Welnee, ze heeft het nu over de financiële mogelijkheden om dat rondje te geven. Dat examen gaat ze gewoon halen!quote:
OKOKOK, niet dat ik het waar kan maken of zo, heb ook mezelf ermeequote:
Neej, ik ga weg.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:21 schreef freud het volgende:
[..]
OKOKOK, niet dat ik het waar kan maken of zo, heb ook mezelf ermee. En nu kappen met fokken en leren jij
![]()
SUCCES!!!!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:22 schreef Yoni het volgende:
[..]
Neej, ik ga weg.
Zij die waarschijnlijk slagen gaan groeten u
Niet goed gegaan dus?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:08 schreef Yoni het volgende:
[..]
Like I said: realistIk ken me zelf echt wel
![]()
Volgende week vrijdag ofzo nog maar een keertje
Aaaahw, heb je de resultaten al terug dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:08 schreef Yoni het volgende:
[..]
Like I said: realistIk ken me zelf echt wel
![]()
Volgende week vrijdag ofzo nog maar een keertje
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:21 schreef Yoni het volgende:
Uitslag krijg je meteen zodra je op de knop "End Exam" drukt. Ik had 622 punten (700 nodig om te slagen). Dus niet gezakt als een baksteen, maar ook niet genoeg om te slagen. En dat was precies wat ik verwacht had![]()
Zag dit ook echt wel een beetje als proefexamen. Weet nu tenminste waar ik op moet letten volgende keerZaten wel weer rare vragen bij.. sommige snapte ik gewoon écht niet!
Je krijgt straks een colaatje van mequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:21 schreef Yoni het volgende:
Uitslag krijg je meteen zodra je op de knop "End Exam" drukt. Ik had 622 punten (700 nodig om te slagen). Dus niet gezakt als een baksteen, maar ook niet genoeg om te slagen. En dat was precies wat ik verwacht had![]()
Zag dit ook echt wel een beetje als proefexamen. Weet nu tenminste waar ik op moet letten volgende keerZaten wel weer rare vragen bij.. sommige snapte ik gewoon écht niet!
Ja, ik vind het ook niet echt erg ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
iig kleine troost dat je niet dik gezakt bent, dan haal je het volgende keer zeer waarschijnlijk wel
Neem je leerboeken vrijdag meequote:Op woensdag 16 mei 2007 15:31 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook niet echt erg ofzoHet is best een moeilijk onderwerp ook. Dus volgende keer komt het goed
![]()
Woensdag overdag? Dan moet ik werkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:05 schreef Ynske het volgende:
Mocht t weer t toelaten, hebben er hier dan mensen zin om woensdag volgende week bv een terrasje te pikken in Utrecht ofzo?
neej in de avondurenquote:
insert knuffelsmiley...gewoon lekker genieten vanavond, veel plezier aan de luitjes die in den haag zitten vanavond!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:31 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook niet echt erg ofzoHet is best een moeilijk onderwerp ook. Dus volgende keer komt het goed
![]()
Ik heb niemand gezien...quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:29 schreef An24 het volgende:
veel plezier aan de luitjes die in den haag zitten vanavond!
kan kloppen ik zit in Gietenquote:
Kortom, jij hebt ook een gezellige avond gehadquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:29 schreef An24 het volgende:
maar verjaardag/ herdenkingsborrel met goede drank brachten roet in het eten![]()
Beter kijken. Ik liep daar echt rond met een grote lensquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:39 schreef An24 het volgende:
morgen![]()
tis een zielige dag ja...maar gelukkig zijn we jullie vrij![]()
Zijn jullie bij dat optreden op de Grote Markt foto's wezen maken of waren jullie elders actief?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beter kijken. Ik liep daar echt rond met een grote lens
Ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn jullie bij dat optreden op de Grote Markt foto's wezen maken of waren jullie elders actief?
Ah, ik ben gister op weg naar huis wel een stuk doro de stad gelopen, maar op 't Plein ben ik niet geweest. De muziek bij de Grote Markt klonk wel ok eigenlijk. Wat was er precies?quote:
TheHagueJazz-previewquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ik ben gister op weg naar huis wel een stuk doro de stad gelopen, maar op 't Plein ben ik niet geweest. De muziek bij de Grote Markt klonk wel ok eigenlijk. Wat was er precies?
Ben je een jazz liefhebber? Gaat best een waardige concurrent worden voor NSJ als ik dat allemaal zo zie...quote:
Nee johquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je een jazz liefhebber? Gaat best een waardige concurrent worden voor NSJ als ik dat allemaal zo zie...
Hij werd gewoon meegesleept door jazz liefhebbersquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je een jazz liefhebber? Gaat best een waardige concurrent worden voor NSJ als ik dat allemaal zo zie...
Ik wil wel heel graag, maar vind eigenlijk de kaartjes te duur...quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:40 schreef ..zapper het volgende:
Ow dat heb ik dus gemist. Zijn er hier nog mensen die naar NSJ gaan eigenlijk?
Ik zit er aan te denken, hangt alleen nog een beetje van tijd, geld en andere personen af.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:40 schreef ..zapper het volgende:
Ow dat heb ik dus gemist. Zijn er hier nog mensen die naar NSJ gaan eigenlijk?
Eyquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:39 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hij werd gewoon meegesleept door jazz liefhebbers(Xila, DC en ik)
Ja ik weet ook niet of je in Rotterdam net zo makkelijk naar binnen kunt sneaken als in Den Haag, ben bang van niet... Dus dat wordt inderdaad kaartjes kopen. DC gaat wel meen ik?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:42 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik wil wel heel graag, maar vind eigenlijk de kaartjes te duur...
Geloof wel dat hij plannen heeft ja. Ik zie het tegen die tijd wel. Vind 70 euro voor één dag wel echt heel veel geld.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:54 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet of je in Rotterdam net zo makkelijk naar binnen kunt sneaken als in Den Haag, ben bang van niet... Dus dat wordt inderdaad kaartjes kopen. DC gaat wel meen ik?
Is het ook wel. Als je ziet dat je voor een normaal concert minimaal de helft betaald en nu voor diverse artiesten het dubbele, valt het nog wel mee...quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:02 schreef Yoni het volgende:
[..]
Geloof wel dat hij plannen heeft ja. Ik zie het tegen die tijd wel. Vind 70 euro voor één dag wel echt heel veel geld.
Mwah als je ziet dat er dan ook nog plusconcerten zijn waar je weer 40 euro voor bij moet lappen valt het weer een beetje tegenquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het ook wel. Als je ziet dat je voor een normaal concert minimaal de helft betaald en nu voor diverse artiesten het dubbele, valt het nog wel mee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |