Gepingel hoor ik van Brian in de woonkamer en in het kantoor zitten Eric en Huub achter de pc, hebben ook muziek aan....quote:Op maandag 14 mei 2007 15:03 schreef ericahysterica het volgende:
ja is er nog wat te zien op de streams eigenlijk?
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:03 schreef ericahysterica het volgende:
Waar?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:05 schreef F04 het volgende:
Palma in actie
Sinds Amanda en Lieke zijn opgehouden met zoenen is het vrij saai eigenlijkquote:Op maandag 14 mei 2007 15:03 schreef ericahysterica het volgende:
Dat is een onderdeel van deze zeer bijzondere tak van zweverige wetenschap.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat Anet alles kon aflezen aan uiterlijke vormen en geometrie van hoofd en houding.
die zit nu met hartkloppingen bij de psycholoogquote:Op maandag 14 mei 2007 15:05 schreef F04 het volgende:
Palma in actie
Voordat ze vroeg: Oooow, wat leuk, ga je over iedereen een stukje schrijven, en dit had niks met de cursus te maken.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:10 schreef scanman01 het volgende:
Het ging Amanda boven haar pet wat Lieke aan het doen was. Ze liep snel weer weg
Onder het kopje 'labiel' misschien?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
Btw, zit er ook een foto van Palma bij die cursus?![]()
Ging ze er echt bij liggen??? Dan begint ze idd wel wanhopig te worden ja.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:19 schreef Margo37 het volgende:
Die geirriteer tussen Lieke en Palma begon vanmorgen al trouwens toen Palma Huub wakker maakte en erbij ging liggen waarop Lieke zei: Kom je aandacht tekort Palma.
Wat zegt die zweefleer over te dicht op elkaar staande, ietwat loenzende ogen?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:19 schreef beequeen het volgende:
Kijken en schrijven. Wat zou ze zien? Een mediageile snol?![]()
[afbeelding]
Palma is zoals ze in de villa loopt één grote vieze brok wanhoopquote:Op maandag 14 mei 2007 15:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ging ze er echt bij liggen??? Dan begint ze idd wel wanhopig te worden ja.
Dan past ze toch beter bij wifebeater dan bij Huub.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zegt die zweefleer over te dicht op elkaar staande, ietwat loenzende ogen?
Zou me niets verbazen dat daar een onbetrouwbaar sujet bij hoort. Een soort Lombroso hoofd, maar dan anders.
Oh gelukkig. Ik was door je vorige post al bang dat je een serieuze, ongeneeslijke oorbeschadiging had.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:25 schreef Villalux het volgende:
Mijn kleinzoon van 3 heeft meer gevoel voor music,al slaat hij gewoon op de grond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |