Nee, dat zeg ik niet.. Ik vind het zelf deels onterecht, aan de andere kant... Het is de gouden kooi, hun keuze om daar te gaan werken.. Ze kunnen dan altijd zelf ontslag nemen.. Personeel moet gewoon NIET richting de Miljonairs uithalen, dat is niet hoe de verhoudingen zouden moeten zijn.. Zoals dingen vanochtend zijn gegaan weet ik niet, maar wat Palma vanmiddag heeft gedaan had niet direct verband met een vernedering of wat dan ook van Lieke kant.. Een vervelende opmerking moeten ze maar slikken, die krijg ik ook van mijn baas, kan ik daar niet tegen dan zeg ik dat NETJES, OF ik neem ontslagquote:Op maandag 14 mei 2007 14:38 schreef maril het volgende:
[..]
Dit slaat dus nergens op, dus personeel moet elke vernedering doorstaan, want dat is het van Lieke wat ze doet, dta was ook haar doelstelling in het huis Palma wegwerken, iedereen mag in de daden van Lieke trappen maar ik vind haar een doortrapt kreng, die er ook voor zal zorgen dat Huub softer wordt(maar dat is dan ook het enige goede van Lieke)
Ze zijn vrijdagavond in een net huis binnengekomen, vanochtend was er weer personeel, wat hebben die Bewoners dan gedaan met het huis in de weekeinde of zijn de huishoudsters het weekeinde gekomen om er een bende van te maken.?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:43 schreef Disana het volgende:
Eric: Het is hier ook een teringzooi sinds Palma er is - maar hij wijt dat aan de miljonairs. Huub vergeleek Palma en Yvonne: bij Yvonne was er nooit een probleem en was alles schoon, bij Palma is alles moeilijk.
Palma is beroeps-klaagster, dat is het probleem. En ze is lui.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:47 schreef maril het volgende:
[..]
Ze zijn vrijdagavond in een net huis binnengekomen, vanochtend was er weer personeel, wat hebben die Bewoners dan gedaan met het huis in de weekeinde of zijn de huishoudsters het weekeinde gekomen om er een bende van te maken.?
Palma moet gewoon doen wat ze wel kan; bij de wc's gaan zitten. En het liefst niet de wc in DGKquote:Op maandag 14 mei 2007 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Palma is beroeps-klaagster, dat is het probleem. En ze is lui.
Jij hebt ander ook jou rechten als werknemer en ook jou plichten , en de gouden kooi is extreem en Lieke sart, ik zou daar ook pissed van worden, maar het is niet verstandig van Palma ze moet daar boven gaan staan en door hebben voor wat voor doortraptheid Lieke mee bezig is.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:46 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet.. Ik vind het zelf deels onterecht, aan de andere kant... Het is de gouden kooi, hun keuze om daar te gaan werken.. Ze kunnen dan altijd zelf ontslag nemen.. Personeel moet gewoon NIET richting de Miljonairs uithalen, dat is niet hoe de verhoudingen zouden moeten zijn.. Zoals dingen vanochtend zijn gegaan weet ik niet, maar wat Palma vanmiddag heeft gedaan had niet direct verband met een vernedering of wat dan ook van Lieke kant.. Een vervelende opmerking moeten ze maar slikken, die krijg ik ook van mijn baas, kan ik daar niet tegen dan zeg ik dat NETJES, OF ik neem ontslag
Dat staat -denk ik- los van de ruzie. Ze gaat altijd rond 14:30, dat is voor haar einde werktijd.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:50 schreef scanman01 het volgende:
Palma is al weer weg dus.
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:50 schreef scanman01 het volgende:
Palma is al weer weg dus.
Precies. En ze moet haar bek houden tegen haar werkgever. Het wordt steeds gekker daar. Het probleem is dat Lieke Palma niet weg kan krijgen omdat ze alleen unaniem iemand kunnen ontslaan. Dat zal vast niet gaan lukken. Palma is iemand die het heel erg achter de ellebogen heeft.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:50 schreef 2live het volgende:
[..]
Palma moet gewoon doen wat ze wel kan; bij de wc's gaan zitten. En het liefst niet de wc in DGK![]()
Op tv was er niet direct te zien dat het een teringbende was. Ze stelt zich gewoon aan, ze moet dingen schoonmaken, dus waarom zeurt ze uberhaupt dat het een bende isquote:Op maandag 14 mei 2007 14:47 schreef maril het volgende:
[..]
Ze zijn vrijdagavond in een net huis binnengekomen, vanochtend was er weer personeel, wat hebben die Bewoners dan gedaan met het huis in de weekeinde of zijn de huishoudsters het weekeinde gekomen om er een bende van te maken.?
Palma heeft altijd Nasty nog, die zou haar niet ontslaan...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. En ze moet haar bek houden tegen haar werkgever. Het wordt steeds gekker daar. Het probleem is dat Lieke Palma niet weg kan krijgen omdat ze alleen unaniem iemand kunnen ontslaan. Dat zal vast niet gaan lukken. Palma is iemand die het heel erg achter de ellebogen heeft.
Is dat zo? Ik dacht dat Natasia ook de pest had aan palma?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Palma heeft altijd Nasty nog, die zou haar niet ontslaan...
Ikea of Xenos al geprobeerd?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind die schilderijen van de rode naalhak en de rode dobbelstenen echt geweldig! Waar komen die vandaan?
Ook met unaniem stemmen kunnen ze Palma niet wegsturen. Palma (en destijds bijvoorbeeld Lesley) zijn door 'achter' aangenomen en daarover hebben de bewoners geen zeggenschap.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. En ze moet haar bek houden tegen haar werkgever. Het wordt steeds gekker daar. Het probleem is dat Lieke Palma niet weg kan krijgen omdat ze alleen unaniem iemand kunnen ontslaan. Dat zal vast niet gaan lukken. Palma is iemand die het heel erg achter de ellebogen heeft.
geleend van een schoenenzaak in Almerequote:
Lieke heeft gezegd dat ze elke dag Palma gaat irriteren, dit duurt niet zo lang meerquote:Op maandag 14 mei 2007 14:53 schreef ericahysterica het volgende:
Palma is zelf de oorzaak dat er zoveel irritatie is. Als ze gewoon de taken uitvoert waar zij voor gevraagd is is er niets aan de hand. Het is net als natasia een narcist van het zuiverste water ook negatieve aandacht is aandacht. En er is heel weinig nodig om palma te krenken. Dus ik zou zeggen laat zij de nieuwe bewoner maar worden!![]()
![]()
Ik mag toch hopen dat de redactie haar onderhand eens de deur uit gaat werken. Als je zo graag een programma van 'niveau' wil maken dan hoort Palma daar absoluut niet in. Haar taal is toch echt niet om aan te horen, of is dit wel een goed voorbeeld voor de schoolpleinkinderen waar Brian zich altijd zo druk om maakt.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is bezig met een studie. Net als Eric mag ze een bepaald aantal uren per dag studeren.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
Weet iemand wat Lieke de hele tijd aan het schrijven is eigenlijk?
Ze had het er inderdaad meteen over met Eric toen Lieke duidelijk maakte dat ze het personeel wou laten vervangen dat ze dan eerst langs haar moest.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat Natasia ook de pest had aan palma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |