Goede plaats om te regelen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daar hoef je ook niet te komen om te studeren. Daar kom je om te 'studeren'...
Als het me alleen maar om de neukerij te doen was, had ik allang naar de hoeren kunnen gaan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
maagd blijven of 17 jarig vrouwtje neuken...
Lastig lastig...![]()
Ja want dat is echt hetzelfdequote:Op zondag 13 mei 2007 10:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als het me alleen maar om de neukerij te doen was, had ik allang naar de hoeren kunnen gaan.
Met beide instellingen kan je vrouwen afschrikken. Het hangt maar net van de vrouw af. Ik denk ook niet dat Bartho bedoelt dat hij meteen op de 1e date zegt dat hij minstens 2 jaar bij ze wil blijven.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja want dat is echt hetzelfde![]()
Het gaat je om de relatie die eruit vloeit?![]()
Denk dat je met die instelling veel vrouwen zal afschrikken. Je kan er toch een leuke tijd mee hebben en gewoon zien waar t schip strandt. Verder ben je een man, en mannen hebben nou eenmaal een enorme drang naar seks
Overigens liep ik met koninginnedag over de wallen. En de keuze tussen helemaal geen seks of seks met een hoer zou voor mij niet al te moeilijk zijn.![]()
Hij is 22, zij 17... Hij ziet dat als probleem. Waarom? Je gaat toch niet meteen een relatie aan. Gewoon plezier hebben. En als je er dan later achter komt dat ze te jong is om serieus mee te doen, heb je iig je pleziertjes gehad (en zij trws ookquote:Op zondag 13 mei 2007 11:28 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Met beide instellingen kan je vrouwen afschrikken. Het hangt maar net van de vrouw af. Ik denk ook niet dat Bartho bedoelt dat hij meteen op de 1e date zegt dat hij minstens 2 jaar bij ze wil blijven.
Eens, ik ben blijkbaar niet bij in de reeksquote:Op zondag 13 mei 2007 11:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij is 22, zij 17... Hij ziet dat als probleem. Waarom? Je gaat toch niet meteen een relatie aan. Gewoon plezier hebben. En als je er dan later achter komt dat ze te jong is om serieus mee te doen, heb je iig je pleziertjes gehad (en zij trws ook)
Draait het leven immers om.quote:
jeejquote:Op zondag 13 mei 2007 14:31 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Draait het leven immers om.
Teveel mensen zien de obstakels van 500 kilometer langs de weg al.
Tja , als je iets graag wil hoe doe je dan net alsof je het niet graag wilquote:
Als je liefje nu met iemand anders is en hij zit te smsen met jou ... Hoe gaat het dan als jij ooit met hem iets krijgt ?quote:Op zondag 13 mei 2007 15:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ook Whoopsydaisy is nog single. Vanavond ga ik stappen in Amsterdam, wel leuk!
Dit weekend veel gesmst met m'n liefje, kreeg ik zaterdagnacht een sms wat ik aan het doen was. Voelde me ineens best wel gecontroleerd en ik ben toch echt single. Het hele plaatje klopt niet.
Misschien he, ja heel misschien he? was het gewoon interessequote:Op zondag 13 mei 2007 15:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ook Whoopsydaisy is nog single. Vanavond ga ik stappen in Amsterdam, wel leuk!
Dit weekend veel gesmst met m'n liefje, kreeg ik zaterdagnacht een sms wat ik aan het doen was. Voelde me ineens best wel gecontroleerd en ik ben toch echt single. Het hele plaatje klopt niet.
Inderdaad. Ik weet ook dat het niks wordt maar ik kan wel doen alsof het me allemaal niets doet maar dat werkt ook niet. Contact verbreken kan ik (nu) niet, ik hoop wel dat dat in de toekomst gaat lukken. En als ik onverhoopt toch een relatie met hem krijg, dan zit ik in Brussel dus er is echt geen toekomst wat mij betreft.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als je liefje nu met iemand anders is en hij zit te smsen met jou ... Hoe gaat het dan als jij ooit met hem iets krijgt ?
Ja, dat bleek vanmorgen wel. Ik SMS'te dat hij zijn vriendin maar moest gaan controleren vanaf zijn vakantiequote:Op zondag 13 mei 2007 16:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Misschien he, ja heel misschien he? was het gewoon interesse
ik sms ook weleens zoiets als ik iemand wil smsen en toch niet weet precies wat en dat heeft niets met controleren te maken
Ja, dat is inderdaad moeilijk, ik weet ook niet zo goed hoe ik zoiets moet doen.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Contact verbreken kan ik (nu) niet, ik hoop wel dat dat in de toekomst gaat lukken
Ik had zijn nummer al gewist maar ik had hem nog niet geblockt op MSN. En ik voel me echt slecht als ik weet dat ik geen contact op mag nemen. Zijn nederlandse telefoonnummers heb ik trouwens ook echt niet meer nu. Die wil ik ook niet terug. We houden het bij MSN en als hij mij belt, dan belt hij maar. Zijn sms-jes gooi ik altijd subiet uit mijn telefoon om zijn nummer er ook gelijk weer uit te gooien (nadat ik gereageerd heb vaak).quote:Op zondag 13 mei 2007 16:20 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad moeilijk, ik weet ook niet zo goed hoe ik zoiets moet doen.
Dat is wel knapquote:Op zondag 13 mei 2007 16:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik had zijn nummer al gewist maar ik had hem nog niet geblockt op MSN. En ik voel me echt slecht als ik weet dat ik geen contact op mag nemen. Zijn nederlandse telefoonnummers heb ik trouwens ook echt niet meer nu. Die wil ik ook niet terug. We houden het bij MSN en als hij mij belt, dan belt hij maar. Zijn sms-jes gooi ik altijd subiet uit mijn telefoon om zijn nummer er ook gelijk weer uit te gooien (nadat ik gereageerd heb vaak).
Ik snap dat echt niet. Als ik in die situatie zit en de neiging heb om contact op te nemen dan zeg ik gewon tegen mezelf: "goddamn hoe triest ben je, zij ligt waarschijnlijk een ander te neuken, denkt geen seconde aan je en jij loopt hier zielig te doen"quote:Op zondag 13 mei 2007 16:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is wel knap![]()
Mij wil het nog niet echt zo lukken om het contact te verbreken.... weet ook niet of ik het wel wil![]()
Herkenning.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Als ik in die situatie zit en de neiging heb om contact op te nemen dan zeg ik gewon tegen mezelf: "goddamn hoe triest ben je, zij ligt waarschijnlijk een ander te neuken, denkt geen seconde aan je en jij loopt hier zielig te doen"
Zo denk ik dan.. klinkt veel positiever en je houdt er niet zo'n schuldgevoel aan over tegenover jezelfquote:Op zondag 13 mei 2007 16:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Als ik in die situatie zit en de neiging heb om contact op te nemen dan zeg ik gewon tegen mezelf: "goddamn hoe triest ben je, zij ligt waarschijnlijk een ander te neuken, denkt geen seconde aan je en jij bent gewoon een chick die 100 keer beter verdient"
Beter verdienen vind ik altijd zo zwak klinken. Gewoon opzouten met dat wijf, voor haar neuk je dr drie.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:43 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Zo denk ik dan.. klinkt veel positiever en je houdt er niet zo'n schuldgevoel aan over tegenover jezelf![]()
En hoezo schuldgevoel?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:43 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Zo denk ik dan.. klinkt veel positiever en je houdt er niet zo'n schuldgevoel aan over tegenover jezelf![]()
Als jouw ex een leuke jongen tegenkomt zal ze geen nee zeggen, dus is het hooguit uitstel van executie...quote:Op zondag 13 mei 2007 16:47 schreef ThE_ED het volgende:
Maar of al die aannames kloppen is een tweede ...
Bij deze. Helaas.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:56 schreef DonJames het volgende:
Q noch CL hebben vandaag in het [singles]-topic gepost..![]()
In dat geval wacht ik nog even.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:07 schreef DonJames het volgende:
[..]
Kop op, jouw charisma moet alleen even een paar dagen op haar inwerken. ofzoiets
Hoe lang nog Q? Hoe lang nog?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:37 schreef Q. het volgende:
In dat geval wacht ik nog even.
Ik voorzie een snel einde.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:50 schreef Q. het volgende:
Het kan nooit lang meer duren: de wereld moet toch een keer vergaan?
Retorische vraag.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:52 schreef Heldopsokken het volgende:
Waarom nemen vrouwen de telefoon niet op als je een datum wil plannen voor een "zullen we een keer wat met z'n 2tjes gaan drinken" date die te lang op zich laat wachten ondanks dat ze er zin in had![]()
Dát. Of ze is haar telefoon kwijt en kan daarom niet opnemen.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:55 schreef Heldopsokken het volgende:
Het is allemaal 1 groot complot ?
maar hoe?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:05 schreef jwjw het volgende:
Tja, je vangt de vissen uit de vijver waarin je vist.
Dus je moet eerst maar eens je omgevings factoren zien te veranderen. Zorg op een of andere manier dat je meer vrouwen (single vrouwen dan he ;-)) tegenkomt dan nu.
Zulcks een rancune. Kusje erop?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:03 schreef Disorder het volgende:
Fuck daten. Mevrouw heeft geen puf om me vanavond nog te zien. Jankhoer. Dan niet.
De kapper open op zondag, ja....quote:Op zondag 13 mei 2007 19:20 schreef winterapfel het volgende:
Wat hebben onze singles vandaag allemaal gedaan? Iemand nog iets meegemaakt dat het vermelden waard is?
Mijn hoogtepunt van de dag tot nu toe was toch wel een heerlijke lange hoofdhuidmassage bij de kapper.. onder het motto van "het is zo rustig in de zaak vandaag" duurde het geheel veel langer dan normaalik kan daar zo van genieten he
verder was F1 (spanje) ook vermakelijk trouwens
quote:Op zondag 13 mei 2007 11:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja want dat is echt hetzelfde![]()
Het gaat je om de relatie die eruit vloeit?![]()
Denk dat je met die instelling veel vrouwen zal afschrikken. Je kan er toch een leuke tijd mee hebben en gewoon zien waar t schip strandt. Verder ben je een man, en mannen hebben nou eenmaal een enorme drang naar seks
Dat dus. Ik ga er heus niet vanuit dat ik meteen maar tot in de eeuwigheid bij haar zal blijven, kindjes krijgen, oud worden en doodga. Maar het is mij ook zeer zeker niet om gewoon maar een keertje neuken te doen. En om nou lol te gaan lopen maken, met uiteindelijk dan toch wel een serieuze(re) relatie als doel, met iemand waarvan je bij voorbaat al weet dat het niet gaat werken... Nee, sorry. Zo zit ik gewoon niet in elkaar. Drang naar sex? Ja. De behoefte om dat op alles dat vrouwelijk is en toevallig in de buurt rondhuppelt te botvieren? Nee.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:28 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Met beide instellingen kan je vrouwen afschrikken. Het hangt maar net van de vrouw af. Ik denk ook niet dat Bartho bedoelt dat hij meteen op de 1e date zegt dat hij minstens 2 jaar bij ze wil blijven.
Of het het vermelden waard is moet je zelf maar bepalen, maar hier komt mijn verhaaltje van vandaag:quote:Op zondag 13 mei 2007 19:20 schreef winterapfel het volgende:
Wat hebben onze singles vandaag allemaal gedaan? Iemand nog iets meegemaakt dat het vermelden waard is?
Join the club!quote:Op zondag 13 mei 2007 19:37 schreef Disorder het volgende:
Hoi, ik ben Disorder en nog steeds single.
Ben jij eigenlijk wel single?quote:Op maandag 14 mei 2007 02:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoi/doei/lieve kitty-posts opgeschoond.
Ja. Nog steeds.quote:
"Why do people think I'm gay???"quote:Op maandag 14 mei 2007 11:06 schreef Garisson72 het volgende:
niet wachten op dat zonnetje. Je bent zelf dat zonnetje!![]()
Te laat 'meid'. Vééééél te laat.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:22 schreef Garisson72 het volgende:
o shit!
je hebt gelijk man, what was I thinking...
tietuh!!!
BIERRR!!!!
voetballlll !!!!
nog meer tietuh!!!
en BIERRR ook!!!
Je vergeet mij gewoon!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
En ik ondervind daardoor nu ook de nadelen van het single zijn: ik ben inmiddels door mijn antigrippine, neusdruppels en andere verdovende middelen heen en er is niemand die even een nieuwe voorraad kan halen.
Op de gewoonlijke afstand, maar ik kan je wel voorzien van goede shitquote:
sorryquote:Op maandag 14 mei 2007 11:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja. Nog steeds.
En ik ondervind daardoor nu ook de nadelen van het single zijn: ik ben inmiddels door mijn antigrippine, neusdruppels en andere verdovende middelen heen en er is niemand die even een nieuwe voorraad kan halen.
O ja. Toilet-papier. Dat heb ik ook nog nodig.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:09 schreef webspider het volgende:
Op de gewoonlijke afstand, maar ik kan je wel voorzien van goede shit.
Ik heb een stationwagen. Dat past wel.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
O ja. Toilet-papier. Dat heb ik ook nog nodig.
Uiteraard.quote:Niet voor mezelf natuurlijk.
quote:Op maandag 14 mei 2007 17:48 schreef Grimm het volgende:
Vanavond weer stappen! de week goed beginnen hehe
weekend stappen is ouderwetsquote:Op maandag 14 mei 2007 18:26 schreef winterapfel het volgende:
[..]
vieren dat het al bijna weekend is!
quote:
Er zijn nog 2.545.482 wachtenden voor uquote:Op maandag 14 mei 2007 19:44 schreef xFriendx het volgende:
*Meld zich bij de balie voor singles*
Allemaal lekkere wijven? Daar wil ik dan wel eventjes mee "wachten"quote:Op maandag 14 mei 2007 19:52 schreef DonJames het volgende:
[..]
Er zijn nog 2.545.482 wachtenden voor u![]()
Niet allemaal ben ik bang, ik sta ook nog in de rij.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Allemaal lekkere wijven? Daar wil ik dan wel eventjes mee "wachten"
Hej eh, ik had ook allang een nummertje getrokken hequote:Op maandag 14 mei 2007 20:02 schreef DonJames het volgende:
[..]
Niet allemaal ben ik bang, ik sta ook nog in de rij.
Jah, da's ook waar. De rest kruipt ook voor.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:04 schreef winterapfel het volgende:
gaat dit met een rij?
Waarom zou ik wachten tot iedereen voor me aan de beurt is gekomen?![]()
Ja dacht t wel, ach d'r altijd wel wat te doen in Groningenquote:Op maandag 14 mei 2007 18:40 schreef winterapfel het volgende:
[..]
zou kunnen. Toch heb ik na werk ook wel behoefte om even rustig alleen te zijn, maar dat ligt misschien aan het soort werk of zo
![]()
Wat ga je doen? Kroegje?
"Even kijken wie er nog meer in de rij staat"quote:
Voor watquote:Op maandag 14 mei 2007 20:42 schreef webspider het volgende:
[..]
"Even kijken wie er nog meer in de rij staat"
"Show me yours, I'll show you mine"quote:
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ga er even vanuit dat mijn familie niet 'achter mijn rug om gaat lopen fucken'quote:Op maandag 14 mei 2007 21:01 schreef Wouser het volgende:
Tja single zijn vind ik opzich beter... Ik bedoel we zijn hier met bijna 7 miljard mensen??? Nauw 6.999.999.999 mensen fucken je toch achter je rug om... behalve jezelf natuurlijk
Hoi broer.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:24 schreef broer het volgende:
Aangepaste post uit het vorige deel: Vrouwen die al een relatie blijken te hebben, maar tóch door je gedachten en door je telefoon blijven spoken. [afbeelding]
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:24 schreef broer het volgende:
Aangepaste post uit het vorige deel: Vrouwen die al een relatie blijken te hebben, maar tóch door je gedachten en door je telefoon blijven spoken. [afbeelding]
Wat is slim? Wat is lang?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:26 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hoi broer.Aangezien je aangaf niet knap te zijn: ben je wel slim? Of lang?
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:47 schreef Thisbe het volgende:
Slim: universitaire studie (al dan niet afgerond)
lang: 1.90 +
knap: Orlando Bloom
sportief: marathon in 3:14
Excuus!quote:Op maandag 14 mei 2007 21:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Mokster, Webspider, jullie weten de SC prima te vinden.
Je weet het pas als je het geprobeerd hebt. En daarbij, een blauwtje staat best mooi bij je ava, dus wat kan je nu helemaal overkomen?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:07 schreef ThE_ED het volgende:
Mooie vrouwen alom, maar nu nog een die ik kan krijgen denk ik soms.
(Ja soms denk ik te negatief over mezelf ja)
Als je zo begint dan lukt 't natuurlijk nooit hequote:Op maandag 14 mei 2007 22:07 schreef ThE_ED het volgende:
Mooie vrouwen alom, maar nu nog een die ik kan krijgen denk ik soms.
(Ja soms denk ik te negatief over mezelf ja)
Was het een goede droom ja ?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:03 schreef OldJeller het volgende:
Wat een maandag, ik moest weer helemaal op krachten komen!
Heerlijke vrouwen alom, ik was snel uit m'n roes.
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Was het een goede droom ja ?![]()
ja open deur enzo
Hoi, Thisbe.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:26 schreef Thisbe het volgende:
Hoi broer.Aangezien je aangaf niet knap te zijn: ben je wel slim? Of lang?
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:34 schreef broer het volgende:
[..]
Hoi, Thisbe. voordat ik je bij me inlaat, een foto. Nee, ik ben niet slim en ook niet lang. En voorzover ik je hier heb 'leren kennen' ben ik eigenlijk gewoon alles waar jij niet naar op zoek bent.
Zijn de dingen die jij opnoemt echt harde eisen? Of is het meer van, dit is wenselijk, maar iets wat in de buurt zit in combinatie met een klik zou ook kunnen zorgen voor een date/relatie?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:39 schreef Thisbe het volgende:
Toch neuken, broer? Bij jouw naam moet ik immers altijd aan broer Konijn denken.
Op de één of andere manier zijn dat (mannen waar ik niet naar op zoek ben) toch altijd de mannen die een onweerstaanbare aantrekkingskracht op me hebben.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:34 schreef broer het volgende:
Hoi, Thisbe.Nee, ik ben niet slim en ook niet lang. En voorzover ik je hier heb 'leren kennen' ben ik eigenlijk gewoon alles waar jij niet naar op zoek bent.
En dit is jouw ideale man?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:47 schreef Thisbe het volgende:
Slim: universitaire studie (al dan niet afgerond)
lang: 1.90 +
knap: Orlando Bloom
sportief: marathon in 3:14
Het type bajesklant?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Op de één of andere manier zijn dat (mannen waar ik niet naar op zoek ben) toch altijd de mannen die een onweerstaanbare aantrekkingskracht op me hebben.
En waarmee het uiteindelijk ook helemaal verkeerd afloopt.
Ze is nog single. Dat zegt lijkt mij genoeg. Iig zal ze niet op dezelfde hoogte staan als Orlando Bloomquote:Op maandag 14 mei 2007 22:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zijn de dingen die jij opnoemt echt harde eisen? Of is het meer van, dit is wenselijk, maar iets wat in de buurt zit in combinatie met een klik zou ook kunnen zorgen voor een date/relatie?
Heb geen idee of de singles hier veel eisen stellen. Zelf heb ik wel wat dingen die ik graag zie in een dame, maar mocht ik opeens hopeloos verliefd worden op iemand waarbij er een punt is wat wellicht tegenovergesteld is aan iets wat ik als wenselijk zie dan zou ik er denk ik nog geen probleem van maken.
Macht (invloed) en geld.. oja, hij heeft ook wel z'n uiterlijk mee.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze is nog single. Dat zegt lijkt mij genoeg. Iig zal ze niet op dezelfde hoogte staan als Orlando Bloom![]()
Ja, want als je single bent moét er wel iets mis met je zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze is nog single. Dat zegt lijkt mij genoeg. Iig zal ze niet op dezelfde hoogte staan als Orlando Bloom![]()
Hoeveel Orlando-stuntdoubles heb je al ontmoet?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:51 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja, want als je single bent moét er wel iets mis met je zijn.
Ter geruststelling, mannen die op Orlando lijken, vallen doorgaans ook op mij.![]()
Maar goed, stel je ontmoet iemand die een MBO-opleiding heeft gedaan maar je tijdens een gesprek toch gecharmeerd van hem raakt. Zou je dan teleurgesteld zijn zodra je ontdekt dat hij MBO heeft gedaan of zou het vervolgens een reden zijn om de boel af te kappen? Of denk je dat je sowieso niet zal vallen op iemand met MBO, dat je simpelweg nooit voor die keuze zal komen te staan.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:57 schreef Thisbe het volgende:
Het schijnt dat je valt op mensen die op je lijken.
Verleden week zei een vriendin van me dat mijn broer op Orlando leek. En ik heb een maand terug een Orlando look-a-like gestrikt.![]()
Je lijkt op een man?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:57 schreef Thisbe het volgende:
Verleden week zei een vriendin van me dat mijn broer op Orlando leek. En ik heb een maand terug een Orlando look-a-like gestrikt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bedoelt knap valt op knap, of..
'Orlando' was toch niet zo all that en voldeed uiteindelijk niet aan je verwachtingen?
Goed idee. (Ik wist wel dat die naam nog een keer van pas zou komen.) Waar en wanneer?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:39 schreef Thisbe het volgende:
Toch neuken, broer? Bij jouw naam moet ik immers altijd aan broer Konijn denken.
True, truequote:Op maandag 14 mei 2007 22:10 schreef webspider het volgende:
[..]
Je weet het pas als je het geprobeerd hebt. En daarbij, een blauwtje staat best mooi bij je ava, dus wat kan je nu helemaal overkomen?
Je hebt gelijk hoor, aan de ene kant weet ik dat ik een beetje een nerd uitstraling heb, aan de andere kant heb ik wel het geluk dat veel mensen en ook veel vrouwen me gelijk op zijn minst wel mogen. Dus dat zit wel weer goed dan.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:10 schreef Grimm het volgende:
[..]
Als je zo begint dan lukt 't natuurlijk nooit he
NJa uitstraling zorgt wel voor zelfvertrouwen.. dus werk eraanquote:Op maandag 14 mei 2007 23:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
True, true
Ik ben wel zekerder dan vroeger hoor
[..]
Je hebt gelijk hoor, aan de ene kant weet ik dat ik een beetje een nerd uitstraling heb, aan de andere kant heb ik wel het geluk dat veel mensen en ook veel vrouwen me gelijk op zijn minst wel mogen. Dus dat zit wel weer goed dan.
Wat is knap?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Orlando Bloom is niet, ik herhaal, niét knap.
Nouja, ik kan mijn uiterlijk niet helemaal veranderen, maar ik neem denk ik wel de tip van mijn ex en vrienden aan eens naar lenzen te gaan kijken.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
NJa uitstraling zorgt wel voor zelfvertrouwen.. dus werk eraan![]()
Hij heeft een beetje een kinderlijke uitstraling heh, maar ook wel een opgewekte, dus ik snap het wel denk ik.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Orlando Bloom is niet, ik herhaal, niét knap.
Alles is relatief.quote:
Even kijken of jouw theorie klopt.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:57 schreef Thisbe het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je lijkt op een man?O, Ik val wel op die androgyne mannen. En het is natuurlijk niet leuk om te horen van een vriendin dat je broer op Orlando lijkt, en dat ik dus met hetzelfde type man als mijn broer in bed lig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bedoelt knap valt op knap, of..
'Orlando' was toch niet zo all that en voldeed uiteindelijk niet aan je verwachtingen?No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
Ik heb ook ooit MBO gedaan. Ik was niet altijd perfect. Had je niet gedacht he?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:08 schreef Thisbe het volgende:
Ik merk het onmiddelijk, als ik een MBO'er voor me heb.
Zet je zinnen dan nu op Johnny Depp.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:12 schreef Thisbe het volgende:
[..]
O, Ik val wel op die androgyne mannen. En het is natuurlijk niet leuk om te horen van een vriendin dat je broer op Orlando lijkt, en dat ik dus met hetzelfde type man als mijn broer in bed lig.
Zie je wel.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:08 schreef Thisbe het volgende:
En inderdaad, dat zijn toevallig de lange, sportieve mannen.
Gelukkig houd ik ook van de Donald Duck.quote:
Wat nobel van je om je bij het gewone volk te scharen.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:27 schreef Thisbe het volgende:
Gelukkig houd ik ook van de Donald Duck.
Ik heb vrij snel een klik met mensen, alleen via 't internet heb ik dat nog nooit gehad.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Omschrijf eens die klik! En heb je die ook wel eens op vriendschappelijk gebied?
Voor mij betekent de klik met iemand dat ik al heel snel in de gaten heb dat iemand leuk is. Iemand maakt dan in ieder geval indruk, ik moet altijd het gevoel hebben dat iemand de touwtjes in handen heeft en me neemt zoals ik ben. Soms kan dat ook op internet, hoewel ik dat echt zelden tegenkom. Vaak is het humor, de klik komt bij mij meestal niet als het niet tijdens die eerste keer dat je elkaar ontmoet gebeurt.
Ik heb het trouwens ook 2 keer gehad op vriendschappelijk gebied, 1 daarvan is nog steeds een vriend van me.
Misschien begrijp ik ze bij de eerste contacten wel beter zonder.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:04 schreef Shinadul het volgende:
Ik heb op internet nog nooit iemand ontmoet die de moeite waard was als vriendin-materiaal. Misschien kom ik verkeerd over of misschien begrijp ik vrouwen gewoon nog minder zonder lichaamstaal
okéquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:20 schreef ThE_ED het volgende:
Hehe, ik lijk hier soms een beetje triest gelooifk, maar in het echt valt dat best mee hoor.
ik heb iemand op msn waar ik al een jaar of zo keiveel meechatquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Mijn vorige vriendje via internet ontmoet, was echt een schatje en het klikte al voordat we elkaar echt ontmoetten. Maar vandaag de dag zijn we vrienden.
MSN en reallife is vaak toch nog wat apart. Sommige mensen kunnen zich niet goed uitdrukken (hinderlijk voor hen) terwijl anderen vaak weer op msn veel enthousiaster zijn dan in het echte leven (positief voor hen) en als die twee mensen elkaar dan ontmoeten de situatie heel anders is dan op msn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik heb iemand op msn waar ik al een jaar of zo keiveel meechat
en heul vaak typen we t zelfde en zo
mja volgens mij als ik diegene zie dan is t zo van
en andersom
gewoon voorgevoel
Dan blijft het zo stilquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:37 schreef OldJeller het volgende:
Ik vind het beter/motiverender als de achterliggende gedachte van deze reeks meldt je successen hier als single is.
Daarom moet je ook niet te lang mailen/msn-en maar snel wat afspreken. Weet je gelijk hoe die persoon in het echt is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:04 schreef Shinadul het volgende:
Ik heb op internet nog nooit iemand ontmoet die de moeite waard was als vriendin-materiaal. Misschien kom ik verkeerd over of misschien begrijp ik vrouwen gewoon nog minder zonder lichaamstaal
Inderdaad, de meest 'spontane' mensen op MSN (die je via internet zal ontmoeten en nog nooit ontmoet hebt) blijken een sociale teleurstelling.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:55 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet te lang mailen/msn-en maar snel wat afspreken. Weet je gelijk hoe die persoon in het echt is.
Heb zelf een keer veel te lang gemaild en gemsned (of zoiets) en pas na weken afgesproken. In het echt viel die toen zo tegen terwijl het op internet zo gezellig was. Nu ben ik veel directer, weet je gelijk wat je in huis hebt.
Via internet mis je bepaalde nuances. Bovendien gaat het in dit topic alleen maar over je single leventje. In mijn geval niet al te rooskleurig dus ik kom ook best wel triest over, volgens mij. Maar ik zal onthouden dat jij IRL waarschijnlijk ook gewoon een toffe gast bent.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:20 schreef ThE_ED het volgende:
Hehe, ik lijk hier soms een beetje triest gelooifk, maar in het echt valt dat best mee hoor.
Ik sprak na een week al met hem af. Er is wel een internetmaatje van mij waarmee ik al ruim 7 jaar contact heb, hij is inmiddels vader dus daar begin ik mooi niet aan. maar het contact blijft echt superleuk. Soms echt bijna een jaar niet, dan weer een tijdje veel berichten enzo.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik heb iemand op msn waar ik al een jaar of zo keiveel meechat
en heul vaak typen we t zelfde en zo
mja volgens mij als ik diegene zie dan is t zo van
en andersom
gewoon voorgevoel
Ik gisteren al na een MSN-gesprek en wat mailtjes voorafquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik sprak na een week al met hem af.
ik zie genoeg moois lopen zo op straat, maarja.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik kom de laatste tijd ook erg veel moois tegen!
lift meequote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:46 schreef Q. het volgende:
Nog steeds single.Aan het aantal mooie vrouwen wat ik per dag zie (vanaf een veilige afstand uiteraard) ligt het in ieder geval niet.
Waar dan? Bij mij in de buurt is niets te zien iig...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik kom de laatste tijd ook erg veel moois tegen!
Uiteraard.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zijn alle singles aan het neuken?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zijn alle singles aan het neuken? 't Is zo stil hier?
Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nee. Is rukken ook goed?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Rukken mag alleen in het weekendquote:
Weekend = vrijdag, zaterdag en zondagquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan mag ik morgenavond weer dus.Want dan heb ik weekend.
Neuken ook?quote:
Ruk jij vaker?quote:
Neuken kan alleen int weekendquote:
Nee. Ik kan me inmiddels al bijna niet meer herinneren hoe zo'n apparaat eruit ziet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:48 schreef Frezer het volgende:
Ruk jij vaker?
Slecht voor je testosteron niveauquote:
eerst kinderen, daarna neukenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:46 schreef Q. het volgende:
Bah, neuken.
Moks toch. Dat jij nog eens het braafste meisje uit de klas zou worden...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. Ik kan me inmiddels al bijna niet meer herinneren hoe zo'n apparaat eruit ziet.
In het echt dan.
Maar ik was gewoon nieuwsgierig.
En doordeweeks moet je het doen met je vergapen naar fotoboeken van singlettes?quote:
Dat kan niet anders dan misgaan op zeer korte termijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:55 schreef Frezer het volgende:
Moks toch. Dat jij nog eens het braafste meisje uit de klas zou worden...
Och, mis. Wat is mis?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat kan niet anders dan misgaan op zeer korte termijn.
Ik heb zojuist ook een mail beantwoord van een vriend van de vriend van een vriendin.
Mijn vriendinnen zijn mijn eeuwige-vrijgezellen-status zat en proberen me nu aan het blind daten te krijgen.
Dat kan niet anders dan uitlopen op een ontzettende catastrophe. Maar goed. Eén avondje overleef ik wel. Mits drank.
Ja. Dat vind ik dus ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:05 schreef Frezer het volgende:
Och, mis. Wat is mis?
Maar echt een blinde blinddate, als in niet eens een foto gezien?.
Dat lijkt me eng,.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja. Dat vind ik dus ook.
Hij zal wel op geen enkele manier lijken op de mooie, jonge, slanke, gespierde prins met donker krullend haar met wie ik in mijn dromen "paardje rijd".
Dus kwam je naar deze reeks, mét hoop.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mijn vriendinnen zijn mijn eeuwige-vrijgezellen-status zat en proberen me nu aan het blind daten te krijgen.
Dat kan niet anders dan uitlopen op een ontzettende catastrophe.
Als singlezijnde af een toe andere singles benaderen voor een fijn moment?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. Dat was meer een soort van oude gewoonte.
Nope. De ijdele hoop dat de gezelligheid van de vroegere [singles]-reeks ooit weer terugkomt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:44 schreef OldJeller het volgende:
Als singlezijnde af een toe andere singles benaderen voor een fijn moment?
Ah, ja.. vroeger was alles beter. Ik leef liever in het heden in plaats van met heimwee naar het verleden te kijken. Of had je toendertijd een touch of romance?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nope. De ijdele hoop dat de gezelligheid van de vroegere [singles]-reeks ooit weer terugkomt.
En als ik er dan toch ben (en omdat c_c geen slowchat waardeert), post ik zo nu en dan iets over mijn eigen ervaringen.
Daarvoor moet je toch in de slowchat van R&P zijn, tegenwoordig?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:48 schreef Mokster het volgende:
De ijdele hoop dat de gezelligheid van de vroegere [singles]-reeks ooit weer terugkomt.
Zeg. Vertel zélf eens iets interessants dan! Ik doe tenminste nog een soort van poging ja!quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:13 schreef OldJeller het volgende:
Ah, ja.. vroeger was alles beter. Ik leef liever in het heden in plaats van met heimwee naar het verleden te kijken. Of had je toendertijd een touch of romance?
Over vermoedelijke blinddates die op een fiasco uit zullen lopen?
Mijn status is nog immer ongewijzigd, en ik weet nu zeker dat dat mokkeltje op het werk meer body dan brains heeftquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zeg. Vertel zélf eens iets interessants dan! Ik doe tenminste nog een soort van poging ja!
Ik begin geen relatie omdat die ander mij leuk vind. Ik begin een relatie omdat ik die ander leuk vind, en zij mij ook.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:55 schreef Fleur_Powers het volgende:
Zijn jullie nooit bang? Ik wel. Een relatie krijgen 'omdat ik zeker wist dat die ander mij ontzettend leuk vond'. Nu ben ik dus bang dat ik weer (uit onzekerheid) op een zelfde manier een relatie begin. Men zegt wel eens, iets kan groeien, maar dat weet ik dus niet meer zo zeker.
En nu komt de maar...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:02 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik begin geen relatie omdat die ander mij leuk vind. Ik begin een relatie omdat ik die ander leuk vind, en zij mij ook.
Naja ik ben dus Joey. Woon in het zuiden des lands, heb al 2,5 jaar een relatie en ben trouw.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zeg. Vertel zélf eens iets interessants dan! Ik doe tenminste nog een soort van poging ja!
Mastruberen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja ik ben dus Joey. Woon in het zuiden des lands, heb al 2,5 jaar een relatie en ben trouw.
Verder ben ik erac hter gekomen dat ik verslaafd ben aan klaarkomen. Ik mag alleen nog in het weekend mastruberen. Dit is mijn tweede week en het gaat moeilijk. Ik val niet meer goed in slaap omdat ik gewend was om klaar te komen in mn sok en dan te gaan slapen. Ik lig nu elke avond ong 1,5 uur te draaien voordat ik in slaap val. Zijn er hier lot genoten?
waarom mastrubeer je dan niet gewoon vraag je je natuurlijk af. Simpel, ik merk dat ik minder testosteron in mn lichaam heb als ik dat te veel doe. Ik voel me duf en mn ballen zijn een stuk kleinerNeuken mag natuurlijk wel doordeweeks alleen zit dat er niet in aangezien ik 250 kilometer van dr vandaan woon. Of ik zou natuurlijk in mn oude patroon moeten vervallen.
Heb je behalve mastruberen nog hobbies? Ja ik sport graagt alleen laakt het me aan discipline. Ik zit nu in mn 4e trainingsweek, hopelijk houd ik het nu wel vol.
Verder nog wat interessants? Ja, Duitse chicks zijn lekkerrrrrrrrrrr en geillllllllllll![]()
waar liggen je prioriteiten?!?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:50 schreef Autoreply het volgende:
AR heeft een dineetje voor twee vanavond af kunnen zeggen, moest nog ergens anders naartoe![]()
Niet echt slim nee. Zo beterquote:
Ben ik toch blij dat ik hem gequote hebquote:
Zelfs helden maken afentoe een foutquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben ik toch blij dat ik hem gequote heb.
Gawd... Koppelen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat kan niet anders dan misgaan op zeer korte termijn.
Ik heb zojuist ook een mail beantwoord van een vriend van de vriend van een vriendin.
Dat kan niet anders dan uitlopen op een ontzettende catastrophe. Maar goed. Eén avondje overleef ik wel. Mits drank.
blijkbaar wel ... want je zegt zelf dat als je te lang vrijgezel bent, de redenen daar voor wel aan je te zien/horen of merken zullen zijn (en ik veronderstel dat je dat niet in de positieve zin bedoelde)quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:26 schreef zwaaibaai het volgende:
Is het hebben van een relatie de nieuwe religie geworden of zo?
Toen je begon over de oude single-reeksen, die poging?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ah, dan kun je de smalltalk dus overslaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:20 schreef webspider het volgende:
[..]
Mijn status is nog immer ongewijzigd, en ik weet nu zeker dat dat mokkeltje op het werk meer body dan brains heeft.
Als je weet dat iemand je leuk is, maar dat gevoel is niet wederzijds.. (ook niet na enige tijd) dan ga je toch geen relatie beginnen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:55 schreef Fleur_Powers het volgende:
Zijn jullie nooit bang? Ik wel. Een relatie krijgen 'omdat ik zeker wist dat die ander mij ontzettend leuk vond'. Nu ben ik dus bang dat ik weer (uit onzekerheid) op een zelfde manier een relatie begin. Men zegt wel eens, iets kan groeien, maar dat weet ik dus niet meer zo zeker.
touchéquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:34 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
blijkbaar wel ... want je zegt zelf dat als je te lang vrijgezel bent, de redenen daar voor wel aan je te zien/horen of merken zullen zijn (en ik veronderstel dat je dat niet in de positieve zin bedoelde)
maar ik ben het niet met je eens ... veel lelijke sukkels hebben een partner, veel interessante mensen zijn toch alleenquote:
Moet dat niet "meld hier je successen als ex-single" zijn? Dat mensen hier succesvol zijn in het zijn van single weten we na veertien topics welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:37 schreef OldJeller het volgende:
Ik vind het beter/motiverender als de achterliggende gedachte van deze reeks meldt je successen hier als single is.
Lieve Litpho,quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Moet dat niet "meld hier je successen als ex-single" zijn? Dat mensen hier succesvol zijn in het zijn van single weten we na veertien topics wel.
Beste OldJeller,quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:52 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Lieve Litpho,
Er bestaat meer dan alleen 'een relatie' en 'niets'.
Als je als single met iemand op een avond zoent of samen de volgende dag wakker wordt, ben je niet meteen een 'ex-single', maar had je wel succes.
kusjes,
OJ
Klopt, dit was ene van de vele interpretaties, zodat je een idee had en het je duidelijk werd dat je post kant noch wal raakte, zelfs niet het water.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Beste OldJeller,
er bestaan meer definities van "succes".
Liefs,
L.
P.S. goed om te zien dat AtEz uiteindelijk toch helemaal is verdwenen.
Geloof me, mijn posts hebben niets te zoeken in jouw water.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Klopt, dit was ene van de vele interpretaties, zodat je een idee had en het je duidelijk werd dat je post kant noch wal raakte, zelfs niet het water.
Goh.. wtf was met jou aan de handquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:40 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Toen je begon over de oude single-reeksen, die poging?
Vooruit, omdat jij het bent:
Ik zat afgelopen weekend rustig wat te drinken met wat vriendjes en vriendinnetjes. Ik besloot op een gegeven moment wat aan de bar te bestellen, maar omdat het lang duurde besloot ik maar plaats te nemen op de kruk waar ik achter stond. Tijdens het wachten dwaalde mijn blik een beetje over alles en iedereen in de tent toen ik plotseling door de een dame naast mij aangesproken werd. Ze zag er niet onaardig uit en was met haar twee andere vriendinnen ook wat gaan drinken. We verzeilden in een gesprek waar al gauw uit bleek dat deze vrouw wel interessant was, en aangezien ik dergelijke gesprekken nog weleens kan waarderen in plaats van oppervlakkig (dronken) gezwam besloot ik nog even op mijn verworven plaats te blijven zitten.
Na een klein kwartiertje vroegen haar vriendinnen of ze mee ging naar een andere tent, maar deze vrouw maakte kenbaar door wat onverstaanbaar gefluister richting haar metgezellen dat ze toch liever hier bleef, wat beantwoord werd met wat gegiegel.
Ik was in voor een gesprek, maar meer zou het ook niet worden met de persoon in kwestie, ik had immers ook gaan avances gemaakt in enige vorm. Maar wellicht was dit ook haar intentie en had ze ook gewoon zin een conversatie.
Ondanks die gedachte was ik enigszins op mijn 'hoede' en alert op flirts, en ja hoor; vijf minuten nadat haar vriendinnen weg waren begon het al.
Nu zou ik mezelf niet zijn om A het spelletje mee te spelen of B weg te gaan, aangezien het kristalhelder was dat het gesprek niet meer het hoofdonderwerp was. Voor het eerste voelde ik om het één en ander weinig die avond, dus koos ik voor optie twee.
Gelukkig kwam na enige tijd een andere dame naar haar toe om haar te begroeten en zag ik mijn kans schoon om vriendelijk met mijn drankjes haar te verlaten zonder haar alleen te laten zitten, ze was immers wel aardig.
Onze wegen scheidden.
JIj wil altijd gelijk hebben he?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:45 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
maar ik ben het niet met je eens ... veel lelijke sukkels hebben een partner, veel interessante mensen zijn toch alleen
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:52 schreef OldJeller het volgende:
Als je als single met iemand op een avond zoent of samen de volgende dag wakker wordt, ben je niet meteen een 'ex-single', maar had je wel succes.
Nog even afgezien van de vraag of je zoenen en samen wakker worden überhaupt als succes zou moeten beschouwen, blijken zoenen en samen wakker worden ook anderszins niet altijd een succes te zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:52 schreef OldJeller het volgende:
Lieve Litpho,
kusjes,
OJ
Mja.. zoenen komt ook weer voor in verschillende gradaties van beleving..quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nog even afgezien van de vraag of je zoenen en samen wakker worden überhaupt als succes zou moeten beschouwen, blijken zoenen en samen wakker worden ook anderszins niet altijd een succes te zijn.
Maar ik moet toegeven. Als het zoenen al geen succes is, moet je ook eigenlijk niet verder gaan dan dat.
Iemand die niet kan zoenen is dodelijk, what ever happens next.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nog even afgezien van de vraag of je zoenen en samen wakker worden überhaupt als succes zou moeten beschouwen, blijken zoenen en samen wakker worden ook anderszins niet altijd een succes te zijn.
Maar ik moet toegeven. Als het zoenen al geen succes is, moet je ook eigenlijk niet verder gaan dan dat.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:08 schreef Mokster het volgende:
Als het zoenen al geen succes is, moet je ook eigenlijk niet verder gaan dan dat.
Ik romantiseerde even een voorval.quote:
Bij jou zijn dergelijke fouten meer regel dan uitzondering geworden?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:54 schreef OldJeller het volgende:
Bij jou zijn dergelijke fouten meer regel dan uitzondering geworden?
Wat een aparte manier van lezen heb jij.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:59 schreef OldJeller het volgende:
Wat een aparte veronderstelling dan. Of was het wishful thinking?
Het woord succes heeft voor mij een positieve betekenis, mits sarcasme. Als je met iemand hebt gezoend/geslapen waar je spontaan anorexia van krijgt noem ik het niet bepaald een succes.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat een aparte manier van lezen heb jij.
Echt ernsitg wat ik had meegemaakt.. Een tijdje geleden had ik gezoend met zo'n jongen.. Hij zoende mij dus ik deed met hem mee.. Hoor ik later van een vriend van hem dat ik niet kan zoenenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:21 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Iemand die niet kan zoenen is dodelijk, what ever happens next.
We hebben t nog steeds overt 15 jarige meisje?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:38 schreef Bartholomeus het volgende:
Huisgenote powerrrrr. Ze heeft bij d'r vriendin eens gepeild wat ze er van vond in z'n algemeenheid, afgelopen donderdag, en of ze deze week weer mee zou gaan. Het antwoord: jaaaaaaah het was opzich wel gezellig ja, ga wel weer mee donderdag. Punt. That's it.
Kortom: 't zal hem wel niet gaan worden vrees ik![]()
Nouja, moet toch werken vrijdag en zaterdag, dus ik heb geen tijd om donderdag nacht te stappen. Better luck volgende week enzo
Maar jammer is het wel
Bleekbaar deed je toch niet goed meequote:Op woensdag 16 mei 2007 22:00 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Echt ernsitg wat ik had meegemaakt.. Een tijdje geleden had ik gezoend met zo'n jongen.. Hij zoende mij dus ik deed met hem mee.. Hoor ik later van een vriend van hem dat ik niet kan zoenenwtf... ik deed mee met zijn bewegingen...Wat vinden jullie hier nou van?
Nee. De conclusies die jij uit mijn verhaal trekt kloppen gewoon niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:05 schreef OldJeller het volgende:
Het woord succes heeft voor mij een positieve betekenis, mits sarcasme. Als je met iemand hebt gezoend/geslapen waar je spontaan anorexia van krijgt noem ik het niet bepaald een succes.
Je leidt aan cognitieve dissonantie?
Jawel, écht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. De conclusies die jij uit mijn verhaal trekt kloppen gewoon niet.
Ja, doe je armen maar over elkaar en draai me de rug toe.quote:
Dat zou ik natuurlijk in de praktijk moeten onderzoeken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:00 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Echt ernsitg wat ik had meegemaakt.. Een tijdje geleden had ik gezoend met zo'n jongen.. Hij zoende mij dus ik deed met hem mee.. Hoor ik later van een vriend van hem dat ik niet kan zoenenwtf... ik deed mee met zijn bewegingen...Wat vinden jullie hier nou van?
Tsja, die dingen gebeuren.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:00 schreef Sannelie het volgende:
[..]
ze had geen fotoboek wat menigeen deed twijfelen om zo'n reply neer te zetten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:41 schreef DonJames het volgende:
[..]
dat niemand deze reply nog gemaakt heeft verbaast me, of is Clumsy al langs geweest?
En voor het weet ben je een pedo en wordt je met pek en veren aan je ballen door het forum gesleept.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:44 schreef OldJeller het volgende:
[..]
ze had geen fotoboek wat menigeen deed twijfelen om zo'n reply neer te zetten.
Ik gun haar natuurlijk het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:44 schreef OldJeller het volgende:
[..]
ze had geen fotoboek wat menigeen deed twijfelen om zo'n reply neer te zetten.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:45 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
En voor het weet ben je een pedo en wordt je met pek en veren aan je ballen door het forum gesleept.
De eerste zoen met iemand is in mijn beleving altijd een beetje onwennig. Als de 2e en 3e ook slecht zijn dan zou ik me pas zorgen gaan maken. Trouwens, hoe oud is die vriend van je, 15?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:00 schreef Sannelie het volgende:
[..]
17, word van de zomer 18quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We hebben t nog steeds overt 15 jarige meisje?
Wellicht had je een ander ritme. Meedoen is opzich een goed plan, maar als jij de halve of dubbele snelheid beweegt, werkt het niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:00 schreef Sannelie het volgende:
[..]
wtf... ik deed mee met zijn bewegingen...Wat vinden jullie hier nou van?
Van meedoen is dan niet echt meer sprake, vind je wel?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:27 schreef webspider het volgende:
ander ritme (...) halve of dubbele snelheid
Kuch.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:41 schreef DonJames het volgende:
dat niemand deze reply nog gemaakt heeft verbaast me, of is Clumsy al langs geweest?
ja, ze is dus wel 15? Jezus man!quote:
Fantastisch broer, fantastisch.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:07 schreef broer het volgende:
Dat is een naar hoestje, c_c. Gaat het wel goed met je?
Mais oui. Voor morgen staat er een uitje naar het strand gepland. Uitwaaien is puik. De eerste keer dat we dat samen deden riep ik constant dat ik ab-so-luut geen relatie wilde en was ik kleffende stelletjes aan het afkraken, om niet al te subtiel een hint te geven. Aan het einde van die dag merkte hij dat hij verliefd was, vertelde hij later.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:51 schreef broer het volgende:
Gelukkig, c_c. En ook nog steeds succesvol als niet-vrijgezel?
Dat hoef je mij niet te vertellen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Men wil immers vaak genoeg wat men niet kan krijgen.
Weet ik, was meer om m'n posts hier te rechtvaardigenquote:
Ik heb ergens halverwege m'n beste vriend gesmst dat ik naar huis wilde.quote:Hoe ging het jou aan het einde van die dag?
Niet, ik heb net zelfs een verdomd goede tip gegevenquote:Op donderdag 17 mei 2007 03:09 schreef OldJeller het volgende:
Onhandige faalclown, een tik tegen je rode drankneus. Geen slowchat.
Dat je je geschminkte muil moet houden en door moet gaan met jongleren?quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet, ik heb net zelfs een verdomd goede tip gegeven.
What's up your ass?quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:13 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat je je geschminkte muil moet houden en door moet gaan met jongleren?
Echt niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Weet ik
OJ heeft de ondankbare rol van geweten en kritische meelezer van dit topic op zich genomen. Laten we hem daar dankbaar voor zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:16 schreef clumsy_clown het volgende:
What's up your ass?
WRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrong!! Geen koelkast voor jou!quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:24 schreef broer het volgende:
[..]
OJ heeft de ondankbare rol van geweten en kritische meelezer van dit topic op zich genomen. Laten we hem daar dankbaar voor zijn.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
WRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrong!! Geen koelkast voor jou!
I just wanted to FOK! with the clumsy figure!
And it looks like she wanted it too, only in another way.![]()
Drank.quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
WRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrong!! Geen koelkast voor jou!
I just wanted to FOK! with the clumsy figure!
And it looks like she wanted it too, only in another way.![]()
28quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:06 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
De eerste zoen met iemand is in mijn beleving altijd een beetje onwennig. Als de 2e en 3e ook slecht zijn dan zou ik me pas zorgen gaan maken. Trouwens, hoe oud is die vriend van je, 15?
vaag... misschien wilde hij juist meer pit en wat tegenwerking?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:00 schreef Sannelie het volgende:
[..]
dat moet ik nog doenquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:51 schreef winterapfel het volgende:
[..]
vaag... misschien wilde hij juist meer pit en wat tegenwerking?
heb je nog aan de vriend van hem bewezen dat je wel kan zoenen?
hahaha aan hem ga ik dan echt geen verslag vragen hoor.. haha maar ik denk dat het lastig gaat worden om met hem te zoenen, omdat hij zegt dat ik in de "vijver" zit van diegene waar ik al mee had gezoend zeg maar.. maaaar volgende week is er een heel leuk feestje en dan ga ik ff mn trucs uit de kast halen om er toch voor te zorgen haahahquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:57 schreef winterapfel het volgende:
[..]
en dan meteen uitgebreid verslag vragen
Dus om t even op te sommen. Jij zoent met een jongen. Die jongen zegt achteraf tegen anderen dat je niet kan zoenen. Dan zegt hij nog dat je in de verkeerde vijver zit. En dus wil je nog een keer met hm zoenen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:07 schreef Sannelie het volgende:
[..]
hahaha aan hem ga ik dan echt geen verslag vragen hoor.. haha maar ik denk dat het lastig gaat worden om met hem te zoenen, omdat hij zegt dat ik in de "vijver" zit van diegene waar ik al mee had gezoend zeg maar.. maaaar volgende week is er een heel leuk feestje en dan ga ik ff mn trucs uit de kast halen om er toch voor te zorgen haahah![]()
Nee zo zit het niet elkaar...quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dus om t even op te sommen. Jij zoent met een jongen. Die jongen zegt achteraf tegen anderen dat je niet kan zoenen. Dan zegt hij nog dat je in de verkeerde vijver zit. En dus wil je nog een keer met hm zoenen.
Heerlijk vrouwen zonder zelfrespect![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |