Hoi broer.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:24 schreef broer het volgende:
Aangepaste post uit het vorige deel: Vrouwen die al een relatie blijken te hebben, maar tóch door je gedachten en door je telefoon blijven spoken. [afbeelding]
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:24 schreef broer het volgende:
Aangepaste post uit het vorige deel: Vrouwen die al een relatie blijken te hebben, maar tóch door je gedachten en door je telefoon blijven spoken. [afbeelding]
Wat is slim? Wat is lang?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:26 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hoi broer.Aangezien je aangaf niet knap te zijn: ben je wel slim? Of lang?
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:47 schreef Thisbe het volgende:
Slim: universitaire studie (al dan niet afgerond)
lang: 1.90 +
knap: Orlando Bloom
sportief: marathon in 3:14
Excuus!quote:Op maandag 14 mei 2007 21:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Mokster, Webspider, jullie weten de SC prima te vinden.
Je weet het pas als je het geprobeerd hebt. En daarbij, een blauwtje staat best mooi bij je ava, dus wat kan je nu helemaal overkomen?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:07 schreef ThE_ED het volgende:
Mooie vrouwen alom, maar nu nog een die ik kan krijgen denk ik soms.
(Ja soms denk ik te negatief over mezelf ja)
Als je zo begint dan lukt 't natuurlijk nooit hequote:Op maandag 14 mei 2007 22:07 schreef ThE_ED het volgende:
Mooie vrouwen alom, maar nu nog een die ik kan krijgen denk ik soms.
(Ja soms denk ik te negatief over mezelf ja)
Was het een goede droom ja ?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:03 schreef OldJeller het volgende:
Wat een maandag, ik moest weer helemaal op krachten komen!
Heerlijke vrouwen alom, ik was snel uit m'n roes.
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Was het een goede droom ja ?![]()
ja open deur enzo
Hoi, Thisbe.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:26 schreef Thisbe het volgende:
Hoi broer.Aangezien je aangaf niet knap te zijn: ben je wel slim? Of lang?
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:34 schreef broer het volgende:
[..]
Hoi, Thisbe. voordat ik je bij me inlaat, een foto. Nee, ik ben niet slim en ook niet lang. En voorzover ik je hier heb 'leren kennen' ben ik eigenlijk gewoon alles waar jij niet naar op zoek bent.
Zijn de dingen die jij opnoemt echt harde eisen? Of is het meer van, dit is wenselijk, maar iets wat in de buurt zit in combinatie met een klik zou ook kunnen zorgen voor een date/relatie?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:39 schreef Thisbe het volgende:
Toch neuken, broer? Bij jouw naam moet ik immers altijd aan broer Konijn denken.
Op de één of andere manier zijn dat (mannen waar ik niet naar op zoek ben) toch altijd de mannen die een onweerstaanbare aantrekkingskracht op me hebben.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:34 schreef broer het volgende:
Hoi, Thisbe.Nee, ik ben niet slim en ook niet lang. En voorzover ik je hier heb 'leren kennen' ben ik eigenlijk gewoon alles waar jij niet naar op zoek bent.
En dit is jouw ideale man?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:47 schreef Thisbe het volgende:
Slim: universitaire studie (al dan niet afgerond)
lang: 1.90 +
knap: Orlando Bloom
sportief: marathon in 3:14
Het type bajesklant?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Op de één of andere manier zijn dat (mannen waar ik niet naar op zoek ben) toch altijd de mannen die een onweerstaanbare aantrekkingskracht op me hebben.
En waarmee het uiteindelijk ook helemaal verkeerd afloopt.
Ze is nog single. Dat zegt lijkt mij genoeg. Iig zal ze niet op dezelfde hoogte staan als Orlando Bloomquote:Op maandag 14 mei 2007 22:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zijn de dingen die jij opnoemt echt harde eisen? Of is het meer van, dit is wenselijk, maar iets wat in de buurt zit in combinatie met een klik zou ook kunnen zorgen voor een date/relatie?
Heb geen idee of de singles hier veel eisen stellen. Zelf heb ik wel wat dingen die ik graag zie in een dame, maar mocht ik opeens hopeloos verliefd worden op iemand waarbij er een punt is wat wellicht tegenovergesteld is aan iets wat ik als wenselijk zie dan zou ik er denk ik nog geen probleem van maken.
Macht (invloed) en geld.. oja, hij heeft ook wel z'n uiterlijk mee.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze is nog single. Dat zegt lijkt mij genoeg. Iig zal ze niet op dezelfde hoogte staan als Orlando Bloom![]()
Ja, want als je single bent moét er wel iets mis met je zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze is nog single. Dat zegt lijkt mij genoeg. Iig zal ze niet op dezelfde hoogte staan als Orlando Bloom![]()
Hoeveel Orlando-stuntdoubles heb je al ontmoet?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:51 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja, want als je single bent moét er wel iets mis met je zijn.
Ter geruststelling, mannen die op Orlando lijken, vallen doorgaans ook op mij.![]()
Maar goed, stel je ontmoet iemand die een MBO-opleiding heeft gedaan maar je tijdens een gesprek toch gecharmeerd van hem raakt. Zou je dan teleurgesteld zijn zodra je ontdekt dat hij MBO heeft gedaan of zou het vervolgens een reden zijn om de boel af te kappen? Of denk je dat je sowieso niet zal vallen op iemand met MBO, dat je simpelweg nooit voor die keuze zal komen te staan.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:57 schreef Thisbe het volgende:
Het schijnt dat je valt op mensen die op je lijken.
Verleden week zei een vriendin van me dat mijn broer op Orlando leek. En ik heb een maand terug een Orlando look-a-like gestrikt.![]()
Je lijkt op een man?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:57 schreef Thisbe het volgende:
Verleden week zei een vriendin van me dat mijn broer op Orlando leek. En ik heb een maand terug een Orlando look-a-like gestrikt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bedoelt knap valt op knap, of..
'Orlando' was toch niet zo all that en voldeed uiteindelijk niet aan je verwachtingen?
Goed idee. (Ik wist wel dat die naam nog een keer van pas zou komen.) Waar en wanneer?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:39 schreef Thisbe het volgende:
Toch neuken, broer? Bij jouw naam moet ik immers altijd aan broer Konijn denken.
True, truequote:Op maandag 14 mei 2007 22:10 schreef webspider het volgende:
[..]
Je weet het pas als je het geprobeerd hebt. En daarbij, een blauwtje staat best mooi bij je ava, dus wat kan je nu helemaal overkomen?
Je hebt gelijk hoor, aan de ene kant weet ik dat ik een beetje een nerd uitstraling heb, aan de andere kant heb ik wel het geluk dat veel mensen en ook veel vrouwen me gelijk op zijn minst wel mogen. Dus dat zit wel weer goed dan.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:10 schreef Grimm het volgende:
[..]
Als je zo begint dan lukt 't natuurlijk nooit he
NJa uitstraling zorgt wel voor zelfvertrouwen.. dus werk eraanquote:Op maandag 14 mei 2007 23:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
True, true
Ik ben wel zekerder dan vroeger hoor
[..]
Je hebt gelijk hoor, aan de ene kant weet ik dat ik een beetje een nerd uitstraling heb, aan de andere kant heb ik wel het geluk dat veel mensen en ook veel vrouwen me gelijk op zijn minst wel mogen. Dus dat zit wel weer goed dan.
Wat is knap?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Orlando Bloom is niet, ik herhaal, niét knap.
Nouja, ik kan mijn uiterlijk niet helemaal veranderen, maar ik neem denk ik wel de tip van mijn ex en vrienden aan eens naar lenzen te gaan kijken.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
NJa uitstraling zorgt wel voor zelfvertrouwen.. dus werk eraan![]()
Hij heeft een beetje een kinderlijke uitstraling heh, maar ook wel een opgewekte, dus ik snap het wel denk ik.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Orlando Bloom is niet, ik herhaal, niét knap.
Alles is relatief.quote:
Even kijken of jouw theorie klopt.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:57 schreef Thisbe het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je lijkt op een man?O, Ik val wel op die androgyne mannen. En het is natuurlijk niet leuk om te horen van een vriendin dat je broer op Orlando lijkt, en dat ik dus met hetzelfde type man als mijn broer in bed lig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bedoelt knap valt op knap, of..
'Orlando' was toch niet zo all that en voldeed uiteindelijk niet aan je verwachtingen?No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
Ik heb ook ooit MBO gedaan. Ik was niet altijd perfect. Had je niet gedacht he?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:08 schreef Thisbe het volgende:
Ik merk het onmiddelijk, als ik een MBO'er voor me heb.
Zet je zinnen dan nu op Johnny Depp.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:12 schreef Thisbe het volgende:
[..]
O, Ik val wel op die androgyne mannen. En het is natuurlijk niet leuk om te horen van een vriendin dat je broer op Orlando lijkt, en dat ik dus met hetzelfde type man als mijn broer in bed lig.
Zie je wel.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:08 schreef Thisbe het volgende:
En inderdaad, dat zijn toevallig de lange, sportieve mannen.
Gelukkig houd ik ook van de Donald Duck.quote:
Wat nobel van je om je bij het gewone volk te scharen.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:27 schreef Thisbe het volgende:
Gelukkig houd ik ook van de Donald Duck.
Ik heb vrij snel een klik met mensen, alleen via 't internet heb ik dat nog nooit gehad.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Omschrijf eens die klik! En heb je die ook wel eens op vriendschappelijk gebied?
Voor mij betekent de klik met iemand dat ik al heel snel in de gaten heb dat iemand leuk is. Iemand maakt dan in ieder geval indruk, ik moet altijd het gevoel hebben dat iemand de touwtjes in handen heeft en me neemt zoals ik ben. Soms kan dat ook op internet, hoewel ik dat echt zelden tegenkom. Vaak is het humor, de klik komt bij mij meestal niet als het niet tijdens die eerste keer dat je elkaar ontmoet gebeurt.
Ik heb het trouwens ook 2 keer gehad op vriendschappelijk gebied, 1 daarvan is nog steeds een vriend van me.
Misschien begrijp ik ze bij de eerste contacten wel beter zonder.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:04 schreef Shinadul het volgende:
Ik heb op internet nog nooit iemand ontmoet die de moeite waard was als vriendin-materiaal. Misschien kom ik verkeerd over of misschien begrijp ik vrouwen gewoon nog minder zonder lichaamstaal
okéquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:20 schreef ThE_ED het volgende:
Hehe, ik lijk hier soms een beetje triest gelooifk, maar in het echt valt dat best mee hoor.
ik heb iemand op msn waar ik al een jaar of zo keiveel meechatquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Mijn vorige vriendje via internet ontmoet, was echt een schatje en het klikte al voordat we elkaar echt ontmoetten. Maar vandaag de dag zijn we vrienden.
MSN en reallife is vaak toch nog wat apart. Sommige mensen kunnen zich niet goed uitdrukken (hinderlijk voor hen) terwijl anderen vaak weer op msn veel enthousiaster zijn dan in het echte leven (positief voor hen) en als die twee mensen elkaar dan ontmoeten de situatie heel anders is dan op msn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik heb iemand op msn waar ik al een jaar of zo keiveel meechat
en heul vaak typen we t zelfde en zo
mja volgens mij als ik diegene zie dan is t zo van
en andersom
gewoon voorgevoel
Dan blijft het zo stilquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:37 schreef OldJeller het volgende:
Ik vind het beter/motiverender als de achterliggende gedachte van deze reeks meldt je successen hier als single is.
Daarom moet je ook niet te lang mailen/msn-en maar snel wat afspreken. Weet je gelijk hoe die persoon in het echt is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:04 schreef Shinadul het volgende:
Ik heb op internet nog nooit iemand ontmoet die de moeite waard was als vriendin-materiaal. Misschien kom ik verkeerd over of misschien begrijp ik vrouwen gewoon nog minder zonder lichaamstaal
Inderdaad, de meest 'spontane' mensen op MSN (die je via internet zal ontmoeten en nog nooit ontmoet hebt) blijken een sociale teleurstelling.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:55 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet te lang mailen/msn-en maar snel wat afspreken. Weet je gelijk hoe die persoon in het echt is.
Heb zelf een keer veel te lang gemaild en gemsned (of zoiets) en pas na weken afgesproken. In het echt viel die toen zo tegen terwijl het op internet zo gezellig was. Nu ben ik veel directer, weet je gelijk wat je in huis hebt.
Via internet mis je bepaalde nuances. Bovendien gaat het in dit topic alleen maar over je single leventje. In mijn geval niet al te rooskleurig dus ik kom ook best wel triest over, volgens mij. Maar ik zal onthouden dat jij IRL waarschijnlijk ook gewoon een toffe gast bent.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:20 schreef ThE_ED het volgende:
Hehe, ik lijk hier soms een beetje triest gelooifk, maar in het echt valt dat best mee hoor.
Ik sprak na een week al met hem af. Er is wel een internetmaatje van mij waarmee ik al ruim 7 jaar contact heb, hij is inmiddels vader dus daar begin ik mooi niet aan. maar het contact blijft echt superleuk. Soms echt bijna een jaar niet, dan weer een tijdje veel berichten enzo.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik heb iemand op msn waar ik al een jaar of zo keiveel meechat
en heul vaak typen we t zelfde en zo
mja volgens mij als ik diegene zie dan is t zo van
en andersom
gewoon voorgevoel
Ik gisteren al na een MSN-gesprek en wat mailtjes voorafquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik sprak na een week al met hem af.
ik zie genoeg moois lopen zo op straat, maarja.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik kom de laatste tijd ook erg veel moois tegen!
lift meequote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:46 schreef Q. het volgende:
Nog steeds single.Aan het aantal mooie vrouwen wat ik per dag zie (vanaf een veilige afstand uiteraard) ligt het in ieder geval niet.
Waar dan? Bij mij in de buurt is niets te zien iig...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik kom de laatste tijd ook erg veel moois tegen!
Uiteraard.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zijn alle singles aan het neuken?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zijn alle singles aan het neuken? 't Is zo stil hier?
Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nee. Is rukken ook goed?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Rukken mag alleen in het weekendquote:
Weekend = vrijdag, zaterdag en zondagquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan mag ik morgenavond weer dus.Want dan heb ik weekend.
Neuken ook?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |