Eens!quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:14 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Mwah als je ziet dat er dan ook nog plusconcerten zijn waar je weer 40 euro voor bij moet lappen valt het weer een beetje tegen.
Brrr, die Thin serie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:14 schreef ..zapper het volgende:
Mooie fotosite: http://www.laurengreenfield.com/
Juist...quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:14 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Mwah als je ziet dat er dan ook nog plusconcerten zijn waar je weer 40 euro voor bij moet lappen valt het weer een beetje tegen.
Dat zou best kunnenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:02 schreef Roi het volgende:
Die foto was eergisteren nog in orde..
Ik heb al mijn foto's op een externe harde schijf. Mischien kunnen de foto's het niet aan dat ik die aan/uit zet. Dat ze daar corrupted door worden ?!?1
Klinkt als een goed huwelijkquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:48 schreef prupke het volgende:
geen idee wat er dwars zit...
10 minuten daarvoor lagen ze gewoon lekker bij elkaar op de bank ...en dan ineens gaan ze lopen bitchen?
quote:
Sorry, heb er volgende week zelf twee donderstenen bijquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:24 schreef prupke het volgende:avond
iemand nog een huisdier nodig?
zit momenteel met wat katten/poezen die elkaar de plukken haar uit het lijf klauwen , dit alles onder het genot van blazen, grommen , en vooral gillen naar elkaar toe
helemaal doodknuffelen die beestenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Sorry, heb er volgende week zelf twee donderstenen bij![]()
Uhuh, van die grote noorse. maar ja die worden erg aanhankelijk als je het goed doet en blijven hele leven speels, dus kan mijn lol nog opquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:02 schreef prupke het volgende:
[..]
helemaal doodknuffelen die beesten![]()
worden ze lekker aanhankelijk.... alhoewel...boskatten waren het toch?
* prupke naar rechts kijk en nol ziet liggen ....hmmzzz
je kan er wel alles mee doen /uithalenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:06 schreef An24 het volgende:
[..]
Uhuh, van die grote noorse. maar ja die worden erg aanhankelijk als je het goed doet en blijven hele leven speels, dus kan mijn lol nog op![]()
Zeg maarquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Sorry, heb er volgende week zelf twee donderstenen bij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |