quote:Op maandag 14 mei 2007 11:33 schreef Roycoooooo het volgende:
LOL![]()
Net Pm van Cuckoo: haal mijn naam weg uit het topic pipo.
Check ik zijn profiel met alle personalia dr in![]()
![]()
Donk![]()
jammerdebammer.nl!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
heb trouwens mij 3800ste post gemist
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:33 schreef Roycoooooo het volgende:
LOL![]()
Net Pm van Cuckoo: haal mijn naam weg uit het topic pipo.
Check ik zijn profiel met alle personalia dr in![]()
![]()
Donk![]()
Lekker wijf welquote:
Hoezo? Houden ze bij jou op de afdeling niet van transsexuelen??quote:
Er zitten ook mensen in een "openbare ruimte", en ik ben heus niet de enigstequote:Op maandag 14 mei 2007 11:43 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Hoezo? Houden ze bij jou op de afdeling niet van transsexuelen??![]()
K zit hier nu redelijk in mijn remyquote:Op maandag 14 mei 2007 11:44 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Er zitten ook mensen in een "openbare ruimte", en ik ben heus niet de enigste
WTFquote:Op maandag 14 mei 2007 11:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
whehehe ik ga nu de kleurenprinter hier leeg printen 225 kleuren printjes maken
Doe je goedquote:Op maandag 14 mei 2007 11:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
whehehe ik ga nu de kleurenprinter hier leeg printen 225 kleuren printjes maken
enigequote:Op maandag 14 mei 2007 11:44 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Er zitten ook mensen in een "openbare ruimte", en ik ben heus niet de enigste
Die mijlpaal heb ik vorige week al bereiktquote:Op maandag 14 mei 2007 11:48 schreef PieterBas het volgende:
4400ste post. Als het zo doorgaat heb ik aan het einde van de volgende week 5000ste bereikt
Cuckoo in taalpurist modusquote:
Nee man! is pas mn tweede week!quote:
Ik deed dat zelf altijd fout. Enigste ipv enige. Hun ipv zij. Dat soort dingen.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:48 schreef PieterBas het volgende:
4400ste post. Als het zo doorgaat heb ik aan het einde van de volgende week 5000ste bereikt
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:49 schreef jslavenburg het volgende:
Op mijn school hebben staat er zo een 3 in 1 ding, fax printer en scanner. Had iemand zijn hand gescanned. Was er een andere klootjavaan die dat ding 250 keer had geprint. Kreeg die gast die de hand eronder had gelegd de schuld van die kopieetjes
evenquote:Op maandag 14 mei 2007 11:51 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik deed dat zelf altijd fout. Enigste ipv enige. Hun ipv zij. Dat soort dingen.Damzkieee stoort zich daar mateloos aan en zegt er dan wat van. Sindsdien probeer ik er op te letten. Iedereen die het nu fout doet tik ik dus ff op de vingers
![]()
Ik had daarstraks pagina LaPoquote:Op maandag 14 mei 2007 11:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al weer druk bezig voor de LaPo zie ik![]()
Eigenlijk 2-1 voor mijquote:
"er" moet "daar" zijnquote:Op maandag 14 mei 2007 11:51 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik deed dat zelf altijd fout. Enigste ipv enige. Hun ipv zij. Dat soort dingen.Damzkieee stoort zich daar mateloos aan en zegt er dan wat van. Sindsdien probeer ik er op te letten. Iedereen die het nu fout doet tik ik dus ff op de vingers
![]()
Klinkt goedquote:Op maandag 14 mei 2007 11:58 schreef ETA het volgende:
en het is bijna weer 6:00, dan lekker naar huis en wat heerlijke pasta etenIk denk dat ik vanavond weer beetje ga pokeren online. Gisteren beetje omaha gespeeld, van 28 -> 75
Echter daarna alles in de slots gegooid
Gooi er straks wel $100 op ofzo om weer te gaan omaha'en of $22 turbo SnG's te spelen...
zit wel in gvd downstreak met dat blackjacken.... ik denk dat ik ruim $1100 down ben in laatste 2 dagen.... al had ik daarvoor wel mooie winsten van $1300+300+200= $1800
Volgens mij zit je in het verkeerde topicquote:Op maandag 14 mei 2007 11:58 schreef ETA het volgende:
en het is bijna weer 6:00, dan lekker naar huis en wat heerlijke pasta etenIk denk dat ik vanavond weer beetje ga pokeren online. Gisteren beetje omaha gespeeld, van 28 -> 75
Gooi er straks wel $100 op ofzo om weer te gaan omaha'en of $22 turbo SnG's te spelen...
zit wel in gvd downstreak met dat blackjacken.... ik denk dat ik ruim $1100 down ben in laatste 2 dagen.... al had ik daarvoor wel mooie winsten van $1300+300+200= $1800
Lollers, zullen ze blij mee zijnquote:Op maandag 14 mei 2007 11:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee man! is pas mn tweede week!nee gewoon voor mn project, moet een welcome package maken voor nieuwe stagiars en trainees, en daar moeten even 9 presentaties in kleur afgedrukt worden
![]()
Las je hh nog ff in poker topiquequote:Op maandag 14 mei 2007 11:58 schreef ETA het volgende:
Wij lunchen altijd gewoon intern met spul van de AH. Verder neem ik meestal nog 2 broodjes mee die ik kan opeten als ik naar huis loop, dan sterf ik ook altijd van de honger en ga meestal pas een uur tot anderhalf uur later eten.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:03 schreef jslavenburg het volgende:
Wat eten jullie dagelijks? Iets van de kantine, of maak je zelf thuis wat klaar? En wat maak je dan klaar?
Ik maak altijd 2 boterhammen met panpan/pitjeskaasverder neem ik soep die hier op mijn stage gemaakt wordt, en een halve liter fles limonade
Maar vandaag, Broodje Gezond van de AH
6 bruine boterhammen met hartig beleg, 4 witte met jam, 3 stroopwafels en een wafel. Ohja, en ook nog 2 appels en een mandarijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:03 schreef jslavenburg het volgende:
Wat eten jullie dagelijks? Iets van de kantine, of maak je zelf thuis wat klaar? En wat maak je dan klaar?
Ik maak altijd 2 boterhammen met panpan/pitjeskaasverder neem ik soep die hier op mijn stage gemaakt wordt, en een halve liter fles limonade
eh, beetje welquote:Op maandag 14 mei 2007 12:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde topic![]()
Altijd lekker warm eten in de bedrijfskantine op kosten van de baasquote:Op maandag 14 mei 2007 12:03 schreef jslavenburg het volgende:
Redelijk vaak wat in de kantine (broodje kroketquote:Op maandag 14 mei 2007 12:03 schreef jslavenburg het volgende:
ja he... het moest van hun...quote:
neej joh, gewoon door posten. Wel interessantquote:Op maandag 14 mei 2007 12:05 schreef ETA het volgende:
[..]
eh, beetje welmaar ja, dat speelt op dit moment door mijn hoofd als stagair, dan maghet hier
* ReMcOrE heeft altijd 5 boterhammen mee van huisquote:Op maandag 14 mei 2007 12:03 schreef jslavenburg het volgende:
Ik ook op kosten van de baas! Krijg alleen sochtends een lijstje waar ik uit kiezen kan, vandaag lasagne!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Altijd lekker warm eten in de bedrijfskantine op kosten van de baas![]()
En altijd goed eten hoor. Van vis tot pasta, salades, vanalles!
Volgens mij niet...quote:Op maandag 14 mei 2007 12:01 schreef Casual-T het volgende:
Is een rijbewijs een geldig (en voldoende) identiteitsbewijs voor de belastingdienst?
Moet je t natuurlijk ook nog inbinden enzo? Grafwerkquote:
Dacht ik ook niet...quote:
De poll kan weer terugquote:Op maandag 14 mei 2007 12:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ook op kosten van de baas! Krijg alleen sochtends een lijstje waar ik uit kiezen kan, vandaag lasagne!![]()
Dat niet, gewoon eten wat de pot schaftquote:Op maandag 14 mei 2007 12:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ook op kosten van de baas! Krijg alleen sochtends een lijstje waar ik uit kiezen kan, vandaag lasagne!![]()
quote:
Soep is ook van mij op de kosten van mijn stagebegeleidster. Helaas is het een goedkope versie van Cup-A-Soupquote:Op maandag 14 mei 2007 12:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat doe ik later wel, als het regent ofzoquote:Op maandag 14 mei 2007 12:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Moet je t natuurlijk ook nog inbinden enzo? Grafwerk![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:08 schreef ETA het volgende:
Dinner, whatever i can get... meestal hangt het van het engels af van de verkoopster... Ik let alleen op of ze geen rare ingewanden in mijn eten gooien, ben ik al lang tevreden.
Succes met geld uitgeven vanavond!quote:
en altijd maar proberen om Goover vegatarisch te laten etenquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en altijd maar proberen om Goover vegatarisch te laten eten
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:14 schreef Goover het volgende:
[..]Poll, poll, poll, poll, poll
![]()
Dan kan mijn 'traditie' voortgezet worden
en, wat was je beloning??quote:Op maandag 14 mei 2007 12:14 schreef Deansensitized het volgende:
iPod doet het weer.
* Dean held van de dag is![]()
dacht ik tochquote:
Nee, in het Duits.. deed Goover ook altijdquote:Op maandag 14 mei 2007 12:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik zal eens kijken of ik ergens deze week zin heb om die keuze menu's te gaan vertalen van het onbegrijpelijk duits naar makkelijk leesbaar Nederlands
Hounietquote:
quote:
Wat is er mis met Duitsquote:Op maandag 14 mei 2007 12:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik zal eens kijken of ik ergens deze week zin heb om die keuze menu's te gaan vertalen van het onbegrijpelijk duits naar makkelijk leesbaar Nederlands
Tuurlijk is dat geilquote:Op maandag 14 mei 2007 12:19 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk man, sjans met "collega's".
pics, pics, picsquote:Op maandag 14 mei 2007 12:19 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk man, sjans met "collega's".
Precies, ik denk dat er weinig (standaard) Duitse gerechten zijn die ik niet kan vertalen of gegeten heb.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, in het Duits.. deed Goover ook altijd
quote:
Tostiquote:Op maandag 14 mei 2007 12:24 schreef Bootje84 het volgende:
bij mij is het tussen de middag tosti ham-kaas met curry en sambal, en een paar boterhammen.. tafel is gedekt en ik kan gratis eten.. (gewoon normaal broodbeleg)
Stoerquote:Op maandag 14 mei 2007 12:22 schreef Deansensitized het volgende:
En hoppa!! Weer twee soldeerklussen erbij. Stekkers van Sennheiser headsets ombouwen en 6 voedingen van Soundcraft mengpanelen aanpassen
I love my job![]()
En nee, geen pics
Menu 2 klinkt ook wel goed, maar denk dat ik toch voor Menu 1 had gestemdquote:Op maandag 14 mei 2007 12:26 schreef Goover het volgende:
Poll voorbeeldje!
Stage SC #42 - Waar het langzamerhand weer drukker wordtHier won het vlees trouwens, niet het vega menu, wat ik wel had gegeten.
zal ik even voor je zoekenquote:Op maandag 14 mei 2007 12:22 schreef Roycoooooo het volgende:
Houniet, heb zaterdag nog ff reportage gezien met Bogarde wat je zei. Was idd wel mooi!
Dat zwembad met BOGA op de vloer! Kon alleen die met van Gaal en Patje niet vinden?!
Ah een collega, MBO las ik? Ik doe HBO nu 3e jaars. Ga jij nog HBO doen denk je?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:22 schreef Deansensitized het volgende:
En hoppa!! Weer twee soldeerklussen erbij. Stekkers van Sennheiser headsets ombouwen en 6 voedingen van Soundcraft mengpanelen aanpassen
I love my job![]()
En nee, geen pics
Top, ben je nu al dankbaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |