Lieke heeft gezegd dat ze elke dag Palma gaat irriteren, dit duurt niet zo lang meerquote:Op maandag 14 mei 2007 14:53 schreef ericahysterica het volgende:
Palma is zelf de oorzaak dat er zoveel irritatie is. Als ze gewoon de taken uitvoert waar zij voor gevraagd is is er niets aan de hand. Het is net als natasia een narcist van het zuiverste water ook negatieve aandacht is aandacht. En er is heel weinig nodig om palma te krenken. Dus ik zou zeggen laat zij de nieuwe bewoner maar worden!![]()
![]()
Ik mag toch hopen dat de redactie haar onderhand eens de deur uit gaat werken. Als je zo graag een programma van 'niveau' wil maken dan hoort Palma daar absoluut niet in. Haar taal is toch echt niet om aan te horen, of is dit wel een goed voorbeeld voor de schoolpleinkinderen waar Brian zich altijd zo druk om maakt.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. En ze moet haar bek houden tegen haar werkgever. Het wordt steeds gekker daar. Het probleem is dat Lieke Palma niet weg kan krijgen omdat ze alleen unaniem iemand kunnen ontslaan. Dat zal vast niet gaan lukken. Palma is iemand die het heel erg achter de ellebogen heeft.
Ze is bezig met een studie. Net als Eric mag ze een bepaald aantal uren per dag studeren.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
Weet iemand wat Lieke de hele tijd aan het schrijven is eigenlijk?
Ze had het er inderdaad meteen over met Eric toen Lieke duidelijk maakte dat ze het personeel wou laten vervangen dat ze dan eerst langs haar moest.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat Natasia ook de pest had aan palma?
is voor haar studie; Palma is haar studieobjectquote:Op maandag 14 mei 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
Ze zei tegen Palma eerder dat ze zat te studeren. En even later vroeg ze Brian of ze zijn boekje psychonomie mocht lenen; van die lessen van dat zweverige mens.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
Dat is die cursus van Annet over dat gezichtgedoe, ik ben even de naam kwijt, iemand?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
als ze een programma met niveau willen kunnen ze iedereen wel naar huis sturenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:55 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de redactie haar onderhand eens de deur uit gaat werken. Als je zo graag een programma van 'niveau' wil maken dan hoort Palma daar absoluut niet in. Haar taal is toch echt niet om aan te horen, of is dit wel een goed voorbeeld voor de schoolpleinkinderen waar Brian zich altijd zo druk om maakt.
Ik mag niet schelden tegen Palmaquote:Op maandag 14 mei 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
Wie van de miljonairs hoort wel in dat profiel?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:55 schreef 2live het volgende:
Als je zo graag een programma van 'niveau' wil maken dan hoort Palma daar absoluut niet in.
Dat zocht ik dusquote:Op maandag 14 mei 2007 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zei tegen Palma eerder dat ze zat te studeren. En even later vroeg ze Brian of ze zijn boekje psychonomie mocht lenen; van die lessen van dat zweverige mens.
oh dat ging toch over als je een eihoofd heb dat je dan intelligent bent ofzo?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is die cursus van Annet over dat gezichtgedoe, ik ben even de naam kwijt, iemand?
Is Palma niet toevallig Eric's moeder ofzo? Palma kan echt NIETS verkeerd doen in de ogen van Eric. Bij het walgelijke af. Volgens mij heeft dat allemaal met die gay.nl site te maken, waar Palma dus ook vaak kwam.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze had het er inderdaad meteen over met Eric toen Lieke duidelijk maakte dat ze het personeel wou laten vervangen dat ze dan eerst langs haar moest.
Eric stemde er mee in en was op voorhand ook al voor Palma en tegen Lieke.
Een unanieme wegstemming zit er dus niet in
Dat is wel een mooie samenvatting van die tak van ' wetenschap 'quote:Op maandag 14 mei 2007 14:57 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
oh dat ging toch over als je een eihoofd heb dat je dan intelligent bent ofzo?
Palma is de moeder van vele gay's. Eric's moeder is 7 jaar geleden overleden.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is Palma niet toevallig Eric's moeder ofzo? Palma kan echt NIETS verkeerd doen in de ogen van Eric. Bij het walgelijke af. Volgens mij heeft dat allemaal met die gay.nl site te maken, waar Palma dus ook vaak kwam.
da's waar. Palma krijgt alleen helemaal geen zendtijd op tv want daar komt nooit een fatsoenlijk woord uit.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie van de miljonairs hoort wel in dat profiel?
Het niveau is al lang laag genoeg voor een Palma. Helaas.
Palma is een nichtenmoeder, dus ergens ook een moeder voor Eric.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:58 schreef scanman01 het volgende:
Is Palma niet toevallig Eric's moeder ofzo? Palma kan echt NIETS verkeerd doen in de ogen van Eric. Bij het walgelijke af. Volgens mij heeft dat allemaal met die gay.nl site te maken, waar Palma dus ook vaak kwam.
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iets met dat psychonomie gedoe of zoiets, van die vrouw met die ringen voor reuma, daarom staat er ook een spiegel voor dr neus dat ze dingetjes kan aflezen enzo....quote:Op maandag 14 mei 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |