrukt).
Welke reactie getuigt nou van domheid? Je bent hier een bepaalde beeld aan het opgooien van wat jij hebt over prostituees. Er zijn talloze gevallen waarbij dit beeld totaal niet klopt en ze zelfs uit hele rijke gezinnen komen die alles voor elkaar hebben. Meisjes die erbij willen horen want ja, sex is hot, sex is goed. Hoe jonger hoe beter. Net zoals dat nieuwsbericht laatst over meisjes die jongemannen een blowjob geven als ze een ritje naar huis geven. Je ziet het gewoon steeds vaker en daarmee zie je ook dat het steeds minder vaak meisjes zijn die gedwongen worden, maar nee die het zelf gewoon willen omdat het stoer is en omdat ze er van alles mee kunnen bereiken (met hun lichaam).quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:17 schreef buachaille het volgende:
[..]
Wat een domheid komt er uit jouw reactie naar voren. Denk je het echt dat zo'n meisje van 15 het leuk vind om per dag 10 willekeurige kerels over zich heel te krijgen. Bij al dit soort treurige verhalen gaat het om kinderen uit gebroken gezinnen die worden misbruikt door hobbypooiers. Vader is er vandoor en moeder moet hard werken om nog een beetje geld te hebben en dan is zo'n meisje snel weggekaapt. 15 jaar (even voor de zekerheid vet gedrukt).
Als je je nou eens baseert op de realiteit in plaats van verhalen die in de Telegraaf en op de Fok frontpage verschijnen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welke reactie getuigt nou van domheid? Je bent hier een bepaalde beeld aan het opgooien van wat jij hebt over prostituees. Er zijn talloze gevallen waarbij dit beeld totaal niet klopt en ze zelfs uit hele rijke gezinnen komen die alles voor elkaar hebben. Meisjes die erbij willen horen want ja, sex is hot, sex is goed. Hoe jonger hoe beter. Net zoals dat nieuwsbericht laatst over meisjes die jongemannen een blowjob geven als ze een ritje naar huis geven. Je ziet het gewoon steeds vaker en daarmee zie je ook dat het steeds minder vaak meisjes zijn die gedwongen worden, maar nee die het zelf gewoon willen omdat het stoer is en omdat ze er van alles mee kunnen bereiken (met hun lichaam).
Gut gut gut, mijn zus werkt bij de raad voor de kinderbescherming. En ik denk dat die wel iets vaker met dat soort mensen te maken heeft dan jijzelf. Het gedrag is VAAK inderdaad niet aan te rekenen, maar VAAK ook wel. Mijn zus heeft zo vaak kinderen over de vloer gehad uit (extreem) rijke gezinnen die dit soort taferelen zagen als spannend en ook als een vorm van rebellie (pubers). Lekker afzetten tegen de ouders en de rest van het gezin.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:17 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal eerder aanwijzingen van iemand die niet helemaal normaal begaafd is, dan van iemand die in- en inslecht is (stelen van ouders, zichzelf prostitueren) hoewel dat voor veel mensen wel de makkelijkste conclusie is. Vanuit deze conclusie redeneert men namelijk door dat het juist DAAROM hen nooit zal overkomen.Er zijn natuurlijk al HEEL veel van dit soort gevallen bekend, en bijna altijd gaat het over minder begaafde en dus heel makkelijk beinvloedbare meisjes. En dan is dergelijk gedrag simpelweg niet of veel moeilijker aan te rekenen.
Maar goed mijn vriendin werkt in de hulpverlening en heeft met dit soort jongeren dus dagelijks te maken dus ik heb er een iets reeelere kijk op dan de gemiddelde fokker, hoewel dat voor deze laatste nog geen rechtvaardiging is om maar meteen de meest vergaande en kortzichtige conclusies te trekken.
Wat voor domheid is iemand aan te rekenen vraag ik me af? Wanneer je steelt van je ouders is er iets grondig mis. Of je staat onder grote druk, je hebt een verstandelijke beperking, of misschien is je opvoeding wel compleet de mist in gegaan. Veel vaker nog is het een combinatie van factoren. Om dan meteen 'eigen schuld' te roepen gaat me 3 bruggen te ver.
Vraag dat maar eens iemand die bij het Min. v Just. werkt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als je je nou eens baseert op de realiteit in plaats van verhalen die in de Telegraaf en op de Fok frontpage verschijnen.Geloof me, ik ken genoeg verhalen uit de dagelijkse realiteit, en daarbij is er zelden tot nooit sprake van normale of rijke gezinnen waarvan de dochters volkomen ontspoord zijn.
Als jij denkt dat meisjes van 15 het spannend vinden om 10 kerels per dag over zich heen te krijgen denk ik dat het tijd wordt dat jij eens hulp gaat zoeken (bij je zus misschien?). Ik heb er genoeg over gezegd, ben weg!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gut gut gut, mijn zus werkt bij de raad voor de kinderbescherming. En ik denk dat die wel iets vaker met dat soort mensen te maken heeft dan jijzelf. Het gedrag is VAAK inderdaad niet aan te rekenen, maar VAAK ook wel. Mijn zus heeft zo vaak kinderen over de vloer gehad uit (extreem) rijke gezinnen die dit soort taferelen zagen als spannend en ook als een vorm van rebellie (pubers). Lekker afzetten tegen de ouders en de rest van het gezin.
Er zijn inderdaad honderden meisjes die dat spannend vinden. Tot ziens!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als jij denkt dat meisjes van 15 het spannend vinden om 10 kerels per dag over zich heen te krijgen denk ik dat het tijd wordt dat jij eens hulp gaat zoeken (bij je zus misschien?). Ik heb er genoeg over gezegd, ben weg!
De marokkanen kun je eerder vergelijken met de homo's die in de tweede wereldoorlog door hitler vervolgd werdenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:25 schreef BansheeBoy het volgende:
De wereld heeft niet geleerd van haar geschiedenis, we gaan weer richting de taferelen van 40-45, de joden van vandaag zijn de Marokkanen, als ik zo de berichten lees hier.²
Ja en er zijn ook meisjes die het spannend vinden om hun polsen open te snijden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad honderden meisjes die dat spannend vinden. Tot ziens!
Exact. Maar ik zie niet in wat dat te maken heeft met dit onderwerp. Dat zijn vaak meisjes die niet 100% erbij zijn. Het is iig net zo achterlijk om te denken dat alle prostituees in NL gedwongen worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:30 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ja en er zijn ook meisjes die het spannend vinden om hun polsen open te snijden.
http://www.youtube.com/watch?v=zaXPxxk3sKg&mode=related&search=quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:17 schreef buachaille het volgende:
15 jaar (even voor de zekerheid vet gedrukt).
Ja, maar als je als 15-jarige 10 hoerenlopers (die er vaak dusdanig onfris uitzien dat geen vrouw ze meer wil hebben) moet ontvangen dan wordt je of gedwongen of je bent inderdaad niet 100% bij je verstand.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Exact. Maar ik zie niet in wat dat te maken heeft met dit onderwerp. Dat zijn vaak meisjes die niet 100% erbij zijn.
Hé een zeekoe!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:33 schreef Toeps het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=zaXPxxk3sKg&mode=related&search=
Even ter illustratie, dit is ook 15 jaar.
Sorry, maar als je dat denkt, leef je niet meer in de wereld van vandaag.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:34 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ja, maar als je als 15-jarige 10 hoerenlopers (die er vaak dusdanig onfris uitzien dat geen vrouw ze meer wil hebben) moet ontvangen dan wordt je of gedwongen of je bent inderdaad niet 100% bij je verstand.
volgens mij denken die gasten in het publiek dat ookquote:
Met 15 dromen ze arvan en posten ze over die dromen op internetforá's en ietsjes later laten zij hun droom uitkomen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als jij denkt dat meisjes van 15 het spannend vinden om 10 kerels per dag over zich heen te krijgen denk ik dat het tijd wordt dat jij eens hulp gaat zoeken (bij je zus misschien?). Ik heb er genoeg over gezegd, ben weg!
Er zijn ook meisjes van 15 die ervan dromen om zelfmoord te plegen en laten dat later uitkomen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Met 15 dromen ze arvan en posten ze over die dromen op internetforá's en ietsjes later laten zij hun droom uitkomen.
Ja, er zijn genoeg meisjes die het spannend vinden en niet durven.
Dutch Gangbang
Dutch gangbang deel 2
Hoeveel jonge meisjes ken jij die het leuk vinden om zich door 10 vreemde mannen per dag te laten naaien (IEDERE dag weer)? Ik namelijk geen. Naast het feit dat dit fysiek een marteling is, zijn die meiden voor de rest van hun leven geestelijk verminkt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sorry, maar als je dat denkt, leef je niet meer in de wereld van vandaag.
Na dit ben ik opgehouden met lezen. Alles wordt dan altijd zo heerlijk duidelijk.quote:Abdelhalim M
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sorry, maar als je dat denkt, leef je niet meer in de wereld van vandaag.
Komop zeg.. dat zijn fantasieen. Gigantisch veel vrouwen hebben de fantasie om verkracht te worden. Ik ben echter nog nooit een vrouw tegengekomen die verklaarde: "He vannacht in een donker steegje ben ik me toch lekker verkracht".quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Met 15 dromen ze arvan en posten ze over die dromen op internetforá's en ietsjes later laten zij hun droom uitkomen.
Ja, er zijn genoeg meisjes die het spannend vinden en niet durven.
Dutch Gangbang
Dutch gangbang deel 2
Sorry maar het feit dat jij denkt dat er geen meisjes zijn die het leuk vinden om geneukt te worden zegt wel wat over de mate van mensenkennis. Er zijn talloze dames die het zien als een vorm van vermaakt dat hoort bij het puberen. Die doen het omdat ze het zelf stoer vinden om te doen, en dat doen ze bewust. Gelukkig zie jij nu ook dat de dames die hier reageren in dit topic het grotendeels met mij eens zijn. De jongens waren sowieso fout bezig, daar bestaat geen twijfel over. Maar dat de dame in kwestie onschuldig is, zielig is, of totaal onbewust bezig was, dat is ALLES behalve een feit.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:32 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hoeveel jonge meisjes ken jij die het leuk vinden om zich door 10 vreemde mannen per dag te laten naaien (IEDERE dag weer)? Ik namelijk geen. Naast het feit dat dit fysiek een marteling is, zijn die meiden voor de rest van hun leven verminkt.
Gast, het feit dat jij serieus denkt dat er echt meisjes zijn die dat wel leuk vinden, geeft aan dat je geen enkele vorm van intelligentie hoeft te bezitten om mod te worden op Fok.
Lees eens wat ik schrijf voordat je ander beticht van "zieke geesten".quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:35 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
![]()
Er zullen idd wel van die kleine kuthoertjes zijn die het leuk vinden. Maar je komt ze echt niet op elke straat tegen.
Of heb jij een zus, vriendin, moeder of oma die zich graag in de reet laat neuken door 15 mocro's in een rij.
*bring it on*
Beetje twijfelen of zoiets wel verkrachting is. Damn Mods hebben zieke geesten hier.
Dat bestaat niet Toeps. Elk meisje van 15 jaar is per definitie onschuldig en vind het niet lekker om genaaid te worden. En het is NOOIT hun keuze.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:33 schreef Toeps het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=zaXPxxk3sKg&mode=related&search=
Even ter illustratie, dit is ook 15 jaar.
mijjn god wat ben jij een stumperd.. Er is een verschil tussen leuk vinden om te neuken en leuk vinden om dag in dag uit door tientallen mannen genomen te worden waarvan de enige gestelde eis is dat ze geld bij zich hebben. Ik weet niet uit wat voor sociaal milieu jij komt maar ik ken NIEMAND en ben NOOIT iemand tegengekomen die dat ook maar enigszins leuk zou vinden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sorry maar het feit dat jij denkt dat er geen meisjes zijn die het leuk vinden om geneukt te worden zegt wel wat over de mate van mensenkennis. Er zijn talloze dames die het zien als een vorm van vermaakt dat hoort bij het puberen. Die doen het omdat ze het zelf stoer vinden om te doen, en dat doen ze bewust. Gelukkig zie jij nu ook dat de dames die hier reageren in dit topic het grotendeels met mij eens zijn. De jongens waren sowieso fout bezig, daar bestaat geen twijfel over. Maar dat de dame in kwestie onschuldig is, zielig is, of totaal onbewust bezig was, dat is ALLES behalve een feit.
Die zijn dan ook zeer waarschijnlijk zwakzinnig...quote:Op maandag 14 mei 2007 15:44 schreef ruud_fr het volgende:
Wie is er nou een stumperd. Volgens mij ben jij echt lang niet meer buiten geweest. Jij zegt dat deze meid gedwongen is, dat blijkt nergens uit. Er zijn namelijk zat DAMES die het gewoon doen om zich af te zetten tegen hun ouders of tegen whatever. En die keuze maken ze BEWUST, en tevens ONGEDWONGEN. Jij zegt dat dat niet bestaat, en serieus dan ben je echt wereldvreemd als je dat denkt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:42 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
mijjn god wat ben jij een stumperd.. Er is een verschil tussen leuk vinden om te neuken en leuk vinden om dag in dag uit door tientallen mannen genomen te worden waarvan de enige gestelde eis is dat ze geld bij zich hebben. Ik weet niet uit wat voor sociaal milieu jij komt maar ik ken NIEMAND en ben NOOIT iemand tegengekomen die dat ook maar enigszins leuk zou vinden.
nou, op Fok ken ik er iig 1quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:32 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hoeveel jonge meisjes ken jij die het leuk vinden om zich door 10 vreemde mannen per dag te laten naaien (IEDERE dag weer)? Ik namelijk geen. Naast het feit dat dit fysiek een marteling is, zijn die meiden voor de rest van hun leven verminkt.
Gast, het feit dat jij serieus denkt dat er echt meisjes zijn die dat wel leuk vinden, geeft aan dat je geen enkele vorm van intelligentie hoeft te bezitten om mod te worden op Fok.
Meisjes van 15 die bewust ervoor kiezen om zich elke dag door 10 ranzige stinkende kerels tot bloedens toe te laten neuken. Ik weet niet in wat voor morbide fantasiewereld jij leeftquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wie is er nou een stumperd. Volgens mij ben jij echt lang niet meer buiten geweest. Jij zegt dat deze meid gedwongen is, dat blijkt nergens uit. Er zijn namelijk zat DAMES die het gewoon doen om zich af te zetten tegen hun ouders of tegen whatever. En die keuze maken ze BEWUST, en tevens ONGEDWONGEN. Jij zegt dat dat niet bestaat, en serieus dan ben je echt wereldvreemd als je dat denkt.
Het staat gewoon in het bericht, het meiske deed het uit eigen beweging. Dat jij je wereldbeeld laten bepalen door je eigen leefomgeving is jouw probleem, je bent dan ook nogal wereldvreemd. Je kent ook geen loverboys, dus die bestaan ook niet ? Of ben je enkel wat selectief in hetgeen je voor waarheid aanneemt...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:42 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
mijjn god wat ben jij een stumperd.. Er is een verschil tussen leuk vinden om te neuken en leuk vinden om dag in dag uit door tientallen mannen genomen te worden waarvan de enige gestelde eis is dat ze geld bij zich hebben. Ik weet niet uit wat voor sociaal milieu jij komt maar ik ken NIEMAND en ben NOOIT iemand tegengekomen die dat ook maar enigszins leuk zou vinden.
Overdrijf niet zo zegquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:32 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hoeveel jonge meisjes ken jij die het leuk vinden om zich door 10 vreemde mannen per dag te laten naaien (IEDERE dag weer)? Ik namelijk geen. Naast het feit dat dit fysiek een marteling is, zijn die meiden voor de rest van hun leven geestelijk verminkt.
18 uur in totaal..quote:Het meisje ontving zes klanten per dag, die ze 150 euro per uur moest aanrekenen. Said ontving daarvan 30 procent; de rest belandde in de zakken van Abdelhalim. In totaal heeft ze hen ongeveer 2.700 euro overhandigd", zei de procureur
Ik weet niet in wat voor fantasiewereld jij leeft, waarbij iedereen dezelfde gedachtegang er op nahoud omtrent sex. Er zijn zat meiden die dat leuk vinden en dat doen, dat jij en ik daar niks voor voelen, zorgt er niet voor dat dat nog niet gebeurd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:47 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Meisjes van 15 die bewust ervoor kiezen om zich elke dag door 10 ranzige stinkende kerels tot bloedens toe te laten neuken. Ik weet niet in wat voor morbide fantasiewereld jij leeft
Tot bloedens toe nog welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:47 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Meisjes van 15 die bewust ervoor kiezen om zich elke dag door 10 ranzige stinkende kerels tot bloedens toe te laten neuken. Ik weet niet in wat voor morbide fantasiewereld jij leeft
Dan is er wel degelijk sprake van emotionele druk of zelfs emotionele mishandeling, hoe je het ook wilt noemen. Volgens die mutant gast doen die meiden het omdat ze het zo lekker vindenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:45 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, op Fok ken ik er iig 1
okay, die deed dat niet dagelijks, maar dat was volgens mij enkel om praktische redenen
tuurlijk wordt er van die meiden misbruik gemaakt, er wordt ingespeeld op hun onzekerheid, eenzaamheid, naieviteit , maar dan nog, is er zoiets als een keuze, je kan gewoon van die jongen weg, maar dat willen ze niet, want "hij kan ook lief zijn, echt waar, hij meende het niet, hij heeft er echt spijt van" ....
die meiden vinden het vaak eerst allemaal prachtig, en er is in het begin geen sprake van 'echte' dwang, die gast haalt ze over, en het enige waar ze dan bang voor zijn vaak, is dat die knul het uitmaakt, ze niet meer lief vindt, niet meer de mooiste, een ander meisje hun plaats in zal nemen.
er is altijd een keuze, ook bij mishandeling, je kunt weg, er is echt niet in alle gevallen sprake van bedreigen , naar het leven staan.
ik denk echt dat als je aan zo'n meisje vraagt waar ze dan bang voor was, ze zal zeggen "dan was ik hem kwijt" , alleen zal ze zich ms daar voor schamen en dan zeggen "ik durfde niet weg".
niet in alle gevallen, maar ik denk dat het vaker zo gaat dan jij denkt.
Hij leest ook alleen wat hij wil lezen. Als je ziet wat hij zegt over wat hij meent dat IK denk, dan is het echt hilarisch.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Tot bloedens toe nog welMisschien moet je nog wat meer overdrijven, ik trap er nog niet in.
Wat denk jij dat er gebeurt als een paar kerels erop los rammen in een jong meisje?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Tot bloedens toe nog welMisschien moet je nog wat meer overdrijven, ik trap er nog niet in.
Heb je moeite met lezen? Heb je een brilletje nodig? Zegt iemand dat dit goed is? Zegt iemand dat dit bij het puberen hoort? Zegt iemand dat dit niet aangepakt moet worden?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:42 schreef American_Nightmare het volgende:
We zullen jouw 14 jarige dochter later eens dagelijks door 10 Marokkanen laten neuken een maandje lang, kijken of je dan nog vindt of dat "bij het puberen hoort"![]()
![]()
Vrouwen gebruiken sex al eeuwenlang voor luxe dus wat er niet zo schokkend aan is snap ik niet.quote:Breezerseks ontgroeit Randstad
Seks voor een Breezer, een hamburger of lift naar huis: Een fenomeen dat al langer bekend is in de Randstad. Nu krijgen jongerenwerkers in het noorden echter ook toenemende signalen dat meisjes (12-16) seksuele handelingen als ruilmiddel gebruiken. De consumptieprostitutie vindt plaats in fastfoodketens op het toilet en in clubs. De meisjes zelf voelen zich geen slachtoffer. Prostitutie en meiden-werkster Ineke Wijnsma wijdt de versoepeling van de seksuele moraal aan de gangsta-cultuur. Vooral Antilliaanse en Marokkaanse jongens zijn populair.
Uitzendingen: 15 mei 2007 / Nederland 1
Misschien moet je eens mijn andere posts lezen kneusje. Loverboys bestaan wel degelijk, maar ze kiezen hun slachtoffers zorgvuldig uit. Anyway; jou wens ik ook van harte het hierboven geposte toe, mijn linkse vriendquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:47 schreef gelly het volgende:
[..]
Het staat gewoon in het bericht, het meiske deed het uit eigen beweging. Dat jij je wereldbeeld laten bepalen door je eigen leefomgeving is jouw probleem, je bent dan ook nogal wereldvreemd. Je kent ook geen loverboys, dus die bestaan ook niet ? Of ben je enkel wat selectief in hetgeen je voor waarheid aanneemt...
Loverboys bestaan, net als niet-onschuldige meisjes van 15 jaar die graag sex hebben met mannen en het bewust doen om bijvoorbeeld lekker hun ouders te kak te zetten. Waar wij vroeger gewoon weleens iets stouts deden als sneeuwballen tegen auto's gooien is de lat nu twintig keer hoger.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:53 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Misschien moet je eens mijn andere posts lezen kneusje. Loverboys bestaan wel degelijk, maar ze kiezen hun slachtoffers zorgvuldig uit. Anyway; jou wens ik ook van harte het hierboven geposte toe, mijn linkse vriend
Er zijn maar weinig hoeren die het doen omdat het lekker is, het is easy money. Voor sommige vrouwen is die lat niet zo hoog, beetje gebrek aan eigen waarde. En dat kan ook een 15-jarig meiske zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:49 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dan is er wel degelijk sprake van emotionele druk of zelfs emotionele mishandeling, hoe je het ook wilt noemen. Volgens die mutant gast doen die meiden het omdat ze het zo lekker vindenMisschien moeten we erodome even vragen als ervaringsdeskundige (of in ieder geval iemand 'uit het wereldje') en ik denk dat zij wel kan vertellen dat elke dag 10 mannen over je heen krijgen fysiek geen pretje is.
Kneusjes ontkennen toch niet dat pooiers altijd hebben bestaan? Ze hebben er alleen een andere naam aan gegeven.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:53 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Misschien moet je eens mijn andere posts lezen kneusje. Loverboys bestaan wel degelijk, maar ze kiezen hun slachtoffers zorgvuldig uit.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:52 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vrouwen gebruiken sex al eeuwenlang voor luxe dus wat er niet zo schokkend aan is snap ik niet.
Ah, zwakte. Strooien met scheldwoorden en verwensingen omdat je er niet meer uitkomt. Ik gun het trouwens niemand z'n kind, al zal een kind met een wereldvreemde vader als jij eerder in zo'n wereldje terecht komen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:53 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Misschien moet je eens mijn andere posts lezen kneusje. Loverboys bestaan wel degelijk, maar ze kiezen hun slachtoffers zorgvuldig uit. Anyway; jou wens ik ook van harte het hierboven geposte toe, mijn linkse vriend
vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Loverboys bestaan, net als niet-onschuldige meisjes van 15 jaar die graag sex hebben met mannen en het bewust doen om bijvoorbeeld lekker hun ouders te kak te zetten. Waar wij vroeger gewoon weleens iets stouts deden als sneeuwballen tegen auto's gooien is de lat nu twintig keer hoger.
Het is juist niet de normaalste zaak van de wereld, anders was het geen nieuws. Het gaat erom dat dit fenomeen bestaat en dat er dus mensen zijn die dat bewust doen. JIj claimt dat dat niet kan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:56 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Dat artikel is ook zwaar overdreven. Men brengt het alsof het de normaalste zaak van de wereld is, maar bij rondvraag blijken er helemaal geen tieners te zijn die mensen kennen die het daadwerkelijk gedaan hebben. Het zijn waarschijnlijk enkele op zich staande gevallen, en bij elk geval hoort ook weer een verhaal. Natuurlijk hebben tieners ook seks, dat ze dit nu meer hebben 'in ruil voor breezers' is natuurlijk volkomen uit de lucht gegrepen, maar wel weer een leuk telegraafartikel
Dat niet, maar de hypes zijn wel heel anders. Ik kan mij niet herinneren dat wij stoeptegels van viaducten gooiden bijvoorbeeld. Bovendien is sex veel minder een taboe.quote:
Vreemd dan dat je in andere gevallen nieuwsberichten gelijk voor waar aanneemt zodra ze binnen je beperkte referentiekader passen. Beetje hypocriet is het niet ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:56 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Dat artikel is ook zwaar overdreven. Men brengt het alsof het de normaalste zaak van de wereld is, maar bij rondvraag blijken er helemaal geen tieners te zijn die mensen kennen die het daadwerkelijk gedaan hebben.
Ah ik ben wereldvreemd. Ik geef nochthans aan dat ik van dichtbij veel probleemgezinnen meemaak, althans de verhalen hoor. Wat zorgt er precies voor dat jij je zo inhoudsdeskundig waant, artikelen in de Telegraaf en op de frontpage?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Ah, zwakte. Strooien met scheldwoorden en verwensingen omdat je er niet meer uitkomt. Ik gun het trouwens niemand z'n kind, al zal een kind met een wereldvreemde vader als jij eerder in zo'n wereldje terecht komen.
waarom haal je er nu Erodome bij, die krijgt echt niet dagelijks 10 kerels over zich heen, hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:49 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dan is er wel degelijk sprake van emotionele druk of zelfs emotionele mishandeling, hoe je het ook wilt noemen. Volgens die mutant gast doen die meiden het omdat ze het zo lekker vindenMisschien moeten we erodome even vragen als ervaringsdeskundige (of in ieder geval iemand 'uit het wereldje') en ik denk dat zij wel kan vertellen dat elke dag 10 mannen over je heen krijgen fysiek geen pretje is.
Zou er een rechte lijn zijn naar vrouwen die mishandeld worden? Die gedragen zich vaak net zo...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:01 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom haal je er nu Erodome bij, die krijgt echt niet dagelijks 10 kerels over zich heen, hoor
er zijn ook meisjes van 15, die het gewoon lekker vinden om rond te slettenbakken, AN, en daar zal ook best wel ergens een of ander trauma aan ten grondslag liggen, maar er blijft een vrije wil, OOK als je 15 bent.
er zijn duizenden onzekere muurbloempjes die NIET vallen voor de praatjes van loverboys, omdat die gewoon nadenken, of omdat die het allemaal niet spannend vinden, niet op zoek zijn naar een spannend vriendje met poen die je overlaadt met kadootjes.
deze meisjes hebben een zwakke plek, daar wordt op ingespeeld, en het zal best dat ze niet alles wat ze moeten doen leuk vinden, maar ze MOETEN niet, in die zin, ze kunnen gewoon wég, maar dat doen ze dus niet, als hun ouders ze weten weg te halen bij zo'n knul , gaan ze 7 vd 10 keer weer terug naar dat pestjoch, omdat "hij ook lief kan zijn" en je moeder zeurt maar aan je kop en thuis moet je weer gewoon om 2300 binnen zijn door de weeks, en dat geld was toch ook wel lekker.
zulke meiden zijn er gewoon, waarbij het deels dwang is door verliefdheid, in de ban zijn van , en jongens die daar op in spelen, maar het is vaak deels ook een keuze, het heeft toch ook wel wat, dat leventje, net zoals gewone hoeren dat ook soms vinden, het heeft wel wat die zelfkant, net zoals junks dat ook soms vinden, het heeft wel wat dat overleven....
jij snapt het niet, ik snap het niet, maar dat hoeft ook niet, het gebeurt, het bestaat, sommige mensen zitten zo in elkaar, sommige mensen kiezen daarvoor, al dan niet tijdelijk.
en als het niet meer leuk is, echt niet meer leuk is, omdat ze merken dat loverboy een nieuwe favoriet heeft, zij niet meer speciaal is voor hem, dan willen ze weg, en dan gaan ze ineens wel weg, en dan is "ik ben gedwongen, ik wilde het niet" natuurlijk wat makkelijker dan zeggen dat je gewoon het eigenlijk allemaal wel best vond, tot die andere bitch kwam... krijg je ook wat meer medeleven en word je je gescheld en getier op je moeder je vergeven.
niet altijd is het zo, maar ze zitten erbij.
Ik heb allang aangegeven dat ik dagelijks verhalen uit de realiteit hoor. En dat zijn dus verhalen rechtstreeks vanuit de hulpverlening. Ik ga me niet baseren op krantenartikelen uit de Telegraaf die zelden blijken te kloppen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:59 schreef gelly het volgende:
[..]
Vreemd dan dat je in andere gevallen nieuwsberichten gelijk voor waar aanneemt zodra ze binnen je beperkte referentiekader passen. Beetje hypocriet is het niet ?
Je kan het eerder vergelijken met vrouwen die verslaafd zijn aan bijv drugs. Er is een bepaald verlangen, wellicht geen dwang van de buitenwereld, maar gewoon een enorm verlangen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:02 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zou er een rechte lijn zijn naar vrouwen die mishandeld worden? Die gedragen zich vaak net zo...
Is iemand die bij de R. van de Kinderbescherming werkt geen goede bron dan? Moet ik me zus dan maar eens niet geloven dat dit gebeurd omdat ene AN op het FOK-forum zegt dat dat soort dingen niet bestaan. Terwijl andere kranten het verhaal bevestigen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:03 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik heb allang aangegeven dat ik dagelijks verhalen uit de realiteit hoor. En dat zijn dus verhalen rechtstreeks vanuit de hulpverlening. Ik ga me niet baseren op krantenartikelen uit de Telegraaf die zelden blijken te kloppen.
Misschien toch het hele topic lezen voordat je dadelijk weer een goed argument gevonden denkt te hebben?
Natuurlijk is het niet normaal.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is juist niet de normaalste zaak van de wereld, anders was het geen nieuws. Het gaat erom dat dit fenomeen bestaat en dat er dus mensen zijn die dat bewust doen. JIj claimt dat dat niet kan.
Het probleem is dat er geen specifiek herkenningsmoment is he. Je ziet niet 123 of het een loverboy is of niet. Daar gaan soms maanden overheen, en dan is het vaak al te laat.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet normaal.
Dit meiske heeft dat niet gedaan om haar vriendje kadootjes te geven, maar omdat ze bang was haar vriendje kwijt te raken als ze het niet deed. Dit soort zakken schuift de, niet zo onschuldige, meisjes soepeltjes de prostitutie in. De meisjes hebben niet in de gaten dat ze hun vriendje vroeg of laat toch wel kwijtraken, want dat soort volk trouwt nu eenmaal niet met dergelijke meisjes. Ze vinden het dan ook totaal niet erg dat zo'n grietje misbruikt wordt door jan en alleman en zien alleen het eigen gewin.
Als ze er aantoe zijn, zoeken ze een keurig meisje uit eigen kring en trouwen daarmee.
Het hoertje kan oprotten.
Als die meiden dát nou eens inzagen, dan hoefde dit soort zaken niet meer te gebeuren.
Volgens mij is het inderdaad ook meestal irrationeel handelen van de vrouw, ze zeggen het een en doen het ander (gedreven door iets). Vraag is natuurlijk of er misbruik van wordt gemaakt, en of je dat wel kunt toerekenen (er is immers ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid).quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je kan het eerder vergelijken met vrouwen die verslaafd zijn aan bijv drugs. Er is een bepaald verlangen, wellicht geen dwang van de buitenwereld, maar gewoon een enorm verlangen.
dat ms ja, een vader met losse handjes, of een onverschillige vader, waar ze toch gek op waren en wiens aandacht/liefde .ze toch nog verlangde, dan zoeken ze later een vent uit die precies dat gedrag/gevoel (aandacht trekken, zich afgewezen voelen) weer uitlokt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:02 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zou er een rechte lijn zijn naar vrouwen die mishandeld worden? Die gedragen zich vaak net zo...
Natuurlijk wordt er misbruik van gemaakt. Als een Marokkaanse jongen, waar het in dit soort gevallen toch vaak om gaat, totaal geen probleem heeft met het versieren van een jong westers meisje en het meisje is lekker gewillig, dan is ze een makkelijke prooi, als deze jongen dat wil. Met de eer van het meisje hoeft hij geen rekening te houden, ze ging immers ook al met hem naar bed, dus is feitelijk toch maar een westerse hoer.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:07 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Volgens mij is het inderdaad ook meestal irrationeel handelen van de vrouw, ze zeggen het een en doen het ander (gedreven door iets). Vraag is natuurlijk of er misbruik van wordt gemaakt, en of je dat wel kunt toerekenen (er is immers ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid).
Hij doelt op het Stockholm syndroom.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:47 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja hoor, ze hebben allemaal het Stockholm syndroom.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:08 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hij doelt op het Stockholm syndroom.
Leuk iets. Geeft mensen altijd de gedachte dat het vrijwillig gaat.
De meeste wel ja. Ze zitten in een zo dusdanige situatie dat ze alleen maar aan het welzijn denken van hun partner.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja hoor, ze hebben allemaal het Stockholm syndroom.
Zieke geest.
Waar slaan die opmerkingen over mijn mogelijke kinderen op. Serieus, dergelijke persoonlijke opmerkingen komen gewoon in je notes wat mij betreft. HOE KOM JIJ ERBIJ DAT IK ZEG DAT HET NORMAAL IS? Het komt voor, of jij het nu leuk vind of niet. Kan je wel je kop in het zand steken, maar daar schiet je geen reet mee op. Als jij niet begrijpt waar het over gaat, reageer dan niet. Ik raad je aan het hele topic te lezen in plaats van zulke achterlijke persoonlijke bashposts te plaatsen om die andere mongool te overtreffen in idioterie. Wel apart dat de dames (en bepaalde heren) op dit forum wel begrijpen wat ik zegquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De meeste wel ja. Ze zitten in een zo dusdanige situatie dat ze alleen maar aan het welzijn denken van hun partner.
Idd, sommige meiden zijn sexueel actief op jonge leeftijd.
Maar massale groepssex hoort daar niet bij.
Zoals iemand eerder het al zei: Het lijkt mij prachtig om over een aantal jaren te horen dat jouw 11 jarige dochterje 3maanden lang vastgebonden (wil ze vast wel) en verkracht is. Ze zal er vast van genieten.
nou, zegquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De meeste wel ja. Ze zitten in een zo dusdanige situatie dat ze alleen maar aan het welzijn denken van hun partner.
Idd, sommige meiden zijn sexueel actief op jonge leeftijd.
Maar massale groepssex hoort daar niet bij.
Zoals iemand eerder het al zei: Het lijkt mij prachtig om over een aantal jaren te horen dat jouw 11 jarige dochterje 3maanden lang vastgebonden (wil ze vast wel) en verkracht is. Ze zal er vast van genieten.
Bijzonder triest inderdaad, dat soort reacties...quote:Op maandag 14 mei 2007 17:11 schreef American_Nightmare het volgende:
![]()
Amen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:46 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, zeg
ik zeg toch precies hetzelfde als Mutant, wens je mij dat ook toe dan?
zo, ja, doe es niet
waarom nu meteen zo doorslaan met totaal niet relevante voorbeelden?
is het nu zo erg om te stellen dat er deels ook eigen keuze bij zit, ook op die leeftijd?
als je zo met die leeftijd schermt, naief, eringeluisd, niet in staat nee te zeggen, een keuze te maken, zeg je dat dan ook over de loverboy die 16 of 17 blijkt te zijn?
mogen die ook met dat "excuus" aankomen?
je leest toch ook regelmatig over gastjes van amper 15 jaar die zich vergrijpen aan meiden, mogen die zich ook beroepen op de leeftijd, ja zij zijn de actieve daders, maar in feite toch ook maar een product van hun opvoeding of het gebrek daar aan, en op die leeftijd ook niet altijd in staat de gevolgen te overzien van hun daden?
die loverboys moeten zeker aangepakt worden, ze spelen in op de zwakke plekken van die meisjes en buiten dat uit, maar er zitten zeker dames bij, die het allemaal wel best vinden.
en ook die het niet best vinden, denk je nu echt dat die meiden niet al ergens aanvoelden dat die knul niet deugde, ook al voordat ze moest tippelen voor hem? dat niet deugen is wat hen ws zo aantrok, alleen nu deugt hij ook voor haar ineens niet meer.
er zijn zeker onmachtige slachtoffers bij, maar net zo goed dames die pas spijt krijgen als meneer hen niet meer als een prinsesje behandeld, alleen nog maar als inkomstenbron.
Juist.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:49 schreef Kieboom het volgende:
[..]
Bijzonder triest inderdaad, dat soort reacties...
Zegt alles over hoe ontaard en amoreel we zo onderhand dreigen te worden, zolang het hun eigen hedonistische bestaantje niet in de weg staat doet het sommige figuren allemaal niets.
Ken jij uberhaupt meisjes????quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:06 schreef lionsguy18 het volgende:
Ik ken meiden die op hun 13de een SOA oplopen.
JIj moet dichter worden. De layout klopt aardig, nu de rijm nog.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:06 schreef lionsguy18 het volgende:
Meisjes doen massaal aan consumptie sex.
Dus boeit het me niet als het verkeerd afloopt.
Ik ken meiden die op hun 13de een SOA oplopen.
Moet ik me daar nog druk om maken?
Dat is vernieuwend weetjewel. Ik voel een nieuwe stroming opkomenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
JIj moet dichter worden. De layout klopt aardig, nu de rijm nog.²
Dat is offtopic blatende geitachtige.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
JIj moet dichter worden. De layout klopt aardig, nu de rijm nog.²
Het lijkt me sterk dat alle Westerse meisjes hoeren zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
De vooroordelen worden weer bevestigd. Jammer.
Hoezo? Als je logisch nadenkt is het (makkelijk) snel geld verdienen eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is synoniem aan "psychisch niet in orde".²
Pooier en loverboy is niet hetzelfde. De eerste misbruikt sex, de tweede sex én 'liefde'.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:31 schreef HiZ het volgende:
Ik ben dat hele gezeik over loverboys een beetje zat; het is niks nieuws, vanaf het begin van de mensheid heb je pooiers en hoeren gehad.
Ze was 15 jaar oud, en dan is prostitutie sowieso verboden, met of zonder dwang.quote:Op woensdag 16 mei 2007 07:06 schreef Lestat het volgende:
Ik snap niet wat die Abdoel verkeerd heeft gedaan? Volgens het meisje heeft hij haar niet gedwongen.
Klopt, maar dan is zij toch strafbaar? Hij toch niet?quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:05 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ze was 15 jaar oud, en dan is prostitutie sowieso verboden, met of zonder dwang.
hij int het geld toch?quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:14 schreef Lestat het volgende:
[..]
Klopt, maar dan is zij toch strafbaar? Hij toch niet?
Nofi, maar dat is onzin.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef Lkw het volgende:
[..]
Pooier en loverboy is niet hetzelfde. De eerste misbruikt sex, de tweede sex én 'liefde'.
Je legt niet echt uit waarom je het onzin vindt en/of je begrijpt mijn duiding niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nofi, maar dat is onzin.
Een pooier is een pooier en die laat meisjes voor zich werken, klaar. Het meisje krijgt bescherming, klanten en soms een werkplek en de pooier strijkt het grootste deel van het geld op.
Op hoeveel bescherming de meisjes hoeven te verwachten van deze loverboys kan men zich trouwens afvragen, maar ok.
Meisjes die hiervoor vallen komen waarschijnlijk niet uit een al te best functionerende familie. Daardoor niet opgewassen tegen de buitenwereld en dan is het een tombola wie ze tegenkomen.
Ik zou het niet weten lieverd, ben geen prostie geweest he, heb porno gemaakt, voor het overgrote gedeelte of met mijn eigen partner of speelpartners, een heel zeldzame keer met een onbekende tegenspeler, maar nooit zoveel op 1 dagquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:49 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
dat snapt iedereenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:39 schreef erodome het volgende:
Ik ben trouwens zwaar tegen hele jonge meisjes die dat soort werk doen, eerst maar groot worden, als ze het dan nog willen kunnen ze het dan alsnog doen.
Stockholm syndroom is iets heel anders.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:08 schreef TheThirdMark het volgende:
Hij doelt op het Stockholm syndroom.
Leuk iets. Geeft mensen altijd de gedachte dat het vrijwillig gaat.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:47 schreef SCH het volgende:
Wat een drukte om niks.
Nee het is wel tof om iemand die vrouwen en kinderen gruwelijk en sadistisch aan hun einde brengt in je onderschrift te hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2007 07:50 schreef StefanP het volgende:
Daar zijn die minderwaardige westerse hoeren toch voor? Om op te oefenen en ze vervolgens te verhuren en onderwerpen. Net als uiteindelijk de westerse samenleving. Allahu akbar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |