Vrouwen gebruiken sex al eeuwenlang voor luxe dus wat er niet zo schokkend aan is snap ik niet.quote:Breezerseks ontgroeit Randstad
Seks voor een Breezer, een hamburger of lift naar huis: Een fenomeen dat al langer bekend is in de Randstad. Nu krijgen jongerenwerkers in het noorden echter ook toenemende signalen dat meisjes (12-16) seksuele handelingen als ruilmiddel gebruiken. De consumptieprostitutie vindt plaats in fastfoodketens op het toilet en in clubs. De meisjes zelf voelen zich geen slachtoffer. Prostitutie en meiden-werkster Ineke Wijnsma wijdt de versoepeling van de seksuele moraal aan de gangsta-cultuur. Vooral Antilliaanse en Marokkaanse jongens zijn populair.
Uitzendingen: 15 mei 2007 / Nederland 1
Misschien moet je eens mijn andere posts lezen kneusje. Loverboys bestaan wel degelijk, maar ze kiezen hun slachtoffers zorgvuldig uit. Anyway; jou wens ik ook van harte het hierboven geposte toe, mijn linkse vriendquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:47 schreef gelly het volgende:
[..]
Het staat gewoon in het bericht, het meiske deed het uit eigen beweging. Dat jij je wereldbeeld laten bepalen door je eigen leefomgeving is jouw probleem, je bent dan ook nogal wereldvreemd. Je kent ook geen loverboys, dus die bestaan ook niet ? Of ben je enkel wat selectief in hetgeen je voor waarheid aanneemt...
Loverboys bestaan, net als niet-onschuldige meisjes van 15 jaar die graag sex hebben met mannen en het bewust doen om bijvoorbeeld lekker hun ouders te kak te zetten. Waar wij vroeger gewoon weleens iets stouts deden als sneeuwballen tegen auto's gooien is de lat nu twintig keer hoger.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:53 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Misschien moet je eens mijn andere posts lezen kneusje. Loverboys bestaan wel degelijk, maar ze kiezen hun slachtoffers zorgvuldig uit. Anyway; jou wens ik ook van harte het hierboven geposte toe, mijn linkse vriend
Er zijn maar weinig hoeren die het doen omdat het lekker is, het is easy money. Voor sommige vrouwen is die lat niet zo hoog, beetje gebrek aan eigen waarde. En dat kan ook een 15-jarig meiske zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:49 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dan is er wel degelijk sprake van emotionele druk of zelfs emotionele mishandeling, hoe je het ook wilt noemen. Volgens die mutant gast doen die meiden het omdat ze het zo lekker vindenMisschien moeten we erodome even vragen als ervaringsdeskundige (of in ieder geval iemand 'uit het wereldje') en ik denk dat zij wel kan vertellen dat elke dag 10 mannen over je heen krijgen fysiek geen pretje is.
Kneusjes ontkennen toch niet dat pooiers altijd hebben bestaan? Ze hebben er alleen een andere naam aan gegeven.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:53 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Misschien moet je eens mijn andere posts lezen kneusje. Loverboys bestaan wel degelijk, maar ze kiezen hun slachtoffers zorgvuldig uit.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:52 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vrouwen gebruiken sex al eeuwenlang voor luxe dus wat er niet zo schokkend aan is snap ik niet.
Ah, zwakte. Strooien met scheldwoorden en verwensingen omdat je er niet meer uitkomt. Ik gun het trouwens niemand z'n kind, al zal een kind met een wereldvreemde vader als jij eerder in zo'n wereldje terecht komen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:53 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Misschien moet je eens mijn andere posts lezen kneusje. Loverboys bestaan wel degelijk, maar ze kiezen hun slachtoffers zorgvuldig uit. Anyway; jou wens ik ook van harte het hierboven geposte toe, mijn linkse vriend
vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Loverboys bestaan, net als niet-onschuldige meisjes van 15 jaar die graag sex hebben met mannen en het bewust doen om bijvoorbeeld lekker hun ouders te kak te zetten. Waar wij vroeger gewoon weleens iets stouts deden als sneeuwballen tegen auto's gooien is de lat nu twintig keer hoger.
Het is juist niet de normaalste zaak van de wereld, anders was het geen nieuws. Het gaat erom dat dit fenomeen bestaat en dat er dus mensen zijn die dat bewust doen. JIj claimt dat dat niet kan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:56 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Dat artikel is ook zwaar overdreven. Men brengt het alsof het de normaalste zaak van de wereld is, maar bij rondvraag blijken er helemaal geen tieners te zijn die mensen kennen die het daadwerkelijk gedaan hebben. Het zijn waarschijnlijk enkele op zich staande gevallen, en bij elk geval hoort ook weer een verhaal. Natuurlijk hebben tieners ook seks, dat ze dit nu meer hebben 'in ruil voor breezers' is natuurlijk volkomen uit de lucht gegrepen, maar wel weer een leuk telegraafartikel
Dat niet, maar de hypes zijn wel heel anders. Ik kan mij niet herinneren dat wij stoeptegels van viaducten gooiden bijvoorbeeld. Bovendien is sex veel minder een taboe.quote:
Vreemd dan dat je in andere gevallen nieuwsberichten gelijk voor waar aanneemt zodra ze binnen je beperkte referentiekader passen. Beetje hypocriet is het niet ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:56 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Dat artikel is ook zwaar overdreven. Men brengt het alsof het de normaalste zaak van de wereld is, maar bij rondvraag blijken er helemaal geen tieners te zijn die mensen kennen die het daadwerkelijk gedaan hebben.
Ah ik ben wereldvreemd. Ik geef nochthans aan dat ik van dichtbij veel probleemgezinnen meemaak, althans de verhalen hoor. Wat zorgt er precies voor dat jij je zo inhoudsdeskundig waant, artikelen in de Telegraaf en op de frontpage?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Ah, zwakte. Strooien met scheldwoorden en verwensingen omdat je er niet meer uitkomt. Ik gun het trouwens niemand z'n kind, al zal een kind met een wereldvreemde vader als jij eerder in zo'n wereldje terecht komen.
waarom haal je er nu Erodome bij, die krijgt echt niet dagelijks 10 kerels over zich heen, hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:49 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dan is er wel degelijk sprake van emotionele druk of zelfs emotionele mishandeling, hoe je het ook wilt noemen. Volgens die mutant gast doen die meiden het omdat ze het zo lekker vindenMisschien moeten we erodome even vragen als ervaringsdeskundige (of in ieder geval iemand 'uit het wereldje') en ik denk dat zij wel kan vertellen dat elke dag 10 mannen over je heen krijgen fysiek geen pretje is.
Zou er een rechte lijn zijn naar vrouwen die mishandeld worden? Die gedragen zich vaak net zo...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:01 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom haal je er nu Erodome bij, die krijgt echt niet dagelijks 10 kerels over zich heen, hoor
er zijn ook meisjes van 15, die het gewoon lekker vinden om rond te slettenbakken, AN, en daar zal ook best wel ergens een of ander trauma aan ten grondslag liggen, maar er blijft een vrije wil, OOK als je 15 bent.
er zijn duizenden onzekere muurbloempjes die NIET vallen voor de praatjes van loverboys, omdat die gewoon nadenken, of omdat die het allemaal niet spannend vinden, niet op zoek zijn naar een spannend vriendje met poen die je overlaadt met kadootjes.
deze meisjes hebben een zwakke plek, daar wordt op ingespeeld, en het zal best dat ze niet alles wat ze moeten doen leuk vinden, maar ze MOETEN niet, in die zin, ze kunnen gewoon wég, maar dat doen ze dus niet, als hun ouders ze weten weg te halen bij zo'n knul , gaan ze 7 vd 10 keer weer terug naar dat pestjoch, omdat "hij ook lief kan zijn" en je moeder zeurt maar aan je kop en thuis moet je weer gewoon om 2300 binnen zijn door de weeks, en dat geld was toch ook wel lekker.
zulke meiden zijn er gewoon, waarbij het deels dwang is door verliefdheid, in de ban zijn van , en jongens die daar op in spelen, maar het is vaak deels ook een keuze, het heeft toch ook wel wat, dat leventje, net zoals gewone hoeren dat ook soms vinden, het heeft wel wat die zelfkant, net zoals junks dat ook soms vinden, het heeft wel wat dat overleven....
jij snapt het niet, ik snap het niet, maar dat hoeft ook niet, het gebeurt, het bestaat, sommige mensen zitten zo in elkaar, sommige mensen kiezen daarvoor, al dan niet tijdelijk.
en als het niet meer leuk is, echt niet meer leuk is, omdat ze merken dat loverboy een nieuwe favoriet heeft, zij niet meer speciaal is voor hem, dan willen ze weg, en dan gaan ze ineens wel weg, en dan is "ik ben gedwongen, ik wilde het niet" natuurlijk wat makkelijker dan zeggen dat je gewoon het eigenlijk allemaal wel best vond, tot die andere bitch kwam... krijg je ook wat meer medeleven en word je je gescheld en getier op je moeder je vergeven.
niet altijd is het zo, maar ze zitten erbij.
Ik heb allang aangegeven dat ik dagelijks verhalen uit de realiteit hoor. En dat zijn dus verhalen rechtstreeks vanuit de hulpverlening. Ik ga me niet baseren op krantenartikelen uit de Telegraaf die zelden blijken te kloppen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:59 schreef gelly het volgende:
[..]
Vreemd dan dat je in andere gevallen nieuwsberichten gelijk voor waar aanneemt zodra ze binnen je beperkte referentiekader passen. Beetje hypocriet is het niet ?
Je kan het eerder vergelijken met vrouwen die verslaafd zijn aan bijv drugs. Er is een bepaald verlangen, wellicht geen dwang van de buitenwereld, maar gewoon een enorm verlangen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:02 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zou er een rechte lijn zijn naar vrouwen die mishandeld worden? Die gedragen zich vaak net zo...
Is iemand die bij de R. van de Kinderbescherming werkt geen goede bron dan? Moet ik me zus dan maar eens niet geloven dat dit gebeurd omdat ene AN op het FOK-forum zegt dat dat soort dingen niet bestaan. Terwijl andere kranten het verhaal bevestigen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:03 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik heb allang aangegeven dat ik dagelijks verhalen uit de realiteit hoor. En dat zijn dus verhalen rechtstreeks vanuit de hulpverlening. Ik ga me niet baseren op krantenartikelen uit de Telegraaf die zelden blijken te kloppen.
Misschien toch het hele topic lezen voordat je dadelijk weer een goed argument gevonden denkt te hebben?
Natuurlijk is het niet normaal.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is juist niet de normaalste zaak van de wereld, anders was het geen nieuws. Het gaat erom dat dit fenomeen bestaat en dat er dus mensen zijn die dat bewust doen. JIj claimt dat dat niet kan.
Het probleem is dat er geen specifiek herkenningsmoment is he. Je ziet niet 123 of het een loverboy is of niet. Daar gaan soms maanden overheen, en dan is het vaak al te laat.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet normaal.
Dit meiske heeft dat niet gedaan om haar vriendje kadootjes te geven, maar omdat ze bang was haar vriendje kwijt te raken als ze het niet deed. Dit soort zakken schuift de, niet zo onschuldige, meisjes soepeltjes de prostitutie in. De meisjes hebben niet in de gaten dat ze hun vriendje vroeg of laat toch wel kwijtraken, want dat soort volk trouwt nu eenmaal niet met dergelijke meisjes. Ze vinden het dan ook totaal niet erg dat zo'n grietje misbruikt wordt door jan en alleman en zien alleen het eigen gewin.
Als ze er aantoe zijn, zoeken ze een keurig meisje uit eigen kring en trouwen daarmee.
Het hoertje kan oprotten.
Als die meiden dát nou eens inzagen, dan hoefde dit soort zaken niet meer te gebeuren.
Volgens mij is het inderdaad ook meestal irrationeel handelen van de vrouw, ze zeggen het een en doen het ander (gedreven door iets). Vraag is natuurlijk of er misbruik van wordt gemaakt, en of je dat wel kunt toerekenen (er is immers ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid).quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je kan het eerder vergelijken met vrouwen die verslaafd zijn aan bijv drugs. Er is een bepaald verlangen, wellicht geen dwang van de buitenwereld, maar gewoon een enorm verlangen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |