Inderdaad. Steeds maar geen antwoord geven en het blijven strooien van vage beschukdigingen. Lieke weet dat ze toch geen antwoord gaat krijgen.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:12 schreef mootie het volgende:
Ik wil zooooooooo graag Palma's strot dichtknijpen!
Wat vraagt ze steeds weer?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:13 schreef scanman01 het volgende:
Lieke vraagt het steeds weer, maar er komt geen antwoord.
Een klein zetje van Palma tegen Lieke maar niet voldoende om Lieke los te laten gaan.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:13 schreef Copycat het volgende:
Oorlog voorbij?
Doden? Gewonden? Jankende wijven?
Palma zorgt voor ruzies en drama .. de redactie zal dus alles van haar pikken.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:13 schreef SiRojK het volgende:
Jah, Jaap, Lieke en Huub in de keuken waar Palma bij is.. Kom op, terroriseer haar, dat ze jankend naar huis gaat.. BTW, Palma liep Lieke ook te bedreigen toen ze zei dat ze elke dag naar huis ging en zij ooit ook naar huis zou moeten... Mag dat tegenwoordig ook al? Personeel dat de miljonairs bedreigd?
Wat ze nou precies op Lieke heeft aan te merken, maar verder dan kreten als 'je draait je kontje erin' en 'je liegt overal over' komt ze niet. Als Lieke om voorbeelden vraagt zegt Palma gewoon weer hetzelfde.quote:
Wat ze tegen Lieke als persoon heeft.quote:
Idd, maar wat ze indirect (en ook letterlijk soms) vraagt.. Waarom pakt Palma Lieke steeds aan op persoonlijk front, terwijl ze zegt geen probleem met haar te hebbenquote:
Het is bij de wilde beesten af dat Palma daar gewoon kan blijven werken na al die dingen tegen Lieke te hebben gezegd.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:13 schreef SiRojK het volgende:
Jah, Jaap, Lieke en Huub in de keuken waar Palma bij is.. Kom op, terroriseer haar, dat ze jankend naar huis gaat.. BTW, Palma liep Lieke ook te bedreigen toen ze zei dat ze elke dag naar huis ging en zij ooit ook naar huis zou moeten... Mag dat tegenwoordig ook al? Personeel dat de miljonairs bedreigd?
Kun je ook brieven/mailtjes sturen naar de redactie van DGK? Sommige dingen zijn nml echt achterlijk zoals ze het doen, de streamers willen ook wel fatsoenlijke dingen te kijken hebben, niet irritante mensen die hardstikke vervelend zijn tegen de miljonairs waar wij 'fan' van zijn...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Palma zorgt voor ruzies en drama .. de redactie zal dus alles van haar pikken.
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:18 schreef pullup het volgende:
Winnaar op alle punten was Lieke
Ze bleef kalm en beargumenterend
Palma schold, bedreigde Lieke en ging zelfs over tot fysiek geweld
Brian vond die aai met de vingertoppen langs zijn gezicht ook al een keiharde klap, dus tja...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:18 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor wifebeater zeggen dat Huub Eric heeft geslagen, en bloedspetters had. Iemand?![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:18 schreef pullup het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:18 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor wifebeater zeggen dat Huub Eric heeft geslagen, en bloedspetters had. Iemand?![]()
Helaas heeft de verliezende partij dat meestal niet door.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:18 schreef pullup het volgende:
Idd, zoals bijna elke discussie tussen Palma en Lieke.. Maar Palma is juist degene die de plaat vast heeft zitten in haar bovenkamer, ze zegt telkens hetzelfde en komt ook als slapste uit de discussiequote:Op maandag 14 mei 2007 14:18 schreef pullup het volgende:
Palma zet zichzelf compleet voor schut, het zal je moeder zijnquote:Op maandag 14 mei 2007 14:20 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Idd, zoals bijna elke discussie tussen Palma en Lieke.. Maar Palma is juist degene die de plaat vast heeft zitten in haar bovenkamer, ze zegt telkens hetzelfde en komt ook als slapste uit de discussie
Kan, maar heeft weinig nut, ben ik bang.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:18 schreef SiRojK het volgende:
Kun je ook brieven/mailtjes sturen naar de redactie van DGK? Sommige dingen zijn nml echt achterlijk zoals ze het doen, de streamers willen ook wel fatsoenlijke dingen te kijken hebben, niet irritante mensen die hardstikke vervelend zijn tegen de miljonairs waar wij 'fan' van zijn...
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:18 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Kun je ook brieven/mailtjes sturen naar de redactie van DGK? Sommige dingen zijn nml echt achterlijk zoals ze het doen, de streamers willen ook wel fatsoenlijke dingen te kijken hebben, niet irritante mensen die hardstikke vervelend zijn tegen de miljonairs waar wij 'fan' van zijn...
Ik heb bewoners wel ergeren dingen zien doen dus dat fysiek geweld van jou was het wegzetten van Lieke, omdat Palma nergens meer heen kon.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:18 schreef pullup het volgende:
Heb jij geen gratis streams bedongen?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:24 schreef shmoopy het volgende:
Ik wil bijna voor de streams gaan betalen nu.
Zit jij niet bij de 100 gratis streamers van Day?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:24 schreef shmoopy het volgende:
Ik hoef geen Nostradamus te heten om te kunnen voorspellen dat het er net zo uit komt te zien als voorheenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:23 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft besloten haar haar op een natuurlijke manier te laten drogen, dan krijgt ze krullen.
Ondertussen gaat er een tube vet of iets in en de föhn ter hand genomen. We wachten op het resultaat.
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:23 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft besloten haar haar op een natuurlijke manier te laten drogen, dan krijgt ze krullen.
Ondertussen gaat er een tube vet of iets in en de föhn ter hand genomen. We wachten op het resultaat.
Gewoon doen. Ik schaam me er ook niet (meer) voor. Zie het als een hobby en een gezelschapsspelquote:Op maandag 14 mei 2007 14:24 schreef shmoopy het volgende:
Fysiek geweld moet niet kunnen, maar al helemaal niet als een personeelslid dat doet tegen haar werkgever.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:23 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb bewoners wel ergeren dingen zien doen dus dat fysiek geweld van jou was het wegzetten van Lieke, omdat Palma nergens meer heen kon.
Dan gaat ze staken...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:25 schreef SiRojK het volgende:
Ik had het wel geweten, gewoon alles smerig en vies maken vlak voordat Palma komt.. Mag ze alles gaan opruimen..
Je dacht toch niet dat Palma iets schoon gaat maken wat met opzet vuil is gemaakt?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:25 schreef SiRojK het volgende:
Ik had het wel geweten, gewoon alles smerig en vies maken vlak voordat Palma komt.. Mag ze alles gaan opruimen.. Zo'n achterlijk iemand mochten ze ook nooit Hoofd-huishouding maken, ze is daar echt te dom voor gewoon
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Wat is het natuurlijke?
Zonder stijltang?
dat dacht ik ook, maar heb nu sinds een paar dagen streams, en het loopt prima bij mij.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:26 schreef shmoopy het volgende:
Nee, ik wilde eerst eens kijken hoe het jullie beviel, maar ik zie dat er zoveel problemen mee zijn, dat ik niet erg geneigd ben om nu even mijn telefoon te pakken.
Anders had ik het vast wel gedaan.
Gimme more!![]()
Heeft Palma dan ooit haar plaats geweten?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Fysiek geweld moet niet kunnen, maar al helemaal niet als een personeelslid dat doet tegen haar werkgever.
Palma moet haar plaats weten.
Je hebt me overgehaald, ik ga bellen!quote:Op maandag 14 mei 2007 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ik schaam me er ook niet (meer) voor. Zie het als een hobby en een gezelschapsspel![]()
Naast Herma Kermisklant lijk je al snel behoorlijk slimquote:Op maandag 14 mei 2007 14:27 schreef SiRojK het volgende:
Lieke als huishoudster is ook duidelijk een actie geweest om haar later de villa in te werken (eventueel), want Lieke is domweg te slim om zulk dom werk te doen.. Als je kijkt naar dat andere stelletje koeien dat Palma om zich heen heeft hangen (niet dat ik zo vol ben van het IQ van Lieke)
Langzaam maar zeker wordt de wonderlijke Amanda-wereld begrijpelijk. Op een heel vreemde manier.quote:
Ik heb ook absoluut geen problemenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:27 schreef 2live het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar heb nu sinds een paar dagen streams, en het loopt prima bij mij.
Nee, maar haar personeel wel, die weer verder gaan klagen, gaat ze staken, gaan anderen stakene, bla bla bla.. Ze doet dan domweg haar werk niet meer na een tijdje, probleem opgelost... En anders staakt zij, neem je dat meisje weer aan die Huub toen ook had uitgenodigd, mooi tochquote:Op maandag 14 mei 2007 14:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat Palma iets schoon gaat maken wat met opzet vuil is gemaakt?![]()
niet bij mijquote:Op maandag 14 mei 2007 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker wordt de wonderlijke Amanda-wereld begrijpelijk. Op een heel vreemde manier.
Hermaquote:Op maandag 14 mei 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Naast Herma Kermisklant lijk je al snel behoorlijk slim![]()
Ik ben bang dat jij je gelukkiger mag prijzen dan ik...quote:
Als je gewoon de betaalpopup krijgt via dgk-site dan is er meestal niets mis.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:26 schreef shmoopy het volgende:
Nee, ik wilde eerst eens kijken hoe het jullie beviel, maar ik zie dat er zoveel problemen mee zijn, dat ik niet erg geneigd ben om nu even mijn telefoon te pakken.
Anders had ik het vast wel gedaan.
Gimme more!![]()
De laatste dagen is het echt te gek voor woorden. Elke potentieel 'gevaarlijke' situatie wordt bij voorbaat weggedraaid.quote:
Klopt, maar daar hebben ze dus een bewuste keuze voor gemaakt.. Iedereen is door een dikke screening e.d. geweest, dus dat die kermisklant zo dom was wisten ze direct...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Naast Herma Kermisklant lijk je al snel behoorlijk slim![]()
Dat is toch een heel normale vraag?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:32 schreef beequeen het volgende:
Lieke wil graag morgen om 8.45 uur gewekt worden door Palma, dat beviel nl prima.
Ze blijft zuigen dus.
Of DGK maakt mbv streamlocks die keuze voor je...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:31 schreef maril het volgende:
je kunt kiezen om er na te kijken of de streams ff uitzetten
Klopt, maar dat is allemaal tussen miljonairs of van miljonair richting personeel.. Dit is andersom, personeel richting Miljonair, dat kan niet en dat zou ik ook niet pikken als ik Lieke was.. Je leeft daar als miljonair, het lijkt me duidelijk dat ELKE miljonair iemand die zich zo gedraagt al had ontslagenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:31 schreef maril het volgende:
Tja maar in de kooi mag je iedereen verrot schelden voor alles en nog wat, je mag iemand in het gezicht spugen, gasten met eieren bestoken, denigerend doen tegen huishoudsters, slaan,
aanranden ect ect , je kunt kiezen om er na te kijken of de streams ff uitzetten, daarna is het toch altijd weer pais en vree alsof er niets gebeurd is.
Al maanden zeggen de streamers dat Palma moet opzouten, helaas zit ze er nog steeds in, denk dus niet dat het nut heeft.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:18 schreef SiRojK het volgende:
[..]
mag ze dan niet meer praten tegen Palma....Palma moet haar plek weten. Ik vind dit ijzersterk van Lieke, ff die trol terugpakken.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:32 schreef beequeen het volgende:
Lieke wil graag morgen om 8.45 uur gewekt worden door Palma, dat beviel nl prima.
Ze blijft zuigen dus.
Ik denk omdat het gewoon niet mooi is.. Ze hebben in die dag dat ze alles hebben verbouwd het totaalplaatje denk ik niet goed kunnen zien..quote:Op maandag 14 mei 2007 14:33 schreef Taurus het volgende:
Maar wordt dat huis serieus weer opnieuw geschilderd e.d. omdat de bewoners 't niet mooi vinden? Das ook genant..![]()
Het ging om het toontje van Lieke. Ik zei al eerder, dat gedrag van Lieke is bijzonder hautain. Ik heb ook een pesthekel aan Palma, maar ben ook absoluut gaan fan van Lieke.quote:
Gelukkig is het 'bijna'quote:Op maandag 14 mei 2007 14:24 schreef shmoopy het volgende:
Dit slaat dus nergens op, dus personeel moet elke vernedering doorstaan, want dat is het van Lieke wat ze doet, dta was ook haar doelstelling in het huis Palma wegwerken, iedereen mag in de daden van Lieke trappen maar ik vind haar een doortrapt kreng, die er ook voor zal zorgen dat Huub softer wordt(maar dat is dan ook het enige goede van Lieke)quote:Op maandag 14 mei 2007 14:33 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is allemaal tussen miljonairs of van miljonair richting personeel.. Dit is andersom, personeel richting Miljonair, dat kan niet en dat zou ik ook niet pikken als ik Lieke was.. Je leeft daar als miljonair, het lijkt me duidelijk dat ELKE miljonair iemand die zich zo gedraagt al had ontslagen
Nee hoor, het personeel mag zelf ook ontslag nemen.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:38 schreef maril het volgende:
[..]
Dit slaat dus nergens op, dus personeel moet elke vernedering doorstaan, want dat is het van Lieke wat ze doet, dta was ook haar doelstelling in het huis Palma wegwerken, iedereen mag in de daden van Lieke trappen maar ik vind haar een doortrapt kreng, die er ook voor zal zorgen dat Huub softer wordt(maar dat is dan ook het enige goede van Lieke)
Lieke is een harde tante hoor inderdaad.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:38 schreef maril het volgende:
[..]
Dit slaat dus nergens op, dus personeel moet elke vernedering doorstaan, want dat is het van Lieke wat ze doet, dta was ook haar doelstelling in het huis Palma wegwerken, iedereen mag in de daden van Lieke trappen maar ik vind haar een doortrapt kreng, die er ook voor zal zorgen dat Huub softer wordt(maar dat is dan ook het enige goede van Lieke)
Zo denk ik er ook over, ze mogen van mij allebei opdoekenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ging om het toontje van Lieke. Ik zei al eerder, dat gedrag van Lieke is bijzonder hautain. Ik heb ook een pesthekel aan Palma, maar ben ook absoluut gaan fan van Lieke.
Kun je ff een PM sturen wat uiteindelijk de defintieve oplossing was ?quote:
Omdat dat het beste is wat je kan doen, nu reageerd hij niet para is het ook niet goed, Brain ontwikkelt zich momenteel in dit spel sterker als Huub, hij reageert goed tot nog toe dan hè, je weet het nooit in de kooi, zou zomaar kunnen veranderen.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:40 schreef farceman het volgende:
Waarom heeft Brian eigenlijk helemaal niet gereageerd op het stuk over hem bij kingjaap.nl?
heb het net gelezen, Jaap is toch slimmer als ik dacht.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:40 schreef farceman het volgende:
Waarom heeft Brian eigenlijk helemaal niet gereageerd op het stuk over hem bij kingjaap.nl?
Nee, dat zeg ik niet.. Ik vind het zelf deels onterecht, aan de andere kant... Het is de gouden kooi, hun keuze om daar te gaan werken.. Ze kunnen dan altijd zelf ontslag nemen.. Personeel moet gewoon NIET richting de Miljonairs uithalen, dat is niet hoe de verhoudingen zouden moeten zijn.. Zoals dingen vanochtend zijn gegaan weet ik niet, maar wat Palma vanmiddag heeft gedaan had niet direct verband met een vernedering of wat dan ook van Lieke kant.. Een vervelende opmerking moeten ze maar slikken, die krijg ik ook van mijn baas, kan ik daar niet tegen dan zeg ik dat NETJES, OF ik neem ontslagquote:Op maandag 14 mei 2007 14:38 schreef maril het volgende:
[..]
Ze zijn vrijdagavond in een net huis binnengekomen, vanochtend was er weer personeel, wat hebben die Bewoners dan gedaan met het huis in de weekeinde of zijn de huishoudsters het weekeinde gekomen om er een bende van te maken.?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:43 schreef Disana het volgende:
Eric: Het is hier ook een teringzooi sinds Palma er is - maar hij wijt dat aan de miljonairs. Huub vergeleek Palma en Yvonne: bij Yvonne was er nooit een probleem en was alles schoon, bij Palma is alles moeilijk.
Palma is beroeps-klaagster, dat is het probleem. En ze is lui.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:47 schreef maril het volgende:
[..]
Ze zijn vrijdagavond in een net huis binnengekomen, vanochtend was er weer personeel, wat hebben die Bewoners dan gedaan met het huis in de weekeinde of zijn de huishoudsters het weekeinde gekomen om er een bende van te maken.?
Palma moet gewoon doen wat ze wel kan; bij de wc's gaan zitten. En het liefst niet de wc in DGKquote:Op maandag 14 mei 2007 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Palma is beroeps-klaagster, dat is het probleem. En ze is lui.
Jij hebt ander ook jou rechten als werknemer en ook jou plichten , en de gouden kooi is extreem en Lieke sart, ik zou daar ook pissed van worden, maar het is niet verstandig van Palma ze moet daar boven gaan staan en door hebben voor wat voor doortraptheid Lieke mee bezig is.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:46 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet.. Ik vind het zelf deels onterecht, aan de andere kant... Het is de gouden kooi, hun keuze om daar te gaan werken.. Ze kunnen dan altijd zelf ontslag nemen.. Personeel moet gewoon NIET richting de Miljonairs uithalen, dat is niet hoe de verhoudingen zouden moeten zijn.. Zoals dingen vanochtend zijn gegaan weet ik niet, maar wat Palma vanmiddag heeft gedaan had niet direct verband met een vernedering of wat dan ook van Lieke kant.. Een vervelende opmerking moeten ze maar slikken, die krijg ik ook van mijn baas, kan ik daar niet tegen dan zeg ik dat NETJES, OF ik neem ontslag
Dat staat -denk ik- los van de ruzie. Ze gaat altijd rond 14:30, dat is voor haar einde werktijd.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:50 schreef scanman01 het volgende:
Palma is al weer weg dus.
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:50 schreef scanman01 het volgende:
Palma is al weer weg dus.
Precies. En ze moet haar bek houden tegen haar werkgever. Het wordt steeds gekker daar. Het probleem is dat Lieke Palma niet weg kan krijgen omdat ze alleen unaniem iemand kunnen ontslaan. Dat zal vast niet gaan lukken. Palma is iemand die het heel erg achter de ellebogen heeft.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:50 schreef 2live het volgende:
[..]
Palma moet gewoon doen wat ze wel kan; bij de wc's gaan zitten. En het liefst niet de wc in DGK![]()
Op tv was er niet direct te zien dat het een teringbende was. Ze stelt zich gewoon aan, ze moet dingen schoonmaken, dus waarom zeurt ze uberhaupt dat het een bende isquote:Op maandag 14 mei 2007 14:47 schreef maril het volgende:
[..]
Ze zijn vrijdagavond in een net huis binnengekomen, vanochtend was er weer personeel, wat hebben die Bewoners dan gedaan met het huis in de weekeinde of zijn de huishoudsters het weekeinde gekomen om er een bende van te maken.?
Palma heeft altijd Nasty nog, die zou haar niet ontslaan...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. En ze moet haar bek houden tegen haar werkgever. Het wordt steeds gekker daar. Het probleem is dat Lieke Palma niet weg kan krijgen omdat ze alleen unaniem iemand kunnen ontslaan. Dat zal vast niet gaan lukken. Palma is iemand die het heel erg achter de ellebogen heeft.
Is dat zo? Ik dacht dat Natasia ook de pest had aan palma?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Palma heeft altijd Nasty nog, die zou haar niet ontslaan...
Ikea of Xenos al geprobeerd?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind die schilderijen van de rode naalhak en de rode dobbelstenen echt geweldig! Waar komen die vandaan?
Ook met unaniem stemmen kunnen ze Palma niet wegsturen. Palma (en destijds bijvoorbeeld Lesley) zijn door 'achter' aangenomen en daarover hebben de bewoners geen zeggenschap.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. En ze moet haar bek houden tegen haar werkgever. Het wordt steeds gekker daar. Het probleem is dat Lieke Palma niet weg kan krijgen omdat ze alleen unaniem iemand kunnen ontslaan. Dat zal vast niet gaan lukken. Palma is iemand die het heel erg achter de ellebogen heeft.
geleend van een schoenenzaak in Almerequote:
Lieke heeft gezegd dat ze elke dag Palma gaat irriteren, dit duurt niet zo lang meerquote:Op maandag 14 mei 2007 14:53 schreef ericahysterica het volgende:
Palma is zelf de oorzaak dat er zoveel irritatie is. Als ze gewoon de taken uitvoert waar zij voor gevraagd is is er niets aan de hand. Het is net als natasia een narcist van het zuiverste water ook negatieve aandacht is aandacht. En er is heel weinig nodig om palma te krenken. Dus ik zou zeggen laat zij de nieuwe bewoner maar worden!![]()
![]()
Ik mag toch hopen dat de redactie haar onderhand eens de deur uit gaat werken. Als je zo graag een programma van 'niveau' wil maken dan hoort Palma daar absoluut niet in. Haar taal is toch echt niet om aan te horen, of is dit wel een goed voorbeeld voor de schoolpleinkinderen waar Brian zich altijd zo druk om maakt.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is bezig met een studie. Net als Eric mag ze een bepaald aantal uren per dag studeren.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
Weet iemand wat Lieke de hele tijd aan het schrijven is eigenlijk?
Ze had het er inderdaad meteen over met Eric toen Lieke duidelijk maakte dat ze het personeel wou laten vervangen dat ze dan eerst langs haar moest.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat Natasia ook de pest had aan palma?
is voor haar studie; Palma is haar studieobjectquote:Op maandag 14 mei 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
Ze zei tegen Palma eerder dat ze zat te studeren. En even later vroeg ze Brian of ze zijn boekje psychonomie mocht lenen; van die lessen van dat zweverige mens.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
Dat is die cursus van Annet over dat gezichtgedoe, ik ben even de naam kwijt, iemand?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
als ze een programma met niveau willen kunnen ze iedereen wel naar huis sturenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:55 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de redactie haar onderhand eens de deur uit gaat werken. Als je zo graag een programma van 'niveau' wil maken dan hoort Palma daar absoluut niet in. Haar taal is toch echt niet om aan te horen, of is dit wel een goed voorbeeld voor de schoolpleinkinderen waar Brian zich altijd zo druk om maakt.
Ik mag niet schelden tegen Palmaquote:Op maandag 14 mei 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
Wie van de miljonairs hoort wel in dat profiel?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:55 schreef 2live het volgende:
Als je zo graag een programma van 'niveau' wil maken dan hoort Palma daar absoluut niet in.
Dat zocht ik dusquote:Op maandag 14 mei 2007 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zei tegen Palma eerder dat ze zat te studeren. En even later vroeg ze Brian of ze zijn boekje psychonomie mocht lenen; van die lessen van dat zweverige mens.
oh dat ging toch over als je een eihoofd heb dat je dan intelligent bent ofzo?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is die cursus van Annet over dat gezichtgedoe, ik ben even de naam kwijt, iemand?
Is Palma niet toevallig Eric's moeder ofzo? Palma kan echt NIETS verkeerd doen in de ogen van Eric. Bij het walgelijke af. Volgens mij heeft dat allemaal met die gay.nl site te maken, waar Palma dus ook vaak kwam.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze had het er inderdaad meteen over met Eric toen Lieke duidelijk maakte dat ze het personeel wou laten vervangen dat ze dan eerst langs haar moest.
Eric stemde er mee in en was op voorhand ook al voor Palma en tegen Lieke.
Een unanieme wegstemming zit er dus niet in
Dat is wel een mooie samenvatting van die tak van ' wetenschap 'quote:Op maandag 14 mei 2007 14:57 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
oh dat ging toch over als je een eihoofd heb dat je dan intelligent bent ofzo?
Palma is de moeder van vele gay's. Eric's moeder is 7 jaar geleden overleden.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is Palma niet toevallig Eric's moeder ofzo? Palma kan echt NIETS verkeerd doen in de ogen van Eric. Bij het walgelijke af. Volgens mij heeft dat allemaal met die gay.nl site te maken, waar Palma dus ook vaak kwam.
da's waar. Palma krijgt alleen helemaal geen zendtijd op tv want daar komt nooit een fatsoenlijk woord uit.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie van de miljonairs hoort wel in dat profiel?
Het niveau is al lang laag genoeg voor een Palma. Helaas.
Palma is een nichtenmoeder, dus ergens ook een moeder voor Eric.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:58 schreef scanman01 het volgende:
Is Palma niet toevallig Eric's moeder ofzo? Palma kan echt NIETS verkeerd doen in de ogen van Eric. Bij het walgelijke af. Volgens mij heeft dat allemaal met die gay.nl site te maken, waar Palma dus ook vaak kwam.
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iets met dat psychonomie gedoe of zoiets, van die vrouw met die ringen voor reuma, daarom staat er ook een spiegel voor dr neus dat ze dingetjes kan aflezen enzo....quote:Op maandag 14 mei 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
Dan zou het niet de gouden kooi zijn, maar het programma "Ghosts are among us"quote:Op maandag 14 mei 2007 14:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is Palma niet toevallig Eric's moeder ofzo?
Ik kijk nooit de reguliere uitzendingen, maar dit klinkt me als muziek in de oren.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:59 schreef 2live het volgende:
[..]
da's waar. Palma krijgt alleen helemaal geen zendtijd op tv want daar komt nooit een fatsoenlijk woord uit.
idd, hoe kortzichtig kun je zijn. Hopelijk geldt dit niet voor alle homo's op die site dat zij Palma als homomoeder zien.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gok trouwens dat ze bijquote:Op maandag 14 mei 2007 14:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind die schilderijen van de rode naalhak en de rode dobbelstenen echt geweldig! Waar komen die vandaan?
vandaan komenquote:NoName
NoName giftshop, de plek voor stijlvolle interieuraccessoires, stoere gadgets en mooie cadeaus van de topmerken: Alessi, Davis, Iittala, Jacob Jensen, Menu, Mondaine, Nextime, Ritzenhoff, Simplehuman en Zack.
Als je Palma hoort praten klinkt ze wel als een geest. Of meer als een spook eigenlijk.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zou het niet de gouden kooi zijn, maar het programma "Ghosts are among us"
idd.. .vet irritantquote:Op maandag 14 mei 2007 14:30 schreef mootie het volgende:
[..]
De laatste dagen is het echt te gek voor woorden. Elke potentieel 'gevaarlijke' situatie wordt bij voorbaat weggedraaid.![]()
verrek , zo positief had ik het nog nooit bekeken.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk nooit de reguliere uitzendingen, maar dit klinkt me als muziek in de oren.![]()
![]()
Ik dacht dat Anet alles kon aflezen aan uiterlijke vormen en geometrie van hoofd en houding.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:01 schreef HiDiHo het volgende:
De psychonoom bestudeert in principe dezelfde verschijnselen als de psycholoog, maar op een andere manier. Psychonomen onderzoeken processen - waarnemen, motoriek, leren, beslissen, denken, geemotioneerd raken, spreken, schrijven, enz. - die zich in tal van situaties, bij kind en volwassene, individueel en sociaal, in normale en gestoorde vorm voordoen.
Gepingel hoor ik van Brian in de woonkamer en in het kantoor zitten Eric en Huub achter de pc, hebben ook muziek aan....quote:Op maandag 14 mei 2007 15:03 schreef ericahysterica het volgende:
ja is er nog wat te zien op de streams eigenlijk?
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:03 schreef ericahysterica het volgende:
Waar?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:05 schreef F04 het volgende:
Palma in actie
Sinds Amanda en Lieke zijn opgehouden met zoenen is het vrij saai eigenlijkquote:Op maandag 14 mei 2007 15:03 schreef ericahysterica het volgende:
Dat is een onderdeel van deze zeer bijzondere tak van zweverige wetenschap.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat Anet alles kon aflezen aan uiterlijke vormen en geometrie van hoofd en houding.
die zit nu met hartkloppingen bij de psycholoogquote:Op maandag 14 mei 2007 15:05 schreef F04 het volgende:
Palma in actie
Voordat ze vroeg: Oooow, wat leuk, ga je over iedereen een stukje schrijven, en dit had niks met de cursus te maken.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:10 schreef scanman01 het volgende:
Het ging Amanda boven haar pet wat Lieke aan het doen was. Ze liep snel weer weg
Onder het kopje 'labiel' misschien?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
Btw, zit er ook een foto van Palma bij die cursus?![]()
Ging ze er echt bij liggen??? Dan begint ze idd wel wanhopig te worden ja.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:19 schreef Margo37 het volgende:
Die geirriteer tussen Lieke en Palma begon vanmorgen al trouwens toen Palma Huub wakker maakte en erbij ging liggen waarop Lieke zei: Kom je aandacht tekort Palma.
Wat zegt die zweefleer over te dicht op elkaar staande, ietwat loenzende ogen?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:19 schreef beequeen het volgende:
Kijken en schrijven. Wat zou ze zien? Een mediageile snol?![]()
[afbeelding]
Palma is zoals ze in de villa loopt één grote vieze brok wanhoopquote:Op maandag 14 mei 2007 15:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ging ze er echt bij liggen??? Dan begint ze idd wel wanhopig te worden ja.
Dan past ze toch beter bij wifebeater dan bij Huub.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zegt die zweefleer over te dicht op elkaar staande, ietwat loenzende ogen?
Zou me niets verbazen dat daar een onbetrouwbaar sujet bij hoort. Een soort Lombroso hoofd, maar dan anders.
Oh gelukkig. Ik was door je vorige post al bang dat je een serieuze, ongeneeslijke oorbeschadiging had.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:25 schreef Villalux het volgende:
Mijn kleinzoon van 3 heeft meer gevoel voor music,al slaat hij gewoon op de grond
Ik zou wel eens een filmpje van een gitaarspelende Brian 6 maanden geleden en eentje van zijn gitaarspel van nu willen zien.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:23 schreef Villalux het volgende:
Brain gaat wel vooruit met zijn gitaar vindt ik je kan horen dat hij er echt mee bezig is! knap hoor!
kan hij niet dat lucht gitaar shit gaan doenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een filmpje van een gitaarspelende Brian 6 maanden geleden en eentje van zijn gitaarspel van nu willen zien.
En dan er niet bij gezet hebben welk filmpje het eerste was.
Dan ben ik benieuwd hoeveel mensen blind kunnen zeggen wat het eerste filmpje is
Ik heb hem er vandaag niet over gehoord dus Jaap kennendequote:Op maandag 14 mei 2007 15:31 schreef Suikeroom het volgende:
Heeft Jaap nog last van zn oor?
Jawelquote:Op maandag 14 mei 2007 15:31 schreef Suikeroom het volgende:
Heeft Jaap nog last van zn oor?
quote:kuch, kuch....
Beste fans,
Mijn oorontsteking is weer opgelaaid, net toen het beter leek te gaan. Ik heb in de afgelopen dagen nog nooit zo'n pijn gehad als nu. Ik heb de productie gevraagd om morgen naar de dokter te worden gebracht, maar het is altijd maar afwachten of het snel geregeld kan worden. (Dat is dus vandaag, bericht is van gister)
Terror is leuk, heel leuk zelfs. Doof worden doe ik wel voor 2 miljoen euro, graag zelfs. Doof worden voor misschien 2 miljoen euro is mij een te groot risico.
Fucking hel! Ik wil terroriseren, maar ik ben naar de klote. Ga ik morgen me ziekmelden en de hele dag in bed liggen? Gaat de terror nog door? Of doe ik rustig aan tot ik hersteld ben? Ik ga nu in ieder geval vroeg naar bed. Tering zooi, het is toch niet normaal!!! Kutoor, ik snap wel dat Vincent van Gogh dat ding eraf snee. Hij had vast oorontsteking!!
AAAAAARGHHHHHHH
....to be continued....
De patient.
Alleen ... dat was gisteren en ik heb hem nog niet naar de dokter horen vragenquote:
Maar geen pantoffelheld.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:53 schreef SiRojK het volgende:
Hij is een echte pyjamastrijder!
Gaf hij op zijn log ook al aan...quote:Op maandag 14 mei 2007 16:02 schreef Disana het volgende:
Jaap: Ik was ook de eerste maand heel erg Brians voetveegje.
Jaap zondert zich heel veel af.. Hij denkt volgens mij na over elke zet die hij doet.. Hij heeft ook een goede lading zelfkennis, met Huub aan zijn zijde zijn ze een sterk koppelquote:
Handje in de lucht, extreem links zelfsquote:Op maandag 14 mei 2007 16:11 schreef NS het volgende:
Hij is links dus
serieus, hij heeft nu al 5 dagen oorpijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:36 schreef SiRojK het volgende:
Ik heb em vandaag al wel horen zeuren dat het echt veel pijn deed
Amanda zag Viola Holt bij de premiere Voetbalvrouwen in Amsterdamquote:
Hij had de eerste dag al een middeltje... Hij vertelde toen wel, dat hij dan weer kon horen, maar na een uurtje zat het weer dichtquote:Op maandag 14 mei 2007 16:24 schreef avonne het volgende:
[..]
serieus, hij heeft nu al 5 dagen oorpijn.
Mijn huisarts schrijft na 3 dagen antibiotica voor ivm mogelijke complicaties.
ach dat zegt wat over hun beidequote:Op maandag 14 mei 2007 16:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Amanda zag Viola Holt bij de premiere Voetbalvrouwen in Amsterdam
en Viola had Amanda gezegd zij haar een mooi eerlijk lief mens vindt.
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:35 schreef Disana het volgende:
Amanda: Dan komen er meisjes van mijn leeftijd naar me toe en dan zeggen ze 'mijn vader is helemaal weg van jou'![]()
Ik ben ook fan van haar, weten mijn kinderen ook welquote:Op maandag 14 mei 2007 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Is toch goor? Of denk ik nu te ver door?
Maar zo'n wandelende sexbom, daar vergelijk je je dochter(s) toch niet mee als vader?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:38 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik ben ook fan van haar, weten mijn kinderen ook wel.. Denk dat je dat als alleenstaande vader wel kan zeggen, toch?
nou beetje wel ...ken het ook niet uitleggen ...maar dit is puur sex.....anders ben je wel heeeeel domquote:Op maandag 14 mei 2007 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Is toch goor? Of denk ik nu te ver door?
Benieuwd of die papa's van de leeftijdsgenoten op Amanda stemmen hebben gestemd,quote:Op maandag 14 mei 2007 16:35 schreef Disana het volgende:
Amanda: Dan komen er meisjes van mijn leeftijd naar me toe
en dan zeggen ze 'mijn vader is helemaal weg van jou'![]()
Tuurlijk welquote:Op maandag 14 mei 2007 16:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar zo'n wandelende sexbom, daar vergelijk je je dochter(s) toch niet mee als vader?
Als dat zo zou zijn... arme dochters.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Benieuwd of die papa's van de leeftijdsgenoten op Amanda stemmen hebben gestemd,
de uitslag van de populariteitspoll komt eraan van , morgen of later.
Zou jij willen dat jouw dochter op haar 19e neptieten heeft en het gedrag van Amanda vertoont?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:38 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik ben ook fan van haar, weten mijn kinderen ook wel.. Denk dat je dat als alleenstaande vader wel kan zeggen, toch?
Jij begrijpt me.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zou jij willen dat jouw dochter op haar 19e neptieten heeft en het gedrag van Amanda vertoont?
ikke niet ............quote:Op maandag 14 mei 2007 16:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zou jij willen dat jouw dochter op haar 19e neptieten heeft en het gedrag van Amanda vertoont?
ohhhhhhhhh boefjequote:Op maandag 14 mei 2007 16:44 schreef SiRojK het volgende:
Haha, ik heb helemaal geen kinderen.. Ik begrijp helemaal wat jullie bedoelen, ik wou alleen even stoken.. Sorry, Jaap/Nicolaas hebben een slechte invloed op mij
Als het die kant op ging stuurde ik dr naar zo'n ouderwetse nonnenschool in Frankrijkquote:Op maandag 14 mei 2007 16:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nou, ik zat er echt van te kijken, dus goed geluktquote:Op maandag 14 mei 2007 16:44 schreef SiRojK het volgende:
Haha, ik heb helemaal geen kinderen.. Ik begrijp helemaal wat jullie bedoelen, ik wou alleen even stoken.. Sorry, Jaap/Nicolaas hebben een slechte invloed op mij
Het zal je zoon maar zijn!quote:Op maandag 14 mei 2007 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het die kant op ging stuurde ik dr naar zo'n ouderwetse nonnenschool in Frankrijk![]()
Grappenmaker!quote:Op maandag 14 mei 2007 16:44 schreef SiRojK het volgende:
Me 2...Ik zou dat helemaal niet erg vinden.. Naast haar domme acties in de kooi heeft ze bijvoorbeeld meegedaan aan fitnesswedstrijden en daarvoor heb je veel zelfdiscipline nodig.. Daarnaast is Lieke mss wel irritan, maar ze is gewoon verliefd op Huub... 10x liever een kleine Lieke als dochter dan een Amandatjequote:Op maandag 14 mei 2007 16:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Grappenmaker!
Maar ik zou het dan weer niet erg vinden als mijn dochtertje op haar 23e wat van Liekje weg heeft hoor.
Als ze dan maar niet met een Huub thuis komt...![]()
[afbeelding]
Daar kan Jaap nog een puntje aan zuigenquote:Op maandag 14 mei 2007 16:47 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: Ik heb een vriendinnetje die is half Iers en half China.
Daarna kwam kapster Anita en Palma vroeg aan Anita kom je eindelijk dat haar van Lieke afmaken, het lijkt wel een rattekop.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ging ze er echt bij liggen??? Dan begint ze idd wel wanhopig te worden ja.
Vast niet om haar *Natasia modus aan, Jairootje vingertjes in je oortjes en liedje zingen* ongestelde kut langs te halen...ik gok zo om haar keiharde negerinnentepels langs te schuren of haar kletsnatte trotse zwarte geile kute omheen te vouwen *Natasia modus uit*quote:Op maandag 14 mei 2007 16:05 schreef Polonium-120 het volgende:
... en dan nu de vinger waar natasja op aast... (u weet wel waarom)...
[afbeelding]
Ik zou het wel interessant vinden om te zien of ik Amanda kon heropvoeden tot een meid die respect voor haar lichaam heeft.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:49 schreef SiRojK het volgende:
[..]
10x liever een kleine Lieke als dochter dan een Amandatje
Ze kunnen allemaal lullen wat ze willen, Palma begon dus gewoon zelf. Palma weet ook donders goed dat Lieke het een beroerd plan vindt, een Palma in haar bed.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Daarna kwam kapster Anita en Palma vroeg aan Anita kom je eindelijk dat haar van Lieke afmaken, het lijkt wel een rattekop.
Ben er bang voor :quote:Op maandag 14 mei 2007 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou het wel interessant vinden om te zien of ik Amanda kon heropvoeden tot een meid die respect voor haar lichaam heeft.
HiZiHair heeft wel zijn best gedaan.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Daarna kwam kapster Anita en Palma vroeg aan Anita kom je eindelijk dat haar van Lieke afmaken, het lijkt wel een rattekop.
Als je een pornofilm zit te kijken hoop je toch ook niet dat je dochter filmster wordt. Wat een ridicule opmerking zeg...quote:Op maandag 14 mei 2007 16:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ah daar ben jequote:Op maandag 14 mei 2007 16:54 schreef Reza-impreza het volgende:
Ze hadden het over ons hahahaha
Jij wilde niet met Eric op de foto?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:54 schreef Reza-impreza het volgende:
Palma moet natuurlijk haar smoel houden, maar wat waar is, is waar: Het haar van Lieke is vorige week erg beroerd geknipt. Dat heeft Lieke zelf ook al meer dan eens gezegd.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze hem zelf hebben verteld dat ze via fok hoorden van het diner. Overigens heeft Brian zelf ook foto's gemaakt van reza en company; hij liet ze gisteren op bed aan Amanda en Lieke zien.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:53 schreef pullup het volgende:
Brian heeft dus op Fok lopen gluren ivm de foto' s die er in Lepels door die Fokker zijn gemaakt
Idd, letterlijk over jou!quote:Op maandag 14 mei 2007 16:54 schreef Reza-impreza het volgende:
Weggehaald omdat er door sommigen vrij lullige opmerkingen werden gemaakt over familie.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:56 schreef Lady-night het volgende:
waar kan ik die foto's vinden??
Tuurlijk wel maar ik was volgens mij te druk met alle andere om me heenquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Weggehaald omdat er door sommigen vrij lullige opmerkingen werden gemaakt over familie.
Hoe erg is dat?quote:
quote:
Wat jaartjes jonger is deze dame.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:04 schreef Nostalgist het volgende:
Hé , is dat JJ ?
Idd... het slaat werkelijk nergens op, en het argument ook... dat Lieke een vals loeder is wat liegt, alsof de overige bewoners altijd de waarheid sprekenquote:Op maandag 14 mei 2007 17:01 schreef petraa het volgende:
-knip-
Bron: 10 beetje laat, maar vind het raar dat personeel zo tegen miljonairs tekeer mag gaan.
quote:Op maandag 14 mei 2007 17:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
Sergio is toch eigenlijk wel het prototype van een cyber-nerd.
[afbeelding]
quote:
Dus? Natasia is eigenlijk een man??quote:Op maandag 14 mei 2007 17:06 schreef NS het volgende:
[..]
Die jongen heeft dezelfde hoge haargrens als Natasia
quote:Op maandag 14 mei 2007 17:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Joh....
Ik bedoelde de auto die de poort kwam binnen rijden.....![]()
Ja dacht ik eerst ook, maar toch ziet hij wel wat.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:06 schreef Copycat het volgende:
Ik ben blind.
zelfde haar ook alleen wat lichterquote:Op maandag 14 mei 2007 17:06 schreef NS het volgende:
[..]
Die jongen heeft dezelfde hoge haargrens als Natasia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |