Bron: http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_461896.html?wt.bron=homeHVDNquote:Een 15-jarig meisje uit Borgerhout heeft zich vorig jaar geprostitueerd via de datingsites van TMF en VT4, zodat haar 19-jarige vriend zich allerlei luxeproducten en een wagen kon aanschaffen. Het openbaar ministerie vorderdt achttien maanden cel voor de jongeman. Een tweede beklaagde, die het meisje hielp bij haar prostitutiewerk, riskeert een jaar cel.
Stelen
Abdelhalim M. leerde het meisje begin 2006 kennen via een chatsessie. Ze werd smoorverliefd op hem. "De beklaagde, die perfect aan het profiel van de 'loverboy' beantwoordt, begon haar om geld te vragen, zodat hij allerlei luxeproducten kon kopen. Het meisje stal van haar ouders en grootouders. Toen Abdelhalim een wagen wilde, begon ze zich te prostitueren", stelde procureur Eva Herreman.
Zes klanten per dag
De tweede beklaagde, de 26-jarige Said E.H., stelde het appartement van zijn zus in Merksem ter beschikking voor haar rendez-voustjes. De klanten ronselde hij via de datingsites van TMF en VT4. "Het meisje ontving zes klanten per dag, die ze 150 euro per uur moest aanrekenen. Said ontving daarvan 30 procent; de rest belandde in de zakken van Abdelhalim. In totaal heeft ze hen ongeveer 2.700 euro overhandigd", zei de procureur.
Chantage
Toen het meisje de betalingen aan Said stopte, trok hij naar haar moeder om haar te vertellen waarmee haar dochter zich bezighield. Op 30 augustus 2006 stapten moeder en dochter naar de jeugdbrigade. Het meisje blijft er evenwel bij dat ze zich uit eigen beweging prostitueerde en door niemand gedwongen werd.
Druk
Volgens het openbaar ministerie zetten de beklaagden haar echter onder zware morele druk. Als ze niet met geld over de brug bleef komen, zou Abdelhalim hun relatie verbreken.
Slechts vijftien
Beide beklaagden worden vervolgd voor pooierij en aanranding van de eerbaarheid van een minderjarige. Ze geven toe dat ze seks met haar hadden, maar zouden toen nog niet geweten hebben dat ze slechts vijftien jaar was. Het vonnis wordt op 11 juni uitgesproken. (belga/hln)
Daar stopte ik met lezen.quote:Abdelhalim M.
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:38 schreef Pony-Lover het volgende:
Ach kom op, domme mokkels verdienen het gewoon.
Dus jij bent er ook zo een?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:38 schreef Pony-Lover het volgende:
Nee dat ben ik niet, ik geef alleen aan dat je mensen nou eenmaal niet tegen hun eigen achterlijkheid kan beschermen.quote:
Ik wist voordat ik begon met lezen al dat het een marokkaan zou zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar stopte ik met lezen.
Vuile kutmarokkaan
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:41 schreef ScienceFriction het volgende:
Overigens... nu kan het meisje die loverboy laten prostitueren in de cel met Big Bubba
Kinderen die denken dat ze alles weten = puberquote:Op maandag 14 mei 2007 15:38 schreef Pony-Lover het volgende:
Whehehequote:Op maandag 14 mei 2007 15:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wist voordat ik begon met lezen al dat het een marokkaan zou zijn.
Met 15-jarige?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:43 schreef kLowJow het volgende:
Is prostitutie eigenlijk legaal in België?
Eensch.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:38 schreef Pony-Lover het volgende:
Nee, gewoon prostitutie an sich. Ik vind het vreemd dat je nooit leest dat die meisjes ergens voor aangeklaagd worden. Je zou toch op z'n minst een belastingaanslag verwachten en boete wegens zwartwerken.quote:
Ach die vond het zelf vast ook reuze spannend hoor.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:44 schreef ruud_fr het volgende:
maar ik snap die meisjes ook niet hoor, er wordt toch veel voor gewaarschuwd
nou, eigenlijk wel ...quote:Op maandag 14 mei 2007 15:39 schreef Gunner het volgende:
Abdelhalim M. Klinkt als een voorbibsberber?
Beter dan die Abdelhalim M. bedoel je?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:40 schreef rival het volgende:
hoop dat ik mijn dochter een stuk beter opvoed dan dat
Ja maar daar lopen ze ook voor op gadgetsquote:Op maandag 14 mei 2007 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
In Japan schijnt het veel voor te komen dat meisjes zich prostitueren om zelf allerlei gadgets te kunnen kopen.
Zou ze er breezers voor hebben gekregen?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
In Japan schijnt het veel voor te komen dat meisjes zich prostitueren om zelf allerlei gadgets te kunnen kopen.
Dus uiteindelijk gaan de dames dat hier ook doen voor gadgets?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:47 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja maar daar lopen ze ook voor op gadgets
Cynische posters tegen de muur (met 3 kostssmileys) en voorbibsberbers 20 jaar (met slechts ééntje) ???quote:Op maandag 14 mei 2007 17:11 schreef American_Nightmare het volgende:
Die gasten die als reactie op dit soort artikelen afgeven op of de schuld geven aan die meisjes mogen ze van mij ook tegen de muur zetten![]()
![]()
Deze meisjes hebben vaak een lichte verstandelijke beperking (dus zijn in feite gehandicapt, al zie je dat niet aan ze) en zijn dus heel makkelijk beinvloedbaar. De jonge leeftijd speelt daarbij ook nog een heel grote rol. Ik kots echt op mensen die zo kortzichtig zijn dat ze daarbij verder niet na denken en meteen maar concluderen dat het 'domme mutsen' zijn en dat het 'eigen schuld dikke bult' is. Wie is er dan dom vraag ik me af...
Die kutmarokkanen mogen ze overigens 20 jaar geven wat mij betreft
quote:Op maandag 14 mei 2007 17:11 schreef American_Nightmare het volgende:
Die gasten die als reactie op dit soort artikelen afgeven op of de schuld geven aan die meisjes mogen ze van mij ook tegen de muur zetten![]()
![]()
Deze meisjes hebben vaak een lichte verstandelijke beperking (dus zijn in feite gehandicapt, al zie je dat niet aan ze) en zijn dus heel makkelijk beinvloedbaar. De jonge leeftijd speelt daarbij ook nog een heel grote rol. Ik kots echt op mensen die zo kortzichtig zijn dat ze daarbij verder niet na denken en meteen maar concluderen dat het 'domme mutsen' zijn en dat het 'eigen schuld dikke bult' is. Wie is er dan dom vraag ik me af...
Dat tegen de muur zetten was een metafoor, die 20 jaar meen ik bloedserieus.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Cynische posters tegen de muur (met 3 kostssmileys) en voorbibsberbers 20 jaar (met slechts ééntje) ???
Is dat niet wat krom?
daarentegen wordt seks ook verheerlijkt en kun je beter een prostituee zijn op je 15e dan nooit geneukt op je 18equote:Op maandag 14 mei 2007 15:44 schreef ruud_fr het volgende:
maar ik snap die meisjes ook niet hoor, er wordt toch veel voor gewaarschuwd
uit eigen ervaring?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:16 schreef Herald het volgende:
[..]
daarentegen wordt seks ook verheerlijkt en kun je beter een prostituee zijn op je 15e dan nooit geneukt op je 18e
Er zondermeer vanuit gaan dat het een gehandycapt naiëf onschuldig dom wicht betreft is daarentegen zeer logisch. Meisjes die om wat voor reden dan ook op 15-jarige leeftijd gewoon graag de hoer uithangen bestaan namelijk niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:11 schreef American_Nightmare het volgende:
![]()
Pooier zijn, of wel "pimpen" wordt ook nogal verheerlijkt. Daarbij zijn zulke 19-jarige jongens vaak nog erg naief, makkelijk beïnvloedbaar en erg gevoelig voor sociale druk. Vaak zijn ze geestelijk ook niet helemaal in orde, al zie je dat niet altijd aan ze af. Je kunt ze eigenlijk best gehandycapt noemen. Ik kots op mensen die zulke jongens zomaar tegen de muur willen zetten of in de cel willen gooien.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:16 schreef Herald het volgende:
[..]
daarentegen wordt seks ook verheerlijkt en kun je beter een prostituee zijn op je 15e dan nooit geneukt op je 18e
Zet mij dan maar tegen de muurquote:Op maandag 14 mei 2007 17:11 schreef American_Nightmare het volgende:
![]()
En dit zinnetje moet ook meer dan voldoende zijn:quote:Op maandag 14 mei 2007 15:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wist voordat ik begon met lezen al dat het een marokkaan zou zijn.
quote:"De beklaagde, die perfect aan het profiel van de 'loverboy' beantwoordt
een kachter marrokaanquote:Op maandag 14 mei 2007 19:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Het is toch godverdomme totale waanzin...............
Wederom een k88-marrokaan.
En dan vind men het vreemd dat mensen marrokanen structureel gaan zien als criminelen.
Nou ik niet nee. Wat bezielt die marrokanen toch om steeds maar weer negatief het nieuws te halen?
Geilen ze er soms op?
Btw erg domme meid ook dat ze meegaat in dit gedoe, ze heeft het er zelf naar gemaakt.
Rake klap en wijze les. vertrouw nooit een marrokaan!!!! Kutvolk.
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:09 schreef ErwinRommel het volgende:
En dan vind men het vreemd dat mensen marrokanen structureel gaan zien als criminelen.
Nou ik niet nee. Wat bezielt die marrokanen toch om steeds maar weer negatief het nieuws te halen?
Geilen ze er soms op?
Btw erg domme meid ook dat ze meegaat in dit gedoe, ze heeft het er zelf naar gemaakt.
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Je weet wel waar ik op doel
Ok, ik zal het maar gewoon zeggen: een Kutmarrokaan.
Of ze zijn heel open-minded.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap niet dat er vrouwen waar ook ter wereld zijn die vrijwillig hun lichaam voor de lage lusten der overspelige zielen verkopen. Dat betekent toch standaard dat je psychisch niet 100% bent?²
nogal bijdehand voor iemand die zijn land in de steek heeft gelaten.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Geilen ze er soms op?
Het zal inderdaad ook bij haar vrij hard aankomen dat haar vriendje wordt opgesloten, maar wat heeft dit alles met vertrouwen te maken?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Op zich toch helemaal geen probleem? Het is simpelweg een kwestie van vraag en aanbod en als die meisjes zich aanbieden in ruil voor geld, so what?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat in gaat zien? Dat het een allochtoon was?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:17 schreef Elwood1802 het volgende:
En weer was het een allochtoon.
Tijd dat links fok dat ook eens in gaat zien.
Dat allochtonen het as van het kwaad zijn en dat allochtonen veel vaker de wet over treden natuurlijk!!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:54 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat in gaat zien? Dat het een allochtoon was?
Eerder open-legged.quote:
quote:Het meisje blijft er evenwel bij dat ze zich uit eigen beweging prostitueerde en door niemand gedwongen werd.
Ook niet als het beïnvloedbare onzekere kinderen zijn die uitgebuit worden door pooiers?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:13 schreef Evil_Jur het volgende:
Tsja, medelijden met dergelijke domme mensen kan ik maar moeilijk opbrengen...
Mwoa, dat verzacht de omstandigheden misschien een beetje, maar een 15 jarige beschikt gewoonlijk over voldoende verstand om in te zien dat dit fout is. Als ze zelf beweert dat ze het vrijwillig doet is het dus niet meer dan een domme snol die krijgt wat ze wil.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:14 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ook niet als het beïnvloedbare onzekere kinderen zijn die uitgebuit worden door pooiers?
Nee. Dan begrijp jij niet hoe de mens in elkaar zit en hoezeer met name pubermeisjes beïnvloed kunnen worden zodat ze eigenlijk niet eens meer weten waar zijzelf ophouden en waar de ander begint. Je oordeelt veel te hard, en ook nog eens richting de verkeerde persoon..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:18 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Mwoa, dat verzacht de omstandigheden misschien een beetje, maar een 15 jarige beschikt gewoonlijk over voldoende verstand om in te zien dat dit fout is. Als ze zelf beweert dat ze het vrijwillig doet is het dus niet meer dan een domme snol die krijgt wat ze wil.
Stimmt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:00 schreef Fides het volgende:
[..]
Dat allochtonen het as van het kwaad zijn en dat allochtonen veel vaker de wet over treden natuurlijk!!!!
Nou van mij mogen ze best afgeschoten worden hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 17:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Pooier zijn, of wel "pimpen" wordt ook nogal verheerlijkt. Daarbij zijn zulke 19-jarige jongens vaak nog erg naief, makkelijk beïnvloedbaar en erg gevoelig voor sociale druk. Vaak zijn ze geestelijk ook niet helemaal in orde, al zie je dat niet altijd aan ze af. Je kunt ze eigenlijk best gehandycapt noemen. Ik kots op mensen die zulke jongens zomaar tegen de muur willen zetten of in de cel willen gooien.!
Mannen zijn er ook niet vies van anders had ze geen 18 klanten gehadquote:Op maandag 14 mei 2007 16:06 schreef lionsguy18 het volgende:
Oh het gaat om een jong hoertje.
Dat willen die meiden toch?
Slotje.
Hopelijk krijg je snel een dodelijke ziektequote:Op maandag 14 mei 2007 19:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zet mij dan maar tegen de muur![]()
Die jongens verdienen natuurlijk ook een harde straf, maar dat meisje is aan de andere kant wel gewoon een 'domme muts' die het aan haarzelf te danken heeft![]()
En als ze begeleiding hebben, gebeurt zoiets niet denk jequote:Op maandag 14 mei 2007 19:08 schreef rival het volgende:
zet mij dan ook maar tegen de muur!
en als de meisjes verstandilijk beperkt zijn dan behoren ze begeleiding te krijgen..
mijn zus zou dit dus never nooit niet overkomen he!!!!!! oke, die gasten mogen ze van mij opsluiten maar die meisjes zijn wel erg naief
Dat is nou precies wat ik bedoel. Domme mensen die andere mensen van domheid betichtenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:26 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nee. Dan begrijp jij niet hoe de mens in elkaar zit en hoezeer met name pubermeisjes beïnvloed kunnen worden zodat ze eigenlijk niet eens meer weten waar zijzelf ophouden en waar de ander begint. Je oordeelt veel te hard, en ook nog eens richting de verkeerde persoon..
Dat is synoniem aan "psychisch niet in orde".quote:
In combinatie met je avatar een prachtige reactie.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Geilen ze er soms op?
Hij is inderdaad een beetje dom. Weet je wat? Laten we ook alle slachtoffers van kindermisbruik, aanranding, verkrachting en moord als "dom" afdoen, dan is dat probleem ook opgelost! Het is immers hun eigen schuldquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In combinatie met je avatar een prachtige reactie.
We weten totaal niets van de achtergrond van het meisje, en we weten dus ook totaal niets over mogelijke dwang of druk. Als de enige druk echt was dat slechts de relatie zou worden verbroken, dan moet ze of heel erg goed gebrainwashed zijn, of wanhopig zijn, of inderdaad gewoon dom.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hij is inderdaad een beetje dom. Weet je wat? Laten we ook alle slachtoffers van kindermisbruik, aanranding, verkrachting en moord als "dom" afdoen, dan is dat probleem ook opgelost! Het is immers hun eigen schuld
Zijn die ook 15? Nee.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:57 schreef Heerlijkheid het volgende:
Heel leuk die selectieve verontwaardiging, maar hoeveel van de normale prostituees zullen niet op identieke wijze 'gedwongen' worden?
Dat is allemaal mogelijk. Meisjes van die leeftijd zijn nu eenmaal heel makkelijk beinvloedbaar. En zelfs al is dat laatste het geval, zoals ik gezegd heb is 'domheid' zelden iemand aan te rekenen. Ga je een beroofde invalide ook de schuld van de roof geven omdat ie nu eenmaal niet kan lopen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
We weten totaal niets van de achtergrond van het meisje, en we weten dus ook totaal niets over mogelijke dwang of druk. Als de enige druk echt was dat slechts de relatie zou worden verbroken, dan moet ze of heel erg goed gebrainwashed zijn, of wanhopig zijn, of inderdaad gewoon dom.
Wat een slecht voorbeeld. Domheid is vaak weldegelijk iemand aan te rekenen, het is een soort van naiviteit omtrent bepaalde zaken. Een bepaalde manier om aandacht te krijgen bijvoorbeeld. Je gaat mij niet wijsmaken dat een willekeurige 15 jarige niet weet dat hij of zij niet mag stelen van zijn/haar ouders, of dat prostitutie nou niet echt de manier is. Sterker nog, ze blijft er zelf ook bij dat ze niet gedwongen is. Misschien vond ze al het gesex zelf ook wel fijn, weten wij veel. Zolang hier niet duidelijk is of het om gedwongen prostitutie gaat, heb ik zoiets van, moet ze allemaal zelf weten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:03 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat is allemaal mogelijk. Meisjes van die leeftijd zijn nu eenmaal heel makkelijk beinvloedbaar. En zelfs al is dat laatste het geval, zoals ik gezegd heb is 'domheid' zelden iemand aan te rekenen. Ga je een beroofde invalide ook de schuld van de roof geven omdat ie nu eenmaal niet kan lopen?
Dat zijn allemaal eerder aanwijzingen van iemand die niet helemaal normaal begaafd is, dan van iemand die in- en inslecht is (stelen van ouders, zichzelf prostitueren) hoewel dat voor veel mensen wel de makkelijkste conclusie is. Vanuit deze conclusie redeneert men namelijk door dat het juist DAAROM hen nooit zal overkomen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een slecht voorbeeld. Domheid is vaak weldegelijk iemand aan te rekenen, het is een soort van naiviteit omtrent bepaalde zaken. Een bepaalde manier om aandacht te krijgen bijvoorbeeld. Je gaat mij niet wijsmaken dat een willekeurige 15 jarige niet weet dat hij of zij niet mag stelen van zijn/haar ouders, of dat prostitutie nou niet echt de manier is. Sterker nog, ze blijft er zelf ook bij dat ze niet gedwongen is. Misschien vond ze al het gesex zelf ook wel fijn, weten wij veel. Zolang hier niet duidelijk is of het om gedwongen prostitutie gaat, heb ik zoiets van, moet ze allemaal zelf weten.
Wat een domheid komt er uit jouw reactie naar voren. Denk je het echt dat zo'n meisje van 15 het leuk vind om per dag 10 willekeurige kerels over zich heel te krijgen. Bij al dit soort treurige verhalen gaat het om kinderen uit gebroken gezinnen die worden misbruikt door hobbypooiers. Vader is er vandoor en moeder moet hard werken om nog een beetje geld te hebben en dan is zo'n meisje snel weggekaapt. 15 jaar (even voor de zekerheid vet gedrukt).quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een slecht voorbeeld. Domheid is vaak weldegelijk iemand aan te rekenen, het is een soort van naiviteit omtrent bepaalde zaken. Een bepaalde manier om aandacht te krijgen bijvoorbeeld. Je gaat mij niet wijsmaken dat een willekeurige 15 jarige niet weet dat hij of zij niet mag stelen van zijn/haar ouders, of dat prostitutie nou niet echt de manier is. Sterker nog, ze blijft er zelf ook bij dat ze niet gedwongen is. Misschien vond ze al het gesex zelf ook wel fijn, weten wij veel. Zolang hier niet duidelijk is of het om gedwongen prostitutie gaat, heb ik zoiets van, moet ze allemaal zelf weten.
Ik denk dat je dan nog een heel normaal gezin als voorbeeld neemt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:17 schreef buachaille het volgende:
[..]
Wat een domheid komt er uit jouw reactie naar voren. Denk je het echt dat zo'n meisje van 15 het leuk vind om per dag 10 willekeurige kerels over zich heel te krijgen. Bij al dit soort treurige verhalen gaat het om kinderen uit gebroken gezinnen die worden misbruikt door hobbypooiers. Vader is er vandoor en moeder moet hard werken om nog een beetje geld te hebben en dan is zo'n meisje snel weggekaapt. 15 jaar (even voor de zekerheid vet gedrukt).
Welke reactie getuigt nou van domheid? Je bent hier een bepaalde beeld aan het opgooien van wat jij hebt over prostituees. Er zijn talloze gevallen waarbij dit beeld totaal niet klopt en ze zelfs uit hele rijke gezinnen komen die alles voor elkaar hebben. Meisjes die erbij willen horen want ja, sex is hot, sex is goed. Hoe jonger hoe beter. Net zoals dat nieuwsbericht laatst over meisjes die jongemannen een blowjob geven als ze een ritje naar huis geven. Je ziet het gewoon steeds vaker en daarmee zie je ook dat het steeds minder vaak meisjes zijn die gedwongen worden, maar nee die het zelf gewoon willen omdat het stoer is en omdat ze er van alles mee kunnen bereiken (met hun lichaam).quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:17 schreef buachaille het volgende:
[..]
Wat een domheid komt er uit jouw reactie naar voren. Denk je het echt dat zo'n meisje van 15 het leuk vind om per dag 10 willekeurige kerels over zich heel te krijgen. Bij al dit soort treurige verhalen gaat het om kinderen uit gebroken gezinnen die worden misbruikt door hobbypooiers. Vader is er vandoor en moeder moet hard werken om nog een beetje geld te hebben en dan is zo'n meisje snel weggekaapt. 15 jaar (even voor de zekerheid vet gedrukt).
Als je je nou eens baseert op de realiteit in plaats van verhalen die in de Telegraaf en op de Fok frontpage verschijnen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welke reactie getuigt nou van domheid? Je bent hier een bepaalde beeld aan het opgooien van wat jij hebt over prostituees. Er zijn talloze gevallen waarbij dit beeld totaal niet klopt en ze zelfs uit hele rijke gezinnen komen die alles voor elkaar hebben. Meisjes die erbij willen horen want ja, sex is hot, sex is goed. Hoe jonger hoe beter. Net zoals dat nieuwsbericht laatst over meisjes die jongemannen een blowjob geven als ze een ritje naar huis geven. Je ziet het gewoon steeds vaker en daarmee zie je ook dat het steeds minder vaak meisjes zijn die gedwongen worden, maar nee die het zelf gewoon willen omdat het stoer is en omdat ze er van alles mee kunnen bereiken (met hun lichaam).
Gut gut gut, mijn zus werkt bij de raad voor de kinderbescherming. En ik denk dat die wel iets vaker met dat soort mensen te maken heeft dan jijzelf. Het gedrag is VAAK inderdaad niet aan te rekenen, maar VAAK ook wel. Mijn zus heeft zo vaak kinderen over de vloer gehad uit (extreem) rijke gezinnen die dit soort taferelen zagen als spannend en ook als een vorm van rebellie (pubers). Lekker afzetten tegen de ouders en de rest van het gezin.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:17 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal eerder aanwijzingen van iemand die niet helemaal normaal begaafd is, dan van iemand die in- en inslecht is (stelen van ouders, zichzelf prostitueren) hoewel dat voor veel mensen wel de makkelijkste conclusie is. Vanuit deze conclusie redeneert men namelijk door dat het juist DAAROM hen nooit zal overkomen.Er zijn natuurlijk al HEEL veel van dit soort gevallen bekend, en bijna altijd gaat het over minder begaafde en dus heel makkelijk beinvloedbare meisjes. En dan is dergelijk gedrag simpelweg niet of veel moeilijker aan te rekenen.
Maar goed mijn vriendin werkt in de hulpverlening en heeft met dit soort jongeren dus dagelijks te maken dus ik heb er een iets reeelere kijk op dan de gemiddelde fokker, hoewel dat voor deze laatste nog geen rechtvaardiging is om maar meteen de meest vergaande en kortzichtige conclusies te trekken.
Wat voor domheid is iemand aan te rekenen vraag ik me af? Wanneer je steelt van je ouders is er iets grondig mis. Of je staat onder grote druk, je hebt een verstandelijke beperking, of misschien is je opvoeding wel compleet de mist in gegaan. Veel vaker nog is het een combinatie van factoren. Om dan meteen 'eigen schuld' te roepen gaat me 3 bruggen te ver.
Vraag dat maar eens iemand die bij het Min. v Just. werkt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als je je nou eens baseert op de realiteit in plaats van verhalen die in de Telegraaf en op de Fok frontpage verschijnen.Geloof me, ik ken genoeg verhalen uit de dagelijkse realiteit, en daarbij is er zelden tot nooit sprake van normale of rijke gezinnen waarvan de dochters volkomen ontspoord zijn.
Als jij denkt dat meisjes van 15 het spannend vinden om 10 kerels per dag over zich heen te krijgen denk ik dat het tijd wordt dat jij eens hulp gaat zoeken (bij je zus misschien?). Ik heb er genoeg over gezegd, ben weg!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gut gut gut, mijn zus werkt bij de raad voor de kinderbescherming. En ik denk dat die wel iets vaker met dat soort mensen te maken heeft dan jijzelf. Het gedrag is VAAK inderdaad niet aan te rekenen, maar VAAK ook wel. Mijn zus heeft zo vaak kinderen over de vloer gehad uit (extreem) rijke gezinnen die dit soort taferelen zagen als spannend en ook als een vorm van rebellie (pubers). Lekker afzetten tegen de ouders en de rest van het gezin.
Er zijn inderdaad honderden meisjes die dat spannend vinden. Tot ziens!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als jij denkt dat meisjes van 15 het spannend vinden om 10 kerels per dag over zich heen te krijgen denk ik dat het tijd wordt dat jij eens hulp gaat zoeken (bij je zus misschien?). Ik heb er genoeg over gezegd, ben weg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |