Inderdaad. Steeds maar geen antwoord geven en het blijven strooien van vage beschukdigingen. Lieke weet dat ze toch geen antwoord gaat krijgen.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:12 schreef mootie het volgende:
Ik wil zooooooooo graag Palma's strot dichtknijpen!
Wat vraagt ze steeds weer?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:13 schreef scanman01 het volgende:
Lieke vraagt het steeds weer, maar er komt geen antwoord.
Een klein zetje van Palma tegen Lieke maar niet voldoende om Lieke los te laten gaan.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:13 schreef Copycat het volgende:
Oorlog voorbij?
Doden? Gewonden? Jankende wijven?
Palma zorgt voor ruzies en drama .. de redactie zal dus alles van haar pikken.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:13 schreef SiRojK het volgende:
Jah, Jaap, Lieke en Huub in de keuken waar Palma bij is.. Kom op, terroriseer haar, dat ze jankend naar huis gaat.. BTW, Palma liep Lieke ook te bedreigen toen ze zei dat ze elke dag naar huis ging en zij ooit ook naar huis zou moeten... Mag dat tegenwoordig ook al? Personeel dat de miljonairs bedreigd?
Wat ze nou precies op Lieke heeft aan te merken, maar verder dan kreten als 'je draait je kontje erin' en 'je liegt overal over' komt ze niet. Als Lieke om voorbeelden vraagt zegt Palma gewoon weer hetzelfde.quote:
Wat ze tegen Lieke als persoon heeft.quote:
Idd, maar wat ze indirect (en ook letterlijk soms) vraagt.. Waarom pakt Palma Lieke steeds aan op persoonlijk front, terwijl ze zegt geen probleem met haar te hebbenquote:
Het is bij de wilde beesten af dat Palma daar gewoon kan blijven werken na al die dingen tegen Lieke te hebben gezegd.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:13 schreef SiRojK het volgende:
Jah, Jaap, Lieke en Huub in de keuken waar Palma bij is.. Kom op, terroriseer haar, dat ze jankend naar huis gaat.. BTW, Palma liep Lieke ook te bedreigen toen ze zei dat ze elke dag naar huis ging en zij ooit ook naar huis zou moeten... Mag dat tegenwoordig ook al? Personeel dat de miljonairs bedreigd?
Kun je ook brieven/mailtjes sturen naar de redactie van DGK? Sommige dingen zijn nml echt achterlijk zoals ze het doen, de streamers willen ook wel fatsoenlijke dingen te kijken hebben, niet irritante mensen die hardstikke vervelend zijn tegen de miljonairs waar wij 'fan' van zijn...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Palma zorgt voor ruzies en drama .. de redactie zal dus alles van haar pikken.
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:18 schreef pullup het volgende:
Winnaar op alle punten was Lieke
Ze bleef kalm en beargumenterend
Palma schold, bedreigde Lieke en ging zelfs over tot fysiek geweld
Brian vond die aai met de vingertoppen langs zijn gezicht ook al een keiharde klap, dus tja...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:18 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor wifebeater zeggen dat Huub Eric heeft geslagen, en bloedspetters had. Iemand?![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:18 schreef pullup het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:18 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor wifebeater zeggen dat Huub Eric heeft geslagen, en bloedspetters had. Iemand?![]()
Helaas heeft de verliezende partij dat meestal niet door.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:18 schreef pullup het volgende:
Idd, zoals bijna elke discussie tussen Palma en Lieke.. Maar Palma is juist degene die de plaat vast heeft zitten in haar bovenkamer, ze zegt telkens hetzelfde en komt ook als slapste uit de discussiequote:Op maandag 14 mei 2007 14:18 schreef pullup het volgende:
Palma zet zichzelf compleet voor schut, het zal je moeder zijnquote:Op maandag 14 mei 2007 14:20 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Idd, zoals bijna elke discussie tussen Palma en Lieke.. Maar Palma is juist degene die de plaat vast heeft zitten in haar bovenkamer, ze zegt telkens hetzelfde en komt ook als slapste uit de discussie
Kan, maar heeft weinig nut, ben ik bang.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:18 schreef SiRojK het volgende:
Kun je ook brieven/mailtjes sturen naar de redactie van DGK? Sommige dingen zijn nml echt achterlijk zoals ze het doen, de streamers willen ook wel fatsoenlijke dingen te kijken hebben, niet irritante mensen die hardstikke vervelend zijn tegen de miljonairs waar wij 'fan' van zijn...
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:18 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Kun je ook brieven/mailtjes sturen naar de redactie van DGK? Sommige dingen zijn nml echt achterlijk zoals ze het doen, de streamers willen ook wel fatsoenlijke dingen te kijken hebben, niet irritante mensen die hardstikke vervelend zijn tegen de miljonairs waar wij 'fan' van zijn...
Ik heb bewoners wel ergeren dingen zien doen dus dat fysiek geweld van jou was het wegzetten van Lieke, omdat Palma nergens meer heen kon.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:18 schreef pullup het volgende:
Heb jij geen gratis streams bedongen?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:24 schreef shmoopy het volgende:
Ik wil bijna voor de streams gaan betalen nu.
Zit jij niet bij de 100 gratis streamers van Day?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:24 schreef shmoopy het volgende:
Ik hoef geen Nostradamus te heten om te kunnen voorspellen dat het er net zo uit komt te zien als voorheenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:23 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft besloten haar haar op een natuurlijke manier te laten drogen, dan krijgt ze krullen.
Ondertussen gaat er een tube vet of iets in en de föhn ter hand genomen. We wachten op het resultaat.
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:23 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft besloten haar haar op een natuurlijke manier te laten drogen, dan krijgt ze krullen.
Ondertussen gaat er een tube vet of iets in en de föhn ter hand genomen. We wachten op het resultaat.
Gewoon doen. Ik schaam me er ook niet (meer) voor. Zie het als een hobby en een gezelschapsspelquote:Op maandag 14 mei 2007 14:24 schreef shmoopy het volgende:
Fysiek geweld moet niet kunnen, maar al helemaal niet als een personeelslid dat doet tegen haar werkgever.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:23 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb bewoners wel ergeren dingen zien doen dus dat fysiek geweld van jou was het wegzetten van Lieke, omdat Palma nergens meer heen kon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |