Dan zou het niet de gouden kooi zijn, maar het programma "Ghosts are among us"quote:Op maandag 14 mei 2007 14:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is Palma niet toevallig Eric's moeder ofzo?
Ik kijk nooit de reguliere uitzendingen, maar dit klinkt me als muziek in de oren.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:59 schreef 2live het volgende:
[..]
da's waar. Palma krijgt alleen helemaal geen zendtijd op tv want daar komt nooit een fatsoenlijk woord uit.
idd, hoe kortzichtig kun je zijn. Hopelijk geldt dit niet voor alle homo's op die site dat zij Palma als homomoeder zien.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is Palma niet toevallig Eric's moeder ofzo? Palma kan echt NIETS verkeerd doen in de ogen van Eric. Bij het walgelijke af. Volgens mij heeft dat allemaal met die gay.nl site te maken, waar Palma dus ook vaak kwam.
Ik gok trouwens dat ze bijquote:Op maandag 14 mei 2007 14:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind die schilderijen van de rode naalhak en de rode dobbelstenen echt geweldig! Waar komen die vandaan?
vandaan komenquote:NoName
NoName giftshop, de plek voor stijlvolle interieuraccessoires, stoere gadgets en mooie cadeaus van de topmerken: Alessi, Davis, Iittala, Jacob Jensen, Menu, Mondaine, Nextime, Ritzenhoff, Simplehuman en Zack.
Als je Palma hoort praten klinkt ze wel als een geest. Of meer als een spook eigenlijk.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zou het niet de gouden kooi zijn, maar het programma "Ghosts are among us"
idd.. .vet irritantquote:Op maandag 14 mei 2007 14:30 schreef mootie het volgende:
[..]
De laatste dagen is het echt te gek voor woorden. Elke potentieel 'gevaarlijke' situatie wordt bij voorbaat weggedraaid.![]()
verrek , zo positief had ik het nog nooit bekeken.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk nooit de reguliere uitzendingen, maar dit klinkt me als muziek in de oren.![]()
![]()
Ik dacht dat Anet alles kon aflezen aan uiterlijke vormen en geometrie van hoofd en houding.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:01 schreef HiDiHo het volgende:
De psychonoom bestudeert in principe dezelfde verschijnselen als de psycholoog, maar op een andere manier. Psychonomen onderzoeken processen - waarnemen, motoriek, leren, beslissen, denken, geemotioneerd raken, spreken, schrijven, enz. - die zich in tal van situaties, bij kind en volwassene, individueel en sociaal, in normale en gestoorde vorm voordoen.
Gepingel hoor ik van Brian in de woonkamer en in het kantoor zitten Eric en Huub achter de pc, hebben ook muziek aan....quote:Op maandag 14 mei 2007 15:03 schreef ericahysterica het volgende:
ja is er nog wat te zien op de streams eigenlijk?
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:03 schreef ericahysterica het volgende:
Waar?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:05 schreef F04 het volgende:
Palma in actie
Sinds Amanda en Lieke zijn opgehouden met zoenen is het vrij saai eigenlijkquote:Op maandag 14 mei 2007 15:03 schreef ericahysterica het volgende:
Dat is een onderdeel van deze zeer bijzondere tak van zweverige wetenschap.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat Anet alles kon aflezen aan uiterlijke vormen en geometrie van hoofd en houding.
die zit nu met hartkloppingen bij de psycholoogquote:Op maandag 14 mei 2007 15:05 schreef F04 het volgende:
Palma in actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |