Idd, maar dat zul je altijd wel blijven houdenquote:Aventura (Moderator) - dinsdag 22 maart 2005 @ 17:34
Er valt me trouwens een behoorlijk contrast op tussen dit topic en deze: Vanavond mijn eerste orgie! .
Ok, een gangbang en een besloten orgie zijn niet helemaal te vergelijken en die Piem0l is wellicht ook wat ouder maar toch, de generale strekking in dat topic is toch meer zoiets als: 'ga d'r voor, kerel en laat je effe weten hoe het was?' terwijl hier de TS (even generaliserend) wordt uitgemaakt voor hoerig, naief, te jong, ondoordacht. Dit is toch (weer) sekse-gerelateerd vrees ik. Blijft jammer.
Ik post zeker een verslag als ik geweest benquote:ThE_ED - dinsdag 22 maart 2005 @ 17:50
Dit topic nadert zijn einde qua posts, dus voor het dicht gaat nog even dit;
Laten we met zijn allen afspreken dat wij als mede-fokkers dit alleen goed keuren als er een verslag van op fok! komt. (Al dan niet met foto's) Dat is leuk en handig voor oprecht geinteresseerden en mensen die het afkeuren tesamen, dus wat wil je nog meer.
Daar ben ik dan wel benieuwd naar, die foto's hoeven van mij niet. Ik ben oprecht nieuwsgierig of het is wat je denkt dat het zal zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:15 schreef Sylvana het volgende:
Ik post zeker een verslag als ik geweest ben
Foto's mogen echter niet genomen worden ivm de privacy van de deelnemers
Ik vraag me af of dat het alleen is. Ik dnek dat je leeftijd ook meespeelt wat betreft de reacties.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:15 schreef Sylvana het volgende:
Vervolg van Dutch Gangbang
[..]
Idd, maar dat zul je altijd wel blijven houdenAls je als man zoiets doet ben je DE man en als vrouw ben je een hoer
Het duurt nog heel lang voordat vrouwen ook gewoon mogen genieten van sex ben ik bang voor :S
Kun je lekker geilen op Sylvana die in al haar gaatjes word genaait....quote:Dit topic nadert zijn einde qua posts, dus voor het dicht gaat nog even dit;
Laten we met zijn allen afspreken dat wij als mede-fokkers dit alleen goed keuren als er een verslag van op fok! komt. (Al dan niet met foto's) Dat is leuk en handig voor oprecht geinteresseerden en mensen die het afkeuren tesamen, dus wat wil je nog meer.
Ik vind kerels die aan zulke festijnen, betaald of onbetaald, meedoen ook varkens hoor, en ik ben er zeker van dat bijna iedereen dat vindquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, maar dat zul je altijd wel blijven houdenAls je als man zoiets doet ben je DE man en als vrouw ben je een hoer
Het duurt nog heel lang voordat vrouwen ook gewoon mogen genieten van sex ben ik bang voor :S
Vergeet je niet dat zulke dingen tegenwoordig niet meer op het speeltuinbankje mogenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:15 schreef Sylvana het volgende:
Ik post zeker een verslag als ik geweest ben
En de post-history van mevrouw de TS.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:18 schreef Ripley het volgende:
Ik vraag me af of dat het alleen is. Ik dnek dat je leeftijd ook meespeelt wat betreft de reacties.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:37 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Vergeet je niet dat zulke dingen tegenwoordig niet meer op het speeltuinbankje mogen
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:37 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Vergeet je niet dat zulke dingen tegenwoordig niet meer op het speeltuinbankje mogen
Wat ik al zij vermoeiend en heb wellicht wat andere verplichtingen dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:44 schreef Sjakie01 het volgende:
Megumi waarom ga je net lekker met haar mee?
Ik vraag me af of je waar genot kan vinden tijdens gangbangquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Het gaat om de geile gedachte dat zoveel mannen je willen ofzo?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je waar genot kan vinden tijdens gangbang
Dat wa sniet echt mijn intentie. Evt foto's zouden ook niet speciaal voor mij zijn maar ik kan me voorstelln dat sommige fokkers er wel iets in zien.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:25 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Kun je lekker geilen op Sylvana die in al haar gaatjes word genaait....
Geniet jij alleen van sex als je door 50 verschillende leuters genomen wordt dan? Misschien willen die binken op edwin's verjaardag je wel een handje helpenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Het duurt nog heel lang voordat vrouwen ook gewoon mogen genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |