Mijn kat is is acht jaar en er lopen ook twee poezen rond van zes jaar en die zijn nog steeds niet over hun nachtelijke speelbuien heen...quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:34 schreef An24 het volgende:
[..]
ben er ook bang voor de eerste tijd jaMaar daarna zijn ze goed afgericht
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn kat is is acht jaar en er lopen ook twee poezen rond van zes jaar en die zijn nog steeds niet over hun nachtelijke speelbuien heen...![]()
Nou gaan we in augustus drie weken op vakantie. Kan ik ze drie weken bij jou afgeven dat jij ze manieren leert?![]()
Als dat het enige probleem is, mag je ook wel hier komen oppassen hoor...quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Zoveel katten in een appartement zijn zielig
Zo één heb ik ook in de aanbieding, maar als ik dat van te voren zeg, dan wordt het zeker een nee...quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:45 schreef Yoni het volgende:
Ik heb hier een (schijn)Heilige Birmaan van bijna 7 en die doet ook nog steeds alsof ze een kitten isMijn andere kat is wel rustiger, maar die is ook te onhandig om heel druk te doen, dan flikkert ze overal vanaf
![]()
Trustenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:47 schreef AirwiN het volgende:
Ik ga eens kijken of ze mij vannacht mijn nachtrust gunnen... Welterusten!
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:45 schreef Yoni het volgende:
Ik heb hier een (schijn)Heilige Birmaan van bijna 7 en die doet ook nog steeds alsof ze een kitten isMijn andere kat is wel rustiger, maar die is ook te onhandig om heel druk te doen, dan flikkert ze overal vanaf
![]()
Ja, en onder die ene achterpoot zit haar andere achterpoot. Ze ligt in het kuiltje van mijn been (een been opgetrokken) op haar rug en dan dubbelgevouwenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:19 schreef prupke het volgende:
heeft ie nou zijn acterpoot langs zijn /haar hoofd?
Dus ik kan volgende week katje vouwen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:27 schreef prupke het volgende:
ok ik ken het fenomeen : origami met katten
Yep! Kan erg goed met dezequote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:27 schreef prupke het volgende:
ok ik ken het fenomeen : origami met katten
doen ze hier ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:28 schreef Yoni het volgende:
[..]
Yep! Kan erg goed met dezeDit deed ze overigens zelf, maar ik kan haar soms ook gewoon zelf in vormpjes vouwen. Lukt met die ander niet, die is te dik
![]()
Als ik een lesje nodig heb, horen jullie het welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:31 schreef prupke het volgende:
[..]
doen ze hier ookgelukkig
@an24 YUP!! je kan niet vroeg genoeg beginnen met kattenorigami
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |