hup rennen danquote:
We hebben het er idd even over gehad om met de hele afdeling idd gelijk naar buiten te rennenquote:
Wij hebben ooit eens een ontruimingsoefening gehadquote:Op maandag 14 mei 2007 14:22 schreef CocaColaLight het volgende:
En dan nog niet naar buiten gaan
Je had wel dood kunnen wezen
De mooiste brand oefening die we hier hebben gehad ging niet helemaal goed. Iedereen van het eigen personeel stond netjes op de parkeerplaats. Alleen de ingehuurde schilder was nog op het dak bezig van de loods met oud papier er ingevalletje whoops
Zin wel, tijd niet...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:30 schreef Ynske het volgende:
iemand zin om boodschappen voor me te gaan doen?
Neuh..... Eerder een volledige data overschop naar een andere server en de eerst beschreven eruit schoppen.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:46 schreef freud het volgende:
[..]
Was gisteren ook al met mensen. MSN is beetje buggy... HM2, andere job?
Niet alleen die van freudmansquote:
check, hier word ik er ook steeds uitgegooid zodra iemand wat tegen me zegtquote:
* Shark.Bait start meteen een chat bot rihting Ynskequote:Op maandag 14 mei 2007 15:51 schreef Ynske het volgende:
check, hier word ik er ook steeds uitgegooid zodra iemand wat tegen me zegt
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
* Shark.Bait start meteen een chat bot rihting Ynske
En het ligt niet aan mijn msn, ik chat nu met 3 mensen die geen van allen in Delluft wonen
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:14 schreef CocaColaLight het volgende:
Stelletje prutsers bij de omroepen
http://www.nu.nl/news/107(...)tes_omroep_plat.html
Verklaard wel waarom de 3fm stream niet meer werkt
"intelligent filteren" en "microsoft product" positief in 1 zin gebruiken kan gewoon niet. Hoeveel betaalt ome Bill je?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:22 schreef freud het volgende:
Mijn MSN is intelligent selectief aan het filteren.
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:22 schreef freud het volgende:
Mijn MSN is intelligent selectief aan het filteren.
voor wat ik heb begrepen is t niet 1 kabeltjequote:Op maandag 14 mei 2007 16:22 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar dat hele serverpark gaat onderuit omdat 1 kabeltje door is?
Hier gaat alles gewoon vrolijk door. Alle laptop gebruikers kunnen gewoon verder werken als het licht uit gaat
Ach het valt best mee. Ik ben nu net thuis van mijn werk omdat ik honger had. Dus nu kan ik snel even eten en daarna thuis verder werkenquote:
Eén post per bakje koffie en dan veel koffie drinken!quote:Op maandag 14 mei 2007 21:25 schreef An24 het volgende:
Kan trouwens merken dat mensen weer (niet) aan het werk zijn. Man wat wordt er veul geluld overdag![]()
veul? vond juist dat er verdomd weinig gepost werd vandaag... ik verveelde mequote:Op maandag 14 mei 2007 21:25 schreef An24 het volgende:
Kan trouwens merken dat mensen weer (niet) aan het werk zijn. Man wat wordt er veul geluld overdag![]()
Ik moest de vorige sc ook nog bij lezenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
veul? vond juist dat er verdomd weinig gepost werd vandaag... ik verveelde me
Dus eigenlijk neem jij ons jouw beperking in leessnelheid kwalijk?quote:
Leer me beter kennen en je ontwikkelt automatisch een filter voor dergelijke opmerkingen...quote:Op maandag 14 mei 2007 21:32 schreef Ynske het volgende:
Zucht, soms ben je echt heel vermoeiend Airwin...
Als jij drie dikke proces verbalen binnen twee uur kunt lezen praten we verderquote:Op maandag 14 mei 2007 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus eigenlijk neem jij ons jouw beperking in leessnelheid kwalijk?
Lezen zal nog wel lukken. Inhoudelijk reproduceren gaat moeilijker worden vrees ik...quote:Op maandag 14 mei 2007 21:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Als jij drie dikke proces verbalen binnen twee uur kunt lezen praten we verder![]()
heeft niets met humor te makenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:36 schreef Yoni het volgende:
Gewoon een kwestie van verschil in humor Ynske![]()
* Yoni moest er dus wel om lachen
Stel je niet aanquote:Op maandag 14 mei 2007 21:25 schreef An24 het volgende:
euhm ja ik vergeet te vertellen dat ik daarvan morgen twee gesprekken heb en de klantjes met de inhoud moet confronterenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lezen zal nog wel lukken. Inhoudelijk reproduceren gaat moeilijker worden vrees ik...
Ieder zijn/haar ding... Dat doe ik je voorlopig niet na...quote:Op maandag 14 mei 2007 21:39 schreef An24 het volgende:
[..]
euhm ja ik vergeet te vertellen dat ik daarvan morgen twee gesprekken heb en de klantjes met de inhoud moet confronteren![]()
Ben al wegquote:Op maandag 14 mei 2007 21:43 schreef Yoni het volgende:
Doe 'ns allemaal niet zo gezellig. Ik moet leren en ik zit steeds zomaar ineens op FOK![]()
Ik heb de motivatie nog niet kunnen vinden. Gaat ook niet meer komen vandaag...quote:Op maandag 14 mei 2007 21:43 schreef Yoni het volgende:
Doe 'ns allemaal niet zo gezellig. Ik moet leren en ik zit steeds zomaar ineens op FOK![]()
Slaap zequote:Op maandag 14 mei 2007 21:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Ben al weg![]()
![]()
Slaap lekker alvast, ik nok voor vandaag![]()
Ik moet wel, anders ga ik heel hard zakken woensdagquote:Op maandag 14 mei 2007 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb de motivatie nog niet kunnen vinden. Gaat ook niet meer komen vandaag...
Gaat je lukkenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:49 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik moet wel, anders ga ik heel hard zakken woensdag
quote:
zal toch wel meevallenquote:
check woensdagavond heb ik vrij, dus dat kanquote:Op maandag 14 mei 2007 21:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Doe eens niet zo negatief
Je gaat het gewoon halen en dan krijgen we een rondje van je woensdag
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:52 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Zo vanavond weer een examen gedaan met mijn hond.
En wederom weer geslaagd![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]je hond gebruiken als levend spiekbriefje..
![]()
Kun je nou niets zelf![]()
halve dag vandaag
Vanmiddag bruiloft![]()
Feliquote:Op maandag 14 mei 2007 22:52 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Zo vanavond weer een examen gedaan met mijn hond.
En wederom weer geslaagd![]()
DAT moet vast wel lukkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:28 schreef PdeHoog het volgende:
FeliVandaag eens kijken of ik Kamera-Express onveilig kan gaan maken
Van een collegaquote:
* Ynske geeft hm2 een knuffelquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Van een collega![]()
Ik en trouwen... Moet ik eerst schoonouders vinden de hun dochter willen vrijgeven.![]()
quote:
Jajajaja....ga ik zo doenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:56 schreef freud het volgende:
Nee, naar de KE voor die 3.50m mobiele achtergrondunit!
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jajajaja....ga ik zo doenKreeg net een mailtje met het officiele verzoek om betaald te komen fotograferen op de sportdag van mijn werkgever
En dan moest ik met name foto's maken van de voorzitter van de commissie die het allemaal regelt omdat de beste man uit dienst gaat en ze hem een leuk cadeau willen geven
Lekker!! Regelen dat je de uren als overuren kan schrijven of zo?!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jajajaja....ga ik zo doenKreeg net een mailtje met het officiele verzoek om betaald te komen fotograferen op de sportdag van mijn werkgever
En dan moest ik met name foto's maken van de voorzitter van de commissie die het allemaal regelt omdat de beste man uit dienst gaat en ze hem een leuk cadeau willen geven
Nope. Kilometervergoeding naar Arnhemquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:40 schreef freud het volgende:
[..]
Lekker!! Regelen dat je de uren als overuren kan schrijven of zo?!
Hmmm, niet echt vette vergoeding he... 250km a 18 cent voor een dag bezig. Maar wel geinig achtergrondschermpje!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope. Kilometervergoeding naar Arnhem
Enneh http://www.kamera-express.nl/index.php?page=showproduct&product=12256 is binnen
Vergoeding hoeft ook niet vet te zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:19 schreef freud het volgende:
[..]
Hmmm, niet echt vette vergoeding he... 250km a 18 cent voor een dag bezig.
quote:Maar wel geinig achtergrondschermpje!
eventjes naar de markt dusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vergoeding hoeft ook niet vet te zijnIk heb lol en het kost me geen cent. Daar gaat het me om
[..]Nu nog ff doeken scoren
Of IKEAquote:
* PdeHoog schuift een lekker bakkie koffie doorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:51 schreef Yoni het volgende:
Sjoow... ritje Den Haag - Moerdijk - Den Haag weer achter de rug. Nu gaar. Tijd voor koffie!
Magniequote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog schuift een lekker bakkie koffie door
Hier...neem een stukje brownie erbij
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:15 schreef Yoni het volgende:
'k Heb net zelfs een chocolademuffin afgeslagen!
quote:En jullie moeten me steunen, niet alsnog volproppen![]()
En dat alles vanwege de sauna vrijdag?! Heb jij toch niet nodigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:15 schreef Yoni het volgende:
'k Heb net zelfs een chocolademuffin afgeslagen! En jullie moeten me steunen, niet alsnog volproppen![]()
Je bent de droge cracker vergeten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
* PdeHoog haalt de brownie weg en schuift een winterpeen naar Yoni![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:37 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Je bent de droge cracker vergeten.
Jah ook ik ben slachtoffer van een vriendin die sonja bakker doet....
zekerste wetenquote:
*peen terugschuift*quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
* PdeHoog haalt de brownie weg en schuift een winterpeen naar Yoni![]()
Nou zegquote:
geef mij die peen maarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou zegFlauw ben jij
Ik stuur je een welgemeende peen en je doet er niets mee
Een courgette dan maar
![]()
Tsss P! Doe eens niet van die oneerbare voorstellen zeg!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou zegFlauw ben jij
Ik stuur je een welgemeende peen en je doet er niets mee
Een courgette dan maar
![]()
quote:
Nou moequote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:13 schreef Yoni het volgende:
Oplevering huisje is wéér uitgesteld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwe planning: week 24 - 26 (tussen 11 en 25 juni). Dáááág verjaardag in nieuw huis![]()
Lekker danquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:13 schreef Yoni het volgende:
Oplevering huisje is wéér uitgesteld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwe planning: week 24 - 26 (tussen 11 en 25 juni). Dáááág verjaardag in nieuw huis![]()
Dat wil ik niet. Ik wil gewoon normaal mijn verjaardag kunnen vieren. Niet drie maanden later of tussen de verpotten!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lekker danMaar dat wordt gewoon een gigantische verjaardag annex housewarmingparty
Of een "verf-hier-yoni's-huis-als-verjaardags-feestje"-party
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:20 schreef Yoni het volgende:
Tis nog steeds een voorlopige planning ook, dus ga er maar vanuit dat het rustig nog drie keer verschoven wordt. Kan verdorie niet eens een zomervakantie plannen zo
mijn ouders nieuwbouw zou eerst een jaar geleden opgeleverd worden, toen feb dit jaar, toen begin mei, toen 18 mei, toen 22 mei en nu eind mei.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:20 schreef Yoni het volgende:
Tis nog steeds een voorlopige planning ook, dus ga er maar vanuit dat het rustig nog drie keer verschoven wordt. Kan verdorie niet eens een zomervakantie plannen zo
Vandaag gekocht?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:15 schreef Renesite het volgende:
Ik heb sinds vandaag de FE200 van olympus.. maar ik vind er eigenlijk niet veel aan. Je kan er te weinig mee, zelfs met de kodak van een vriend van me kan je meer, ook istie traag... Ik wist dat ik eigenlijk geen olympus moest nemen... maar ja, je doet wel eens wat stoms
Wat denken jullie, zou ik weer terug kunnen ermee?![]()
Of moet ik dit ff elders vragen?
(Jullie zijn namelijk wel mensen die er wat vanaf weten)
Met bon vandaag bij Vaszlovszky ofzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
Vandaag gekocht?
Met kassabon?
waar heb je m gekocht?
Ik weet dat je bij de MM binnen geloof 14 dagen gewoon terug kan brengen, zonder problemen.
Ik zou gewoon aangeven dat hij toch niet aan je wensen voldoet, en of je m kunt ruilen voor een andere camera met eventuele bijbetaling, of voor cadeaubonnen later te besteden bij hen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met bon vandaag bij Vaszlovszky ofzo![]()
Ik probeer al te onderhandelen met broer liefDat hij hem overneemt
![]()
Maar anyways. Ik vind het sneu gedoe, maar voor mij nooit meer een olympus.
Nah, er was verder niet veel te koop daarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik zou gewoon aangeven dat hij toch niet aan je wensen voldoet, en of je m kunt ruilen voor een andere camera met eventuele bijbetaling, of voor cadeaubonnen later te besteden bij hen.
Niet geschoten is altijd mis
Canon A550 voor 210 euro pas nog voor mijn ouders gekocht, kun je aardig wat mee spelenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, er was verder niet veel te koop daar![]()
Ik zoek gewoon een camera ~ 200 euro waar je wél iets kan instellen en makkelijk mee te nemen is. Dat was de voornaamste reden.
Maar deze camera kan niet eens zwart wit als instellingEn is onzettend traag met opstarten en ik háát het als ik bij het overschakelen naar 'auto' een menu krijg te zien met 'dit is de makkelijke optie blaadjeblabla' en dat ik het niet kan uitzetten
![]()
Mijn broer heeft hem (thank godquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
Canon A550 voor 210 euro pas nog voor mijn ouders gekocht, kun je aardig wat mee spelen
ik denk niet dat je die winkel zo gek krijgt dat ze je het geld terug geven, meestal zijn ze daar niet happig op tenzij het product in gebreken is gebleven.
niet lachenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn broer heeft hem (thank god) nu, vind het wel best.
Hij zou morgen namelijk ook om een camera gaan kijken enzo, maar hij vind dit wel best "Hij moet schieten en klaar zijn"
Nah, A550 eens bekijken! Waar gekocht dan?
Ik ga zelfs voor een camera NIET naar de MMquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet lachenbij de MM, aangezien die open was en er geen fatsoendelijke fotozaak in de buurt was.
Okiedokiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:02 schreef Ynske het volgende:
succes met je koop dan
ach de mm is echt niet altijd zo enorm slecht
ga mijn bed opzoeken, fokken met opkomende migraine is niets
ziet er wel leuk uit zapperquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:36 schreef ..zapper het volgende:
Eeeeeeeindelijk 'klaar', althans nieuwe site van klant is nu live. Ben er best trots op: http://www.swingbo.nl/ (als linkje ni mag haal dan maar weg). Veel fotografisch materiaal ook gebruikt. Was erg leuk project.
Dankjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:13 schreef prupke het volgende:
[..]
ziet er wel leuk uit zapper
maar wat ik mis op de sitte is het Kvk nummer of iig een linkje naar de gegevens daarvan.
ik was te snelquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:20 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dankje. Het kvknummer staat gewoon op de kvk-site
. Maar ook achter het linkje voorwaarden
.
Moggeh inderdaad ka-u-thee weer, ben wakker geregendquote:Op woensdag 16 mei 2007 07:13 schreef Ynske het volgende:
moggeh
wie had #$%^&*(* dat kolere weer besteld vanmorgen?
damn tis echt vies als je s'ochtends zeiknat op je werk aankomt
Echte studentequote:Op woensdag 16 mei 2007 07:36 schreef Chanty het volgende:
Wat een weer
Ben ik even blij dat ik gisteren heb gewerkt. 10 uur lang door een villawijk post lopen te bezorgen, in het zonnetjeEn nu heb ik spierpijn in mijn kuiten!!!!! zo maar eens slapen bij bestuursrecht
Heb nu de 2e, 1e wilde na weekje ook niets meer doen ( kon wel fotoos maken, maar niets meer erafhalen )quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:56 schreef HMaster-II het volgende:![]()
![]()
moggghhhh
Wie weet er iets te vertellen over 4GB ULTRA-II CF's van SanDisc???
Ik heb dat ding sinds zondag in handen (nieuw) en het kreng geeft nu al storingengelukkig had ik nog m'n 1GB's mee.
Niet prettig tijdens een bruiloft fotograferen.
Hmzz dan schop ik de mijne ook terug naar de winkel..quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:08 schreef kwiebuske het volgende:![]()
![]()
mogguh
[..]
Heb nu de 2e, 1e wilde na weekje ook niets meer doen ( kon wel fotoos maken, maar niets meer erafhalen )
geruild, en tot nu geen problemen
Ging wel redelijk goed.. vind ik...Maar moet de foto's nog beoordelenquote:
Reken maar niet te hard op dat rondje vanavond hoor...quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:42 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh voor ik het vergeet:succes straks Yoni
Je kan het
Het gaat je lukken
Go Go Go
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:16 schreef Yoni het volgende:
[..]
Reken maar niet te hard op dat rondje vanavond hoor...
quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:16 schreef Yoni het volgende:
[..]
Reken maar niet te hard op dat rondje vanavond hoor...
Welnee, ze heeft het nu over de financiële mogelijkheden om dat rondje te geven. Dat examen gaat ze gewoon halen!quote:
OKOKOK, niet dat ik het waar kan maken of zo, heb ook mezelf ermeequote:
Neej, ik ga weg.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:21 schreef freud het volgende:
[..]
OKOKOK, niet dat ik het waar kan maken of zo, heb ook mezelf ermee. En nu kappen met fokken en leren jij
![]()
SUCCES!!!!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:22 schreef Yoni het volgende:
[..]
Neej, ik ga weg.
Zij die waarschijnlijk slagen gaan groeten u
Niet goed gegaan dus?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:08 schreef Yoni het volgende:
[..]
Like I said: realistIk ken me zelf echt wel
![]()
Volgende week vrijdag ofzo nog maar een keertje
Aaaahw, heb je de resultaten al terug dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:08 schreef Yoni het volgende:
[..]
Like I said: realistIk ken me zelf echt wel
![]()
Volgende week vrijdag ofzo nog maar een keertje
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:21 schreef Yoni het volgende:
Uitslag krijg je meteen zodra je op de knop "End Exam" drukt. Ik had 622 punten (700 nodig om te slagen). Dus niet gezakt als een baksteen, maar ook niet genoeg om te slagen. En dat was precies wat ik verwacht had![]()
Zag dit ook echt wel een beetje als proefexamen. Weet nu tenminste waar ik op moet letten volgende keerZaten wel weer rare vragen bij.. sommige snapte ik gewoon écht niet!
Je krijgt straks een colaatje van mequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:21 schreef Yoni het volgende:
Uitslag krijg je meteen zodra je op de knop "End Exam" drukt. Ik had 622 punten (700 nodig om te slagen). Dus niet gezakt als een baksteen, maar ook niet genoeg om te slagen. En dat was precies wat ik verwacht had![]()
Zag dit ook echt wel een beetje als proefexamen. Weet nu tenminste waar ik op moet letten volgende keerZaten wel weer rare vragen bij.. sommige snapte ik gewoon écht niet!
Ja, ik vind het ook niet echt erg ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
iig kleine troost dat je niet dik gezakt bent, dan haal je het volgende keer zeer waarschijnlijk wel
Neem je leerboeken vrijdag meequote:Op woensdag 16 mei 2007 15:31 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook niet echt erg ofzoHet is best een moeilijk onderwerp ook. Dus volgende keer komt het goed
![]()
Woensdag overdag? Dan moet ik werkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:05 schreef Ynske het volgende:
Mocht t weer t toelaten, hebben er hier dan mensen zin om woensdag volgende week bv een terrasje te pikken in Utrecht ofzo?
neej in de avondurenquote:
insert knuffelsmiley...gewoon lekker genieten vanavond, veel plezier aan de luitjes die in den haag zitten vanavond!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:31 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook niet echt erg ofzoHet is best een moeilijk onderwerp ook. Dus volgende keer komt het goed
![]()
Ik heb niemand gezien...quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:29 schreef An24 het volgende:
veel plezier aan de luitjes die in den haag zitten vanavond!
kan kloppen ik zit in Gietenquote:
Kortom, jij hebt ook een gezellige avond gehadquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:29 schreef An24 het volgende:
maar verjaardag/ herdenkingsborrel met goede drank brachten roet in het eten![]()
Beter kijken. Ik liep daar echt rond met een grote lensquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:39 schreef An24 het volgende:
morgen![]()
tis een zielige dag ja...maar gelukkig zijn we jullie vrij![]()
Zijn jullie bij dat optreden op de Grote Markt foto's wezen maken of waren jullie elders actief?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beter kijken. Ik liep daar echt rond met een grote lens
Ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn jullie bij dat optreden op de Grote Markt foto's wezen maken of waren jullie elders actief?
Ah, ik ben gister op weg naar huis wel een stuk doro de stad gelopen, maar op 't Plein ben ik niet geweest. De muziek bij de Grote Markt klonk wel ok eigenlijk. Wat was er precies?quote:
TheHagueJazz-previewquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ik ben gister op weg naar huis wel een stuk doro de stad gelopen, maar op 't Plein ben ik niet geweest. De muziek bij de Grote Markt klonk wel ok eigenlijk. Wat was er precies?
Ben je een jazz liefhebber? Gaat best een waardige concurrent worden voor NSJ als ik dat allemaal zo zie...quote:
Nee johquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je een jazz liefhebber? Gaat best een waardige concurrent worden voor NSJ als ik dat allemaal zo zie...
Hij werd gewoon meegesleept door jazz liefhebbersquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je een jazz liefhebber? Gaat best een waardige concurrent worden voor NSJ als ik dat allemaal zo zie...
Ik wil wel heel graag, maar vind eigenlijk de kaartjes te duur...quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:40 schreef ..zapper het volgende:
Ow dat heb ik dus gemist. Zijn er hier nog mensen die naar NSJ gaan eigenlijk?
Ik zit er aan te denken, hangt alleen nog een beetje van tijd, geld en andere personen af.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:40 schreef ..zapper het volgende:
Ow dat heb ik dus gemist. Zijn er hier nog mensen die naar NSJ gaan eigenlijk?
Eyquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:39 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hij werd gewoon meegesleept door jazz liefhebbers(Xila, DC en ik)
Ja ik weet ook niet of je in Rotterdam net zo makkelijk naar binnen kunt sneaken als in Den Haag, ben bang van niet... Dus dat wordt inderdaad kaartjes kopen. DC gaat wel meen ik?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:42 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik wil wel heel graag, maar vind eigenlijk de kaartjes te duur...
Geloof wel dat hij plannen heeft ja. Ik zie het tegen die tijd wel. Vind 70 euro voor één dag wel echt heel veel geld.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:54 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet of je in Rotterdam net zo makkelijk naar binnen kunt sneaken als in Den Haag, ben bang van niet... Dus dat wordt inderdaad kaartjes kopen. DC gaat wel meen ik?
Is het ook wel. Als je ziet dat je voor een normaal concert minimaal de helft betaald en nu voor diverse artiesten het dubbele, valt het nog wel mee...quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:02 schreef Yoni het volgende:
[..]
Geloof wel dat hij plannen heeft ja. Ik zie het tegen die tijd wel. Vind 70 euro voor één dag wel echt heel veel geld.
Mwah als je ziet dat er dan ook nog plusconcerten zijn waar je weer 40 euro voor bij moet lappen valt het weer een beetje tegenquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het ook wel. Als je ziet dat je voor een normaal concert minimaal de helft betaald en nu voor diverse artiesten het dubbele, valt het nog wel mee...
Eens!quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:14 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Mwah als je ziet dat er dan ook nog plusconcerten zijn waar je weer 40 euro voor bij moet lappen valt het weer een beetje tegen.
Brrr, die Thin serie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:14 schreef ..zapper het volgende:
Mooie fotosite: http://www.laurengreenfield.com/
Juist...quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:14 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Mwah als je ziet dat er dan ook nog plusconcerten zijn waar je weer 40 euro voor bij moet lappen valt het weer een beetje tegen.
Dat zou best kunnenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:02 schreef Roi het volgende:
Die foto was eergisteren nog in orde..
Ik heb al mijn foto's op een externe harde schijf. Mischien kunnen de foto's het niet aan dat ik die aan/uit zet. Dat ze daar corrupted door worden ?!?1
Klinkt als een goed huwelijkquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:48 schreef prupke het volgende:
geen idee wat er dwars zit...
10 minuten daarvoor lagen ze gewoon lekker bij elkaar op de bank ...en dan ineens gaan ze lopen bitchen?
quote:
Sorry, heb er volgende week zelf twee donderstenen bijquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:24 schreef prupke het volgende:avond
iemand nog een huisdier nodig?
zit momenteel met wat katten/poezen die elkaar de plukken haar uit het lijf klauwen , dit alles onder het genot van blazen, grommen , en vooral gillen naar elkaar toe
helemaal doodknuffelen die beestenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Sorry, heb er volgende week zelf twee donderstenen bij![]()
Uhuh, van die grote noorse. maar ja die worden erg aanhankelijk als je het goed doet en blijven hele leven speels, dus kan mijn lol nog opquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:02 schreef prupke het volgende:
[..]
helemaal doodknuffelen die beesten![]()
worden ze lekker aanhankelijk.... alhoewel...boskatten waren het toch?
* prupke naar rechts kijk en nol ziet liggen ....hmmzzz
je kan er wel alles mee doen /uithalenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:06 schreef An24 het volgende:
[..]
Uhuh, van die grote noorse. maar ja die worden erg aanhankelijk als je het goed doet en blijven hele leven speels, dus kan mijn lol nog op![]()
Zeg maarquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Sorry, heb er volgende week zelf twee donderstenen bij![]()
Mijn kat is is acht jaar en er lopen ook twee poezen rond van zes jaar en die zijn nog steeds niet over hun nachtelijke speelbuien heen...quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:34 schreef An24 het volgende:
[..]
ben er ook bang voor de eerste tijd jaMaar daarna zijn ze goed afgericht
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn kat is is acht jaar en er lopen ook twee poezen rond van zes jaar en die zijn nog steeds niet over hun nachtelijke speelbuien heen...![]()
Nou gaan we in augustus drie weken op vakantie. Kan ik ze drie weken bij jou afgeven dat jij ze manieren leert?![]()
Als dat het enige probleem is, mag je ook wel hier komen oppassen hoor...quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Zoveel katten in een appartement zijn zielig
Zo één heb ik ook in de aanbieding, maar als ik dat van te voren zeg, dan wordt het zeker een nee...quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:45 schreef Yoni het volgende:
Ik heb hier een (schijn)Heilige Birmaan van bijna 7 en die doet ook nog steeds alsof ze een kitten isMijn andere kat is wel rustiger, maar die is ook te onhandig om heel druk te doen, dan flikkert ze overal vanaf
![]()
Trustenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:47 schreef AirwiN het volgende:
Ik ga eens kijken of ze mij vannacht mijn nachtrust gunnen... Welterusten!
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:45 schreef Yoni het volgende:
Ik heb hier een (schijn)Heilige Birmaan van bijna 7 en die doet ook nog steeds alsof ze een kitten isMijn andere kat is wel rustiger, maar die is ook te onhandig om heel druk te doen, dan flikkert ze overal vanaf
![]()
Ja, en onder die ene achterpoot zit haar andere achterpoot. Ze ligt in het kuiltje van mijn been (een been opgetrokken) op haar rug en dan dubbelgevouwenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:19 schreef prupke het volgende:
heeft ie nou zijn acterpoot langs zijn /haar hoofd?
Dus ik kan volgende week katje vouwen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:27 schreef prupke het volgende:
ok ik ken het fenomeen : origami met katten
Yep! Kan erg goed met dezequote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:27 schreef prupke het volgende:
ok ik ken het fenomeen : origami met katten
doen ze hier ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:28 schreef Yoni het volgende:
[..]
Yep! Kan erg goed met dezeDit deed ze overigens zelf, maar ik kan haar soms ook gewoon zelf in vormpjes vouwen. Lukt met die ander niet, die is te dik
![]()
Als ik een lesje nodig heb, horen jullie het welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:31 schreef prupke het volgende:
[..]
doen ze hier ookgelukkig
@an24 YUP!! je kan niet vroeg genoeg beginnen met kattenorigami
Same herequote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:00 schreef HMaster-II het volgende:
Vandaag![]()
Dacht dat het zondag was op het kantoren terein hierLeeg gewoon Leeg. Maar ja het twas toch vrijdag vermomd als zondag.
![]()
check idem hierowquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:00 schreef HMaster-II het volgende:
Vandaag![]()
Dacht dat het zondag was op het kantoren terein hierLeeg gewoon Leeg. Maar ja het twas toch vrijdag vermomd als zondag.
![]()
krijg jij vrij van t bedrijf dan, of heb je vrijgevraagd?quote:
Bij mijn werkgever is vandaag een verplichte vrije dag. Mijn opdrachtgever is wel open, dus ik had kunnen werken, maar ik heb lekker de verplichte vrije dag aangehoudenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
krijg jij vrij van t bedrijf dan, of heb je vrijgevraagd?
Hier lekker zaterdag, zondag en maandag vrij
Alleen als je "Alice in Hell" luisterd ben je braafquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk heb ook een lekkere vrije dag
Vandaag eens lekker luisteren naar iets dat Annihilator heet en naar coole bluesmuziek en nog wat leuke muziek
![]()
Die staat net opquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Alleen als je "Alice in Hell" luisterd ben je braaf![]()
Have funquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:26 schreef Yoni het volgende:
Ik ga zo freud eens ophalen en dan lekker een dagje luieren in de sauna
Have funquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:30 schreef ..zapper het volgende:
Hierbij het bericht dat de Canon lens EF 200/f2.8L voor u is binnen gekomen.
Veel plezierquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:26 schreef Yoni het volgende:
Ik ga zo freud eens ophalen en dan lekker een dagje luieren in de sauna
Jij ook veel plezierquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Ik ga zo richting Breda, waar Bizzy Bee mij op haalt en wij haar trouwlokatie gaan bekijken. Eenmaal raden waarom![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:05 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb zo een 'wie zijn mijn collega's ook alweer' meeting met aansluitend een etentje!
Ik wil ook naar de sauna...
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:01 schreef Ynske het volgende:![]()
In de Diergaarde Blijdorp is een gorilla ontsnapt. Een vrouw zou daarbij gewond zijn geraakt. Een deel van de Rotterdamse dierentuin is ontruimd. Hoe de gorilla ontsnapte, is niet bekend.
Uhm..ja...iets te lui vrees ikquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:16 schreef didotcicero het volgende:
Wilde jij niet nog naar Blijdorp vandaag, PdeHoog? Of was dat gisteren?
en dan , naar buiten gestuurd te worden, heel blijdorp is ontruimdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm..ja...iets te lui vrees ikMaar ik had er beter kunnen zijn nu
Het gaat om het idee hequote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dan , naar buiten gestuurd te worden, heel blijdorp is ontruimd
Ik kan hem de sate aanbevelen daarquote:
ff heel iets anders, weet jij toevallig een pinautomaat in de buurt van het mediapark?quote:
nee, jij bent vaker in de buurt van het mediapark dan ik hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ff heel iets anders, weet jij toevallig een pinautomaat in de buurt van het mediapark?
ik weet helemaal niets in Hilversum...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
nee, jij bent vaker in de buurt van het mediapark dan ik hoorIk hang vooral in het centrum rond
Volgens mij niet hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:02 schreef Ynske het volgende:dat was t restaurant waar wij gegeten hebben dat ie gesloopt heeft
Have funquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:03 schreef Chanty het volgende:
Zo ik ga nu weg, de hele nacht kwijlen op Amsterdamse politieagenten
Het was héééééérlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:05 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb zo een 'wie zijn mijn collega's ook alweer' meeting met aansluitend een etentje!
Ik wil ook naar de sauna...
Ja, lekker rozig zijn en slapen als een blok. Waar zijn jullie geweest?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:09 schreef Yoni het volgende:
[..]
Het was héééééérlijkEcht helemaal super! Mijn velletje is zo zacht als een babyhuidje nu
![]()
Ga volgende keer maar mee![]()
Jaa heerlijk rozig, ik ga zo ook lekker richting bedquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, lekker rozig zijn en slapen als een blok. Waar zijn jullie geweest?
Klinkt goed. Niet een sauna waar ik ooit wel eens ben geweest... Ga jij vaak?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:37 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jaa heerlijk rozig, ik ga zo ook lekker richting bed![]()
Ridderrode, in Santpoort (bij Haarlem). Eindje rijden, maar het was echt super! Zie mijn review hier: Sauna Reviews Part III
Het was ook mijn eerste keer in deze sauna. Mijn ouders wonen in Haarlem en komen er al jaren en zij hebben het me diverse malen aangeraden om er eens heen te gaan. Terecht bleek dus vandaagquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed. Niet een sauna waar ik ooit wel eens ben geweest... Ga jij vaak?
Life is all about priorities...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:43 schreef Yoni het volgende:
[..]
Het was ook mijn eerste keer in deze sauna. Mijn ouders wonen in Haarlem en komen er al jaren en zij hebben het me diverse malen aangeraden om er eens heen te gaan. Terecht bleek dus vandaag![]()
Ik denk dat ik gemiddeld ongeveer één keer per drie maanden in de sauna te vinden ben. En dan gewoon meteen lekker de hele dag. Soms ga ik met een groep vrienden samen en ook regelmatig met Freud dusZou op zich wel veeeel vaker willen, maar goed, zo'n dagje kost wel een boel centjes (ik die gister nog zeurde over 70 euro NSJ, gaf vandaag wel 60 euro uit voor een dagje sauna
maar goed, da's incl. eten/drinken).
Ik roep ook altijd dat ik weer vaker moet gaan en uiteindelijk komt het er dan vaak toch weer niet van. Terwijl het zó lekker is zo'n dagje luieren, badderen en zweten!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Life is all about priorities...
Ik heb een periode gehad dat ik minstens één keer in de maand ging. Nu komt het er om één of andere reden niet van, dus is het alweer een maand of wat geleden. Als ik dan weer verhalen van anderen hoor, heb ik meteen weer zin om te gaan...
Nu nog doen binnenkort...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |