Dan gaat ze staken...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:25 schreef SiRojK het volgende:
Ik had het wel geweten, gewoon alles smerig en vies maken vlak voordat Palma komt.. Mag ze alles gaan opruimen..
Je dacht toch niet dat Palma iets schoon gaat maken wat met opzet vuil is gemaakt?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:25 schreef SiRojK het volgende:
Ik had het wel geweten, gewoon alles smerig en vies maken vlak voordat Palma komt.. Mag ze alles gaan opruimen.. Zo'n achterlijk iemand mochten ze ook nooit Hoofd-huishouding maken, ze is daar echt te dom voor gewoon
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Wat is het natuurlijke?
Zonder stijltang?
dat dacht ik ook, maar heb nu sinds een paar dagen streams, en het loopt prima bij mij.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:26 schreef shmoopy het volgende:
Nee, ik wilde eerst eens kijken hoe het jullie beviel, maar ik zie dat er zoveel problemen mee zijn, dat ik niet erg geneigd ben om nu even mijn telefoon te pakken.
Anders had ik het vast wel gedaan.
Gimme more!![]()
Heeft Palma dan ooit haar plaats geweten?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Fysiek geweld moet niet kunnen, maar al helemaal niet als een personeelslid dat doet tegen haar werkgever.
Palma moet haar plaats weten.
Je hebt me overgehaald, ik ga bellen!quote:Op maandag 14 mei 2007 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ik schaam me er ook niet (meer) voor. Zie het als een hobby en een gezelschapsspel![]()
Naast Herma Kermisklant lijk je al snel behoorlijk slimquote:Op maandag 14 mei 2007 14:27 schreef SiRojK het volgende:
Lieke als huishoudster is ook duidelijk een actie geweest om haar later de villa in te werken (eventueel), want Lieke is domweg te slim om zulk dom werk te doen.. Als je kijkt naar dat andere stelletje koeien dat Palma om zich heen heeft hangen (niet dat ik zo vol ben van het IQ van Lieke)
Langzaam maar zeker wordt de wonderlijke Amanda-wereld begrijpelijk. Op een heel vreemde manier.quote:
Ik heb ook absoluut geen problemenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:27 schreef 2live het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar heb nu sinds een paar dagen streams, en het loopt prima bij mij.
Nee, maar haar personeel wel, die weer verder gaan klagen, gaat ze staken, gaan anderen stakene, bla bla bla.. Ze doet dan domweg haar werk niet meer na een tijdje, probleem opgelost... En anders staakt zij, neem je dat meisje weer aan die Huub toen ook had uitgenodigd, mooi tochquote:Op maandag 14 mei 2007 14:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat Palma iets schoon gaat maken wat met opzet vuil is gemaakt?![]()
niet bij mijquote:Op maandag 14 mei 2007 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker wordt de wonderlijke Amanda-wereld begrijpelijk. Op een heel vreemde manier.
Hermaquote:Op maandag 14 mei 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Naast Herma Kermisklant lijk je al snel behoorlijk slim![]()
Ik ben bang dat jij je gelukkiger mag prijzen dan ik...quote:
Als je gewoon de betaalpopup krijgt via dgk-site dan is er meestal niets mis.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:26 schreef shmoopy het volgende:
Nee, ik wilde eerst eens kijken hoe het jullie beviel, maar ik zie dat er zoveel problemen mee zijn, dat ik niet erg geneigd ben om nu even mijn telefoon te pakken.
Anders had ik het vast wel gedaan.
Gimme more!![]()
De laatste dagen is het echt te gek voor woorden. Elke potentieel 'gevaarlijke' situatie wordt bij voorbaat weggedraaid.quote:
Klopt, maar daar hebben ze dus een bewuste keuze voor gemaakt.. Iedereen is door een dikke screening e.d. geweest, dus dat die kermisklant zo dom was wisten ze direct...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Naast Herma Kermisklant lijk je al snel behoorlijk slim![]()
Dat is toch een heel normale vraag?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:32 schreef beequeen het volgende:
Lieke wil graag morgen om 8.45 uur gewekt worden door Palma, dat beviel nl prima.
Ze blijft zuigen dus.
Of DGK maakt mbv streamlocks die keuze voor je...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:31 schreef maril het volgende:
je kunt kiezen om er na te kijken of de streams ff uitzetten
Klopt, maar dat is allemaal tussen miljonairs of van miljonair richting personeel.. Dit is andersom, personeel richting Miljonair, dat kan niet en dat zou ik ook niet pikken als ik Lieke was.. Je leeft daar als miljonair, het lijkt me duidelijk dat ELKE miljonair iemand die zich zo gedraagt al had ontslagenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:31 schreef maril het volgende:
Tja maar in de kooi mag je iedereen verrot schelden voor alles en nog wat, je mag iemand in het gezicht spugen, gasten met eieren bestoken, denigerend doen tegen huishoudsters, slaan,
aanranden ect ect , je kunt kiezen om er na te kijken of de streams ff uitzetten, daarna is het toch altijd weer pais en vree alsof er niets gebeurd is.
Al maanden zeggen de streamers dat Palma moet opzouten, helaas zit ze er nog steeds in, denk dus niet dat het nut heeft.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:18 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Kun je ook brieven/mailtjes sturen naar de redactie van DGK? Sommige dingen zijn nml echt achterlijk zoals ze het doen, de streamers willen ook wel fatsoenlijke dingen te kijken hebben, niet irritante mensen die hardstikke vervelend zijn tegen de miljonairs waar wij 'fan' van zijn...
mag ze dan niet meer praten tegen Palma....Palma moet haar plek weten. Ik vind dit ijzersterk van Lieke, ff die trol terugpakken.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:32 schreef beequeen het volgende:
Lieke wil graag morgen om 8.45 uur gewekt worden door Palma, dat beviel nl prima.
Ze blijft zuigen dus.
Ik denk omdat het gewoon niet mooi is.. Ze hebben in die dag dat ze alles hebben verbouwd het totaalplaatje denk ik niet goed kunnen zien..quote:Op maandag 14 mei 2007 14:33 schreef Taurus het volgende:
Maar wordt dat huis serieus weer opnieuw geschilderd e.d. omdat de bewoners 't niet mooi vinden? Das ook genant..![]()
Het ging om het toontje van Lieke. Ik zei al eerder, dat gedrag van Lieke is bijzonder hautain. Ik heb ook een pesthekel aan Palma, maar ben ook absoluut gaan fan van Lieke.quote:
Gelukkig is het 'bijna'quote:Op maandag 14 mei 2007 14:24 schreef shmoopy het volgende:
Ik wil bijna voor de streams gaan betalen nu.
Dit slaat dus nergens op, dus personeel moet elke vernedering doorstaan, want dat is het van Lieke wat ze doet, dta was ook haar doelstelling in het huis Palma wegwerken, iedereen mag in de daden van Lieke trappen maar ik vind haar een doortrapt kreng, die er ook voor zal zorgen dat Huub softer wordt(maar dat is dan ook het enige goede van Lieke)quote:Op maandag 14 mei 2007 14:33 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is allemaal tussen miljonairs of van miljonair richting personeel.. Dit is andersom, personeel richting Miljonair, dat kan niet en dat zou ik ook niet pikken als ik Lieke was.. Je leeft daar als miljonair, het lijkt me duidelijk dat ELKE miljonair iemand die zich zo gedraagt al had ontslagen
Nee hoor, het personeel mag zelf ook ontslag nemen.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:38 schreef maril het volgende:
[..]
Dit slaat dus nergens op, dus personeel moet elke vernedering doorstaan, want dat is het van Lieke wat ze doet, dta was ook haar doelstelling in het huis Palma wegwerken, iedereen mag in de daden van Lieke trappen maar ik vind haar een doortrapt kreng, die er ook voor zal zorgen dat Huub softer wordt(maar dat is dan ook het enige goede van Lieke)
Lieke is een harde tante hoor inderdaad.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:38 schreef maril het volgende:
[..]
Dit slaat dus nergens op, dus personeel moet elke vernedering doorstaan, want dat is het van Lieke wat ze doet, dta was ook haar doelstelling in het huis Palma wegwerken, iedereen mag in de daden van Lieke trappen maar ik vind haar een doortrapt kreng, die er ook voor zal zorgen dat Huub softer wordt(maar dat is dan ook het enige goede van Lieke)
Zo denk ik er ook over, ze mogen van mij allebei opdoekenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ging om het toontje van Lieke. Ik zei al eerder, dat gedrag van Lieke is bijzonder hautain. Ik heb ook een pesthekel aan Palma, maar ben ook absoluut gaan fan van Lieke.
Kun je ff een PM sturen wat uiteindelijk de defintieve oplossing was ?quote:
Omdat dat het beste is wat je kan doen, nu reageerd hij niet para is het ook niet goed, Brain ontwikkelt zich momenteel in dit spel sterker als Huub, hij reageert goed tot nog toe dan hè, je weet het nooit in de kooi, zou zomaar kunnen veranderen.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:40 schreef farceman het volgende:
Waarom heeft Brian eigenlijk helemaal niet gereageerd op het stuk over hem bij kingjaap.nl?
heb het net gelezen, Jaap is toch slimmer als ik dacht.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:40 schreef farceman het volgende:
Waarom heeft Brian eigenlijk helemaal niet gereageerd op het stuk over hem bij kingjaap.nl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |