Al lang en breed!quote:Op maandag 14 mei 2007 10:30 schreef Deansensitized het volgende:
Fipo?
Jawohl!!!![]()
Wel lame trouwens, zonder OP starten... een echte vent had hem er nu in gehad!![]()
Nu wel, ten tijde van mijn fipo nietquote:
dank, dankquote:Op maandag 14 mei 2007 10:33 schreef DaFan het volgende:
Goed werk Rem.
Nergens over, zoals altijd..quote:Op maandag 14 mei 2007 10:36 schreef jslavenburg het volgende:
jaja...en waar gaan we het nu over hebben?
sex?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:36 schreef jslavenburg het volgende:
over hoe jij de LaPo bent misgelopenquote:Op maandag 14 mei 2007 10:36 schreef jslavenburg het volgende:
Hoelang kostte je dat om dat te bedenken...?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
en hier gaaT men weer Verder FOK!ken oP de stage
quote:
niet zo lang hoor, eerst had ik staan:quote:Op maandag 14 mei 2007 10:39 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Hoelang kostte je dat om dat te bedenken...?
Maar daar zaten nog niet de letters van de TVP in, dus nog wat aangepast, zodat ik toch weer een "originele" tvpquote:en hier weer verder
Doe ik meestal op het moment dat ik naast mijn bed stap...quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet zo lang hoor, eerst had ik staan:
[..]
Maar daar zaten nog niet de letters van de TVP in, dus nog wat aangepast, zodat ik toch weer een "originele" tvpheb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:44 schreef Goover het volgende:
TVPmTTaart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
daarom quotte ik mijzelf ook ff, anders krijg je weer commentaar, dat je jezelf snel verbeterdquote:Op maandag 14 mei 2007 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je quote jezelf
maar wel goed de 'fout' gezien
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom quotte ik mijzelf ook ff, anders krijg je weer commentaar, dat je jezelf snel verbeterd
kan toch wel:quote:
quote:
Ik heb niets verbeterdquote:Op maandag 14 mei 2007 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
snel verbeteren
en dan net doen of je niets fout deed
![]()
Euhquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:52 schreef Deansensitized het volgende:
Nee![]()
Maar mag wel haar MP3 speler fiksen fixen![]()
Even bonuspunten scoren, tot zo![]()
Inderdaad als je over vrouwen praat moet je er tenminste 1 foto van de betreffende vrouw(en) bij doen!quote:
doe jij dat ff, jij begint over de chicks daaro, dus jij weet hoe ze er uit zag.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:55 schreef Deansensitized het volgende:
Bovengemiddeld mooi Deens blond wijffie. Google maar even hoor
Niks d'rvan..quote:Op maandag 14 mei 2007 10:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan toch wel:
SVP als in Stage Volg Post
of
SVP als in SlowChat/SC Volg Post![]()
Wel in links weer als het ff kanquote:Op maandag 14 mei 2007 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
doe jij dat ff, jij begint over de chicks daaro, dus jij weet hoe ze er uit zag.
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:57 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Niks d'rvan..
Heulen met de 'Schweizerische Volkspartei SVP' vind ik het!![]()
quote:TVP Telewizja Polska (TVP) is de nationale publieke omroep van Polen.
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:58 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wil net zeggen, want die kiddies hier staan net zo te kijken als die gast op de foto
Bonnassessquote:Op maandag 14 mei 2007 10:59 schreef Deansensitized het volgende:
Google eens op Bonnasses en doe je ding
whehe.. Jong geleerd...quote:
Bier en Tietenquote:
wat een lelijke mustang...quote:Op maandag 14 mei 2007 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
http://www.fnsweet.com/pics/special/boyd/Vi-Blond-Michel-2.jpg
Olie verversen bij een blondje
staat er bij als ondertitel
Picca dan. Zonder foto geloof ik er niks vanquote:Op maandag 14 mei 2007 10:55 schreef Deansensitized het volgende:
Uw zoekbewerking - Bovengemiddeld mooi Deens blond wijffie - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:Op maandag 14 mei 2007 10:55 schreef Deansensitized het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - Bovengemiddeld mooi Deens blond wijffie - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd![]()
quote:
ze zong wel goed en de achtergrond zangeressen zagen er ook wel leuk uitquote:Op maandag 14 mei 2007 11:13 schreef Roycoooooo het volgende:
Goeiedag die ''meid'' die het songfestival heeft gewonnen lijkt net op een kerel man.![]()
geen internet? wat moet ik dan doen?quote:Collega's, in verband met een probleem met de firewall moet deze herstart worden en een aantal instellingen worden aangepast. Dat betekent dat het internet en extern e-mail verkeer in de eerstvolgende uren er af en toe uit zal liggen.
Euhm...r*kken?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geen internet? wat moet ik dan doen?
Ikke niet, ga me tijd aan die vriendjespolitiek niet verspillen. En als ik goede muziek wil horen, zet ik wel me eigen muziek opquote:Op maandag 14 mei 2007 11:18 schreef Cuckoo het volgende:
Jullie hebben echt naar het Eurovisie Songfestival gekeken??![]()
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:18 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
Btw; ben ik weer![]()
je you heel misschien, als je echt niets anders weet te doen, een beetje kunnen gaan werken...?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geen internet? wat moet ik dan doen?
Ikke niet, zit net ff te surfen op ad.nl. Staat er een foto bij van die horkquote:Op maandag 14 mei 2007 11:18 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
Btw; ben ik weer![]()
Ooh zeg dat dan, die kunnen je daarmee helpen als je dat wilt gaan doenquote:Op maandag 14 mei 2007 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
er zijn hier ook nog collega's hoor
Lollersquote:Op maandag 14 mei 2007 11:15 schreef jslavenburg het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
werken ben ik ook al mee bezig hoor.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je you heel misschien, als je echt niets anders weet te doen, een beetje kunnen gaan werken...?![]()
thats where girlfriends are 4quote:
Goed bezigquote:Op maandag 14 mei 2007 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
werken ben ik ook al mee bezig hoor.ik heb toch al vanaf 8:15 uur acht zinnen getypt voor een handleiding die ik aan het maken ben.
snelheid van mijn avatar?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:22 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ooh zeg dat dan, die kunnen je daarmee helpen als je dat wilt gaan doen
De meer zielen de meer vreugd he?
Ik zie tevens dat je de snelheid van je avatar hebt aangepast?
PHOE! toch wel al in 26 verschillende talen?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
werken ben ik ook al mee bezig hoor.ik heb toch al vanaf 8:15 uur acht zinnen getypt voor een handleiding die ik aan het maken ben.
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ben wel iets drukker geweest, frequentietabellen maken van alle vragen van onze enquete. Straks ff beetje mee stoeien met de lay-out, tabellen etc.![]()
Ach, lul niet man!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ikke niet, zit net ff te surfen op ad.nl. Staat er een foto bij van die hork![]()
ik heb er niets aan veranderd. Dus zal wel aan jou liggen. Maar ben blij dat je 'em nu niet te snel vind gaanquote:Op maandag 14 mei 2007 11:24 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja de plaatjes wisselen minder snel af, of ligt dat aan mij
Ik vermoed ook dat zij een lesbo is...quote:Op maandag 14 mei 2007 11:13 schreef Roycoooooo het volgende:
Goeiedag die ''meid'' die het songfestival heeft gewonnen lijkt net op een kerel man.![]()
voorlopig alleen nog maar in het Nederlands als beginquote:Op maandag 14 mei 2007 11:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
PHOE! toch wel al in 26 verschillende talen?nee.. ik ben druk bezig.. sinds 10 uur aan het plastificeren, heb er 7 gedaan
![]()
Ik zie niet op mijn voorhoofd Jeroen Koekkoek staanquote:Op maandag 14 mei 2007 11:26 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ach, lul niet man!Jij hebt gewoon elke avond op de bank gezeten met een zak chips en een bakje thee, lekker kijkend naar het Songfestival!
![]()
![]()
dat werd gesuggereerd (of hoe je het schrijftquote:Op maandag 14 mei 2007 11:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vermoed ook dat zij een lesbo is...
Jaquote:Op maandag 14 mei 2007 11:28 schreef jslavenburg het volgende:
[afbeelding]
Die middelste, is dat de winnares...?
die met de microfoon in de hand en bril op, de andere twee zijn twee van de vier achtergrondzangeressenquote:Op maandag 14 mei 2007 11:28 schreef jslavenburg het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:28 schreef jslavenburg het volgende:
[afbeelding]
Die middelste, is dat de winna(a)r(es)...?
Ja, dat lijkt er wel opquote:Op maandag 14 mei 2007 11:28 schreef jslavenburg het volgende:
[afbeelding]
Dang, dat wijf is lekker, zij is echt een sma. Niet normaal wat een lekker ding zeg (@ sarcasme modus)quote:
quote:
haar stem was goed en het uitzicht van de achtergrondzangeressen was goedquote:Op maandag 14 mei 2007 11:30 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt er wel opZe hadden haar beter thuis kunnen laten en die andere 2 een duet laten doen
![]()
of (hij is een) transseksueel...quote:Op maandag 14 mei 2007 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
liever een lesbo die wint dan van die travestieten
Het had me niet verbaast als er een technische storing had geweest terwijl ze een close up maakten van de zangeresquote:Op maandag 14 mei 2007 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
haar stem was goed en het uitzicht van de achtergrondzangeressen was goed
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:33 schreef Roycoooooo het volgende:
LOL![]()
Net Pm van Cuckoo: haal mijn naam weg uit het topic pipo.
Check ik zijn profiel met alle personalia dr in![]()
![]()
Donk![]()
jammerdebammer.nl!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
heb trouwens mij 3800ste post gemist
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:33 schreef Roycoooooo het volgende:
LOL![]()
Net Pm van Cuckoo: haal mijn naam weg uit het topic pipo.
Check ik zijn profiel met alle personalia dr in![]()
![]()
Donk![]()
Lekker wijf welquote:
Hoezo? Houden ze bij jou op de afdeling niet van transsexuelen??quote:
Er zitten ook mensen in een "openbare ruimte", en ik ben heus niet de enigstequote:Op maandag 14 mei 2007 11:43 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Hoezo? Houden ze bij jou op de afdeling niet van transsexuelen??![]()
K zit hier nu redelijk in mijn remyquote:Op maandag 14 mei 2007 11:44 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Er zitten ook mensen in een "openbare ruimte", en ik ben heus niet de enigste
WTFquote:Op maandag 14 mei 2007 11:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
whehehe ik ga nu de kleurenprinter hier leeg printen 225 kleuren printjes maken
Doe je goedquote:Op maandag 14 mei 2007 11:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
whehehe ik ga nu de kleurenprinter hier leeg printen 225 kleuren printjes maken
enigequote:Op maandag 14 mei 2007 11:44 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Er zitten ook mensen in een "openbare ruimte", en ik ben heus niet de enigste
Die mijlpaal heb ik vorige week al bereiktquote:Op maandag 14 mei 2007 11:48 schreef PieterBas het volgende:
4400ste post. Als het zo doorgaat heb ik aan het einde van de volgende week 5000ste bereikt
Cuckoo in taalpurist modusquote:
Nee man! is pas mn tweede week!quote:
Ik deed dat zelf altijd fout. Enigste ipv enige. Hun ipv zij. Dat soort dingen.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:48 schreef PieterBas het volgende:
4400ste post. Als het zo doorgaat heb ik aan het einde van de volgende week 5000ste bereikt
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:49 schreef jslavenburg het volgende:
Op mijn school hebben staat er zo een 3 in 1 ding, fax printer en scanner. Had iemand zijn hand gescanned. Was er een andere klootjavaan die dat ding 250 keer had geprint. Kreeg die gast die de hand eronder had gelegd de schuld van die kopieetjes
evenquote:Op maandag 14 mei 2007 11:51 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik deed dat zelf altijd fout. Enigste ipv enige. Hun ipv zij. Dat soort dingen.Damzkieee stoort zich daar mateloos aan en zegt er dan wat van. Sindsdien probeer ik er op te letten. Iedereen die het nu fout doet tik ik dus ff op de vingers
![]()
Ik had daarstraks pagina LaPoquote:Op maandag 14 mei 2007 11:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al weer druk bezig voor de LaPo zie ik![]()
Eigenlijk 2-1 voor mijquote:
"er" moet "daar" zijnquote:Op maandag 14 mei 2007 11:51 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik deed dat zelf altijd fout. Enigste ipv enige. Hun ipv zij. Dat soort dingen.Damzkieee stoort zich daar mateloos aan en zegt er dan wat van. Sindsdien probeer ik er op te letten. Iedereen die het nu fout doet tik ik dus ff op de vingers
![]()
Klinkt goedquote:Op maandag 14 mei 2007 11:58 schreef ETA het volgende:
en het is bijna weer 6:00, dan lekker naar huis en wat heerlijke pasta etenIk denk dat ik vanavond weer beetje ga pokeren online. Gisteren beetje omaha gespeeld, van 28 -> 75
Echter daarna alles in de slots gegooid
Gooi er straks wel $100 op ofzo om weer te gaan omaha'en of $22 turbo SnG's te spelen...
zit wel in gvd downstreak met dat blackjacken.... ik denk dat ik ruim $1100 down ben in laatste 2 dagen.... al had ik daarvoor wel mooie winsten van $1300+300+200= $1800
Volgens mij zit je in het verkeerde topicquote:Op maandag 14 mei 2007 11:58 schreef ETA het volgende:
en het is bijna weer 6:00, dan lekker naar huis en wat heerlijke pasta etenIk denk dat ik vanavond weer beetje ga pokeren online. Gisteren beetje omaha gespeeld, van 28 -> 75
Gooi er straks wel $100 op ofzo om weer te gaan omaha'en of $22 turbo SnG's te spelen...
zit wel in gvd downstreak met dat blackjacken.... ik denk dat ik ruim $1100 down ben in laatste 2 dagen.... al had ik daarvoor wel mooie winsten van $1300+300+200= $1800
Lollers, zullen ze blij mee zijnquote:Op maandag 14 mei 2007 11:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee man! is pas mn tweede week!nee gewoon voor mn project, moet een welcome package maken voor nieuwe stagiars en trainees, en daar moeten even 9 presentaties in kleur afgedrukt worden
![]()
Las je hh nog ff in poker topiquequote:Op maandag 14 mei 2007 11:58 schreef ETA het volgende:
Wij lunchen altijd gewoon intern met spul van de AH. Verder neem ik meestal nog 2 broodjes mee die ik kan opeten als ik naar huis loop, dan sterf ik ook altijd van de honger en ga meestal pas een uur tot anderhalf uur later eten.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:03 schreef jslavenburg het volgende:
Wat eten jullie dagelijks? Iets van de kantine, of maak je zelf thuis wat klaar? En wat maak je dan klaar?
Ik maak altijd 2 boterhammen met panpan/pitjeskaasverder neem ik soep die hier op mijn stage gemaakt wordt, en een halve liter fles limonade
Maar vandaag, Broodje Gezond van de AH
6 bruine boterhammen met hartig beleg, 4 witte met jam, 3 stroopwafels en een wafel. Ohja, en ook nog 2 appels en een mandarijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:03 schreef jslavenburg het volgende:
Wat eten jullie dagelijks? Iets van de kantine, of maak je zelf thuis wat klaar? En wat maak je dan klaar?
Ik maak altijd 2 boterhammen met panpan/pitjeskaasverder neem ik soep die hier op mijn stage gemaakt wordt, en een halve liter fles limonade
eh, beetje welquote:Op maandag 14 mei 2007 12:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde topic![]()
Altijd lekker warm eten in de bedrijfskantine op kosten van de baasquote:Op maandag 14 mei 2007 12:03 schreef jslavenburg het volgende:
Redelijk vaak wat in de kantine (broodje kroketquote:Op maandag 14 mei 2007 12:03 schreef jslavenburg het volgende:
ja he... het moest van hun...quote:
neej joh, gewoon door posten. Wel interessantquote:Op maandag 14 mei 2007 12:05 schreef ETA het volgende:
[..]
eh, beetje welmaar ja, dat speelt op dit moment door mijn hoofd als stagair, dan maghet hier
* ReMcOrE heeft altijd 5 boterhammen mee van huisquote:Op maandag 14 mei 2007 12:03 schreef jslavenburg het volgende:
Ik ook op kosten van de baas! Krijg alleen sochtends een lijstje waar ik uit kiezen kan, vandaag lasagne!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Altijd lekker warm eten in de bedrijfskantine op kosten van de baas![]()
En altijd goed eten hoor. Van vis tot pasta, salades, vanalles!
Volgens mij niet...quote:Op maandag 14 mei 2007 12:01 schreef Casual-T het volgende:
Is een rijbewijs een geldig (en voldoende) identiteitsbewijs voor de belastingdienst?
Moet je t natuurlijk ook nog inbinden enzo? Grafwerkquote:
Dacht ik ook niet...quote:
De poll kan weer terugquote:Op maandag 14 mei 2007 12:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ook op kosten van de baas! Krijg alleen sochtends een lijstje waar ik uit kiezen kan, vandaag lasagne!![]()
Dat niet, gewoon eten wat de pot schaftquote:Op maandag 14 mei 2007 12:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ook op kosten van de baas! Krijg alleen sochtends een lijstje waar ik uit kiezen kan, vandaag lasagne!![]()
quote:
Soep is ook van mij op de kosten van mijn stagebegeleidster. Helaas is het een goedkope versie van Cup-A-Soupquote:Op maandag 14 mei 2007 12:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat doe ik later wel, als het regent ofzoquote:Op maandag 14 mei 2007 12:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Moet je t natuurlijk ook nog inbinden enzo? Grafwerk![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:08 schreef ETA het volgende:
Dinner, whatever i can get... meestal hangt het van het engels af van de verkoopster... Ik let alleen op of ze geen rare ingewanden in mijn eten gooien, ben ik al lang tevreden.
Succes met geld uitgeven vanavond!quote:
en altijd maar proberen om Goover vegatarisch te laten etenquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en altijd maar proberen om Goover vegatarisch te laten eten
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:14 schreef Goover het volgende:
[..]Poll, poll, poll, poll, poll
![]()
Dan kan mijn 'traditie' voortgezet worden
en, wat was je beloning??quote:Op maandag 14 mei 2007 12:14 schreef Deansensitized het volgende:
iPod doet het weer.
* Dean held van de dag is![]()
dacht ik tochquote:
Nee, in het Duits.. deed Goover ook altijdquote:Op maandag 14 mei 2007 12:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik zal eens kijken of ik ergens deze week zin heb om die keuze menu's te gaan vertalen van het onbegrijpelijk duits naar makkelijk leesbaar Nederlands
Hounietquote:
quote:
Wat is er mis met Duitsquote:Op maandag 14 mei 2007 12:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik zal eens kijken of ik ergens deze week zin heb om die keuze menu's te gaan vertalen van het onbegrijpelijk duits naar makkelijk leesbaar Nederlands
Tuurlijk is dat geilquote:Op maandag 14 mei 2007 12:19 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk man, sjans met "collega's".
pics, pics, picsquote:Op maandag 14 mei 2007 12:19 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk man, sjans met "collega's".
Precies, ik denk dat er weinig (standaard) Duitse gerechten zijn die ik niet kan vertalen of gegeten heb.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, in het Duits.. deed Goover ook altijd
quote:
Tostiquote:Op maandag 14 mei 2007 12:24 schreef Bootje84 het volgende:
bij mij is het tussen de middag tosti ham-kaas met curry en sambal, en een paar boterhammen.. tafel is gedekt en ik kan gratis eten.. (gewoon normaal broodbeleg)
Stoerquote:Op maandag 14 mei 2007 12:22 schreef Deansensitized het volgende:
En hoppa!! Weer twee soldeerklussen erbij. Stekkers van Sennheiser headsets ombouwen en 6 voedingen van Soundcraft mengpanelen aanpassen
I love my job![]()
En nee, geen pics
Menu 2 klinkt ook wel goed, maar denk dat ik toch voor Menu 1 had gestemdquote:Op maandag 14 mei 2007 12:26 schreef Goover het volgende:
Poll voorbeeldje!
Stage SC #42 - Waar het langzamerhand weer drukker wordtHier won het vlees trouwens, niet het vega menu, wat ik wel had gegeten.
zal ik even voor je zoekenquote:Op maandag 14 mei 2007 12:22 schreef Roycoooooo het volgende:
Houniet, heb zaterdag nog ff reportage gezien met Bogarde wat je zei. Was idd wel mooi!
Dat zwembad met BOGA op de vloer! Kon alleen die met van Gaal en Patje niet vinden?!
Ah een collega, MBO las ik? Ik doe HBO nu 3e jaars. Ga jij nog HBO doen denk je?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:22 schreef Deansensitized het volgende:
En hoppa!! Weer twee soldeerklussen erbij. Stekkers van Sennheiser headsets ombouwen en 6 voedingen van Soundcraft mengpanelen aanpassen
I love my job![]()
En nee, geen pics
Top, ben je nu al dankbaarquote:
Denk het niet... denk dat ik volgend jaar lekker ga werken.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:29 schreef Goover het volgende:
[..]
Ah een collega, MBO las ik? Ik doe HBO nu 3e jaars. Ga jij nog HBO doen denk je?
Lekker werken met een MBO diploma, succes.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Denk het niet... denk dat ik volgend jaar lekker ga werken.
Mooi.. Mijn dank is grootquote:Op maandag 14 mei 2007 12:32 schreef Houniet het volgende:
Hier wat documentaires over Patrick, Winston en Louis
Louis van Gaal
Patrick Kluivert
Winston Bogardemoet je allemaal kijken Roy
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:34 schreef Houniet het volgende:
kort weekje dit keer mensen [afbeelding] [afbeelding]
Zekers, zeer naisquote:Op maandag 14 mei 2007 12:34 schreef Houniet het volgende:
erg lang en mooi weekend voor de deurquote:Op maandag 14 mei 2007 12:34 schreef Houniet het volgende:
nog een paar weekjes ReMquote:Op maandag 14 mei 2007 12:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
erg lang en mooi weekend voor de deur![]()
over 4 weken moet de scriptie al ingeleverd worden en over 6 weken zit het er op, dan rest alleen nog de scriptieverdedigingquote:
vanmiddag even het commentaar van de schooldocent aanhoren, morgenvroeg die van de bedrijfscoach en vanaf dan vol aan de bak (uit de dip, proberen om zin te maken) om de laatste loodjes voor elkaar te krijgenquote:Op maandag 14 mei 2007 12:40 schreef Teije het volgende:
zit ook echt wel in een dip, totaal geen zin meer.
ik had het over iets andersquote:Op maandag 14 mei 2007 12:40 schreef Teije het volgende:
Nog 4 weken om precies te zijn... zit ook echt wel in een dip, totaal geen zin meer.
Chicks van 50+quote:Op maandag 14 mei 2007 12:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik had het over iets anders
maarals je in een dip zit, is dat k.u.t.
is er geen chick op je werk?
quote:
Denk over DefQon1 Remquote:Op maandag 14 mei 2007 12:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik had het over iets anders
maarals je in een dip zit, is dat k.u.t.
is er geen chick op je werk?
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... DeFQon.1 2007 @ Almere Strandquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... DeFQon.1 2007 @ Almere Strand
waar je maar van houdtquote:
tot 40 hoor, hoger nietquote:
shake it, shake itquote:Op maandag 14 mei 2007 12:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
tot 40 hoor, hoger nietmoet ze er wel goed uitzien
Oeeeffquote:Op maandag 14 mei 2007 12:52 schreef Houniet het volgende:
http://lglan.net/vbdump/tribal/2015_alizee241.jpg
Alizeeis ook al een MILF he
gewoon een link om gezeik te voorkomen met die sissy's hier :p
damn!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:52 schreef Houniet het volgende:
http://lglan.net/vbdump/tribal/2015_alizee241.jpg
Alizeeis ook al een MILF he
gewoon een link om gezeik te voorkomen met die sissy's hier :p
ik moet nogquote:Op maandag 14 mei 2007 12:56 schreef jslavenburg het volgende:
Zo daar ben ik weerLekker gegeten allemaal?
Net 4 boterhammen met duo penottiquote:Op maandag 14 mei 2007 12:56 schreef jslavenburg het volgende:
Zo daar ben ik weerLekker gegeten allemaal?
Naja vooruit. 42 mag ook nogquote:Op maandag 14 mei 2007 12:55 schreef Cuckoo het volgende:
Ik verhoog de leeftijd naar 41 (binnenkort 42) Liz Hurley![]()
Alvast excuses voor het plaatje!![]()
[afbeelding]
Ken ikke niet!!quote:Op maandag 14 mei 2007 13:01 schreef jslavenburg het volgende:
Wat dachten jullie van Milly Morris?
Ook al een MILF
Nelly Furtado ook.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:01 schreef jslavenburg het volgende:
Ook al een MILF
wie ?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:01 schreef jslavenburg het volgende:
Ook al een MILF
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:03 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Moet je even googlen he?
[..]
Sorry, vind haar lelijk, maar smaken verschillen
Goddomme, krijg me ineens pornolinksquote:
Nu je t zegtquote:Op maandag 14 mei 2007 13:06 schreef ReMcOrE het volgende:
heb trouwens al heel lang de reclame van Kraaien of Curagauw niet gehoord
Zijn er geen deense schoonheden? (je zat toch in denenmarken?quote:
Op TV wel vaak, heb van t weekend (gisteravond 2 uurtjes) weer s achter gezeten...lang niet gedaanquote:
ik zag wel een poster hangenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:06 schreef ReMcOrE het volgende:
heb trouwens al heel lang de reclame van Kraaien of Curagauw niet gehoord
Ze is ook half pr0nactricequote:Op maandag 14 mei 2007 13:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goddomme, krijg me ineens pornolinks![]()
Ik hoop wel dat je je beelden voorstelt van 5 jaar geleden?quote:
helaas dat is voor iedereen andersquote:Op maandag 14 mei 2007 13:09 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ze is ook half pr0nactrice
Sepo pagina post xD
Heeft ze nog geen kinderen dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:09 schreef Deansensitized het volgende:
Jullie hadden het over MILFS
Dat vind ik er anders wel een hoor.
Zijn er denk ik genoegquote:Op maandag 14 mei 2007 13:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zijn er geen deense schoonheden? (je zat toch in denenmarken?)
geen 19 jarige milfsquote:Op maandag 14 mei 2007 13:09 schreef Deansensitized het volgende:
Jullie hadden het over MILFS
Dat vind ik er anders wel een hoor.
der hangt daar wat in de lucht ik zweer het jequote:
dat is pas overwerkenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:11 schreef jslavenburg het volgende:
Hebben jullie nou al een keer www.overoverwerken.nl bekeken?
nu wel jaquote:Op maandag 14 mei 2007 13:11 schreef jslavenburg het volgende:
Doe jij ff op Synagast ofzoquote:
Weet je wie pas topper is!!quote:Op maandag 14 mei 2007 13:13 schreef Bootje84 het volgende:
milf. liz hurley.. blijft mijn persoonlijke topper.. bedazzled (L)
Zitten me toch een paar schapen tussenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:11 schreef jslavenburg het volgende:
Snyggast.se FTWquote:Op maandag 14 mei 2007 13:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Doe jij ff op Synagast ofzo!
Ben druk man![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:14 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik ben hier zometeen alleen, dus ik zoek zo wel pics.
Pics van MILF's toch?
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:13 schreef Deansensitized het volgende:
Hangt het ook. En zijn inderdaad genoeg. Zie ze soms lopen met een kinderwagen dat ik denk van nouououououo "Daar wil ie anders ook nog best wel in hoor!"
![]()
biosanaiaiasesssesquote:
mooie pics (of linkjes, voor de zeikerdsquote:Op maandag 14 mei 2007 13:14 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik ben hier zometeen alleen, dus ik zoek zo wel pics.
Pics van MILF's toch?
idd, die lijkt echt eerder 40 dan 19quote:Op maandag 14 mei 2007 13:15 schreef Bootje84 het volgende:
de miss westland kan er ook bijna bij, bij milfs.. alleen is ze 19, ziet er alleen uit als 40..
ja.. die kan echt geen 19 zijn..quote:Op maandag 14 mei 2007 13:15 schreef Bootje84 het volgende:
de miss westland kan er ook bijna bij, bij milfs.. alleen is ze 19, ziet er alleen uit als 40..
Sowiesoquote:
Wie is datquote:
Dat zekersquote:
quote:
quote:
*Moest lachenquote:
Dunno, zijn niet al te grote uiers. Nieuwe TT: iets met MILF's??quote:Op maandag 14 mei 2007 13:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
*Moest lachen![]()
Edit: wel nep-tieten denk ik![]()
Dat sowiesoquote:Op maandag 14 mei 2007 13:26 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dunno, zijn niet al te grote uiers. Nieuwe TT: iets met MILF's??![]()
monsteres ^^quote:WESTLAND - Sophie Stam is uitgeroepen tot Miss Westland 2007. De 19-jarige Monsterse werd donderdagavond verkozen boven tien andere kandidaten in discotheek ’t Teejater in Naaldwijk.
Voor een jury showden de missen zich in vrijetijdskleding en daarna in bikini. In de slotronde moesten de kandidaten zich van hun beste kant laten zien in een galajapon. Stam heeft met haar kroning een kledingbon en een reischeque gewonnen. Daarnaast mag ze dit jaar tijdens alle wielercriteriums in Westland rondemiss zijn.
Vorig jaar streek Melanie van de Berg nog met de eer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |